Zéér deskundig, betrokken en realistisch.

De deskundigheid van de heer van Wegen uit zich in zijn bedachtzame en scherpe aanpak van zaken. Hij is zéér goed op de hoogte van wet en regelgeving en laat zich hierdoor niet zomaar uit het veld slaan door de tegenpartij. Deze deskundigheid wordt overigens op een correcte en realistische manier toegepast waardoor je als cliënt niet voor een onaangename verrassing komt te staan. Groot respect voor de kennis en ervaring. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Duidelijk advies en snel afgehandeld

Prima deskundigheid en snelle afhandeling

• Betrokkenheid

Goed advies op maat voor de situatie

De ondersteuning bij een aantal vragen die ik had was perfect afgestemd om mijn behoefte en daarmee naar tevredenheid.. De processen zijn hier door versneld en partijen zijn naar tevredenheid tot een oplossing gekomen.

Pragmatisch, betrokken en resultaatgericht

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarom Mr. Van Wegen mijn zaak heeft aangepakt en afgehandeld. Hij is een uiterst kundige advocaat die duidelijk communiceert, realistisch is over wat te verwachten en hoe hierop te anticiperen. Zowel telefonisch als per e-mail is hij goed bereikbaar en handelt hij snel. Wederom dank voor de goede afhandeling!

Awesome legal service

Hi my name is Mrs. Adebowale Kemi Meroyi. The legal service l got from Advocaat Pieter van Wegen, was awesome. It was prompt and target was achieved. Case was in my favour. I will gladly recommend hid service to others. Once again thank you Pieter van Wegen for an excellent legal service. God bless.

• Betrokkenheid

De heer van Wegen heeft mijn zaak zeer effectief en spoedig verholpen. In een moeilijke tijd vond ik het zeer aangenaam om iemand zoals de heer Wegen als advocaat te hebben. Hij maakt er gelijk werk van en boekt zo ook op zeer korte termijn positive resultaten. Dank voor alles!

• Betrokkenheid

Hij is een betrokken en kundig advocaat.

Dhr Van Wegen heeft mij zeer goed geholpen in mijn bezwaar procedure tegen een strafontslag. Voor mij is juridisch taalgebruik alsof het een buitenlandse taal betreft. Hij heeft geduld en legt zaken goed en realistisch voor je uit. Zijn vriendelijke manier van communicatie en de rust die hij uitstraalt wekt vertrouwen. Ik hoop hem nooit meer nodig te hebben maar als dit wel zo is laat ik mij graag helpen en adviseren. Een aanrader wat mij betreft.

Snelle service, probleemoplossend

Ik ben goed geholpen door snelle service en serieuze aanpak.

• Betrokkenheid

Perfect, zeker aan te bevelen.

Ik ben zeer tevreden over dhr. van Wegen. Er is een goede communicatie geweest. Mijn zaak, wat betreft een transitievergoeding waar ik wel het recht op had maar niet ontving van mijn werkgever, is na mijn contact met de advocaat binnen een week uitbetaald. Alles is erg professioneel en vlot gegaan. Mocht ik nog een advocaat nodig hebben valt mijn voorkeur zeker op dhr. van Wegen.

Zakelijk en kundig.

De heer Van Wegen heeft mij zeer kundig van advies voorzien en heeft mijn zaak conform mijn wensen tot een goed einde gebracht.

• Betrokkenheid

Een deskundige en betrokken advocaat met uitstekende communicatie.

Dhr. Van Wegen heeft me naar volle tevredenheid geholpen bij de gesprekken met mijn werkgever betreffende de beëindiging van mijn arbeidscontract. Wat is buitengewoon waardeer: - de onderhandelingen die hij deed met de advocaat van mijn werkgever. - zijn kennis van de regels m.b.t. de onderwijs-CAO. - de communicatie naar mij toe via mail en telefoon. - de gegeven adviezen m.b.t. diverse punten van het proces.

• Betrokkenheid

Snelle, professionele en uiterst efficiënte ondersteuning

Ik ben zeer tevreden met de professionele en voorspoedige behandeling door de advocaat Van Wegen van een arbeidszaak waarbij sprake was van een langdurig arbeidsgeschil dat heeft geleid tot mijn ontslag met wederzijds goedvinden en de totstandkoming van een zeer gunstige regeling. De zaak is opgelost binnen een zeer korte termijn naar mijn tevredenhijd als cliënte en werknemer. Binnen het gehele traject heeft dhr. Van Wegen mij ondersteund met tijdig advies in dit voor mij onbekende, onvoorspelbare en intensieve proces dat resulteerde in een aangepaste vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn voormalige werkgever, waarbij ook rekening is gehouden met mijn wensen.

Professioneel en vriendelijk

Ik ben snel en goed geholpen. de heer Van Wegen is een kundige en professionele advocaat die je jouw verhaal kan goed brengen. Hij heeft mij tijdens een ontslagprocedure zeer kundig adviseren. Ik ben zeer tevreden over de professionele manieren en vriendelijk. Dus aanrader....

Kundige en doortastende arbeidsrechtadvocaat

Ik ben snel en goed geholpen conform offerte. Mr. Van Wegen is een kundige en professionele advocaat die je zaak voortvarend oppakt en je dankzij een doortastende en nuchtere aanpak goed weet gerust te stellen. Daarbij geeft hij de cliënt een realistische voorstelling van zaken en goede communicatieadviezen in de relatie werkgever-werknemer. Hij weet als advocaat empathie met de nodige zakelijkheid te combineren. Hij analyseert goed en communiceert kort maar helder en reageert binnen een aanvaardbare termijn op berichten. Over het behaalde resultaat en de voortgang van de aanpak van de zaak ben ik vooral zeer tevreden.

Professioneel en efficient

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik heb gekregen. Professioneel, vriendelijk en efficiënt.

Top advocaat!

Mijn ervaring met Dhr van Wegen is ontzettend positief. Hij heeft mij tijdens een ontslagprocedure zeer kundig en realistisch bijgestaan en wekt geen valse verwachtingen. Ik ben zeer tevreden over de professionele werkwijze, vakkundigheid en kwaliteit. Het is absoluut een aanrader om met Dhr van Wegen in zee te gaan als u arbeidsrechtelijk bijgestaan wilt worden!

Goede begeleiding

Zoals in mijn situatie, zeker als je niet weet waar je aan toe bent in het kader van arbeidsrecht, wordt je heel goed begeleid en weet je waar je aan toe bent. Ook wordt heel veel rekening gehouden met je persoonlijke situatie, waarvoor mij oprechte dank.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Een bijzondere advocaat die niet alleen handelt vanuit de zakelijk kant maar ook menselijke/emotionele aspecten meeweegt.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Wij hebben alleen maar positive ervaring met Advocaat van Wegen. Zeer begaan met cliënten en gaat ver met begeleiden, hiermee bedoel ik zelfs meegaan naar medische keuringen (UWV) en/of werkgever. Kan niets anders zeggen Top Advocaat. Heeft ons meer dan 4 jaar bijgestaan en zou deze advocaat iedereen aanraden.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Deskundige jurist die weet de pijnpunten goed bloot te leggen in de casus. Juist deze eigenschap is van belang voor een goed resultaat, wat wij hebben geboekt in mijn zaak. Ik beveel deze jurist ten zeerste aan.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Voor het eerst in 26 jaar binnen ons bedrijf een ziekmelding gehad die naar ons idee onterecht was. Met alle adviezen en de snelle reacties van de Dhr. van wegen zijn wij op een zeer deskundige manier geholpen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Ik vond het erg fijn om meneer van wegen als mijn advocaat te mogen hebben. Hij heeft mij goed op de hoogte gehouden van alles en ook zijn uiterste best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen.