Hele goede persoonlijke en professionele hulp en advies gekregen!

Anne was heel helder in de uitleg, persoonlijk, professioneel en zeer vriendelijk. Hij ‘zat er boven op’ en heeft onze hypotheek keurig verzorgd.

Goed advies, voelde vertrouwd

Wij zijn door Anne geholpen bij het regelen van de hypotheek. Al vanaf het eerste gesprek voelde dit goed: Anne kon ons alles duidelijk uitleggen en was zeer betrokken bij het hele proces. Regelmatig nam hij contact met ons op om te vragen hoe onze huizenzoektocht ging, en ook nadat wij een woning hadden gevonden en hij daadwerkelijk de hypotheek ging regelen bracht hij ons regelmatig op de hoogte van de vorderingen. Wij zijn zeer tevreden over de service en zijn blij dat we voor De Leeuw hebben gekozen!

Perfect geholpen.

Wij raden iedereen aan om de hypotheek bij De Leeuw te regelen. Redenen zijn: verstand in hun werk, , betrouwbaar, altijd bereikbaar, snel in actie ondernemen en recht door zee.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Anne geeft duidelijk en helder advies, komt zijn afspraken na en heeft alles efficient geregeld wat een hoop uitzoekwerk bespaard.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Altijd goed advies en services ontvangen!

Altijd gekregen waar we voor kwamen. Dat was meestal voor hypotheek advies. Anne Bosma helpt ons altijd aan een juist advies en voor vragen is hij altijd bereikbaar

• Naam adviseur: Anne Bosma

Vertrouwd,Goed luisterend oor,Goed meedenkend,prachtig eind resultaat.

correcte afhandeling

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goede service en prefect geholpen.

De Leeuw heeft alles perfect voor me geregeld. Aardige en bekwame mensen. Goede hypotheek geregeld en alles netjes afgehandeld, ook tijdens verkoop en koop van oud/nieuwe huis. Alleen maar goede ervaringen. Met dank aan Fred van Maanen.

Geweldig!

Ik ben geholpen door Fred van Maanen. Voor mij was het de eerste keer om een huis te kopen , helemaal alleen zonder partner. Er komt dan toch wel veel op je af! Maar ik ben er helemaal doorheen geloodst ! Ik vind het echt super!!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Hele snelle service waarin alles goed en duidelijk is.

Wij zijn heel goed geholpen door het team van de leeuw . Zeker door Annemarie van beveren deze mevrouw maakt alles zo duidelijk dat je het niet meer vergeet. En zodra je met een vraag in je hoofd zit hoef je maar te bellen en het wordt je meteen duidelijk gemaakt. Ik zeg een dikke 10 voor dit bedrijf!

Goed geadviseerd!

De Leeuw hypotheken is ons aangeraden door een familielid. Geen moment spijt gehad van onze keuze. Onze adviseur was Fred van Maanen die heel veel gedegen kennis heeft, de tijd voor ons nam om die goed met ons te delen, ons in het hele proces van de hypotheekaanvraag heeft meegenomen en geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

Professioneel

Wat begon als een oriënterend gesprek is uitgegroeid tot het afsluiten van een hypotheek. Fred van Maanen heeft ons goed advies gegeven en de diverse mogelijkheden besproken. Dit alles gebaseerd op onze persoonlijke situatie. Wij zijn zeer tevreden.

Deskundig en betrokken

Zeer goede dienstverlening!! In een traject met een flinke uitdaging, hebben we het vertrouwen in de kundigheid van onze adviseur altijd behouden. Een fijne heldere communicatie, meedenkend en in alles zie je een betrokken gedrevenheid om een realistisch advies tot stand te brengen. Prettig in de omgang en zijn advies heeft geresulteerd in de aankoop van ons prachtige nieuwe huis.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Wij zijn erg goed geholpen bij het aanvragen van de hypotheek van onze nieuwe woning. Alles word duidelijk en zorgvuldig uitgelegd.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Altijd bereikbaar, goede service, betrouwbaar

Het contact met Anne is altijd voorspoedig verlopen. Anne reageert direct op vragen, legt zaken helder uit en heeft ons (gevraagd en ongevraagd) van iedere stap in het hypotheekaanvraagproces op de hoogte gehouden.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Prettig en betrouwbaar. Top!

Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en persoonlijk. Vooral het verlossende telefoontje van Annemarie van Beveren op oudjaarsdag 2019 dat het akkoord was hebben wij zeer op prijs gesteld!! Dat was fijn de jaarwisseling in gaan.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hartelijk dank! Heel graag gedaan. Annemarie van Beveren De Leeuw Hypotheken B.V.

Top! Duidelijk en zeer vriendelijk

Top! Duidelijk en zeer vriendelijk

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Volledig ontzorgd en uitstekend communicatie.

Vanaf het moment dat wij op adviesgesprek kwamen bij Anne, wisten wij dat wij in goede handen waren. Hij heeft ons goed geadviseerd wat betreft de financieringsmogelijkheden en heeft geregeld dat de financiering rond was binnen twee weken! Bedankt Anne dat je ons zo goed hebt geholpen met het financiering van ons droom huis!

Heel erg positief!

Wij waren de voor onze eerste hypotheek al bij De leeuw hypotheken geweest om ons te laten adviseren door Anne Bosma. Dat was ons zo goed bevallen , dat we besloten om voor een tweede keer terug te komen bij Anne Bosma.En weer zijn wij super tevreden!! Vooral communicatie , snelheid van afhandeling en hoe duidelijk alles word uitgelegd.

Heel goed geholpen door Anne Bosma

Mijn vriendin en ik hebben bij de Leeuw Hypotheken onze hypotheek afgesloten voor ons eerst koophuis. Anne heeft ons vanaf begin af aan duidelijk geholpen met alle details die komen kijken bij het afsluiten van een hypotheek. Als we vragen hadden konden we altijd bij hem terecht en het contact was goed.

Uitstekende dienstverlening!

Mijn man en ik wilden graag een huis kopen maar door complexe omstandigheden was dit niet zo eenvoudig. Onze adviseur Fred van Maanen heeft er voor gezorgd dat dit toch mogelijk was en daardoor hebben wij ons droomhuis kunnen kopen!

Uitstekende service!

Wij zijn zeer goed geholpen door Anne en Robert. Zij hebben ons vanaf het begin zeer goed begeleid en alles begrijpelijk uitgelegd.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Aardige medewerkers, Meedenkend, Top service goede uitleg en hulp.

Voordat wij een huis ging kopen hebben wij onze financiële positie laten bepalen door de Leeuw hypotheken. De verschillende Hypotheek vormen zijn ons duidelijk uitgelegd. Zelfs toen wij vragen hadden werd er een prettige manier opnieuw uitgelegd hoe het e.e.a. In elkaar zat. Vol vertrouwen hebben wij een huis gekocht. Waarna de Hypotheek aanvraag snel en vlot verliep. Binnen 1 maand hadden wij de sleutels van ons nieuwe huis. Als klap op de vuurpijl blijft onze hypotheek adviseur ook op de lijn bij de goede financiële afwikkeling bij de verkoop van ons oude woning. Voor ons komende de navolgende eigenschappen van de adviseur naar voren: Betrokken Zeer kundig Meedenkend Top service Super kwaliteit Goede informatie Goede bereikbaarheid voor vragen Wij danken daarom Anne Bosma en zijn team voor de goede zorgen/adviezen en mooie hypotheek. Fam Hamerling

Ben uitstekend geholpen.

Heb advies van Annemarie van Beveren gehad naar volle tevredenheid, kon haar altijd bellen en maakte ook dan altijd tijd voor mij vrij. De kleine dingen zoals vandaag even bellen om te feliciteren met nieuwe woning en een kaart in de bus waardeer ik zeer.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Beste mevrouw Rijnsburger, Heel graag gedaan! Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. U nog (ook namens mijn collega's) heel erg bedankt voor de chocolaatjes bij de koffie. Met vriendelijke groet, Annemarie van Beveren De Leeuw Hypotheken B.V.

Vakkundig, betrouwbaar, snel en plezierig contact

Wij zijn meer dan tevreden over de werkwijze van Anne Bosma en de Leeuw Hypotheken. Top advies, kwaliteit, altijd snel met een reactie terug en alles tot in de puntjes verzorgd. Dit soort service is zeldzaam. We zijn volledig ontzorgd en kunnen ook nu nog steeds met al onze vragen terecht. Wat een prettige manier om je financiën/hypotheek te regelen!

Snelle en goede advisering

Anne heeft zeer snel en adequaat geholpen bij het regelen van een hypotheek. Hij denkt mee en is pro-actief. Ook is het fijn dat hij in duidelijke bewoordingen alles kan toelichten, zodat er geen vragen blijven. Kortom zeer tevreden over de dienstverlening: een dikke 10.

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.