Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De slogan "wij zoeken/vinden voor u een passende woning" wordt geheel waargemaakt. Een perfecte begeleiding bij het vinden van een woning. Met dank aan mw. I. W. van der Beek. Ook de sleuteloverdracht paste geheel binnen de goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Absoluut een goede service gehad, zware complimenten voor het snelle en accuraat handelen en speciale complimenten naar Judith. Echt top gehandeld! Gr Wesley Lans

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Binnen 2 weken een nieuwe woning gevonden. Erg prettige samenwerking met REBO. Je hebt echt het gevoel dat er voor je gewerkt wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er was tegengestelde informatie van verschillende medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Experience with REBO was OK. The agent told me that someone from maintenance would come over at some point to change the shower cap - they came over, but without notifying me and 2 weeks after getting the keys. And without calling in advance so I didn't know and was at work. They left a note saying that I wasn't home for the appointment which was never actually confirmed with me. But the main reason for the grade is the fact that the house was very poorly maintained by whoever administers it. Repairs for the walls were done very badly, with corners unfinished properly, one of the rooms very poorly painted a shallow white over the wallpaper. There was residue of building materials on the stairs and the wall next to the front door has cracks in it already. Not to mention the general state of the walls and the stairs, with cracked wallpaper and paint on the stairs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze nieuwbouw huurwoning is prachtig. Communicatie, met name via mail, is een punt voor verbetering. Voor details kunt u contact met mij opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De sleuteloverdracht leek wat gehaast, maar is verder wel goed gegaan. Contact vooraf was prima, echter was er een open dag georganiseerd na onze inschrijving (terwijl bij eerder contact aangegeven was te werken via een first-come-first-serve aanpak), een eventuele mail met extra uitleg (mbt wáárom alsnog een open dag) had netjes geweest. Een kleine opmerking is dat de woning door vorige bewoners blijkbaar (helder) wit geverfd is na vertrek (mogelijk in opdracht van REBO). Helder/spierwitte muren zijn geen pretje als de zon naar binnen schijnt. Mijn advies zou zijn - áls vertrekkende huurders de muren moeten overschilderen - de muren gebroken wit te laten verven, dat is prettiger voor de ogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte communicatie tussen kantoor Doetinchem en laagsoeren. Niet op de hoogte dat verhuurkantoor in laagsoeren was, aantal maal in doetinchem geweest ( hier wel goed te woord gestaan) ivm sleutel halen voor opmeten in het nieuwe huis. Idee : lopers van huizen in Doetinchem in kantoor in Doetinchem neerleggen, duidelijk communiceren dat in laag soeren het verhuurkantoor zit. Kantoor in doetinchem gaf ook aan vaker mensen langs te krijgen voor de verhuur. Meermaals achter het huurcontract aangebeld , deze pas uiteindelijk 1 week voor sleuteloverdracht binnen gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het betreft de huur van een garage. Bij de overdracht is niet goed gekeken naar het openen en sluiten van de deur en er werd maar 1 sleutel bijgeleverd. Op ons verzoek is de deur gerepareerd. Een nieuwe cilinder is geplaatst en de deur is opnieuw afgesteld door de heer B. Freriks van de fa. PHB Nijmegen. Dit heeft hij zeer vakkundig gedaan. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij het contract kreeg ik de mededeling dat ik voor de sleuteloverdracht de borg betaald moest hebben.Men ging aan het feit voorbij dat niet iedereen internet bankiert om hier aan te voldoen kostte mij dat 24 euro als ik dat eerder had geweten was dat niet nodig geweest.Ik heb trouwens het getekende contract nog niet terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

REBO Huurwoning verleende goede medewerking om een huurwoning te vinden. Nadat ik eenmaal ingeschreven was, kwam ik snel in aanmerking voor het aanbod - en werd mij een appartement aangeboden. Na bezichtiging bleek dat een uitermate geschikt appartement waar ik graag ga wonen. Een punt van aandacht is de communicatie wat betreft het proces van het huren van een woning via REBO. Daarover kan meer informatie verstrekt worden. Verder was niet alle informatie over het appartement up-to-date. Ook heb ik tot op heden nog geen kopie van het door beide partijen ondertekende huurcontract ontvangen - iets wat nodig is om je officieel te kunnen inschrijven op je adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

keurig, snel en professioneel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super tevreden over het contact verloop en de dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dieren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlotte overgang gemerkt bij mutatie huurwoning, begin nieuwe huur. Ietwat moeizame restpuntenafwerking/herstellingslijst, vooral bij het verwerken van aanvullingen. Vriendelijke, professionele en efficiente aanpak en inzet - erg gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eindinspectie van de woning was aan ons (nieuwe huurders) doorgegeven als sleuteloverdracht. Dit klopte niet met wat was doorgegeven aan de ouder huurders. De sleuteloverdracht vond namelijk pas 3 dagen later plaatst, waardoor er aardig wat miscommunicatie was ontstaan tussen ons en de oude huurders en wij tijdelijk zonder huis zater.. Deze communicatie naar oude en nieuwe huurders over eindinspectie en datum van sleuteloverdracht kan duidelijker in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.