Filters

4

2 sterren: slechter dan verwacht

wij zijn van epse naar deventer gegaan onder rebo het huis in epse moeten we nog net niet de rode loper uitleggen bij de overdracht en hoe de woning in deventer aan ons is overhandigd is eigenlijk gewoon schande en kost ons heel veel tijd en geld om dat op te knappen de woning in deventer heeft iemand ingewoond die fam is van iemand die bij rebo werkt en die mensen hebben het verschikkelijk achtergelaten en daar wordt heel luchtig over gedaan wij vinden dit niet kunnen. gaten met pluggen wel 300 alle muren in het huis moesten wij opnieuw glad maken behang 4 lagen met saus zat er ook allemaal op lelijk gekit water vlekken op plafon is legaze van badkamer enz enz niet netjes en voor al veel werk waar wij nu mee zitten en kosten gewoon niet tevreden hierover.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanvankelijk, in vergelijking met andere verhuurders had i k toch het idee dat er weinig informatie "vooraf" werd gegeven. Dat kwam uiteindelijk aan de orde. Goede contacten met vertegenwoordigers. Weinig geoe, veel vrijheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben enkel een parkeergarage

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie was erg beneden de maat. Contract tekenen was prima maar daarna geen berichten meer of t contract goed was. Moesten er zelf veel achter aan bellen. Bij oplevering van de woning was de opzichter niet goed voorbereid. Het was al donker buiten, geen sleutels van het huis mee, geen verlichting bij zich. Ook de parkeersleutel vergeten (waar we nu al 1 1/2 week achter aan hebben gebeld). Na oplevering was de technische dienst wel zeer behulpzaam EN snel, dus dat was een goede ervaring. Al met al moet je echt zelf overal achter aan bellen om te verifiëren of alles klopt, er wordt dus niet pro actief gecommuniceerd vanuit het kantoor in Utrecht. Dit is echt zonde want het aanbod is leuk. Een goede manager zou daar niet misstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima service geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

- De staat van het huis is echt onder de maat voor de hoogte van de huur. - telefoon kabels zijn doorgeknipt - gevaarlijke stopcontacten die er zo afvallen - douche waar de wasmachine net tussen past ... - staat van de muren (half behang, veel gaten die half gevuld zijn) - kitrand van de toilet pot gebarsten - afspraak die niet is doorgevoerd waardoor we dus voor niets staan te wachten. - geen electra in de schuur - trap die in zeer slechte staat is. Dit alles wordt gezien als het probleem van de huurder, dat mag wel zo wezen, maar er is ernstige nalatigheid geweest bij de oplevering bij de vorige huurders waar wij nu voor op draaien. Wanneer wij vragen om hulp wordt er een aanvraag ingediend voor een reparatie waar wij al weken op wachten en nog niets hebben vernomen. Kortom ver onder de maat, en gezien de prijs kwaliteit schort er behoorlijk wat aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot aan acceptatie van het huurhuis was de communicatie, informatie en service zeer goed. Sinds bewoning is dat het tegenovergestelde. Nul communicatie, nul service, rigide houding.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Woning bevalt, alleen jammer dat de aannemer die de nieuwe keuken, badkamer en toilet heeft geplaatst het met de Franse slag heeft afgewerkt. De klus moest waarschijnlijk voor de kerstvakantie klaar, maar te weinig tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen een goede en vlotte ervaring. Geen 10 door een betere ervaring met Woonbedrijf in Eindhoven van mijn vorige appartement. Voornamelijk door de informatievoorziening

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

fijn dat er een vast aanspreekpersoon was die ook altijd aanwezig en bereikbaar was en alle vragen kon beantwoorden. Wat ik wel jammer vind is dat er op het inschrijfformulier een lijst met gewenste bijlagen staat, die wij ook hadden bijgevoegd, maar dat we na een week na het opsturen te horen kregen dat er nog meer gegevens moesten worden verstrekt. Dit kostte extra tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Helder en to the point

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraak met betrekking tot oplevering werd eenzijdig gecommuniceerd. Hiervoor had ik meer dan een maand van tevoren al contact gehad met REBO in verband met oplevering van mijn oude huis. REBO had deze opleverdaum met mij af mogen stemmen alvorens deze in te plannen. Gelukkig was de vorige bewoner zo vriendelijk om de sleutels eerder over te dragen zodat ik kon verhuizen voor de officiele oplevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig positief en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na sleuteloverdracht zijn reparatieverzoeken ingediend, maar tot nu toe nog niet afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Behulpzaam bij het vinden van oplossingen voor gebreken aan de toekomstige huurwoning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen of late reactie op geconstateerde gebreken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.