Uitstekend advies en service

Anne begeleidt je van begin tot het einde. Neemt alle tijd, is geduldig en deskundig en denkt goed mee. Daarom zijn we ook voor onze nieuwe hypotheek weer terug gegaan naar De Leeuw en specifiek Anne.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekend geholpen bij aankoop eerste woning!

Wij zijn heel goed bijgestaan tijdens de aankoop van onze eerste woning. Het contact met De Leeuw was altijd fijn en er werd heel snel geschakeld. Deze mensen denken met je mee en geven je adviezen die je zelf als particulier niet zou bedenken. Ik kan ze alleen maar aanbevelen :-)

• Naam adviseur: Anne Bosma

Top team en top service!

Fred van Maanen en zijn team zijn een top team. In het hele proces van kennismaking tot nazorg hebben ze mij in elke stap/fase fantastisch begeleid en geadviseerd. In mijn specifiek geval zat er een bepaalde druk op en toch heeft het team er hard aan getrokken om alles voor elkaar te krijgen en heel goed weten te communiceren richting alle partijen. Open communicatie heb ik als heel prettig ervaren. Ik heb van begin tot eind vertrouwen in gehad dat mijn hypotheek in goede handen was bij Fred en zijn team. Ze zijn niet alleen adviseurs, maar ze begrijpen ook heel goed dat een huis kopen en een hypotheek aangaan best spannend kan zijn. Heel erg bedankt voor het advies, prettige gesprekken, begeleiding en nazorg.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Een 10+

Wij kregen op een zeer rustige vriendelijke manier goed advies en antwoord op al onze vragen.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Behulpzaam, meedenkend, korte lijnen.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fijne en duidelijke communicatie.

We zijn heel erg goed geholpen. Het is onze eerste koopwoning en we hebben een eigen zaak dus dan ligt alles nog even iets ingewikkelder, we hadden geen betere hypotheek adviseur kunnen hebben. We zijn over alles goed geïnformeerd en alles is heel erg snel afgehandeld en geregeld.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekende begeleiding, bemiddeling en advies

Anne heeft ons geweldig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Binnen twee maanden hadden we ons droomhuis gevonden en gekregen in het centrum van Leiden! De adviezen en begeleiding hebben ons daarbij enorm geholpen. Daarnaast wordt alles uitermate goed geregeld en heb je nauwelijks omkijk naar alle randzaken die komen kijken bij een huis. Ik kan dit zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een huis.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Geweldig advies en zeer goed begeleid en geweldig geholpen.

ontvangst op kantoor in Rijnsburg, super. Uitleg en advies , duidelijk en voor ons begrijpelijk.

Top geregeld

Dhr Bosma heeft de hypotheek voor mij geregeld, als ik dat in een cijfer zou uitdrukken dan verdient hij een 10 jammer dat ik geen 11 kan uitdelen want die hheft hij zeker verdient.

Super goede service

Super goede service gehad. Was altijd bereikbaar als we met vragen zaten en we werden altijd heel goed op de hoogte gehouden bij ontwikkelingen.

Een zorgeloze ervaring!

Anne Bosma heeft ons goed en efficiënt geholpen en geadviseerd bij het aanvragen van een hypotheek voor ons nieuwbouw huis. De voor ons onbekende materie werd voor ons een stuk duidelijker. In tegenstelling tot een eerdere ervaring bij een andere hypotheekadviseur was dit een zorgeloze ervaring en was de aanvraag binnen een aantal weken helemaal rond.

Fijn en goed geholpen

Duidelijke uitleg en altijd bereikbaar voor vragen.

Zeer tevreden en duidelijk

Voor de eerste keer een woning gekocht, nieuwbouw zelfs. Hier waren wij totaal niet bekend mee en wij wisten ook niet wat ons te wachten stond. Annemarie heeft ons fijn en professioneel geholpen omtrent de hypotheek en de stappen verder. Zij heeft duidelijk uitgelegd wat alles betekende en wat er van ons verwacht werd. Bij vragen konden wij haar gemakkelijk bereiken. Dit ervaarde wij als zeer prettig. Dankzij haar hulp hebben wij nu de hypotheek rond en kunnen wij ons gaan focussen op de woning!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

alles op maat wen naar wens

Annemarie heeft alles belangrijke zaken helder, rustig en duidelijk uitgelegd en naar ons mening op onze wensen passend gemaakt.

fijne ervaring

Het contact voelde warm en prettig. fijn dat we een fysieke afspraak konden houden op gepaste afstand. Er is goed meegedacht met onze mogelijkheden, we hebben goede uitleg gehad en een passend advies. Heb echter niet echt het gevoel gehad dat alle aanbieders ook daadwerkelijk vergeleken werden. Mogelijk zijn een aantal verstrekkers het sterkst. Enige minpunt zijn de wacht- en doorlooptijden. Ze hebben het druk .

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Al vele jaren een goede ervaring.

Geïnteresseerd en meedenkend !

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het kan in één woord: perfect.

Ik kan alleen maar positieve punten opnoemen: - duidelijke uitleg. - snel antwoord. - goed luisteren naar onze wensen. - goed meedenken en suggesties doen. Ik zou iedereen die een adviseur zoekt naar Anne verwijzen. Als wij een volgende keer verhuizen, zouden we weer advies in winnen bij Anne.

duidelijk en helder

Wij vonden het heel erg prettig om geholpen te worden door Annemarie. De leeuw hypotheken die helpen je erg goed en we zijn zeer tevreden

uitstekend

Duidelijk advies voor financiering. Alles wat geregeld werd, verliep erg soepel. Goed bereikbaar voor vragen.

Zorgeloos

Vakkundig en goed geïnformeerd door Fred van Maanen waardoor het afsluiten van mijn nieuwe hypotheek een redelijk ontspannen aangelegenheid is geweest.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Deskundig en betrokken

We zijn erg goed geholpen door Anne en zijn team. Deskundige en duidelijke uitleg van de keuzes en mogelijkheden. Open over risico‘s en de tijdslijnen. Erg goed bereikbaar en pro-actief in het hele proces. Ook de nazorg en het persoonlijke contact rondom belangrijke tijdspunten in het hypotheek traject vonden we erg positief.

Uitstekende service

Een hypotheek afsluiten is ingewikkeld, zeker als dit het 2e huis betreft. De Leeuw heeft mij snel geholpen na een goed oriëntatiegesprek. Er werd snel een onderbouwde keuze gemaakt voor een hypotheek en deze werd zo snel mogelijk afgesloten. Tevens werden mijn vragen betreffende de hypotheek (en aanverwante zaken) snel en duidelijk beantwoord.

Uitstekend geholpen.

Vanaf 2001 is Anne Bosma onze adviseur. Inmiddels hebben wij ons droomhuis aangekocht. Wij kunnen Anne Bosma bij iedereen aanbevelen. Zijn deskundigheid, hulpvaardigheid en service hebben wij als zeer prettig ervaren. Anne Bosma was altijd goed bereikbaar en het hele aankoopproces is dan ook voorspoedig verlopen. Voor ons wederom een zeer positieve ervaring.

Van begin tot eind top

Goed uitleg gehad mbt hypotheek. Alles was heel snel geregeld. Heel fijn om zo samen te werken

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heldere uitleg en een ontzorgt proces

We hebben eigenlijk alleen maar hoeven te luisteren en over de informatie nadenken, Annemarie heeft ons verder volledig ontzorgt om het maar zo te noemen. Prima uitleg, heldere stappen van het proces en op iedere vraag een duidelijke en helder antwoord.

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.