Al vele jaren een goede ervaring.

Geïnteresseerd en meedenkend !

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het kan in één woord: perfect.

Ik kan alleen maar positieve punten opnoemen: - duidelijke uitleg. - snel antwoord. - goed luisteren naar onze wensen. - goed meedenken en suggesties doen. Ik zou iedereen die een adviseur zoekt naar Anne verwijzen. Als wij een volgende keer verhuizen, zouden we weer advies in winnen bij Anne.

duidelijk en helder

Wij vonden het heel erg prettig om geholpen te worden door Annemarie. De leeuw hypotheken die helpen je erg goed en we zijn zeer tevreden

uitstekend

Duidelijk advies voor financiering. Alles wat geregeld werd, verliep erg soepel. Goed bereikbaar voor vragen.

Zorgeloos

Vakkundig en goed geïnformeerd door Fred van Maanen waardoor het afsluiten van mijn nieuwe hypotheek een redelijk ontspannen aangelegenheid is geweest.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Deskundig en betrokken

We zijn erg goed geholpen door Anne en zijn team. Deskundige en duidelijke uitleg van de keuzes en mogelijkheden. Open over risico‘s en de tijdslijnen. Erg goed bereikbaar en pro-actief in het hele proces. Ook de nazorg en het persoonlijke contact rondom belangrijke tijdspunten in het hypotheek traject vonden we erg positief.

Uitstekende service

Een hypotheek afsluiten is ingewikkeld, zeker als dit het 2e huis betreft. De Leeuw heeft mij snel geholpen na een goed oriëntatiegesprek. Er werd snel een onderbouwde keuze gemaakt voor een hypotheek en deze werd zo snel mogelijk afgesloten. Tevens werden mijn vragen betreffende de hypotheek (en aanverwante zaken) snel en duidelijk beantwoord.

Uitstekend geholpen.

Vanaf 2001 is Anne Bosma onze adviseur. Inmiddels hebben wij ons droomhuis aangekocht. Wij kunnen Anne Bosma bij iedereen aanbevelen. Zijn deskundigheid, hulpvaardigheid en service hebben wij als zeer prettig ervaren. Anne Bosma was altijd goed bereikbaar en het hele aankoopproces is dan ook voorspoedig verlopen. Voor ons wederom een zeer positieve ervaring.

Van begin tot eind top

Goed uitleg gehad mbt hypotheek. Alles was heel snel geregeld. Heel fijn om zo samen te werken

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heldere uitleg en een ontzorgt proces

We hebben eigenlijk alleen maar hoeven te luisteren en over de informatie nadenken, Annemarie heeft ons verder volledig ontzorgt om het maar zo te noemen. Prima uitleg, heldere stappen van het proces en op iedere vraag een duidelijke en helder antwoord.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

ik heb goed advies gehad.

Ik heb heel goed advies gehad over de hypotheek. Annemarie heeft mijn heel fijn geholpen met alles. Alles goed uitgelegd.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Ben ontzettend goed geholpen vooral door mijn hypotheek adviseur Annemarie van Beveren

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Een tijdje geleden hebben wij onze hypotheek geregeld via de Leeuw, waarbij wij werden geadviseerd door Annemarie van Beveren. Wij hebben dit als prettig ervaren, waarna wij met een goed gevoel onze hypotheek hebben afgesloten. Zeker een aanrader en staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

De Leeuw Hypotheken denkt mee

Er wordt goed gekeken naar je persoonlijke situatie. Er zijn korte lijnen en om slapeloze nachten te voorkomen, is de adviseur altijd bereikbaar.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fantastisch geholpen van a tot z

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Anne Bosma bij de aanschaf van onze eerste koopwoning. Anne heeft alles van a tot z voor ons geregeld en ons bij alles op de hoogte gehouden wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Anne denkt met je mee, is betrouwbaar en kan snel schakelen. Wij hebben dan ook geen moment spijt gehad van onze keuze voor De Leeuw.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekend geholpen met goede adviezen en snel onze hypotheek kunnen regelen

De heer Bosma geeft ons prima geholpen op een zeer prettige en duidelijke manier. Was altijd bereikbaar en snel in antwoorden en advies. Zeer tevreden met hoe alles is gegaan

• Naam adviseur: Anne Bosma

Zeer goede ervaring, overal goed bij geholpen.

Afgelopen tijd goed geholpen bij De Leeuw. Alles werd op een simpele en heldere manier uitgelegd. Naast dat kon ik ook goed terecht met eventuele vragen.

Gastvrij, dienstverlenend en kundig

Ontzorgen, meedenken, op de hoogte en zeer attent en dienstverlenend.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het werd wat spannend, maar uiteindelijk alles net op tijd afgerond.

Ondanks dat het een eenvoudige hypotheek / overbruggingshypotheek leek, bleek het uiteindelijk toch nog lastig om alles op tijd af te ronden. Door de persoonlijke inzet van Annemarie konden we toch op de afgesproken datum de handtekening zetten.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig advies op een vriendelijke manier

Onlangs hebben wij een nieuwe woning gekocht. Voor ons hypotheek advies en begeleiding hebben wij met Anne Bosma gewerkt. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Hij geeft deskundig advies, denkt mee, reageert snel en is daarnaast ontzettend vriendelijk. Al onze vragen werden snel en begrijpbaar beantwoord en er werdt snel geschakeld. Wij kunnen het iedereen aanraden om Anne als hypotheek adviseur in te schakelen.

Ik ben van A tot Z ontzorgd

Vanaf het eerste moment heeft Anne Bosma mij de mogelijkheden en de valkuilen uitgelegd. Hierdoor wist ik meteen waar ik aan toe was. Dit gaf mij meteen een goed gevoel waardoor ik graag door Anne geholpen wilde worden. Tijdens het proces heeft Anne de juiste partij gevonden om mij de hypotheek te verstrekken. Hierdoor kon ik de woning kopen die ik voor ogen had. Ik kan Anne niet vaak genoeg bedanken voor zijn inzet en drive. Tijdens dit proces was ik te druk met mijn bedrijf, waardoor ik niet altijd snel genoeg heb gereageerd. Dankzij zijn geduld en motiverende kracht hebben wij alles op tijd voor elkaar gekregen. Anne nogmaals bedankt!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heel erg goed en behulpzaam! Fantastisch gelopen

Van begin tot het eind goed geholpen bij alles. Geen vraag was te gek!

Betrouwbare partner

Annemarie van Beveren van de Leeuw hypotheken is een betrouwbare partner gebleken die met haar expertise de klant kan voorzien van goede adviezen. Haar rustige uitleg en complete informatievoorziening gaven vertrouwen. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst en de dienstverlening. Ook de backoffice verdient een pluim.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Beste Esther, Bedankt voor de mooie woorden! Veel woonplezier in je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Annemarie van Beveren

Approachable, honest, and open to find alternative solutions

We had a very pleasent experience with De Leeuw Hypotheken. Annemarie was always very nice and helped us find the best solution (making several scenarios, calculations, finding the best alternatives). She was very patient will all our questions and all the scenarios she told us were accurate and to the point.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig, zakelijk en goede service

Wij zijn goed geholpen door adviseur Anne Bosma. Doet goede voorstellen, is duidelijk en zakelijk in zijn communicatie. Heeft veel ervaring en weet daarom precies wat bij je past en mogelijk is. Reageert snel en duidelijk op alle vragen via de mail. Daarnaast is alles goed en zorgvuldig geregeld.

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.