Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat minder is ; de technische dienst geeft tot nu toe steeds geen reactie. Al 2x gemaild . Na 1 1/2 week geen reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De persoonlijke even als digitale en telefonische contacten waren heel prettig. Enige minpunt was voor mij persoonlijk het digitaal ondertekenen en verwerken van alle formaliteiten !! De meeste ouderen bezitten geen digitale vaardigheden en moeten dan externe hulp inschakelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ben zeer tevreden over de oplevering en communicatie maar heb 2 kleine op en aanmerkingen. Bij 2 stopcontacten is het niet niet helemaal goed afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige ontvangst in onze nieuwe woning.op de waterboelevard 46 Jammer dat de radiator in de badkamer lekt en de WC blijf doorlopen en het nog niet gerepareerd is terwijl de olie uit de radiator in de vloer voegen loopt beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Maandag 19 januari storing gemeld aan u. Vloerverwarming werkt niet. Via de firma Koopmans naar Comfort Partners (uitvoerder) doorgegeven. Zal worden gebeld, wanneer monteur komt. Het is nu woensdagmiddag en tot op heden niets vernomen. Wat een service!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn goed en deskundig voorgelicht in de periode dat wij bezig waren ons te orienteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De huurwoning zag er bij de oplevering goed uit. Echter dit is een vluchtige oplevering waarbij niet naar alle kleine details kan worden gekeken. Kleine gebreken komen pas naar voren bij gebruik van de woning. Daarom zou m.i. na 4 weken een tweede oplevering moeten plaatsvinden om de tijdens het gebruik geconstateerde gebreken te melden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn keurig geholpen met het verloop van de woning. Als wij belden werden we vriendelijk te woord gestaan. Wij zijn altijd goed tevreden geweest over Rebo ook in ons vorige woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Alles is misgegaan bij ons, ik zit nu na een hotel met mijn gezin in een bungalow, hopelijk een week na dato is onze woning klaar. Niet de fout van Rebo, zij proberen het voor ons zo aangenaam mogelijk te maken, maar dat is niet echt mogelijk. Aannemer is in alle opzichten de fout. Communicatie laat wel t wensen over, ik moet zelf nabellen hoe en of wat en dat had ik als bedrijf in deze situatie anders gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Na sleuteloverdracht 3x verkeerde beschrijving van woning ontvangen, was op verkeerde huisnummer genoteerd, verkeerd aantal sleutels. Reparaties waren niet doorgezet waardoor zelf na 1,5 maand contact met reparatieafdeling opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Topverhuurder met uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

terugkoppeling voor reparatie is er niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Allereerst was er iets mis gegaan met de huurovereenkomst, wij kregen pas twee dagen van tevoren te horen dat de sleuteloverdracht al vast stond. We kregen excuses van de makelaar. Gelukkig konden wij op die dag zelf ook aanwezig zijn. Bij de sleuteloverdracht bleek dat de sleutels er nog niet waren. We kregen toegang door bij de buren aan te bellen. De aannemer van de keuken "upgrade" had de sleutel nog. We konden het appartement wel in. Bij toegang bleek dat de keukenupgrade nog niet compleet was, de plinten waren nog niet bevestigd en lagen nog los op de grond. Verder waren er nog een aantal zaken niet in orde waar direct melding van gemaakt zou worden. Dat kan gebeuren. Ook bleek de afstandbediening voor het parkeerdek-hek niet te werken, deze zou de dag erna in de brievenbus worden gegooid. En de extra sleutels waren ook nog zoek, dat zou ook worden geregeld. Een week later kwamen we aan bij het appartement om te klussen. De afstandbediening voor het parkeerdek zat niet in de brievenbus. We hebben dus op eigen kosten moeten parkeren. De afstandsbediening zou na nabellen die middag in de brievenbus worden gegooid. Tevens hadden we nog niks gehoord van de meldingen die een week eerder waren gemaakt, na gebeld te hebben met de technische dienst zijn de meldingen nogmaals doorgezet. Helaas bleek dat ook de wasbak in de keuken niet in orde was, waardoor er lekkage is in de keuken. Al met al, heel enerverend allemaal. Dit heeft voor ons geresulteerd in een zeer slechte eerste indruk van REBO en ik zou zoals het is gegaan absoluut niet aanraden. Ik wil echter wel mijn waardering uiten voor de kundigheid van de werknemers van de technische dienst die mijn klachten serieus namen en deze doorzetten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne woning. Wel zijn er een paar reparatie afgesproken die nog niet zijn gebeurd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

for foreign customers it would be much easier if some things would be also written in English, but besides that all good.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.