Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel. Komen de afspraken na.En vanmorgen technische dienst voor een vraag gebeld,gelijk antwoord prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben blij met de nieuwe keuken, maar Bij de schouwing is mij duidelijk geworden dat Rebo zo min mogelijk geld in de woning wenst te steken. Als ik 860 euro per maand moet betalen, dan verwacht je een schone, goed onderhouden douche. Er was ook toegezegd dat de douche op z'n minst zou worden schoon gemaakt. Helaas bij de oplevering heb ik moeten constateren dat dit domweg niet gebeurt is. Het plafond van de toilet ziet er ook slecht uit. Dit zijn punten die bij oplevering aan het licht komen, omdat niet gebeurt is, wat toegezegd was, en al eerder door mij is aangekaart via de makelaar. Bij de schouwing bij oplevering wordt handig gebruik gemaakt van een Ipad om direct opmerkingen te plaatsen en ik krijg meteen dit rapport via email. Heel goed. Wat minder goed is, is dat ik pas bij het lezen van het rapport begrijpt dat kan worden aangeven of iets een herstelt moet worden, of dat ik van mening verschil. In mijn geval is dus alles als "akkoord" aangevinkt, wat dus compleet onjuist is. Weliswaar met opmerkingen erbij, maar in 3 gevallen is er duidelijk geen sprake van een akkoord. Vervelender is dat ik tot op heden geen enkele feedback heb gehad op mijn mails met opmerkingen over de woning, verzonden naar de persoon die met mij de oplevering deed. Pas nadat ik ga bellen krijg ik te horen dat de persoon nauwelijks op kantoor was en dus nog actie moet ondernemen. Wel vervelend als je zo snel mogelijk in de woning wil en dus al begint met behangen, verven en vloer leggen. Op moment van dit schrijven (8 mrt) zijn inmiddels 9 dagen verstreken sinds de oplevering en ik weet nog steeds niet waar ik nu aan toe ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettig organisatie. Als er iets is dat opgelost moet worden dan word het ook zeer netjes afgehandeld. Dus al met al een hele fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij het aangaan van het contract een duidelijke schriftelijke vraagstelling vooraf die voor beide partijen goed inzicht geeft in elkanders positie. Goed onderhouden woning tegen een redelijke huurprijs. Afspraken zijn tot dusver stipt nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Fijne woningen, alleen de informatievoorziening is zeer slecht. Bv bij sleuteloverdracht waar de afvalbakken zijn, waar men de fiets kwijt kan etc. Loop even mee met de klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In de schriftelijke communicatie ging e.e.a. verkeerd. Datum sleuteloverdracht 28 augustus i.p.v. februari. Bij sleuteloverdracht was huursom niet gestort omdat ik ruim van te voren de SEPA machtiging had opgestuurd. Bedoeling was dat eerste maand apart diende te worden voldaan, maar dat staat niet expliciet in het begeleidend schrijven. De beloofde machtiging zat niet bij de brief, is apart verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op zich zijn we heel tevreden. Enige puntje is dat op een klein reparatieverzoek nooit contact met ons is opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste, alles liep zeer goed vanaf de inschrijving tot aan de oplevering. De heer die ons de sleutel op 15 Februari overhandigde gaf naar onze mening erg summiere informatie. Wij vonden de muren nogal slecht afgewerkt om te kunnen behangen. Zijn antwoord was behangklaar opleveren was volgens afspraak. Maar er zaten zoveel klodders cement, gips en gaten in en op de muur waar we enkele dagen mee bezig waren om het acceptabel te krijgen. Nu hebben we ook over het hoofd gezien dat er een raamrooster kapot is en een bedieningsarmpje is gebroken. Hiervoor hebben we op 19 Februari een mail naar de Technischedienst gestuurd maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Mvg Fam Houben

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wel een beetje een ambtelijke organisatie. Een voorbeeld: Had voor ingang huurperiode tekst voor naamplaatje bij ingang ingescand en naar REBO gemaild. Moet echter bij sleuteloverdracht overhandigd worden, zo werd mij verteld. Ik woon er nu bijna een maand en naamplaatsje hangt er nog steeds niet. Ook het tot tweemaal toe moeten aanleveren van al mijn financiele gegevens is erg ambtelijk op mij overgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Is gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik heb de sleutel al 10 dagen nog steeds geen monteur geweest om de afzuig kap te repareren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij vinden dat we bij oplevering teveel moeten accepteren als gebruikers sporen, ook het niet schoon zijn van onder andere koelkast en oven, en keuken algemeen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer mooie huurwoning betrokken voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De voorlichting in het proces t/m sleuteloverdracht is prettig en deskundig verlopen. Het was fijn om voor de sleuteloverdracht een paar keer in de woning te kunnen kijken om praktische redenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ze weten niet waar ze over praten. De sleutel overdracht was ronduit slecht. We waren binnen 10 minuten klaar. Na 2 dagen kregen we een lijst toegezonden met alle punten die zouden hebben nagelopen maar dit is dus nooit gebeurt. Nu staan er allemaal onwaarheden in dat rapport. En oplossen gaat moeizaam tot slecht. Een aantal punten zijn verholpen maar ook een aantal niet. Muur was beschadigd door renovatie werkzaamheden (waterschade) waardoor het behang er voor een deel af is gehaald. Aangezien dit schade is veroorzaakt door derden zijn de herstel kosten niet voor obs maar bij Rebo wel. Wij moeten nu zelf weer opnieuw behangen. Enz enz.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.