Een tijdje geleden hebben wij onze hypotheek geregeld via de Leeuw, waarbij wij werden geadviseerd door Annemarie van Beveren. Wij hebben dit als prettig ervaren, waarna wij met een goed gevoel onze hypotheek hebben afgesloten. Zeker een aanrader en staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

De Leeuw Hypotheken denkt mee

Er wordt goed gekeken naar je persoonlijke situatie. Er zijn korte lijnen en om slapeloze nachten te voorkomen, is de adviseur altijd bereikbaar.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fantastisch geholpen van a tot z

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Anne Bosma bij de aanschaf van onze eerste koopwoning. Anne heeft alles van a tot z voor ons geregeld en ons bij alles op de hoogte gehouden wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Anne denkt met je mee, is betrouwbaar en kan snel schakelen. Wij hebben dan ook geen moment spijt gehad van onze keuze voor De Leeuw.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekend geholpen met goede adviezen en snel onze hypotheek kunnen regelen

De heer Bosma geeft ons prima geholpen op een zeer prettige en duidelijke manier. Was altijd bereikbaar en snel in antwoorden en advies. Zeer tevreden met hoe alles is gegaan

• Naam adviseur: Anne Bosma

Zeer goede ervaring, overal goed bij geholpen.

Afgelopen tijd goed geholpen bij De Leeuw. Alles werd op een simpele en heldere manier uitgelegd. Naast dat kon ik ook goed terecht met eventuele vragen.

Gastvrij, dienstverlenend en kundig

Ontzorgen, meedenken, op de hoogte en zeer attent en dienstverlenend.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het werd wat spannend, maar uiteindelijk alles net op tijd afgerond.

Ondanks dat het een eenvoudige hypotheek / overbruggingshypotheek leek, bleek het uiteindelijk toch nog lastig om alles op tijd af te ronden. Door de persoonlijke inzet van Annemarie konden we toch op de afgesproken datum de handtekening zetten.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig advies op een vriendelijke manier

Onlangs hebben wij een nieuwe woning gekocht. Voor ons hypotheek advies en begeleiding hebben wij met Anne Bosma gewerkt. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Hij geeft deskundig advies, denkt mee, reageert snel en is daarnaast ontzettend vriendelijk. Al onze vragen werden snel en begrijpbaar beantwoord en er werdt snel geschakeld. Wij kunnen het iedereen aanraden om Anne als hypotheek adviseur in te schakelen.

Ik ben van A tot Z ontzorgd

Vanaf het eerste moment heeft Anne Bosma mij de mogelijkheden en de valkuilen uitgelegd. Hierdoor wist ik meteen waar ik aan toe was. Dit gaf mij meteen een goed gevoel waardoor ik graag door Anne geholpen wilde worden. Tijdens het proces heeft Anne de juiste partij gevonden om mij de hypotheek te verstrekken. Hierdoor kon ik de woning kopen die ik voor ogen had. Ik kan Anne niet vaak genoeg bedanken voor zijn inzet en drive. Tijdens dit proces was ik te druk met mijn bedrijf, waardoor ik niet altijd snel genoeg heb gereageerd. Dankzij zijn geduld en motiverende kracht hebben wij alles op tijd voor elkaar gekregen. Anne nogmaals bedankt!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heel erg goed en behulpzaam! Fantastisch gelopen

Van begin tot het eind goed geholpen bij alles. Geen vraag was te gek!

Betrouwbare partner

Annemarie van Beveren van de Leeuw hypotheken is een betrouwbare partner gebleken die met haar expertise de klant kan voorzien van goede adviezen. Haar rustige uitleg en complete informatievoorziening gaven vertrouwen. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst en de dienstverlening. Ook de backoffice verdient een pluim.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Beste Esther, Bedankt voor de mooie woorden! Veel woonplezier in je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Annemarie van Beveren

Approachable, honest, and open to find alternative solutions

We had a very pleasent experience with De Leeuw Hypotheken. Annemarie was always very nice and helped us find the best solution (making several scenarios, calculations, finding the best alternatives). She was very patient will all our questions and all the scenarios she told us were accurate and to the point.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig, zakelijk en goede service

Wij zijn goed geholpen door adviseur Anne Bosma. Doet goede voorstellen, is duidelijk en zakelijk in zijn communicatie. Heeft veel ervaring en weet daarom precies wat bij je past en mogelijk is. Reageert snel en duidelijk op alle vragen via de mail. Daarnaast is alles goed en zorgvuldig geregeld.

Very positive

De Leeuw Hypotheken was the only mortgage advisor we contacted and it revealed to be a successful choice! From the first appointment since when we got our mortgage offer signed the communication with De Leeuw (in particular with Fred) has always been smooth. The whole process has been also very clear for us even if we are "starters" and foreigners. All our questions were always answered. We will recommend De Leeuw Hypotheken.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Ik heb een super fijne ervaring met de Leeuw gehad.

Vanaf het moment dat ik bij de Leeuw naar binnen ben gestapt t/m het einde ben ik fantastisch geholpen. Mijn contact persoon was Anne Bosma, een zeer vriendelijke man. Hij heeft mij alles heel duidelijk uitgelegd en was ten alle tijden bereikbaar. Nogmaals dank hiervoor.

Zeer prettig contact

Helaas na een jaar alweer veranderingen dus ik bel Annemarie van Beveren en de situatie wordt besproken, alles is bekend en kan snel worden opgepakt. Dit is wat voor mij de afweging was om terug gekomen naar de leeuw en zeker naar Annemarie van Beveren!! De leeuw is niet de goedkoopste, maar zoals ik de eerste keer en nu opnieuw ben ontvangen maakt dat ik graag zaken doe en heb gegaan bij de leeuw!! Hopelijk niet nodig maar mocht het zo zijn....heb het telefoonnummer en weet bij wie ik wil aankloppen om de zaken netjes af te handelen. Dank!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hele goede persoonlijke en professionele hulp en advies gekregen!

Anne was heel helder in de uitleg, persoonlijk, professioneel en zeer vriendelijk. Hij ‘zat er boven op’ en heeft onze hypotheek keurig verzorgd.

Goed advies, voelde vertrouwd

Wij zijn door Anne geholpen bij het regelen van de hypotheek. Al vanaf het eerste gesprek voelde dit goed: Anne kon ons alles duidelijk uitleggen en was zeer betrokken bij het hele proces. Regelmatig nam hij contact met ons op om te vragen hoe onze huizenzoektocht ging, en ook nadat wij een woning hadden gevonden en hij daadwerkelijk de hypotheek ging regelen bracht hij ons regelmatig op de hoogte van de vorderingen. Wij zijn zeer tevreden over de service en zijn blij dat we voor De Leeuw hebben gekozen!

Perfect geholpen.

Wij raden iedereen aan om de hypotheek bij De Leeuw te regelen. Redenen zijn: verstand in hun werk, , betrouwbaar, altijd bereikbaar, snel in actie ondernemen en recht door zee.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Anne geeft duidelijk en helder advies, komt zijn afspraken na en heeft alles efficient geregeld wat een hoop uitzoekwerk bespaard.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Altijd goed advies en services ontvangen!

Altijd gekregen waar we voor kwamen. Dat was meestal voor hypotheek advies. Anne Bosma helpt ons altijd aan een juist advies en voor vragen is hij altijd bereikbaar

• Naam adviseur: Anne Bosma

Vertrouwd,Goed luisterend oor,Goed meedenkend,prachtig eind resultaat.

correcte afhandeling

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goede service en prefect geholpen.

De Leeuw heeft alles perfect voor me geregeld. Aardige en bekwame mensen. Goede hypotheek geregeld en alles netjes afgehandeld, ook tijdens verkoop en koop van oud/nieuwe huis. Alleen maar goede ervaringen. Met dank aan Fred van Maanen.

Geweldig!

Ik ben geholpen door Fred van Maanen. Voor mij was het de eerste keer om een huis te kopen , helemaal alleen zonder partner. Er komt dan toch wel veel op je af! Maar ik ben er helemaal doorheen geloodst ! Ik vind het echt super!!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Hele snelle service waarin alles goed en duidelijk is.

Wij zijn heel goed geholpen door het team van de leeuw . Zeker door Annemarie van beveren deze mevrouw maakt alles zo duidelijk dat je het niet meer vergeet. En zodra je met een vraag in je hoofd zit hoef je maar te bellen en het wordt je meteen duidelijk gemaakt. Ik zeg een dikke 10 voor dit bedrijf!

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.