Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg tevreden met REBO. Het enige verbeterpuntje; het software-systeem had storingen, wellicht verloopt de communicatie volledig vlekkeloos indien dit werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Service bij de sleuteloverdracht: ondanks dat ik nog niet betaald had kreeg ik één sleutel zodat we in het appartement konden zijn voor de aanname van bestelde goederen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn gesprek gehad in Laag Soeren, flexibel en meedenkend. Ook de sleuteloverdracht was zeer plezierig, echt ook voor de klant, fijn om te zien dat het ook zo kan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben snel geholpen en er werd mij een goed alternatief geboden voor de woning waar ik op gereageerd had in hetzelfde complex, waarop ik een betere kans had. Medewerkers stelden zich flexibel op, en ondanks dat ik met meerdere medewerkers contact heb gehad, merk je dat er goes samengewerkt wordt, of informatie zo gedeeld wordt dat ik niet steeds hetzelfde verhaal hoef te doen. Tijdens één contact gaf een medewerker aan geen indicatie te kunnen geven van de tijdslijnen, en gaf duidelijk blijk dat jullie erg druk zijn. Desondanks had ik wel vrij snel reactie en een huis. Overall erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Not very pleasant experience in dealing with team..

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijkheid kan zondermeer verbeterd worden. Dit geldt uitsluitend voor het beantwoorden van vragen. Inlevingsvermogen is matig aanwezig waardoor antwoorden niet gegeven worden. Nee, inclusief onderbouwing, is ook een antwoord. Verder zondermeer tevreden over Rebo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het huis is netjes overgedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In de periode dat wij als potentiële nieuwe huurders bij de woning zouden gaan kijken hebben wij zeer prettig contact gehad met een vrouwelijke medewerker van Rebo. Zij is snel in het reageren op e-mails/telefoontjes, en fijn in de communicatie. Daarnaast gaf zij ons (in tegenstelling tot veel andere makelaars) niet het gevoel dat er enorm druk op je wordt gezet om binnen 1 dag een beslissing te maken of je de woning wil of niet. Wat wij wel wat minder vonden was dat we voor het tekenen van het huurcontract naar Laag Soeren moesten komen, dat kost je toch beide een halve dag vrijnemen van werk. In principe had het contact ook opgestuurd kunnen worden, dat was bij onze vorige woning namelijk zo. Wat verder erg vervelend was, is dat de sleuteloverdracht pas aan het eind van de middag kon op de dag dat we erin mochten. Je betaald toch voor die hele dag, en als je toch al moet vrij nemen om sleutel aan te nemen, wil je dan ook meteen die dag nog iets kunnen doen (zoals laminaat leggen). Maar om 3/4 uur 's middags gaat dat natuurlijk niet meer. Vooral aangezien wij wisten dat de woning al lang (2 weken) leeg was, want oude bewoners moesten het 2 weken ervoor al blanco opleveren. Dan is het wel jammer dat je de sleutel niet 's ochtends vroeg, of (dat zou ik wel service hebben gevonden, en niemand wordt er slechter van) zelfs de dag ervoor of nog eerder al had gekregen. Verder wel tevreden over communicatie en informatieverstrekking, wij konden met al onze vragen terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen erg goed gegaan. Alleen is het heel erg vervelend dat ik niet per 1 nov in de woning kon maar per 15 dec. Reden was dat de keuken een upgrade zou krijgen. Dat is tot op heden niet gebeurd en er is ook geen duidelijkheid over wanneer dat wel gaat gebeuren. Verder lijkt het erop dat de upgrade maar half gedaan wordt. Niet allle apparatuur wordt vervangen maar is wel aan vervanging toe. Informatie hierover is niet echt geweldig. Toch een 6 gegeven omdat de mensen van Rebo hun uiterste best doen om me te helpen maar het is erg vervelend dat ik nu maar moet afwachten wanneer de keuken komt en of alles wat niet goed is wordt vervangen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlot en probleemloos. Enkel door laat op de dag sleuteloverdracht was t schemerig en zijn niet alle kleine onvolkomenheden gezien

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima huis. Een en ander niet of deels afgewerkt zoals de trappen. Daar had ik meer van verwacht. Waarborgsom toch best hoog. Communicatie na bevestiging dat ik het object wilde huren kwam er niet. Moest zelf bellen wanneer papieren opgestuurd werden. Maar al met al een ruime voldoende!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werd zeer snel gehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Binnen korte tijd een huurwoning kunnen kiezen. Bij de inschrijfprocedure wordt buitenproportioneel veel informatie van de huurder gevraagd, dat kan m.i. veel minder zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het inschrijfproces is vrij ingewikkeld en naar mijn mening ook achterhaald. Verder erg tevreden, hadden snel een woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste dhr. / mw. Voor mij is op dit moment moeilijk om een goede beoordeling te geven . Ik zit nog midden in de verhuizing . Tot mijn spijt heb ik een minpuntje . De lift . Allereerste bezoek knipperde het licht in de lift . Volgende bezoek ging de lift helemaal niet meer . Daar stond ik dan met 15 dozen die ik naar het appartement wilde brengen . De dozen met moeite 3 trappen omhoog naar het appartement gebracht.Mijn dochter heeft telefonisch contact gehad met Rebo . Zou zsm opgelost worden . Dat is gedeeltelijk gebeurt .Alleen het knopje is gemaakt niet de lichten tot nu toe doen ze het nog niet . Het is heel donker in de lift. Toch raar als ze de lift komen maken alleen het knopje en niet de lichten . Wij bewoners willen een goed functionerende lift. Wat als een van de bewoners slecht ter been zijn? Met 2 andere bewoners over de lift gehad . Zij vertelde mij dat de week ervoor 3 keer de lift het niet deed 3 keer Ottis is geweest en gezegd dat het nu goed gemaakt is wat dus niet was .Volgende bezoeken doen de lichten het nog steeds niet .Ik hoop dat ik op 18 november de lift tijdens de verhuizing kan gebruiken dan komen de meubels enz.. Heb vertrouwen in dat hij het gewoon doet . Vriendelijke groet M.C.J. de Regt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Allemaal prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.