Professional - duidelijk - heel betrokken - gewoon heel goed in zijn werk! Ik kan hem aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Communicatie, meedenken en proffesioneel houding is top bij Stijn. Hij denkt mee en vooral is langdrempellig en doelgericht. Stijn gaat altijd voor 100% maar ook is reeel als het niet kan. Ik zou Stijn en zijn kantoor zeker aanraden als je in nood zit!

Prettige ervaring, duidelijke communicatie

De heer Maas heeft ons op een prettige manier bijgestaan tijdens een vervelend conflict. Dit lijkt opgelost te zijn, waar wij als bedrijf erg blij mee zijn. Hartelijk dank!

• Betrokkenheid

Treffende woordkeuze in de verdediging.

Ik heb de juridischedienstverlening van Stijn Maas als zeer prettig ervaren. Zeg maar de juiste zin in de juiste brief.

• Betrokkenheid N.v.t.

Vakkundig, snel en pragmatisch

Stijn heeft mij geholpen bij een check op een wijziging in mijn functie. Hij reageerde heel snel op mijn vragen, was duidelijk in zijn advies en heeft me echt geholpen. Stijn is prettig in de omgang en uiterst kundig.

Duidelijk, vlot en professioneel

Stijn heeft mij perfect bijgestaan in mijn casus tegen mijn werkgever. Zijn communicatie is vlot en duidelijk. Ook weet hij goed overzicht te creëren in een ogenschijnlijk chaotische situatie. Hij legt goed uit wat mogelijke uitkomsten en eventuele risico's van diverse keuzes zouden kunnen zijn. Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Heldere toelichting op mijn vraag

Ik heb contact gehad ivm het niet verlengen van tijdelijke contract na burn-out. Duidelijk en helder advies gekregen.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer goed geholpen!

Na plotseling geconfronteerd te worden met een ontslag, had ik een advocaat nodig. Na advies van een bekende bij de heer Maas terecht gekomen, en de keuze had niet beter kunnen zijn! De heer Maas krijgt het voor elkaar snel overzicht te creëren waardoor hij de brieven, en later in zijn pleidooi de zaak van alle kanten wist te belichten. de heer Maas wist met zijn deskundigheid en zijn uitleg mijn vertrouwen te winnen, en dankzij hem is de zaak tegen mijn werkgever een succes geworden! De communicatie is prettig, en er word vlot gereageerd, zowel telefonisch als per E-mail

• Betrokkenheid

Het was een fijne samenwerking

Deskundig, to the point, schakelt snel en erg klantgericht

Doelmatig, de-escalerend en realistisch

Mr. Stijn Maas heeft mij uitstekend bijgestaan in een situatie met mijn werkgever waarin beide partijen vooral emotioneel acteerden. Als je dan in zo'n situatie kan de-escaleren en toch het beoogde kan behalen voor je cliënt, is dat een top overwinning. Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Het is een genot om met Stijn te werken

Stijn is zeer ervaren en ter zake kundig, legt heel goed uit, luistert goed, denkt echt met je mee, bespreekt de verschillende opties en geeft uitstekend advies. Een echte professional. Hij ziet zowel het juridische vraagstuk als de mens. Ik vond het een genot om met hem te werken. En ben zeer tevreden met wat hij voor mij heeft gedaan en betekend.

• Betrokkenheid

Superfijn om met Stijn te werken!

Stijn is direct, empathisch en zeer betrokken. Contact is altijd fijn, Stijn reageert altijd snel en laat weten waar je aan toe bent.

• Betrokkenheid

Uitstekend advies in contract afwikkeling

Stijn heeft mij snel en vakkundig geholpen om mijn arbeidscontract af te wikkelen/vaststelling te sluiten. Stijn is gepokt en gemazeld in deze materie en geeft duidelijk de opties die je hebt/kan overwegen.

• Betrokkenheid

Zeer eerlijk, behulpzaam en succesvol

Heeft mij tijdens eerste gesprek lang te woord gestaan en alle scenario's en mogelijkheden goed uitgelegd. Goed in samenspraak een strategie bepaald en goed uitvoering gegeven aan onderhandelingen om tot VSO te komen.

Meedenkend, pro-actief, snel

Stijn is een advocaat die met je meedenkt. Hij komt met opties en legt ze aan je voor. Hij vertelt je de plussen en minnen en laat je zelf ook een keuze maken. Daarbij geeft hij je advies. Ik had Stijn met spoed nodig en hij heeft binnen zeer korte tijd uitstekend werk geleverd. Complimenten!

• Betrokkenheid

Professionele hulp bij complexe ontslagzaak

Stijn heeft mij uitstekend geholpen in de complexe ontslagzaak tegen mijn voormalig werkgever. Met een werkgever in het buitenland, een Nederlandse payroll constructie en een diversiteit aan nationaliteiten aan de onderhandelingstafel wist Stijn feilloos en professioneel te adviseren en navigeren met een goede afloop tot gevolg. Ik zou hem zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Uitstekend deskundig en meedenkend juridisch advies gekregen.

Met dhr. Stijn in contact gekomen voor juridisch advies ivm een ontslagprocedure. Dhr. Stijn heeft ons hierbij uitstekend geholpen. Ook tijdens en na de onderhandeling heeft dhr. Stijn zijn betrokkenheid getoond en hebben wij op een zeer prettige manier en met veel goede adviezen van zijn kant de onderhandelingen kunnen afsluiten. Ook nadat de zaak is afgerond , houd dhr. Stijn nog contact en informeert of alles goed gaat en goed is afgehandeld.

• Betrokkenheid

Heel fijne samenwerking en duidelijk advies!

Stijn heeft mij erg goed geholpen en geadviseerd in de zaak met mijn werkgever. Hij was goed bereikbaar en qua communicatie transparant in de mogelijkheden. Ik heb het contact met Stijn als zeer prettig en professioneel ervaren!

Hele fijne samenwerking

Ik vond het enorm fijn dat Stijn mij heeft geadviseerd mbt een vaststellingsovereenkomst. Hij neemt alle tijd, is deskundig en vlot in zijn communicatie. Hij is betrokken en denkt echt met je mee. Ik zou Stijn zeker aanraden!

• Betrokkenheid

Het lichtpuntje in zware twijden

Nooit gedacht na mijn burn out in een arbeidsconflict te komen. Na zoeken voor juridisch adviseur bij Stijn terecht gekomen. Duidelijke communicatie en goed overleg wat de mogelijkheden zijn uiteindelijk tot een vaststellingsovereenkomst gekomen waar ik vrede mee heb. Stijn heeft mij goed geadviseerd en ondersteund in eigen keuzes. Zou hem zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Zeer bekwaam en betrokken!!

Vanaf het eerste telefonisch contact met Stijn voelde ik een klik. Waarom? Hij heeft veel kennis van zaken, kan snel schakelen, fantastisch in de communicatie, doet alles in overleg en last but not least, heeft waar kunnen maken wat hij heeft beloofd!

• Betrokkenheid

Mijn werkgever had mij een beëindigingsovereenkomst aangeboden en omdat ik niks weet over arbeidsrecht kwam ik in contact met Stijn Maas. In eerste instantie om mijn vragen over de overkomst beantwoord te krijgen voordat ik mijn handtekening er onder zou zetten. Maar Stijn heeft er zelfs voor gezorgd dat ik mijn baan heb kunnen behouden. Super blij mee dus. Nogmaals bedankt Stijn. Mocht ik ooit weer een advocaat nodig hebben dan weet ik je te vinden.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, geduldig en weet waar hij het over heeft

Heb een fijn gesprek met Stijn gehad over mijn probleem, waar hij mij geadviseerd heeft over meerdere aspecten van het probleem. Heb door dit gesprek meer inzicht gekregen in mijn probleem en hoe ik hier mee om moet gaan. Heb het gesprek als prettig ervaren en feitelijk, geen valse beloftes of roze gekleurde beelden. Goeie kans dat als ik hier meer hulp nodig bij zou hebben dat ik weer bij Stijn aanklop om mij verder te helpen

Zeer fijn en vertrouwd!

Stijn is een zeer kundige arbeidsrecht advocaat die mij op een heel fijne manier geholpen heeft om tot een goede vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever te komen. Stijn straalt rust en vertrouwen uit; wat ongelofelijk fijn is als je in een onzekere situatie met je werk terecht komt. Hij werkt snel en is ook zeer scherp op belangrijke details. Tegelijkertijd overziet Stijn het grotere plaatje en begrijpt het belang van zijn client. Met de juiste argumenten weet Stijn goed te onderhandelen met de tegenpartij voor een gunstiger eindresultaat. Ik kan Stijn aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Het ging om een arbeidsrechtelijke kwestie. Ik heb een goed advies gekregen na een heel prettig en informatief gesprek. Meneer Stijn Maas is competent, begripvol en denkt mee.

Over Advocaatscore.nl