Betrokken en accuraat

Betrokken, accuraat en toegankelijk. Dank je wel David!

• Geholpen door: David Müskens

Business service, kundig, professioneel en vlot

Mark Huijzer heeft me bijgestaan bij de overname van ons bedrijf en heeft dit erg kundig aangepakt. Alle lof voor de vlotte en adequate behandeling van de (vele!) stukken en wijzigingen en uitleg in begrijpelijke taal. Het was verrassend hoe hij tijd kon maken in de drukke agenda en vaak al geadviseerd en gereageerd had op mail die ik zelf nog niet had gelezen. Ik ben zeer tevreden over de service, communicatie en gehanteerde tarieven.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Behulpzaam, begaan en oplossingsgericht.

Zeer positief, niet het gewenste resultaat, maar zeer zeker beter af dan zonder de deskundig verkregen hulp. Enkel daarom dan ook niet de 5 sterren kunnen geven, maar zeer zeker wel de moeite waard geweest!

Heel fijn & snel!

Tijdens het zoeken naar een advocaat, en goede recensies gelezen te hebben, kwam ik uit op Huijzer advocaten in Papendrecht. Diezelfde dag stond er al een afspraak gepland. Ik heb het gesprek, en de procedure met mevr. Heijkoop als zeer fijn ervaren, en wist ik hierna direct wat de vervolg stappen waren, waar ik aan toe was en welke documenten ik moest aanleveren. Kortom, de zaak was snel opgelost en was dan ook succesvol. Huijzer advocaten, nogmaals bedankt voor de goede zorgen!

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Deskundigheid wordt met een zakelijke vriendelijkheid op de juiste manier ingezet.

We hebben weer een bevestiging gekregen van wat we al wisten. Het zit wel goed bij Huijzer Advocaten. Ten aanzien van arbeidsrecht is er in goed overleg een voorstel uitgewerkt Werkgever vs Werknemer. Binnen 14 dagen alles netjes geregeld en voor beide partijen met Huizer als intermediar positief afgesloten .

• Geholpen door: David Müskens

gewoon doen wat nodig is

Positief, goed advies en correcte afwikkeling van zaken

• Geholpen door: Mark Huijzer

doeltreffende adviezen, betrouwbaar en empatisch

verdiept zich goed in de stukken en weet zijn standpunt perfect te verdedigen. Aan te bevelen.

Super goed advies!

Helaas heb ik deze stap moeten nemen, maar ben blij met het resultaat en de hulp van Huijzer Advocaten. In mijn geval van advocate Heijkoop-Otterman. Bedankt!

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Goed geholpen. Aan te bevelen.

Vordering binnen 2 weken binnen

• Geholpen door: Mark Huijzer

Persoonlijke doch professionele behandeling. Zeer kundig en goed geholpen.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Goed geholpen en goed gecommuniceerd.

Onze zaak heeft Mark Huijzer goed en vasthoudend behandeld ondanks dat het lang duurde. Daarbij ben ik steeds op hoogte gehouden. Ook over de prijzen waren geen onduidelijkheden.

Top afgehandeld

supersnel en 100% resultaat

Een top advocaat!

Een top advocaat heeft mij hartstikke goed geholpen & bijgestaan. Ik kon meteen terecht. Heeft goed naar mijn probleem geluisterd en heeft mijn toen meteen geholpen. Ik ben heel erg tevreden.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Jammer, er zijn niet genoeg sterren om mijn waardering uit te drukken.

In een vogelvlucht: een zeer toegankelijk menselijk advocatenkantoor, waar je je meteen op je gemak voelt (mede dankzij de gastvrije ontvangst van Office Manager Conny). Mark Huijzer bleek zich al ingelezen te hebben (dat je dat uit jezelf doet komt niet vaak voor). Een advocaat is zo goed als dat jezelf bent met de juiste info, maar door zijn vraagstelling kwam er een uitstekend verhaal boven. Tijdens de rechtszaak straalde hij rust uit en een natuurlijk overwicht tegenover een zeer gerenommeerd zeer duur advocatenkantoor. Door een duidelijk betere voorbereiding en grote kennis op de juiste manier toe te passen hebben we de zaak gewonnen. Het is helaas niet mijn eerst gevoerde rechtszaak, maar hierdoor kan ik Mark echt aanbevelen. P.S.: gezien de inzet is het zeker een koopje. Ferry Fransz

Snel, accuraat en plezierig

Het contact verliep prettig, duidelijke communicatie. We waren het snel eens en hebben de zaak vlot af kunnen ronden. Voor herhaling vatbaar (in de hoop dat dat niet nodig is).

Betrokken en deskundig

Erg fijn kantoor. Mark heeft veel kennis.

GEWELDIG!

Fijne mensen, begripvol, snel tot de kern van de zaak doorgedrongen. gewoon geweldig!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Komen de afspraken na, prima ontvangst en goed advies

Prima kantoor, goed ontvangst, vriendelijk en deskundig. Geven je een goed inzicht hoe de zaak kaan gaan lopen en schetsen geen valse hoop. Prima team!! persoonlijk en gedreven.

• Geholpen door: David Müskens

goede samenwerking, integer, mag nog daadkrachtiger

Communicatie was goed, dat vonden wij erg fijn. David Muskens was vaak goed bereikbaar. Hij houdt van korte lijnen en wij ook. Hij had zich goed ingelezen en beheerste daarmee het dossier, daardoor begreep hij de zaak en onze standpunt daarin heel goed. Hij toonde een grote mate van betrokkenheid. De teksten waren in heldere Nederlandse taal geschreven. De laatste weken echter vonden wij hem ongeduldig en begon zijn uithoudingsvermogen kennelijk af te nemen. Dan was David Muskens een paar keer erg kort door de bocht. Daar zijn we van geschrokken. Helaas droeg dat niet bij tot een gemoedelijk afronding van de zaak die wij toch als een overwinning hebben ervaren. Ook jammer dat hij de afsluiting niet persoonlijk heeft afgerond maar de secretaresse de opdracht heeft gegeven dit af te handelen. Desalniettemin willen David Muskens hartelijk bedanken voor zijn dienst aan ons.

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding van David Muskens

Fijne open communicatie, goede uitleg over de gang van zaken. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren

• Geholpen door: David Müskens

Ik was tevreden heb geen klachten

deskundig geholpen

Ik sta er als leek in en ben blij dat de zaak volledig uit handen gegeven kan worden aan Huijzer advocaten.

TOP ADVOCATEN

Ik wil graag mevrouw Elise Heijkoop-Otterman heel hartelijk bedanken voor al haar tijd, moeite, geduld & doorzettingsvermogen. Door haar standvastigheid heb ik alle 5 dossiers tegen mijn werkgever gewonnen en positief kunnen afsluiten. Mevrouw Conny van Helden hartelijk bedankt voor uw, geduld, steun, meedenken & betrokkenheid. Ook door uw vakkundigheid en kwaliteit is alles tot een goed einde gekomen. Ik wil ook graag de heer Mark Huijzer bedanken voor zijn betrokkenheid & deskundigheid.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Effectief en snel geholpen, ontzettend vriendelijk.

Effectief en snel geholpen, ontzettend vriendelijk.

• Geholpen door: N.v.t.