Uitstekend!

Mijn ervaring met mr. Stijn Maas was zeer goed! Een advocaat die scherp, vlot, realistisch en zeer kundig is. Verder was hij goed bereikbaar en betrokken. Hij schakelt snel en de lijntjes zijn kort. Kortom ik raad deze advocaat aan iedereen aan!

Zeer betrokken en kundig

Stijn neemt alle tijd om voor je! Hij reageert heel snel en zeer kundig. Stijn regelt alles voor je. Stijn gaf steeds een keus in strategie voorzien van duidelijk adviezen en communiceerde naar alle partijen snel en adequaat. Zonder hem had ik nooit de vaststellingsovereenkomst kunnen bereiken wat wij nu hebben bereikt. Waar andere arbeidsjuristen adviseerden het voorstel te accepteren om het aan wettelijk (minimale) eisen/basis voldeed, kijk Stijn naar hele situatie (en geschiedenis) en haalt het maximale eruit voor zijn klanten.

Snelle en duidelijke afhandeling

Heldere uitleg van verkregen en opgestelde juridische stukken, met voorbeelden en uitleg vanuit jurisprudentie en daarmee goed onderbouwd advies. Met een resultaat waar beide partijen tevreden mee zijn.

Super fijne advocaat!

Stijn Maas is een super fijne deskundige advocaat. Ik kon vrij snel bij hem terecht en hij heeft mij erg goed geholpen met mijn zaak!

• Betrokkenheid

Deskundig, onderbouwd advies & persoonlijk gericht

Aangezien ik Stijn Maas al kon van een eerder contact betreffende een reorganisatie in het verleden, was ik toch weer verast hoe deskundig hij was over de mogelijkheden om aan te kunnen tonen dat de huidige zaak in mijn voordeel kon worden geslecht. Verder waren de gegeven adviezen & de brief gericht aan mijn huidige werkgever zo sterk onderbouwd, waardoor ik makkelijk voor mijn zelf de afwegingen kon maken om uiteindelijk met mijn huidige werkgever tot een oplossing te komen tot mijn tevredenheid. Ook tijdens de gesprekken met Stijn kreeg ik het overtuigende gevoel dat hij buiten zijn zakelijkheid ook sterk het persoonlijk contact pretendeert. Bij deze kan ik iedereen aanraden wanneer je een zakelijk geschil hebt met je werkgever dat je via Stijn Maas een goede advocaat treft die zeker je belangen zal behartigen.

Helder duidelijk klare taal

Ik heb mijn ‘problemen’ gedeeld en al tijdens het eerste gesprek was er al veel duidelijk voor mij. De wat te doen en hoe verder te gaan. Ik vond het een fijn en duidelijk gesprek. De beste heer begreep mij direct en kon meteen inleven in mijn verhaal. Fijn om de volgende keer weer met Stijn adv. zaken te doen.

Zeer Deskundige advocaat

Stijn Maas is een zeer deskundige advocaat die zich niet “met een kluitje het riet” in laat sturen. Heeft mij zeer deskundig geholpen. Gaat dieper op de zaak in om trend Arbeidsrecht. Zou hem zeker aanbevelen. Praat in “JIP&JANNEKE” taal zodat het voor iedereen te begrijpen valt. Nogmaals 1000x dank Stijn Maas voor alle moeite!!

• Betrokkenheid

Goed bereikbaar en neemt de tijd voor je

Ik had verschillende vragen en hij was bereid deze telefonische allemaal te beantwoorden. Hiervoor nam hij alle tijd en voorzag mij van duidelijke antwoorden. Kortom een erg fijn en behulpzaam telefoongesprek.

• Betrokkenheid

Persoonlijk betrokken, open, kundige en duidelijk communicerende arbeidsrechtjurist

In het arbeidsconflict dat ik als bestuurder van een stichting opliep heeft Stijn Maas mij geweldig veel steun en zelfvertrouwen gegeven. Hij gaf steeds een keus in strategie voorzien van een advies en communiceerde naar alle partijen snel en adequaat. Zonder hem had ik nooit naar mijn tevredenheid een vaststellingsovereenkomst kunnen bereiken. Tijdens het proces was er ook ruimte voor het relativeren en onderlinge humor. Prima advocaat die z'n tarief waarmaakt!

Zeer prettige samenwerking

Stijn is een hele bekwame advocaat die heel bereikbaar is, snel reageert en duidelijk communiceert.

Zeer kundige advocaat!

Kennis van zaken en weet goed advies te geven in belang van de client. Erg tevreden!

• Betrokkenheid

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Stijn Maas heeft de tijd genomen om mijn probleem aan te horen en heeft naar zijn inzicht heldere informatie gegeven. Het was alleen jammer dat mijn probleem niet exact aansloot bij de expertise, maar alsnog geholpen.

Stijn begrijpt zijn vak.

Stijn stelde mij gerust en ging ervoor. Door telefonisch contact en door het mailen heb ik het gevoel dat hij er 100% er achter aan ging. Daardoor had ik veel vertrouwen in hem. Mijn dank is groot!

• Betrokkenheid

Bedreven, betrokken en passie voor het vak

Door reorganisatie had ik de hulp van een arbeidsrecht advocaat nodig. Via vele goede recensies kwam ik bij de heer Maas uit, een schot in de roos! De heer Maas heeft zich goed (en snel) mijn zaak eigen gemaakt. Aangenaam verrast was ik door de passie die hij voor zijn vak heeft. Met regelmaat hebben wij contact gehad over mogelijke scenario's met bijbehorende voor-en nadelen. Hieruit bleek steeds dat de heer Maas bedreven is in zijn vak en ook een luisterend oor heeft voor wat voor mij belangrijk is om te bereiken en ook daar weer adviezen in gaf. Het contact was altijd prettig en duidelijk. Afspraken wanneer er een terugkoppeling zou zijn, zijn altijd nagekomen. Als ik "tussendoor" nog vragen had, nam de heer Maas snel contact op. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn zaak. Gedetailleerd heeft de heer Maas steeds de scenario's geschetst, zodat ik vrij snel kon beslissen wat ik wilde bereiken. Ik heb een hoop van deze periode geleerd en vooral dat ik zonder de heer Maas het gewenste eindresultaat niet had kunnen bereiken. Voor mij is het de eerste keer dat ik een arbeidsrecht advocaat nodig had. Beter dan de inzet, de passie en de vakbekwaamheid van de heer Maas kan het niet worden! Dank!

• Betrokkenheid

Stijn is attent, correct en efficiënt.

Stijn heeft mij bijgestaan in een onzekere en moeilijke periode in mijn werksituatie. Ik vond zijn adviezen en juridische bijstand nuttig en aanbevelenswaardig.

Zeer positieve ervaring

Zeer prettig geholpen door Stijn Maas. Snelle reacties, duidelijke uitleg en erg vriendelijk en begripvol.

Gemoedelijk

Via, via ben ik bij Stijn Maas terecht gekomen. Nooit gedacht ooit contact te moeten leggen met een advocaat, maar het contact verliep vanaf minuut 1 zeer gemoedelijk en prettig. Hij begreep mijn situatie meteen en gezien de tijdsdruk rondom de situatie, heeft hij mij in een dag kunnen voorzien van de nodige raad & info, wat ik bijzonder op prijs kan stellen. Ook het meermaals telefonisch contact verliep prettig en gemoedelijk. Een prettig contact en een zeer kundig vakman die ik zeker kan aanraden, mocht iemand een advocaat nodig zijn.

Erg deskundig

Heel goed geadviseerd, topper!

Prettige samenwerking

Dhr. Maas heeft ons goed geholpen in onze zaak. Ondanks deze tijd heeft dhr. Maas ons snel geholpen met onze situatie waar we inzaten. Wij zijn daarom ook zeer tevreden.

Duidelijke toelichting.

Advocaat Stijn Maas heeft mij heel prettig te woord gestaan en heeft een goed overzicht gegeven over mijn situatie en hoe ik het beste kan handelen. Mocht er een vervolg nodig zijn dan ga ik zeker met Avocaat Maas verder om deze zaak af te ronden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Zeker een aanbevelingen zeer goed geholpen

Zeker een aanbevelingen zeer goed geholpen

• Betrokkenheid

Mr. Stijn Maas legt het fundament bij de feiten!

Mr. Stijn Maas heeft mij door zwaar wéér geholpen in een hele moeilijke tijd. Hij staat voor je klaar op de juiste momenten en heeft een luisterend oor daar waar ik dit eigenlijk van mijn ex-werkgever had verwacht. Hij heeft empathisch vermogen voor de cliënt en zal pas een dossier sluiten als zijn cliënt er voor 100% achter staat. Het is fijn om te weten en te ervaren dat ik niet alleen stond met mijn problemen en dat er van mijn zijde geen “Restpunten” zijn waargenomen in dit juridisch “Bouwproces” dankzij jouw hulp. Ik waardeer het enorm. C.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer te spreken over de werkwijze en professionaliteit van Stijn Maas.

Geruime tijd heeft hij mij bijgestaan ivm dreigend ontslag. Heldere uitleg, deskundig advies en betrokken bij mijn zaak.

• Betrokkenheid

Een hele positieve en goede ervaring gehad met Stijn

Stijn heeft mij ontzettend geholpen in een periode dat het echt heel erg nodig was. Stijn is zeer professioneel en denkt goed vooruit in de zaak. Stijn heeft gezorgd voor het gewenste resultaat en daarom kan ik hem ook van harte aanbevelen.

Strijdig, kennis en doorpakken

Ik heb Mr. Maas leren kennen. In de aanpak van mijn zaak vond ik hem de juiste man voor de klus. Hij heeft zich in korte tijd meester gemaakt van de casus en was in staat om een duidelijk advies met alternatieven aan te brengen. In de aanloop naar deze zaak zijn fouten gemaakt. En hij heeft die fouten kunnen inschatten op risico en is met juiste mitigerende maatregelen aan gekomen. Ik kan Mr. Maas van harte aanbevelen.