goed
| Bedrijfsnaam |
Net werk en afsraken goed na gekomen
| Bedrijfsnaam |
Prettig om weer een bekende ervaren monteur te hebben.
| Bedrijfsnaam |
in tegenstelling tot de aanloop naar dit servicebezoek zijn we zeer tevreden over uw monteur. Onze zonnepanelen zijn slechts 1 jaar geleden geïnstalleerd. Naar nu bleek waren de aansluitingen van de omvormer niet naar behoren uitgevoerd, wat door uw monteur werd opgemerkt en direct door hem is hersteld. De lage beoordeling m.b.t. de snelheid/levertijd is niet van toepassing op uw monteur, maar op de snelheid waarmee onze storing is opgepakt.
| Bedrijfsnaam |
Na aanvraag snelle reactie en duidelijke communicatie. Offerte werd opgesteld tijdens het intake gesprek en stond binnen een paar minuten op de mail. Duidelijke en overzichtelijke offerte. Na opdracht snel en netjes geplaatst. Goede uitleg gehad na installatie. Dus dik tevreden.
Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie review, Wat goed om te horen dat alles netjes en vakkundig is verlopen. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep
Erg vriendelijke en kundige monteur!
| Bedrijfsnaam |
Wat een slechte service. Door dit bedrijf zijn in oktober 2021, zonnepanelen bij mij geplaatst. Hier hoort ook een app bij, zodat je de opbrengsten kan volgen. Echter binnen 4 maanden werkt de app niet meer, kan gebeuren. Maar wat gebeurd er, ze komen dat niet even herstellen. Ik heb hw wonen moeten benaderen voor een werkopdracht. Dit hebben ze gedaan, maar van de Samangroep geen reactie. Toen zelf maar gebeld, eerst wisten ze van niets. Later wilde ze wel komen maar dat moest ik zelf betalen? Ik zei je heb toch wel garantie, ze zeiden maar niet daarop. Vreemd dat hoort toch bij de levering van zonnepanelen. Daarna niets meer van de Samangroep vernomen. Mijn conclusie: Als je service verwacht, moet je niet bij de Samangroep zijn. Ik zal nooit meer naar de Samangroep gaan. Ger Blok Numansdorp
Beste Ger, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met de Saman Groep. Vervelend om te lezen dat uw storing op dit moment nog niet is opgelost. Vorige week hebben wij de werkbon ontvangen. Onze afdeling Service en Onderhoud gaat dit voor u oppakken. Zij zullen u in de loop van deze week een aankondiging sturen voor de afspraak. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep
spontaan beantwoord alle vragen netjes
| Bedrijfsnaam |
Vriendelijke monteur!
| Bedrijfsnaam |
De monteur (Aaron) had een lekkage ontdekt waardoor de druk in de ketel snel terug liep. Hij heeft dit allemaal prima opgelost. Hij zei niet weg te gaan totdat alles weer in orde was.
| Bedrijfsnaam |
Lange tijdsduur tussen melding en oplossing. Vrijdag gemeld, woensdag opgelost. Geen vooraankondiging gehad.
| Bedrijfsnaam |
Twee ervaren monteurs op bezoek gehad. Probleem was een blijkbaar onbekende foutcode van de omvormer. Na de nodige discussies met SolarEdge hebben ze deze leverancier kunnen overtuigen dat de fout in de omvormer en niet in de paneelverbindingen op het dak lag. Hebben ook direct kunnen regelen dat ik snel een nieuwe omvormer krijg.
| Bedrijfsnaam |
Ik kreeg een rekening maar ze zijn nog niet klaar.
| Bedrijfsnaam | Fam Lodder |
Beste Cees, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de afspraak niet in één keer gelukt is. Wij zullen hierdoor de vervolgafspraak voor u inplannen. Wij lossen eerst dit op voordat u de rekening hoeft te betalen. Wij hopen dat wanneer alles afgerond is uw zonnepanelen goed in het zonnetje zullen liggen en opbrengen. Energieke Groet, Saman Groep
Hoewel pas na 5x ingrijpen van de monteurs de zonnepanelen operationeel werden, zijn we tevreden over de levering en de plaatsing van de panelen. Heel attent dat we na de tweede misser een bos bloemen kregen. Dat er door Jorina regelmatig telefonisch contact werd gezocht is door ons zeer op prijs gesteld.
Beste Karin, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat uiteindelijk alles goed is gekomen en dat u het bloemetje en het telefonisch contact kon waarderen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep
Zonnepanelen zijn goed geïnstalleerd, net als de warmtepomp. Ik zie nog wel ruimte voor enkele kleine verbeteringen zoals orde en netheid. Veel boorgruis is niet opgeruimd en er is tevens in de binnenmuur geboord boven schoenen die hieronder stonden en nu vol liggen met boorgruis. Ook heb ik nog een lekkende koppeling aan moeten draaien. Verder vonden wij achteraf de nodige peuken op de stoep en liggen er op het platte dak nog boutjes, moertjes en losse draadjes. Dit had beter gekund. De HWA gebruiken als mantelbuis is voor mij nieuw, maar ik ga er vanuit dat dit geen problemen oplevert met hevige regenbuien en/of vuil wat kan ophopen. De aanbieding was kundig en volledig, enkel stonden er nog wel de nodige foutjes in de tekst, waarbij duidelijk zichtbaar werd dat een bestaande template is gebruikt. Niets mis mee, maar zorg er dan wel voor dat het op orde is. Verder prima werk geleverd.
| Bedrijfsnaam |
De mensen die bij ons werkten hebben dat voortreffelijk gedaan. De enige negatieve ervaring die ik heb: een paar keer werden er dingen beloofd (u wordt gebeld/ er komt een monteur langs) die niet nagekomen werden. Ik heb daar een mail over geschreven. Allles is uiteindelijkgoed gekomen.
| Bedrijfsnaam |
Airco netjes opgehangen en er werd kritisch meegedacht over de juiste plek om deze op te hangen. Fijne begeleiding van Saman zodat we precies wisten hoe de app, de airco en het onderhoud in elkaar zit zodat we optimaal kunnen genieten van onze airco.
| Bedrijfsnaam |
Dat er fouten worden gemaakt hoort bij het leven. Als je meerdere klachten hebt en er wirdt niet gecommuniceerd wordt een oplosbare zaak mogelijk een juridisch probleem. te weinig zonnenpanelen op het dak. Werknemers die niet de goede spullen bij zich hebben. (zelfs een simpele bezem hadden ze niet) doorvoering wordt anders aangelegd en er wordt schadr veroorzaakt. De zonnepanelen doen gelukkig goed hun werk. Voor zonnepanelen zijn ze NIET aangesloten bij instalq!
Beste Onno, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de afdeling Zonnepanelen en zij zal nog nog contact met u opnemen wanneer dit nog niet gedaan is. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
vriendelijke monteur ,vakkundig en snel
| Bedrijfsnaam |
Vlotte afhandeling en plaatsing
Beste B, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent over de service. In het vervolg helpen wij u graag verder. Een fijne dag gewenst. Met een energieke groet, de Saman Groep
Ondanks mijn onwetendheid en simpele oplossing, bleef de monteur beleefd en zeer vriendelijk en oordeelde niet over mijn gebrek aan kennis.
Beste Cees, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over de service! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een zonnige dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep
De monteur was op tijd. Geen haastwerk maar ZZPwerkzaamheden volgens bij binnenkomst aangegeven stappen. Controle van alle componenten met uitleg van bevindingen en toelichting op eigen initiatief en n.a.v. vragen. Vastleggen van losgeraakte bekabeling na dakcontrole. Ik zie wel op het verslag dat er sprake is van een beschadiging. Graag daarover nog informatie. Aanvullend punt van zorg: Buren hebben recent de dakbedekking laten vervanging voorafgaand aan de plaatsing. Verstandig denk ik. Ik had daar graag aandacht voor gehad van de Saman adviseur bij de advisering. Hoort eigenlijk een vast onderdeel te zijn. De dakbedekking lijkt nog op orde maar het lag er bij plaatsing zo'n 20 jaar. Daar was dus best wel iets over te adviseren geweest.
| Bedrijfsnaam |
slechte service - onervaren monteurs - onervaren telefoniste - niet nakomen van beloftes
| Bedrijfsnaam |
Maandagmorgen gebeld, was nog geen klant bij Saman, maar nog dezelfde dag is de CV_ketel gerepareerd en schoongemaakt. Zeer vriendelijke en behulpzame monteur. Dank!
| Bedrijfsnaam |
Mijn ervaring is goed en zodra er iets is met een paneel en belde op gaan ze gelijk aan de slag om het probleem op te lossen.
Beste Rodney, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn dat alles snel en goed verlopen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.