Klantvriendelijk geholpen

Zeer netjes en duidelijk met kennis van zaken geholpen. Zeer hulpvaardig en vriendelijk.

• Informatieverstrekking website

Beste Wilma, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Perlas. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Perlas

Netjes te woord gestaan, uiteindelijk geen tevreden antwoord.

Ik wil jaaroverzicht toegestuurd krijgen en daar GEEN €20 voor neertellen!!! Na GOED telefonisch contact is mij toch het jaaroverzicht toegestuurd. En volgend jaar word ik bijgestaan om deze per mail op te halen. Dat is pas SERVICE

goede communicatie

Er wordt snel gereageerd als je een vraag hebt

Super geholpen

Super geholpen

uitstekend

e-mails worden snel beantwoord. telefoon wordt goed opgenomen en mocht iemand niet aanwezig zijn wordt je snel en correct terug gebeld. beginners fouten met inloggen wordt adequaat en vriendelijk opgelost

• Informatieverstrekking website

Vorig: geen response op een vraag, slecht rendement. Update: Prima uitgelegd, beoordeling bijgewerkt

Ik heb een aantal maanden geleden een reactie geplaatst met de opmerking dat het rendement alleen maar naar beneden gaat. Vergeleken met apr 2021 is het opgebouwde vermogen in plaats van redelijk omhoog gegaan, juist lager. Maar op de website wordt nog steeds geadverteerd alsof de rendementen prima zijn. Niet dus. 4-jan-2023: deze week ben ik benaderd door een medewerker van Perlas die op een professionele wijze uitleg gaf over de huidige beleggingsmarkt waarin Perlas 1x van de betere beleggingsmaatschappijen blijkt te zijn. De verwachtingen voor de nabije toekomst zijn positief. Ook werd aangegeven dat mijn vorige bericht niet te vinden was waardoor er dus ook geen reactie gegeven kon worden. Al met al een vriendelijk en helder gesprek waardoor ik mijn beoordeling positief heb bijgesteld.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking website N.v.t.

Beste Roland, Fijn dat we elkaar gister telefonisch gesproken hebben. Dat doet niet af aan het feit dat het vervelend is dat de gewenste reactie op je email is uitgebleven. Zoals besproken hebben wij de regel dat wij altijd binnen 24-48 uur een reactie geven op vragen welke bij ons binnenkomen. In reactie op het dalende rendement is het helaas een gegeven dat de wereldwijde financiële markt het afgelopen jaar met alle ontwikkelingen een flinke opdonder heeft moeten verduren. Hoewel het afgelopen jaar op zijn zachtst gezegd uitdagend was, en ook voor 2023 de nodige uitdagingen met zich mee zal brengen blijven wij binnen Perlas positief voor de lange termijn. Wat 2023 ook voor ons in petto heeft, binnen Perlas doen wij ons uiterste best om met onze actieve beleggingsstrategieën je vermogen te blijven beschermen. De rendementen van onze beleggingsprofielen zijn sinds het afgelopen kwartaal in de herstelfase. Wij verwachten dat dit herstel zich door zal zetten in de komende maanden.

Als was was was was was was, Perlas

Goed intakegesprek en perfecte follow-up

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Great investment company

My family has been a customer with this company for decades. There has never been any issues, the average long term returns are great, and the customer service is always helpful and friendly! No complaints here!

• Informatieverstrekking website

Goodafternoon Jonathan, Thank you very much, for your feedback. Good to read, that you and your family, have a good experience with Perlas. If we can do anything for you, please let us know. Kind regards, Perlas

Duidelijk kernachtig produkt waarbij ook duidelijk en kernachtige uitleg wordt gegeven

• Informatieverstrekking website

Goedemorgen Jan, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat het product en onze uitleg, duidelijk zijn. Mochten we u ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, Perlas

Beslist hét alternatief voor sparen

Ik ben in 2013 gestart met beleggen bij Perlas en heb destijds mijn lijfrentepolis overgeheveld van Aegon naar Perlas. Ik heb mijn vermogen tot op heden naar volle tevredenheid zien ontwikkelen. Ik heb Perlas ervaren als een veel beter alternatief voor een reguliere bankspaarrekening. Ik was zodanig overtuigd, dat ik eerst drie Perlas participaties voor mijn kinderen heb geopend. Zij zijn inmiddels zelfstandig en zij hebben deze Perlas participaties overgenomen. Zij zijn nog steeds zeer tevreden over het rendement en dat laten ze mij geregeld weten. Later heb ik drie Perlas participaties geopend, waarmee ik met een inleg van 15,00 Euro per maand, potjes voor mijn drie kleinkinderen opbouw. Het rendeert beslist beter dan een bankspaarrekening! Voor mij zelf heb ik nog twee extra participaties geopend. Op de ene rekening stort ik een deel van mijn spaargeld voor eventuele "leuke" uitgaven in de toekomst. Op de andere participatie zet ik maandelijks een bedrag weg, met als doel om na een looptijd van circa 10 jaar een deel van mijn hypotheek in te lossen. Ik ben zeer tevreden over de informatievoorziening op de Perlas website en ik verwacht de komende jaren een zeer tevreden client van Perlas te blijven.

• Informatieverstrekking website

Beste Roald, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat u Perlas als een goed alternatief ervaart en zo tevreden bent, dat u meerdere rekeningen heeft geopend. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Belofte is waargemaakt

Ik ben al 2 jaar klant. Perlas levert wat ze beloven en zijn altijd goed bereikbaar. Ik heb het volste vertrouwen dat mijn beleggingen in goede handen zijn.

• Informatieverstrekking website

Goedemorgen Alexander, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen, dat onze bereikbaarheid goed is en het betrouwbaar overkomt. Mocht u vragen hebben, dan horen we die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Ik verwacht net wat meer service

Ik heb gevraagd voor een overzicht op papier maar dat vind men bij Perlas ouderwets, niet van deze tijd en het kost extra papier en postzegels was de reactie. Het lijkt mij een kleine moeite een klant te helpen met zo’ n eenvoudige vraag waar ook een eenvoudige actie op kan volgen. J. R.

• Informatieverstrekking website

Hallo Jo, wat vervelend dat u onze reactie zo heeft ervaren. Dat past niet binnen ons idee van klantenservice. Wij hebben persoonlijk contact met u opgenomen en hopen zo uw beleving van negatief naar positief om te zetten.

Zeer recentelijk klant geworden. Informatieverstrekking website is zeer deskundig en uitgebreid. Gebruikersgemak is top. Zeker aanrader!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking website

Goedemorgen Bas, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen dat u Perlas een aanrader vind en het gebruikersgemak ervaart. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Nu 6 maanden klant maar ben nu al heel erg tevreden

Goed doordachte beleggingsmethodiek, mooie rendementen en zeer klantvriendelijk. De actieve beschermingsconstructie geeft heel veel rust thuis.

• Informatieverstrekking website

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen, dat de manier van beleggen, zorgt voor rust. Mochten we u kunnen helpen met vragen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Ben sinds 2012 bij Perlas klant, gewoonweg super

Perlas geeft veel rust, ik heb er geen omkijken naar en een mooi stabiel rendement.

• Informatieverstrekking website

Informatief gesprek er werd goed geluisterd en goed geadviseerd

Professioneel gesprek met Goed luisterend oor en degelijk advies

Prima geholpen!

De heer Van Ling legt rustig en zeer deskundig de zaken uit. Hij weet prima hoe het werkt en het is fijn om met iemand te sparren die weet waar hij het over heeft.

Mooi rendement

Ik ben benaderd door mijn (inmiddels ex-) tussenpersoon met de mededeling dat het niet goed zou gaan met mijn Perlasrekening. Ik was boos en heb een zeer negatieve recensie geschreven op de site van Perlas. Hierop werd ik de volgende dag gebeld door Perlas. Mijn rendementen waren WEL hoog, de kosten zijn WEL laag en het zijn WEL deskundige mensen!! Goed advies gekregen, topbedrijf

• Informatieverstrekking website

Beleggen doe je voor de lange termijn

Ik ben nu een aantal jaren aan het beleggen bij Perlas, maandelijks leg ik een bedrag in voor de kleinkinderen. Verleden jaar iets verlies gedraaid maar dit jaar gaat het fantastisch. Omdat ik weet dat ik beleg voor de lange termijn kijk ik vooral naar het gemiddelde rendement en dat is zeer goed te noemen

Professioneel, vriendelijk en snel

Als ik iets wil weten over mijn portefeuille, over mijn inleg of een andere vraag heb ik word ik altijd bijzonder snel en vriendelijk geholpen. Geen vraag is teveel en de antwoorden zijn altijd duidelijk.

Betrouwbaar en deskundig.

Na vele slechte ervaringen bij andere partijen (woekerpolissen en niet inzichtelijke beleggingen) ben ik blij bij Perlas terecht te zijn gekomen. Ik spaar/beleg bij Perlas sedert een aantal jaren en heb zeer goede ervaringen. Perlas is transparant, alle transacties zijn inzichtelijk en verantwoord. Perlas is zeer deskundig en heeft veel ervaring. Ze hebben oog voor de rendementen maar ook zeker voor de risico's welke voor een goed eindresultaat belangrijk is. Kortom ik ben zeer tevreden over Perlas.

Goede en snelle service

Bij aanmaken rekening werd ik goed en snel geholpen. AL snel zag ik dat mijn geld werd belegd en ik kon profiteren van de markt.

TOP!

• Bereikbaarheid (e-mail/tel)
  • Informatieverstrekking website

Bianca heeft me telefonisch super geholpen. Ze heeft zelfs nog aangegeven waar ik mn factor A moet zoeken, terwijl dat echt niet binnen t werk van perlas valt

• Bereikbaarheid (e-mail/tel)

Over Perlas

Met de fondsen van Perlas bouw je tegen lage kosten en op een efficiënte en transparante manier vermogen op voor later. Je bepaalt zelf voor welk doel. Beleg je in Perlas, dan wordt je inleg actief beheerd door ervaren beleggers. Onze actieve beschermingsstrategie op aandelen beschermt je vermogen bij extreme marktomstandigheden. Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening uiterst belangrijk en zijn daarom erg benieuwd naar uw mening. Door uw ervaring met ons te delen helpt u anderen bij het maken van een keuze. We gebruiken uw review alleen om onze service nog verder te verbeteren.