Zeer helder en zorgvuldig!

Zeer prettige ervaring. Goed heldere uitleg op niveau voor beginners. Zorgvuldige en snelle communicatie met het team.

Snelle goede service

Na ons vrijblijvend gesprek met Henk wisten we het eigenlijk al meteen, onze hypotheek gaan we bij de leeuw/Henk regelen. Na dit gesprek hadden we ook nog een gesprek bij de rabobank, maar dit gesprek viel in het niets bij het gesprek met Henk. Veel professioneler en serieuzer. Afhandeling van de hypotheek ging ook razendsnel wat ook zeer fijn was!

Helemaal goed!

Snel, behulpzaam, enthousiast en zeer professioneel geholpen door Henk van Duijn. Zowel bij het telefonische contact als de fysieke afspraken werd alles zeer duidelijk aan ons uitgelegd en onze vragen goed in behandeling genomen. Al met al een top ervaring waar niets aan op te merken valt. Alvast bedankt voor alle hulp Henk!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Fantastisch en zeer snel geholpen met alle zaken.

Henk van Duijn heeft ons geweldig geholpen met ons huis. Van veel onderwerpen wisten wij nog niks af en hij heeft alles in zeer begrijpelijke taal uit kunnen leggen. Daarnaast werden we erg snel geholpen en was Henk altijd heel goed bereikbaar. Wij zouden De Leeuw Hypotheken, maar met name Henk van Duijn, zeker aan iedereen aanraden! Wij hadden ons geen betere hypotheekadviseur kunnen wensen. Nogmaals heel erg bedankt voor alle goede hulp Henk (voor als je dit nog leest)! Groetjes, Lenneke en Thomas

Snelle en professionele ontzorging

Door onze beroepen was het niet gemakkelijk om de juiste hypotheekverstrekker te vinden. Na zelfstandig opzoek te zijn gegaan hebben wij er toch voor gekozen om terug te komen bij de Leeuw. Dit vanwege de professionele en persoonlijke aanpak en het aanbod van totale ontzorging. Dit heeft ons enorm veel tijd en energie bespaart. Wij zijn zeer tevreden met de snelle handelen. Hierdoor hebben wij binnen het tijdsbestek van 1 maand ons eerste huis kunnen kopen. Wij zouden dit aan iedereen aanraden!

Is erg vloeiend gegaan

Altijd goed verlopen Snel alles geregeld Altijd bereikbaar en kon alles goed uitleggen Helemaal geen klachten

Betrouwbaar , degelijk

Wij zijn heel goed begeleid bij een koopproces. Er is goed geluisterd en vervolgens verschillende keren meegedacht om alles passend te krijgen voor onze specifieke situatie. We konden rekenen op een accurate afhandeling en prima contacten met betrokken medewerkers van de organisatie.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goed advies en volledig ontzorgd in het regelen van een hypotheek.

De Leeuw voelde voor ons direct als een goede en betrouwbare partner voor advies voor onze eerste hypotheek. Na fijne gesprekken met Anne Bosma, vertrouwden wij de aanvraag van de hypotheek ook volledig aan hen toe. De hypotheek werd na een uitgebreid advies- en afstemmingsgesprek zeer snel geregeld en wij zijn zeer tevreden over de goede service.

Professioneel, vlot en nauwkeurig

Annemarie van Beveren en haar teamleden Jolanda van Duijn & Henk van Duijn hebben ons succesvol geholpen met de financiering van de aankoop van ons nieuwe huis. Dankzij Annemarie haar expertise en kennis wees ze ons op alle voor- en nadelen, kansen en beperkingen. Door het snelle schakelen en de ondersteuning van haar collega's Jolanda en Henk verliep alles heel vlot en nauwkeurig en stond er altijd iemand klaar die ons advies kon verlenen. Wij zijn enorm blij met de dienst die De Leeuw ons geboden heeft.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Betrokken, duidelijk, snelle reacties, deskundig

Wij zijn goed begeleid door Anne om tot een mooi plaatje te komen om samen te gaan wonen in een mooi huis. Diverse opties doorgesproken. Hierin was flexibiliteit mogelijk. Alle opties zijn zeer begrijpelijk en duidelijk uitgelegd. Anne reageerde op al onze vragen direct via mail. Dit snelle contact vonden wij erg prettig. Een goede begeleiding voor het maken van de juiste stap voor ons!

Echt super geholpen

Staan altijd klaar als je vragen hebt, reageren snel. Alles naar onze wensen voor elkaar gekregen. Zijn duidelijk en geven goed advies.

Vakkundig

Zeer vakkundig geholpen, werd snel geschakeld indien nodig en we gingen na elk gesprek weer tevreden weg. Luistert naar je eigen inbreng en past het advies daarop aan

• Naam adviseur: Anne Bosma

Een zeer goed klant en servicegerichte afdeling.

In het traject voor het aanvragen van een hypotheek zijn wij uitstekend geholpen door Annemarie van Beveren. Duidelijke uitleg en een regelmatige update van de stand van zaken. Annemarie is een vakvrouw en een mensen mens. Als je een vraag had werd die prima beantwoord ,en afspraken werden nagekomen. Niets is Annemarie en natuurlijk ook haar medewerkers teveel. Kortom De Leeuw makelaardij/hypotheken is zeker het aanraden waard!!!!!

onwijs behulpzaam

Erg behulpzaam en mee denkend, oplossingsgericht

Uitstekende service

Onze aanvraag werd snel behandeld. De tekst en uitleg was duidelijk. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren

• Naam adviseur: Anne Bosma

We werden als mens gezien en gehoord en kregen een super service!

Waar we bij een grote instantie tegen schijnbare onwillendheid liepen, heeft Annemarie met haar team wel de tijd genomen om zich te verdiepen in onze vraag met een voor ons fantastisch resultaat. Bedankt!!!!

Nice customer experience

We had a great experience with De Leeuw. As young professionals and expats we really needed some help with arranging for our mortgage, and Fred van Maanen with his team has done a great job to guide us through this process. With their thorough advice we were able to choose our mortgage plan that meets our preferences and «seal the deal» in a very reasonable time. Highly recommend for expats and those who are looking for a tailor-made approach to their mortgage plan. Thanks! Filip and Myra

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Goed advies en fijn contact!

Naar aanleiding van een oriënterend gesprek van vier jaar geleden, zijn we opnieuw bij Anne Bosma uitgekomen voor onze hypotheek. Anne kon ons meer vertellen (lees: beter adviseren) en uitleggen dan bij bijvoorbeeld de bank. Gelijk na het gesprek is Anne voor ons aan de slag gegaan en daardoor was de hypotheek snel rond. We voelden ons gehoord, de contactmomenten waren prettig en snel en ons dossier werd door hem zeer goed uitgelegd. We zaten met Anne op één lijn en hadden een klik. We hebben het persoonlijke contact als zeer prettig ervaren. Anne en zijn team waren gedurende het proces zeer goed bereikbaar en reageerden snel op vragen.

In één zin goed

X

X

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Persoonlijk, kundig, betrouwbaar en snel

De hypotheekadviseur verplaatste zich goed in onze persoonlijke situatie en wensen voor de toekomst.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Hypotheekadviseur met geduld en passie voor zijn vak.

De Leeuw is een goede organisatie. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Wanneer je iets niet begrijpt, hebben ze geduld en nemen ze de tijd voor je. Altijd welkom voor een telefoontje. Helaas word je soms met iemand anders doorverbinden. Deze mensen weten daarentegen wel altijd het antwoord op je vraag of leggen hem later door aan de desbetreffende persoon.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Er was sprake van een plezierig, vlot en doelgericht proces.

Na de toewijzing van bouwnummer 23 in De Horn fase 3 werden we correct ontvangen voor het eerste informatieve gesprek met Linda, spoedig gevolgd door een tweetal aangename gesprekken met Annemarie. De ins and outs kwamen vlot boven water hetgeen spoedig leidde tot de -uiteindelijk door ons getekende- hypotheekofferte van NN. Tussentijds vond een hernieuwde kennismaking met Jan Taillie plaats. Alles in plezierige zakelijke harmonie.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Vakman met hart voor zijn klanten

Enorm prettig geholpen door Anne! We zijn volledig ontzorgd tijdens het gehele hypotheekproces. Er zat enige spoed bij om alles tijdig rond te krijgen en Anne heeft zich hier super goed voor ingezet. Binnen 2 weken was alles rond, geweldig! Daarnaast ook zeer goede adviezen ontvangen en hij heeft zelfs extra moeite voor ons gedaan. Altijd vriendelijk en betrokken. Elke cent waard, zeker een aanrader!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goed gevoel over onze hypotheek

Wij gaven bij het eerste gesprek aan dat dit geen standaard hypotheekaanvraag zou worden. Onder meer met een bestaande hypotheek en nieuwe hypotheek voor een ondernemer. We kregen de indruk dat de ervaring van Annemarie ons aan de juiste hypotheek kon helpen. Dat heeft ze dan ook helemaal waargemaakt. Er zit duidelijk veel denkwerk in en ook zit De Leeuw bij de bank er bovenop. We zijn zeker tevreden met onze keuze voor De Leeuw.

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.