Zeer deskundig en zorgvuldig

Zeer zorgvuldige en deskundige begeleiding van de scheiding. Er is veel kennis aanwezig en er wordt vlot en aquraat gewerkt. De communicatie is uitstekend. Het werk wordt gedaan met hart voor de zaak. Om zaken af te krijgen wordt er zelfs in het weekend doorgewerkt. Prettige mensen en een fijn advocatenkantoor.

• Betrokkenheid

professioneel, doortastend en prettig in het contact

wij zijn uitstekend geholpen, zeer prettig in het contact, professioneel advies, deskundig, en snel in zowel communicatie als handelen

• Betrokkenheid

Vriendelijk, zakenkundig, daadkrachtig, helder, afspraken nakomen

Ik heb het contact met de firma als vriendelijk, zakenkundig, daadkrachtig en helder ervaren. Daarnaast worden de gemaakte afspraken nagekomen.

• Betrokkenheid

Deskundige, persoonlijke en snelle dienstverlening

Bij mr. Ossentjuk gekomen met een probleem omtrent het afwikkelen van een erfenis. Ik ben snel en goed door hem geholpen; mails werden snel en volledig beantwoord, de benodigde stukken waren snel op orde. Er was sprake van prettige manier van communiceren waarbij hij goed luisterde naar mijn wensen. Hij gaf daarop ook een realistische feedback wat de mogelijkheden waren. Dat heeft ertoe bijgedragen dat de zaken snel geregeld waren.

• Betrokkenheid

My experience was exceptionally positive.

I was very grateful to Marco for his understanding of difficult circumstances. He was always incredibly responsive and always contacted me well ahead of time limits and deadlines.

• Betrokkenheid

Marco Ossentjuk heeft mij ontzettend goed geholpen!

Toen ik met mijn handen in mijn haar zat en niet meer wist wat ik moest, kwam ik bij Marco uit. Na een eerdere (niet goede) ervaring Met een andere advocaat was ik toch een beetje huiverig. Vanaf de eerste ontmoeting met Marco is dit compleet gedraaid. Marco is deskundig, eerlijk, betrokken en doet wat hij beloofd. Hij zegt het eerlijk als dingen niet realistisch zijn en geeft je het gevoel dat je het samen doet. Ik zou iedereen aanbevelen om met Marco samen te werken.

• Betrokkenheid

Ter zake kundige begeleiding en vertegenwoordiging bij echtscheiding

Bij eerste kennismaking was al sprake van antwoorden op vragen die ik nog niet had gesteld. Goede bereikbaarheid kantoor, secretaresse en advocate. Rekening houdend met tijdslijnen, benoemen van opties. Heldere bewoording / samenvatting van stukken bij de voorbereiding van stappen en check van huidige regelgeving. Stipte verzending van stukken aan betrokkenen en stappen in de procesgang. Empathie voor de situatie en enige sturing wanneer emoties in de weg zaten. Steun bij onderhandelen en verwijzing wanneer ander specialisme nodig was.

• Betrokkenheid

Bijzonder fijne samenwerking met Caroline Schonhagen.

Fijn en integer kantoor met een prettige werkwijze.

Divorce settlement

Marco provided good advice and approach on dealing with the divorce request and reaching the divorce settlement, with swift response and assistance during the course of divorce.

Deskundig

Lang echtscheidingsproces naar tevredenheid afgesloten.

• Betrokkenheid

Ik heb de gehele behandeling van mijn zaak als fijn ervaren. De heer Ossentjuk was erg betrokken bij mijn zaak en gaf dan ook advies waar nodig. Mijn zaak is snel maar secuur afgehandeld, mede door dat de heer Ossentjuk altijd snel op e-mail berichten of telefoontjes reageerde.

• Betrokkenheid

Zeer professionele en effectieve dienstverlening, met een scherp oog voor intermenselijke verhoudingen en positieve communicatie

• Betrokkenheid

Marco Ossentjuk is een prettige, betrokken advocaat. Communiceert helder en duidelijk. Ik ben snel, adequaat en deskundig door hem geholpen, zodanig dat mijn zaak snel was opgelost.

• Betrokkenheid

I want to thank Caroline for her professional manner in which she guided me through a very difficult divorce. At our first meeting I felt bullied by my ex husband. Therefore, the decision to stop mediation and find a attorney to protect my interests. My husband was well prepared. After five months we signed the divorce papers. Now looking back I should have had more confidence in Caroline. Her correspondence with us was excellent, her reports were accurate and well wriitten. She stayed positive and well focussed throughout the process. Bedankt Caroline, ik vergeet ook niet je goede advies op het eind.

• Betrokkenheid

Marco Ossentjuk is een goede en ervaren advocaat. Hij is goed in het analyseren van de situatie, weet de keuzes met de gevolgen goed uit te leggen en durft te adviseren. Hij leest hij zich goed in in het dossier en beteid zich goed voor. Bovendien is hij erg toegankelijk en snel in het reageren en helder in de communicatie.

• Betrokkenheid

VHSO advocaten werken erg deskundig en snel. Ook zijn ze erg betrokken, wat ik als erg prettig heb ervaren.

• Betrokkenheid

Tevreden met mediation. Wel is het proces soms verstoord door dat er teveel af is geweken van de hoofddoel (as gevolg van rancuneuse bedoelingen) en is er niet op tijd ingegrepen om weer te focussen.

• Betrokkenheid

Professioneel, heldere communicatie en korte lijnen. Een goede partner om naast je te hebben.

• Betrokkenheid

Caroline Schönhagen heeft mijn alimentatie heel goed berekend. Top. Nogmaals dank! Als het moet kom ik zeker terug.

• Betrokkenheid

Uitermate heldere toelichting, informeert over de breedte van het probleem met ruime aandacht voor rationele en emotionele kant van de zaak.

• Betrokkenheid

Marco Ossentjuk is een erg prettige advocaat. Heeft zijn huiswerk goed gedaan en heeft kennis van zaken en schetst heldere screnario’s. Naast vakkennis is Marco ook in staat om op een objectieve manier kritische gewetensvragen te stellen om te blijven toetsen of dat wat je zegt dat je wil, je ook echt wil. Erg verhelderend, verfrissend en menselijk.

Vlot en deskundig afgehandeld

• Betrokkenheid

Een advocaat die de mens achter het verhaal begrijpt en ook daartoe handelt. Hartelijk dank voor uw hulp, wij zullen u zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Wil graag een 10 geven maar er is altijd nog iets te wensen....Prima geholpen korte lijntjes en duidelijk. Dit is wat je zoekt als je geholpen wilt worden met de materie waar je zelf weinig van weet. Discreet , betrouwbaar en prettige omgang. In het kort tevreden.