Top geen verbeterpunten

Prima ervaring. 3x geweest alle keren duidelijk wat te verwachten. Reël advies zonder poes pas.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Top service waar word mee gedacht met perfecte en duidelijke begeleiding.

Voor mijn nieuwe hypotheek heeft Anne weer top service geleverd. In de gesprekken altijd duidelijk wat mijn opties zijn en goed mee gedacht om het optimale er uit te halen. Altijd een antwoord op mijn vragen en altijd bereikbaar om nog een vraag te beantwoorden. Tijdens het process goed op de hoogte gehouden van de vorderingen met regelmatige updates en goede na zorg na het tekenen zodat ik zeker wist dat alles goed geregeld was. Ik kan de service van Anne en de Leeuw aanraden voor je hypotheek maar ook voor verzekeringen en bij hulp voor aan of verkoop van je huis.

Professioneel en persoonlijk advies

Mijn eerste gesprekken met Fred vond ik deskundig, grondig en persoonlijk. Ik kreeg een vertrouwelijk gevoel bij zijn advies en gedegen uitleg. Daarna heb ik met hem als Henk nog een aantal keren heel prettig contact gehad en werden mijn vragen goed beantwoord. Complimenten!!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Prima service en ondersteuning die verder gaat dan alleen getallen.

Het team heeft mij op een zeer betrokken en acuurate manier geholpen met het regelen van een nieuwe hypotheek. Ze hebben mij door de stress die ik had heen geholpen.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Beste Ingmar, Bedankt voor de mooie woorden. Veel woonplezier in jullie nieuwe "Palace" !

Fijne samenwerking en voor mij een hele stress vermindering

Anne Bosma bij de Leeuw Hypotheken heeft mij erg goed geholpen met het kopen van mijn eerste huis. Er kwam heel wat op mij af en de stress liep behoorlijk op. Maar ik werd heel goed en snel geholpen met alles. Ik had de vrijheid om zelf dingen te regelen als ik dat wilde maar kon ook snel gebruik maken van alle diensten zoals taxatie etc.

Uitstekend en Zorgeloos

Anne Bosma heeft mij van A tot Z uitstekend geholpen. Tijdens het process heeft hij elke stap duidelijk uitgelegd en elke afspraak 100% nagekomen. Daarbij heeft hij meerdere malen laten zien dat hij bereid is om net die extra stap voor je te zetten, zodat de financiering ruim optijd rond is.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Vriendelijk, meedenkend en veel actuele kennis van zaken

De service die wij gewend zijn van De Leeuw was ook te ervaren bij De Leeuw Hypotheken. Fred heeft ons bijgestaan voor ons een dubbele periode, gesteund waar nodig en ons van de nodige informatie voorzien waardoor wij een goede keuze konden maken voor een Hypotheek. De dienstverlening hebben wij ervaren als persoonlijk, open en oprecht. Wij hopen ze verlopig niet meer nodig te hebben, maar wanneer nodig zal dit zeker bij De Leeuw Hypotheken zijn.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Beste Linda en Bas, hartelijk dank voor deze enorm hoge waardering. Jullie zijn meer dan tevreden en daar doen wij het voor! Ik wens jullie naast succes met het opknappen vooral veel woonplezier toe in jullie nieuwe woning en omgeving. Hartelijke groet, mede namens het hypotheken team, Fred van Maanen

Uitstekend!

We zijn erg goed begeleid bij de aankoop van onze nieuwbouwwoning. We vonden het erg lastige materie, en wisten zelf totaal niet waar te beginnen. Fred van Maanen heeft ons bij de hand genomen en stap voor stap door het proces begeleid. Hij heeft goed naar onze wensen wat betreft de hypotheek geluisterd, en kwam zelf ook met zeer goede adviezen. We hebben ons hierdoor erg op ons gemak gevoeld. Wij hebben ons vertrouwen bij hem neergelegd, en dit heeft hij ook zeker verdiend. Met al onze vragen kunnen we nu nog steeds bij hem terecht. Dank hiervoor. Een dikke 9 voor de goede begeleiding en service van Fred van Maanen en De Leeuw Hypotheken.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Beste Rachida, hartelijk dank voor jullie mooie woorden en de hoge waardering! Hartelijke groet, Fred van Maanen

Deskundig en vlot

Ik ben tevreden over de afwikkeling van mijn hypotheek door Anne Bosma

• Naam adviseur: Anne Bosma

Kon geen betere adviseur wensen

Anne Bosma van de leeuw hypotheken is de man waar je moet zijn voor alles aangaande je hypotheek! Hij beoordeelt het aanbod van hypotheken in de markt en stelt de best passende voor: voor nu en voor in de toekomst. Hij overziet de aan te leveren documenten en helpt daar waar nodig. En niet minder belangrijk: hij zorgt dat de hypotheek bijzonder snel geregeld is. Bij ons zelfs binnen een week na aanleveren alle stukken! We hadden haast in verband met nieuwbouw en het hele traject van eerste hypotheekgesprek tot passeren bij de notaris heeft, dankzij Anne, slechts een paar weken geduurd. Topvent die altijd klaarstaat voor zijn klant!

• Naam adviseur: Anne Bosma

betrokken, toegankelijk, proactief, deskundig, snelheid van werken, duidelijke uitleg, flexibel

Het contact met mevrouw Van Beveren was erg prettig. Zij maakte op heel korte termijn tijd voor mij vrij. Haar uitleg was helder en verduidelijkend. Te nemen acties werden onmiddellijk uitgevoerd en goed gecommuniceerd. Dit zorgde voor rust en vertrouwen.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Mevrouw van Velthoven, hartelijk dank voor de mooie woorden.

Persoonlijk en deskundig

Prettig

Anne heeft ons ontzorgd!

Anne heeft ervoor gezorgd dat wij bij De Leeuw een warm onthaal kregen en dat onze zorgen om de spoedige hypotheekaanvraag ontnomen werden. Dit door goed naar onze wensen te luisteren en hier een correct advies in te geven. Wij zijn Anne hier dan ook zeer dankbaar voor.

Deskundig en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over de deskundige begeleiding van Annemarie van Beveren, ze luistert naar je wensen, geeft rustig duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Met een hypotheek pakket naar wens als resultaat.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hartelijk dank! Ik wens u veel plezier in uw prachtige woning!

De juiste hypotheek gevonden.

Na een aantal prettige gesprekken hebben we de hypotheek gevonden die precies voor onze situatie van toepassing was en hebben die kunnen afsluiten. Over 2 weken hebben we een afspraak bij de notaris :) voor het ondertekenen.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Ontzettend goed geholpen met onze hypotheek

We zijn bij de Leeuw gekomen door aanraden van bekenden. Dit was een goede keuze! Anne Bosma heeft ons fantastisch geholpen met onze hypotheek. Een professionele man met kennis van zaken! Altijd bereikbaar en komt afspraken na.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fantastisch advies en geweldige dienstverlening.

Dankzij het kundige hypotheek advies van Anne Bosma van De Leeuw hypotheken, hebben wij onze lang gekoesterde droom waar kunnen maken. Het gehele proces is soepel en prettig verlopen, waardoor de aankoop van ons huis een onvergetelijke ervaring is geweest.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Deskundig, onafhankelijk en persoonlijk advies!

Onze hypotheekadviseur Anne Bosma is een deskundige adviseur die vanaf het eerste moment met ons meedacht en aandacht had voor onze persoonlijke situatie, de fase waarin ons gezin zich bevindt en onze persoonlijke wensen. Hij schetste een realistisch beeld voor nu en in de toekomst en zorgde voor een goede balans tussen wonen en ruimte om te leven en te genieten. Daarnaast is hij een prettige persoonlijkheid. Dat in combinatie met de nazorg vanuit De Leeuw en de mate van betrokkenheid en bereikbaarheid maakt dat we heel tevreden zijn. De combinatie van aankoop, verkoop, hypotheekadvies en verzekering onder één dak geeft ons het gevoel dat we alles goed geregeld hebben en ontzorgd zijn. Zeker een aanrader en een volgende keer zouden we zo weer voor De Leeuw kiezen.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Vriendelijk, punctueel en meedenkend om tot een oplossing op maat te komen.

Totaaldienstverlening waarbij de klant centraal staat. Altijd vriendelijk en meedenkend.

Zeer tevreden .

Mijn dank aan de medewerkers voor de zorg van begin tot het einde van verkoop en koop. Een echte aanrader.

• Naam adviseur: N.v.t.

Dank u wel! Met vriendelijke groet, Annemarie van Beveren

Geweldige service

Traject vanaf begin tot eind vlot verlopen

Hypotheek

Wij zitten al jaren bij de leeuw ,omdat ze goede en kundige service verlenen. Wij danken Fred van Maanen voor zijn vriendelijke service. Met vriendelijke groet Andre en Colinda Slewe

Goed geholpen

Ik ben al een half jaar bezig om een woning te krijgen in Katwijk. Je raad het al, kustgebied, dus voor een starter was er weinig keus. Toevallig kwam ik bij een woning die werd aangeboden door de leeuw makelaar in leiden. Vond het hoog tijd om een keer een afspraak te maken bij een hypotheek adviseur dus heb dat ook gelijk bij de Leeuw geregeld. Werd geholpen door Fred van Maanen, druk mannetje qua planning maar ik was er zeker van te spreken. Ben goed geholpen en tot het einde van de rit ondersteund. Qua prijs voor advies en begeleiding is wat je er voor krijgt het wel waard. Een hypotheek regelen is helemaal nieuw voor me maar ik werd niet meteen in het diepe gegooid. Zeker een aanrader voor de beginners onder ons! Al in al, - service 10/10 - zijn altijd bereikbaar - het belangrijkste, je word continue op de hoogte gehouden van de voortgang en je financiële status. Je word ook betrokken bij het mailverkeer tussen andere partijen wat ik ook belangrijk vind.

Fijne ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij geadviseerd zijn door Fred van maanen! Alle informatie gekregen die wij nodig hadden en alles duidelijk uitgelegd over wat de mogelijkheden waren. Bij vragen werden wij altijd snel geholpen. Bedankt voor de deskundige hulp!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Beste Arnold en Marianne, wat fijn te lezen dat jullie zeer tevreden zijn over de aanvraag van jullie hypotheek en onze service. Wij wensen jullie veel woonplezier toe in de nieuwe woning! Namens het team van De Leeuw Hypotheken, Fred van Maanen

Heel goed duidelijk en snel geholpen

Wij hebben nu voor de 2e keer de hypotheek door Fred van maanen laten verzorgen en zijn hier zeer tevreden over! Alles verliep heel soepel en werd in duidelijke taal vertelt. Als Fred extra info nodig had werd ook duidelijk verteld hoe we daar aan konden komen. Wij zijn zeer tevreden en vindende diensten dan ook zeker een 10 waard en mochten we ooit weer verhuizen dan zal Fred ons zeker terug zien!!!!! Fred bedankt voor je goede hulp!!

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.