accuraat, alert en persoonlijk

Ik heb vertrouwen dat mijn vermogen bij Ostrica met grootste zorg en deskundigheid wordt beheerd. Vooral de persoonlijke aandacht en zorg waardeer ik zeer.

• Bereikbaarheid

Heel goede service. Prettig contact. Voorspellen van de markt is natuurlijk moeilijk.

Ik kan wel enigszins vergelijken, maar niet echt professioneel. Ostrica is altijd goed bereikbaar, afspraken zijn vlot gemaakt. De communicatie is duidelijk. De eindafweging (hoe ziet je profiel eruit, de afweging tussen risico en opbrengst) moet ik zelf maken, dat maakt het blijvend een lastig onderwerp.

• Bereikbaarheid

Ik ben als ondeskundige best te vrede over de informatie die ik van jullie krijg.

redelijk tot goed

Super service

Fijn contact gehad met jullie medewerkers. Ik kreeg mijn document niet juist verzonden en ik werd hier fijn in geholpen. Ik had 2 cijfers per ongeluk omgedraaid, dit hebben jullie voor mij veranderd zodat ik niet alles opnieuw hoefde te verzenden! Top service!

vriendelijk

Het telefoontje kwam niet gelegen. Hier werd goed op in gegaan. Omdat ik verder geen vragen had hebben we het snel af kunnen handelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goed en duidelijk advies

Ostrica geeft duidelijk advies en altijd bereid om uitleg te geven.

• Bereikbaarheid

Een betrouwbare vermogensbeheerder die zorgvuldig je geld belegd

Er worden geen onnodige risico's genomen met je vermogen en proberen een zo goed mogelijk rendement te maken.

Altijd goed advies

Duidelijk helder gesprek.

Goeie uitleg m.b.t. mijn profiel en jaaropgaves.

Prima vermogensbeheerder

Duidelijke overzichten. Rendement is prima.

geen problemen

Ik heb een goed gesprek gehad , en ben goed geholpen.

• Bereikbaarheid

Doen wat ik er van verwacht had

Betrouwbaar en goed bereikbaar bij vragen

Goede ervaring

Goed te woord gestaan.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar beleggen zonder omkijken, ideaal voor mensen zoals ik.

Ik was een tijdje aan het denken om te gaan beleggen met spaargeld dat ik de komende jaren toch niet zou aanraken. Ostrica is mijn eerste serieuze ervaring met beleggen (medio 2019) en dan is het natuurlijk best spannend als je de waarde van de portfolio enorm ziet dalen tijdens de eerste tekenen van de Covid-19 pandemie aan het begin van 2020. Het is juist dan van belang om de rust te bewaren, want de koers veert (historisch) altijd weer terug, aldus het advies van Ostrica. De beschermingstrategie van Ostrica heeft bewezen dat de daling door de juiste beslissingen binnen proporties is gebleven. Al mijn vragen zijn altijd deskundig beantwoord, waardoor ik op dit moment geen omkijken heb naar mijn portfolio. Ostrica is een echte aanrader voor mensen zoals ik: in loondienst, geen tijd om zelf te beleggen maar toch graag maandelijks willen inleggen voor een goed/realistisch rendement op de lange termijn (10-15 jaar).

• Bereikbaarheid

I am very happy that I made the decision to move my assets to Ostrica

I was originally introduced to Ostrica via a telemarketing call. On this call the representative was able to answer a few of the basic questions I asked. On asking more complex questions the representative suggested that we set up a conference call with Ostrica. Very soon after I was introduced to a partner where he gave an hour long presentation with accompanying graphics. I was very impressed with the level of competence and their strategies to obtain the best from market movement combined with a healthy level of risk management. This combination was a compelling argument for me. I made the decision to move my assets from BND and NN in full to take advantage of this new approach. Ostrica did all the leg work to move my assets in a safe and secure manner. I have been with Ostrica for some six months now. In that period I have tracked their performance against that of my previous positions with BND and NN and I am extremely pleased with the positive comparison. I have further assets with other wealth management institutions where I am considering to move these assets as well to Ostrica. I have a single point of contact at Ostrica where I can expect reliable and timely responses whenever I have any questions or require an update to my portfolio. I recommend this company for those who require professional wealth management services. Regards Dave Allen

• Bereikbaarheid

Deskundigadvies en zegt waar het op staat

zoals boven

• Bereikbaarheid

Goed advies en rendement vertrouwt gevoel

Geld levert goed rendement op, heb een vertrouwt gevoel bij Ostrica. Prettig om mee te communiceren en goed en eerlijk advies. Als dit zo door gaat geen enkele reden tot overstap.

• Bereikbaarheid

Al 18 jaar betrouwbaar vermogensbeheer voor mij.

Ik ben al 18 jaar een tevreden klant en hoef niet wakker te liggen van zorgen over mijn vermogen.

Ook hoopvol tijdens Covid

De persoonlijke gesprekken waren duidelijk en helder. Vooral belangrijk was dat zij ook het opgebouwde pensioen via een verzekeringsbedrijf kunnen beleggen. Net voor de covid ingestapt dus de eerdere dreun van 2018 werd herhaald.? Nee gelukkig niet hoor max. 10% in deze zware periode. Neem alleen al Shell met 50% daling en de banken evenzo in de privé belegging. Nu op het pensioen al weer 4% plus en bijna 1% op de directe rekening. Blij dit te ervaren en ga nog jaren door. Hebben recent een koers uitgezet die wij konden lezen in de protefeuille, het werpt nu gelukkig al de eerste resultaten af.

pro actief

pro actief maar nooit dwingend, geven advies waarmee de klant zélf aan de gang kan gaan.

fijn gesprek

Ik heb een fijn gesprek gehad met mevrouw Willems. Wij zijn niet inhoudelijk ingegaan op mijn portfolio. Dit was niet nodig. Wel wat algemene zaken besproken. Het was voor mij wel de eerste keer dat naast Ad van Ling iemand anders van Ostrica mij benaderd. Ik was daarom eerst wat terughoudend en moest schakelen omdat de laatste maanden ik telefonisch wordt benaderd door verschillende instanties waar ik geen interesse in heb. Of welke niet betrouwbaar zijn. Misschien een idee om een mail naar jullie klanten te sturen dat er contact opgenomen kan worden in de komende weken. Dan weet men ook zeker dat jullie van Ostrica zijn.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beter ten halve gekeerd...

Ik heb n 2020 met lede ogen moeten aanzien dat het succesverhaal (de effectieve parachute in februari/maart) ook het begin van een lijdensweg kan vormen omdat de drag van de parachute in de weg omhoog te lang aanhield. In twee kwartalen is een flinke achterstand ontstaan ten opzichte van iemand die een AEX-tracker had. Het bijstellen gebeurde laat, heel laat, maar het gebeurde tenminste. Nu is het zaak niet verder achter te lopen onderweg naar de correctie die weer komt in de komende maanden. Want het kost geloofwaardigheid.

Fijne afhandeling!

Snel contact persoonlijk en vriendelijk

• Bereikbaarheid

Ik heb niet de kennis en het inzicht om te vergelijken met andere fondsen.

Ik ben op het meest verkeerde moment ingestapt. Heb daardoor overall in tien jaar een slechter rendement gemaakt dan ik had kunnen maken op de spaarrekening van Heineken. Dit was mijn keuze die beïnvloed werd door een tussen persoon. Daar is geen begeleiding geweest en was dus een buitengewoon slecht begin. Sinds ik door jullie rechtstreeks benaderd wordt en de site er is, is de communicatie beter. Overall ga ik ervan uit dat de achterstand ingelopen kan worden. Heb in die zin het gevoel dat Ostrica de goede partij zou moeten zijn. Op de onderstaande keuze t.a.v. aanbevelen zou ik geen keuze willen maken omdat ik niet het risico zou willen lopen iemand verkeerd te adviseren. Wel zou ik vertellen over de strategie van Ostrica.

• Bereikbaarheid

Tevreden met het luisterend oor en het rendement vanaf de start

Ostrica en Perlasplan zijn altijd goed bereikbaar, Ik ben in het 3e kwartaal van 2020 ingestapt en heb al een mooi rendement behaald. Ik heb vertrouwen in de aanpak en dit geeft mij rust

Over Ostrica

Als u vermogensoplossingen zoekt die naadloos aansluiten bij uw ambities dan is Ostrica uw ideale partner. Ostrica is een onafhankelijke financiële dienstverlener en biedt vermogensbeheer, risicomanagement, inkomensstrategieën en fondsoplossingen voor zowel ondernemers en particulieren als voor instituten. Wij hebben ons in de afgelopen twintig jaren ontwikkeld tot een brede dienstverlener op het gebied van vermogensoplossingen. Met moderne strategieën, inspelend op actuele marktontwikkelingen beschermen wij uw vermogen en optimaliseren wij uw portefeuille op rendement en risico. Sinds onze oprichting in 1997 realiseren wij met ons gestructureerde beleggingsproces bovengemiddelde resultaten.