Goede persoonlijke begeleiding, ondanks de maatregelen rond de bestrijding rond het coronavirus.

Een (oud) werknemer wilde van zijn concurrentie beding af. Dat zou ons zeker schade gaan geven. Ik was al in contact gekomen met de heer Van Wegen vanwege een vaststellingsregeling voor een andere werknemer. De keuze was destijds gemaakt puur vanwege het feit dat de heer Van Wegen in de buurt is gevestigd. Dat maakt persoonlijk contact wat gemakkelijker. Dat persoonlijk contact was in het begin wel mogelijk, maar werd later door de maatregelen rond de bestrijding van het coronavirus lastiger. De zitting moest hierdoor ook via Skype verlopen. Dat de afwikkeling verder alleen via telefonisch contact en e-mail is verlopen is geen probleem geweest. Wat via de e-mail kon gebeurde via de e-mail, wat toelichting nodig had via de telefoon. Een prima aanpak in deze tijd

• Betrokkenheid

zeer snelle en deskundige afhandeling.

Mr. drs. Peter van Wegen heeft mij geholpen met mijn ontslagprocedure na 12,5 jaar dienstverband vanwege boventalligheid. Dit is snel en deskundig verlopen, wat vertrouwen geeft in een al lastige periode.

• Betrokkenheid

Geschil met ex- werkgever, advocaat van Wegen heeft de zaak direct opgepakt. Duidelijke, snelle communicatie via de mail en telefoon. Resultaat: zaak gewonnen.

Effectieve begeleiding bij ontslag

Kort, bondig en effectief advies en communicatie met mijn werkgever.

Super , uitermate goede advocaat

Ik beveel dit advocatenbureau aan. Dhr van Wegen is zeer deskundig, reageert zeer snel op mail en telefoon, is laagdrempelig, overlegt en adviseert duidelijk en is betrokken.

Erg goed geholpen!

Advocatenkantoor Van Wegen heeft mij enorm goed geholpen met een zakelijk conflict. De communicatie verliep erg soepel en ik had altijd binnen een werkdag (vaak binnen enkele uren) reactie op e-mails. Het advies dat ik heb gekregen heeft mij erg geholpen en ik zou daarom ook dit advocatenkantoor van harte aanraden!

dhr. Van Wegen heeft mij uitstekend bijgestaan in een ardbeidsgeschil

Dhr. Van Wegen heeft mij deskundig geadviseerd in een geschil met mijn werkgever. De communicatie liep vlot met echter hier en daar wat jargon wat misschien niet ieder zal begrijpen. Desalniettemin vind ik dhr. Van Wegen daadkrachtig en heeft dit geresulteerd in een succesvolle afloop van de zaak. In geval van een geschil zou ik mij nog een keer wenden tot dhr. Van Wegen.

• Betrokkenheid

Mr. van Wegen successfully negotiated settlement agreement (vaststellingsovereenkomst)

I was in a complicated situation with my former American employer where Mr. van Wegen found enough ground to start negotiating a settlement agreement. As result of Mr. van Wegen's negotiations the amount of the initial proposed Severance Payment doubled and the continued payment of salary got maximized. My contract had restrictive covenants like elaborate non-competition clauses what got handled in detail and in my advantage. All communications were swift. I felt unburdened in the process and can recommend Mr. van Wegen.

• Betrokkenheid

Zéér deskundig, betrokken en realistisch.

De deskundigheid van de heer van Wegen uit zich in zijn bedachtzame en scherpe aanpak van zaken. Hij is zéér goed op de hoogte van wet en regelgeving en laat zich hierdoor niet zomaar uit het veld slaan door de tegenpartij. Deze deskundigheid wordt overigens op een correcte en realistische manier toegepast waardoor je als cliënt niet voor een onaangename verrassing komt te staan. Groot respect voor de kennis en ervaring. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Duidelijk advies en snel afgehandeld

Prima deskundigheid en snelle afhandeling

• Betrokkenheid

Goed advies op maat voor de situatie

De ondersteuning bij een aantal vragen die ik had was perfect afgestemd om mijn behoefte en daarmee naar tevredenheid.. De processen zijn hier door versneld en partijen zijn naar tevredenheid tot een oplossing gekomen.

Pragmatisch, betrokken en resultaatgericht

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarom Mr. Van Wegen mijn zaak heeft aangepakt en afgehandeld. Hij is een uiterst kundige advocaat die duidelijk communiceert, realistisch is over wat te verwachten en hoe hierop te anticiperen. Zowel telefonisch als per e-mail is hij goed bereikbaar en handelt hij snel. Wederom dank voor de goede afhandeling!

Awesome legal service

Hi my name is Mrs. Adebowale Kemi Meroyi. The legal service l got from Advocaat Pieter van Wegen, was awesome. It was prompt and target was achieved. Case was in my favour. I will gladly recommend hid service to others. Once again thank you Pieter van Wegen for an excellent legal service. God bless.

• Betrokkenheid

De heer van Wegen heeft mijn zaak zeer effectief en spoedig verholpen. In een moeilijke tijd vond ik het zeer aangenaam om iemand zoals de heer Wegen als advocaat te hebben. Hij maakt er gelijk werk van en boekt zo ook op zeer korte termijn positive resultaten. Dank voor alles!

• Betrokkenheid

Hij is een betrokken en kundig advocaat.

Dhr Van Wegen heeft mij zeer goed geholpen in mijn bezwaar procedure tegen een strafontslag. Voor mij is juridisch taalgebruik alsof het een buitenlandse taal betreft. Hij heeft geduld en legt zaken goed en realistisch voor je uit. Zijn vriendelijke manier van communicatie en de rust die hij uitstraalt wekt vertrouwen. Ik hoop hem nooit meer nodig te hebben maar als dit wel zo is laat ik mij graag helpen en adviseren. Een aanrader wat mij betreft.

Snelle service, probleemoplossend

Ik ben goed geholpen door snelle service en serieuze aanpak.

• Betrokkenheid

Perfect, zeker aan te bevelen.

Ik ben zeer tevreden over dhr. van Wegen. Er is een goede communicatie geweest. Mijn zaak, wat betreft een transitievergoeding waar ik wel het recht op had maar niet ontving van mijn werkgever, is na mijn contact met de advocaat binnen een week uitbetaald. Alles is erg professioneel en vlot gegaan. Mocht ik nog een advocaat nodig hebben valt mijn voorkeur zeker op dhr. van Wegen.

Zakelijk en kundig.

De heer Van Wegen heeft mij zeer kundig van advies voorzien en heeft mijn zaak conform mijn wensen tot een goed einde gebracht.

• Betrokkenheid

Een deskundige en betrokken advocaat met uitstekende communicatie.

Dhr. Van Wegen heeft me naar volle tevredenheid geholpen bij de gesprekken met mijn werkgever betreffende de beëindiging van mijn arbeidscontract. Wat is buitengewoon waardeer: - de onderhandelingen die hij deed met de advocaat van mijn werkgever. - zijn kennis van de regels m.b.t. de onderwijs-CAO. - de communicatie naar mij toe via mail en telefoon. - de gegeven adviezen m.b.t. diverse punten van het proces.

• Betrokkenheid

Snelle, professionele en uiterst efficiënte ondersteuning

Ik ben zeer tevreden met de professionele en voorspoedige behandeling door de advocaat Van Wegen van een arbeidszaak waarbij sprake was van een langdurig arbeidsgeschil dat heeft geleid tot mijn ontslag met wederzijds goedvinden en de totstandkoming van een zeer gunstige regeling. De zaak is opgelost binnen een zeer korte termijn naar mijn tevredenhijd als cliënte en werknemer. Binnen het gehele traject heeft dhr. Van Wegen mij ondersteund met tijdig advies in dit voor mij onbekende, onvoorspelbare en intensieve proces dat resulteerde in een aangepaste vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn voormalige werkgever, waarbij ook rekening is gehouden met mijn wensen.

Professioneel en vriendelijk

Ik ben snel en goed geholpen. de heer Van Wegen is een kundige en professionele advocaat die je jouw verhaal kan goed brengen. Hij heeft mij tijdens een ontslagprocedure zeer kundig adviseren. Ik ben zeer tevreden over de professionele manieren en vriendelijk. Dus aanrader....

Kundige en doortastende arbeidsrechtadvocaat

Ik ben snel en goed geholpen conform offerte. Mr. Van Wegen is een kundige en professionele advocaat die je zaak voortvarend oppakt en je dankzij een doortastende en nuchtere aanpak goed weet gerust te stellen. Daarbij geeft hij de cliënt een realistische voorstelling van zaken en goede communicatieadviezen in de relatie werkgever-werknemer. Hij weet als advocaat empathie met de nodige zakelijkheid te combineren. Hij analyseert goed en communiceert kort maar helder en reageert binnen een aanvaardbare termijn op berichten. Over het behaalde resultaat en de voortgang van de aanpak van de zaak ben ik vooral zeer tevreden.

Professioneel en efficient

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik heb gekregen. Professioneel, vriendelijk en efficiënt.

Top advocaat!

Mijn ervaring met Dhr van Wegen is ontzettend positief. Hij heeft mij tijdens een ontslagprocedure zeer kundig en realistisch bijgestaan en wekt geen valse verwachtingen. Ik ben zeer tevreden over de professionele werkwijze, vakkundigheid en kwaliteit. Het is absoluut een aanrader om met Dhr van Wegen in zee te gaan als u arbeidsrechtelijk bijgestaan wilt worden!

Goede begeleiding

Zoals in mijn situatie, zeker als je niet weet waar je aan toe bent in het kader van arbeidsrecht, wordt je heel goed begeleid en weet je waar je aan toe bent. Ook wordt heel veel rekening gehouden met je persoonlijke situatie, waarvoor mij oprechte dank.