Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niets aan toe te voegen, gewoon goed. Wij vertrouwen dat geconstateerde onvolkomenheden in en rondom de woning snel en goed verholpen zullen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel fijn geholpen, redelijk snelle communicatie. Service is erg goed te noemen. Alleen jammer dat ik begin oktober het geld heb overgemaakt voor mijn naamplaatje en dat dat er nu (10 november) nog niet hangt maar die van de vorige bewoonster. Dit geeft weleens verwarring. Het zou heel fijn zijn als dit kan worden opgelost. Vriendelijke groeten, Rik van Schaik

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eindelijk een verhuurder die niet al te onredelijk is met de eisen die ze stellen aan huurders die terugkeren naar NL.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overall my experience is good. Only problem I am facing is the language. I am a nonDutch and everything I receive is in Dutch. Sometimes I miss some important information. But anyway I manage with translation.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Renting process was really perfect and Mrs Didi worked hard for us. But in the end while key transferring, we got the house in a very dirty way. One of the toilets was not cleaned and even we saw dirty residue inside it.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij wonen er pas,hebben dus geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben erg lang moeten wachten op een reactie vanuit Rebo op onze woning en werden daarbij een aantal keer doorgestuurd omdat iemand ons niet kon helpen en we maar bij 1 persoon terecht konden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het enige minpuntje was de informatieverstrekking. Na het retourneren van de contracten geen bevestiging ontvangen of enig bericht over hoe verder. Pas na zelf contact opnemen na een week werd de vervolg procedure verteld. Misschien handig in de toekomst om even een kort mailtje te sturen waarin ontvangst van contract wordt bevestigd en hoe verder. Verder geen problemen ondervonden tijdens de gehele procedure van A tot Z.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een prettig contact. Duidelijke communicatie. Goede informatieverstrekking. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Oplevering was eerder gepland dan einddatum huur met vorige huurder. Huurder was nog niet klaar met opruimen en schoonmaken. Oplevering is toen wel gedaan en 2 dagen later kregen wij de sleutel. Echter er werden oa onvoldoende sleutels ingeleverd en het schoonmaken was op het oog redelijk, maar dat viel achteraf wel tegen. De oven en kookplaat waren niet echt schoon. Lijkt mij zinvoller om oplevering op einddatum te doen en niet eerder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Fijn dat het eerder opgeleverd kon worden, alleen het huis was nog niet klaar ik heb nu verschillende dagen weer vrij moeten nemen, ondanks dat de woning al geruime tijd leeg stond, verder is alles goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is conform afspraak nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastisch! Misschien 1 aandachtspunt: door zelf nare ervaring met afrit vd parkeergarage nog meer aandacht daaraan besteden. (Ik durf nu geen gebruik meer ervan te maken én wil dat wel heel graag).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ten eerste, lang moeten wachten op antwoord of de huurwoning beschikbaar was. Daarna nog dik een maand moeten wachten voordat ik een bezichtiging kan doen. Toen uiteindelijk bezichtiging gedaan, geen mogelijkheid gehad om een vliering te bekijken. Had mijn eigen trap mee moeten nemen blijkbaar. De vaatwasser kon niet open omdat er een kachel voor stond die te groot was. Geen aansluiting wasmachine. Ventilatie do oster badkamer niet in orde. Uiteindelijk een tweede bezichtiging gehad en toch besloten er voor te gaan. Toen was er iemand van REBO die de overhandiging deed van de sleutels en die stelde mij wat meer gerust. Nu eindelijk de huurwoning. Oude behang eraf gehaald, barst de woning van de gaten en zelfs gaten van een dik 20cm straal. Foto's gemaakt en dicht gepleisterd om later geen gezeur over te krijgen. Dit is mijn eerste huurwoning en wat een rare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.