Goed geholpen!

Prettig telefoongesprek! Vragen werden keurig beantwoord en bij eventuele onduidelijkheden werdt alles goed uitgelegd.

• Bereikbaarheid

Beste Bart, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Zinvol

Participatie bij Ostrica werp duidelijk zijn vruchten af tav vermogensaanwas

• Bereikbaarheid

Beste Rene, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Al vele jaren zeer tevreden met de service en de resultaten!

Zonder zorgen en altijd goed geïnformeerd. Een zeer professionele ploeg. Kennen ook die het een stuk minder doen.

• Bereikbaarheid

Beste Frans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Geweldige communicatie en een duidelijke schriftelijke uitleg

Nvt

• Bereikbaarheid

Beste Rick, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Goede resultaten en goede communicatie

Ik beleg nu sinds bijna 2 jaar bij Ostrica en zie de resultaten ondanks soms turbulente markten positief stabiel zijn. De waarde van de portefeuille stijgt gestaag hetgeen ik heel prettig vind. Liever een mooi stabiel rendement dan enorme uitslagen naar boven en ook naar beneden. Verder vind ik de communicatie vanuit OSTRICA altijd heel prettig. Kordaat en tot the point. Geen uitgebreide Hallelujah verhalen maar lekker nuchter, zakelijk en ook positief. Het voelt als een grote familie waarin klanten veel persoonlijke aandacht krijgen. Ik hoop dan ook dat men niet teveel succes heeft met het aantrekken van nieuwe klanten.

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Heel attent

Gewoon een onverwachte felicitatie. Eigenlijk wel bijzonder.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Harold, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Wanneer je wat geduld hebt, is Ostrica zeer professioneel bezig met mijn finacie!

Ondanks moeilijke tijden weten zeop de juiste momenten te pieken en als klant profiteer je daarbij mee. Het geeft een vertrouwen en dat lijkt mij belangrijk

• Bereikbaarheid

Beste Erik, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Snel contact, geen ellenlange wachttijden aan de telefoon. Goede en duidelijke informatie. Vriendelijk en een goed rendement

• Bereikbaarheid

Beste Ton, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

• Bereikbaarheid

alles wordt goed uitgelegd en geregeld

duidelijke antwoorden op al mijn vragen

Geen klant meer vanwege CDD

De CDD controle ging dermate ver dat wij hebben besloten onze rekening te sluiten . Ik heb begrepen dat er geen andere mogelijkheid was . De medewerker heeft het keurig afgehandeld en vertelde dat Het vanwege de wetgeving verplicht was deze controle uit te voeren . Kennelijk gaat de uitspraak “de klant is koning” niet meer op in de financiële wereld .

no-nonsense vermogensbeheer

De adviezen en het beheer zijn zonder opsmuk en to the point.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Gisteren emailadres doorgeven en vandaag al bericht gekregen alles goed gegaan

Onduidelijkheid

Na twee vragen die ik stelde via de mail, waren allebei de vragen niet goed beantwoord en moest ik toch maar even bellen. De vragen werden wel snel beantwoord,

• Bereikbaarheid

Snel, correct en passend geinformeerd.

In een plezierige email contact ben ik snel en goed geïnformeerd over de mogelijkheden van mijn product bij Ostrica. Dat geeft mij een goed gevoel over de nabije en verre toekomst. Top advies!

• Bereikbaarheid

Altijd accuraat en volledig!

Goed geïnformeerd

• Bereikbaarheid

Fijn om een kaartje te krijgen op mijn verjaardag.

Wie kan het leuker maken - niet B……….- maar Ostrica

Goede info - topmedewerking - low prophile - Maxi actions

• Bereikbaarheid

Beste Jens, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Ostrica Vermogensbeheer. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Samen streven wij naar goede dienstverlening en resultaten. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Eerlijke, betrouwbare partij met capabele mensen!

In de afgelopen jaren hebben wij op een prettige manier kennis gemaakt met Ostrica. Betrouwbare partij met goede adviezen en bekwame en uiterst vriendelijke medewerk(st)ers en aandacht voor de client!

• Bereikbaarheid

Beste Will, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zijn trots dat wij u hebben kunnen helpen met goed advies. Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op. Met vriendelijke groet, Ostrica

Top advies en uitvoering

De manier waarop bij Ostrica alles is geregeld is uitstekend! Hun beleggingsstrategie werkt in de praktijk (tot nu toe) voor mij goed. In elk geval beter dan bij de RABO. De website is = transparant als het gaat om ontwikkelingen van de markt, = Het geeft een goed inzicht in de eigen beleggingen = Alle informatie staat zeer inzichtelijk op de website = Ook bij een uitkering is alles perfect geregeld. Mochten er dan toch nog vragen zijn dan is de adviseur (in mijn geval Ad van der Ling) min of meer per omgaande te bereiken via de mail /telefoon. Kortom zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Beste Jos, Hartelijk dank voor het delen van deze review. Fijn dat u de toegevoegde waarde van Ostrica ziet. Wij zullen uw feedback delen met ons team. Mochten er nog vragen zijn, dan weet u Ad te vinden. Met vriendelijke groet, Ostrica

Prima kwantitatief model. Organisatie kan beter.

Het kwantitatief model is prima. Gedachte om in opgaande markten ca. 80% mee te doen en neergaande bewegingen te beperken is ideaal voor beleggers. Helaas heb ik on the long run hier voor mijn klanten te weinig resultaat van gezien. Zodra de beurs herstelt van een behoorlijke daling wordt de verzekering te laat ervan afgehaald en hierdoor doen we te weinig mee in een opgaande markt. Verder mis ik professionaliteit t.o.v. de vele andere beheerders op het gebied van relatiebeheer. Veel te veel verloop.

• Bereikbaarheid

Beste Ronald, Zoals bij elke review nemen wij de gegeven feedback mee, zowel in de ontwikkeling van ons product, als in onze manier van werken. Wij streven namelijk altijd naar een welverdiende 10! Daarbij willen wij accentueren dat Ostrica het mens & machine concept hanteert welke aan de hand van ons eigen ontwikkelde kwantitatieve model het beleggingsbeleid voert. Dit beleggingsbeleid is ook op de lange termijn bewezen succesvol. Voor onze verschillende beleggingsprofielen beloven wij een variërende doelstelling van rente +2% tot rente +8%. Sinds onze oprichting 25 jaar geleden, hebben wij deze doelstellingen behaald. Verder werken wij bij Ostrica als een team, zo ook in relatiebeheer. Wij houden het principe erop na dat meerdere collega’s de nodige specialistische kennis en continuïteit kunnen waarborgen. Op deze manier staan wij onze klanten altijd deskundig te woord. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Het was een goede uitleg

We werden heel goed ontvangen. We vertrouwen er op, dat de manier waarop belegt wordt voor mij duidelijk is en blijft

• Bereikbaarheid

Beste Mevrouw Heemskerk-Nijssen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles duidelijk overkomt. Mocht u toch vragen hebben, dan vernemen wij die graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Accuraat, alert, voorkomend en klantvriendelijk!8

Klokslag afgesprokentijd contact en vele vragen duidelijk uitgelegd. Geduld is een groot goed voor Ostrica. Uiteraard over het huidige beursklimaat gesproken, op de vraag wat heden te doen met onze portefeuille antwoordde hij: stil blijven zitten enne niet bewegen. Dit even in 't kort verteld, daarna volgde de voor en tegens, wat ons deed besluiten om dat stilzitten mentaal uit te zitten tot betere tijden. We namen afscheid in zeer goede harmonie.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste Joop, Hartelijk dank voor de uitgebreide en mooie review. Fijn om te lezen, dat het contact zo goed verlopen is. Daarbij ook goed dat er gekeken is naar het huidige sentiment en uw persoonlijke situatie. Mochten we u nog ergens bij kunnen ondersteunen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

De personen waar ik mee te maken heb komen vriendelijk over, en er word altijd snel gereageerd met vragen van onze kant. , Zij proberen zo duidelijk mogelijk uitleg te geven .

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste Edumond, Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed om te vernemen dat onze reacties snel en duidelijk zijn. Mochten we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van u. Groet, Ostrica

Een prettige kennismaking

De 1e kennismaking is positief verlopen. Werkwijze en contact is duidelijk. Vervolgacties zijn ontvangen.

• Bereikbaarheid

Beste Bastiaan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de eerste kennismaking positief is verlopen. Mochten we kunnen helpen bij de vervolgacties of bij vragen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Over Ostrica

Als u vermogensoplossingen zoekt die naadloos aansluiten bij uw ambities dan is Ostrica uw ideale partner. Ostrica is een onafhankelijke financiële dienstverlener en biedt vermogensbeheer, risicomanagement, inkomensstrategieën en fondsoplossingen voor zowel ondernemers en particulieren als voor instituten. Wij hebben ons in de afgelopen twintig jaren ontwikkeld tot een brede dienstverlener op het gebied van vermogensoplossingen. Met moderne strategieën, inspelend op actuele marktontwikkelingen beschermen wij uw vermogen en optimaliseren wij uw portefeuille op rendement en risico. Sinds onze oprichting in 1997 realiseren wij met ons gestructureerde beleggingsproces bovengemiddelde resultaten.