Fijne ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij geadviseerd zijn door Fred van maanen! Alle informatie gekregen die wij nodig hadden en alles duidelijk uitgelegd over wat de mogelijkheden waren. Bij vragen werden wij altijd snel geholpen. Bedankt voor de deskundige hulp!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Beste Arnold en Marianne, wat fijn te lezen dat jullie zeer tevreden zijn over de aanvraag van jullie hypotheek en onze service. Wij wensen jullie veel woonplezier toe in de nieuwe woning! Namens het team van De Leeuw Hypotheken, Fred van Maanen

Heel goed duidelijk en snel geholpen

Wij hebben nu voor de 2e keer de hypotheek door Fred van maanen laten verzorgen en zijn hier zeer tevreden over! Alles verliep heel soepel en werd in duidelijke taal vertelt. Als Fred extra info nodig had werd ook duidelijk verteld hoe we daar aan konden komen. Wij zijn zeer tevreden en vindende diensten dan ook zeker een 10 waard en mochten we ooit weer verhuizen dan zal Fred ons zeker terug zien!!!!! Fred bedankt voor je goede hulp!!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Voor de derde keer ontzettend goed geholpen!

Inmiddels zijn we voor de derde keer voor hypotheekadvies langs geweest bij Fred van Maanen. Wederom zijn we ontzettend goed en fijn geholpen en geïnformeerd. Fred neemt de tijd om alles goed uit te leggen en op alle vragen krijg je een antwoord. Per telefoon en mail hoed bereikbaar. Na onze verhoging van hypotheek (bouwdepot) nu ook een renteverlaging in gang gezet. Ik wilde hier zelf nog even voor bellen maar kreeg al een telefoontje dat hij het al heeft aangevraagd. Top dat er zo meegedacht wordt. En wat ook een grote plus is: wanneer je op kantoor komt, je niet tegenover een beeldscherm zit te kijken. Na gesprek trekt de adviseur zich even terug en na een kwartier is hij terug met de berekeningen. Erg prettig en je hebt het gevoel dat het gesprek een stuk persoonlijker is!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Beste Michelle, hartelijk dank voor de positieve beoordeling woorden, mooie cijfers en het vertrouwen in onze service en dienstverlening. Jullie zijn meer dan tevreden; daar doen wij het voor! Veel succes met de verbouwing van jullie woning en graag tot ziens! Namens het team van De Leeuw Hypotheken, Fred van Maanen

Fantastische en zorgvuldige dienstverlening

Ik ben zeer tevreden over de Leeuw en met name Anne. Zijn hulp met de hypotheekverstrekking was fantastisch. Ondanks alle verassingen gaf hij niet op en was hij altijd bereikbaar ondanks het tijdverschil van 9 uur. Ik ben blij dat we weer met de Leeuw in zee zijn gegaan en zal zeker ook gebruik maken van de andere vormen van dienstverlening die er verstrekt worden.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Bemiddelingskosten dubbel en dwars waard!

De Leeuw Hypotheken was behulpzaam en capabel van het eerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot de laatste controle van de notariële aktes. In het bijzonder waardeer ik de inzet en flexibiliteit van mijn hypotheekadviseur Dhr. Bosma en zijn collega's van De Leeuw bij het verkrijgen van een hypotheek tijdens de drukke zomerperiode. Bovendien was Dhr. Bosma in staat een beduidend hogere hypotheekofferte te bewerkstelligen dan andere hypotheekbemiddelaars die ik heb gesproken. Bemiddelingskosten dubbel en dwars waard!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Deskundig, snel en klantvriendelijk!

Anne heeft ons erg goed geholpen met de advisering voor onze hypotheek. Hij was hierin eerlijk en klantvriendelijk. Nam de tijd om zaken uit te leggen. Ook was hij betrokken gedurende het hele proces, super!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Duidelijk met zeer goede begeleiding

Anne Bosma heeft ons ontzettend goed geholpen met het verstrekken van een passende hypotheek. Verder heeft hij ons zeer transparant begeleid met het proces van A tot Z. Kortom een echte aanrader!

Snel geholpen en behulpzaam

We zijn snel geholpen en al het papierwerk werd goed geregeld

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Heel positief

Prettige en snelle communicatie. Proactief meedenken, zodat er echt 'ontzorging' plaatsvindt en alles tiptop en supersnel geregeld is.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Alles perfect en snel geregeld

• Zorgvuldigheid afhandeling

Wij zijn erg goed geholpen, ondanks een aantal opstakels die er waren!

• Zorgvuldigheid afhandeling

na 6 adviseurs te hebben bezocht was mij keuze makkelijk toen ik Annemarie had ontmoet. erg vriendelijk en goed onderlegd. alle opties zijn duidelijk uitgewerkt en op onze persoonlijke wens uit gerekend. ze heeft alles uit handen genomen en heeft ons super geholpen. wij zijn heel erg blij dat Annemarie aan onze zijde
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Anne Bosma heeft ons uitstekend geholpen. Hij heeft de nodige informatie verstrekt en heeft ons wensenpakket vertaald naar het beste hypotheek aanbod voor ons. Hierdoor waren wij snel en goed geholpen. De contacten met Anne Bosma verliepen zeer prettig. Hij is vriendelijk maar ook erg duidelijk over de consequenties van bepaalde wensen. Zo wisten wij dat we bij hem in erg goede handen waren. Ook was hij altijd bereikbaar als we hem nodig hadden en reageerde snel op verzoeken om contact.
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Ben zeer goed geholpen bij de aankoop van nieuwe huis het was allemaal goed geregeld en ook de verkoop geen goed allemaal bedankt voor de inzet Gr Piet
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Een geweldige vrouw! Zonder haar had alles niet zo soepel verlopen.
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Zeer vriendelijke en betrokken mensen. Duidelijke afspraken en adviezen en telefonisch altijd bereikbaar voor vragen. Zeker aan te bevelen als makelaar en hypotheekadvies.

• Zorgvuldigheid afhandeling

Wij zijn heel goed geholpen door anne, als wij vragen hadden konden wij die altijd vragen en was anne bereikbaar. Komt altijd afspraken na en is erg klantvriendelijk, de informatie was ook altijd duidelijk en veel kennis. Een top service!
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Ik was erg kritisch naar De Leeuw door een slechte ervaring met de makelaardij. Annemarie van Beveren heeft dat echter helemaal omgebogen. Erg prettig in de communicatie, deskundig en pro-actief.
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Anne Bosma heeft ons snel kunnen helpen en ons duidelijk geïnformeerd. Hij liet zien erg zijn best te doen en heeft op al onze vragen een duidelijk antwoord kunnen geven. We zijn erg tevreden met de uitstekende service.
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Prima geholpen en op een prettige manier. Vlot door het hele proces heengegaan en hypotheek toegewezen gekregen. Fred verstaat zijn vak en kan dit ook goed uitleggen.
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Deskundige medewerkers, die voor alles een oplossing kunnen vinden! Nemen veel werk uit handen en leveren een product op maat! Annemarie bedankt! Ga zo door de Leeuw!!
  • Zorgvuldigheid afhandeling

Wij zijn bijzonder deskundig en plezierig bijgestaan door Fred van Maanen. Hij nam ruim de tijd om ons van alle noodzakelijke informatie te voorzien en begeleidde ons ook tijdens het verdere verloop van het proces. Aanbevolen!

Over De Leeuw Groep BV

De Leeuw is de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van makelaardij, verzekeringen, pensioenen en hypotheken in de regio Holland Rijnland. Met vestigingen in Leiden, Rijnsburg, Katwijk en Sassenheim bieden wij optimale lokale kennis en een hoogwaardige service. Sinds 1951. Dat is de waarde van ervaring.

Over De Leeuw Hypotheken