Filters

10

Perfect, snel en vertrouwd.

We zijn zeer tevreden over de geleverde service, door de service monteur uit Middelburg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed werk geleverd!!

Een duidelijk ervaren monteur die met kennis van zaken zijn werk gedaan heeft en duidelijk uitleg over de werking en instellingen kon geven

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, maar voor verbetering vatbaar

Ik heb voor Saman gekozen omdat het mij een betrouwbare en professionele partij leek. Echter op het gebied van professionaliteit kan er nog el wat verbeterd worden. Er is geen opname van de situatie vooraf geweest. Het gevolg was dat de monteur niets kon uitrichten en er een tweede bezoek nodig was voor de montage nadat tussentijds er wel iemand is geweest om te bekijken hoe de omvormer aangesloten kon worden. Daarnaast begreep ik uit de gefrustreerde reactie van de monteur bij het eerste bezoek dat het vaker verkeerd gaat (overigens is het niet handig als monteurs hun frustratie over hun werkgever/collega's uiten in bijzijn van de klant). Verder alle lof voor de monteur, hij heeft het heel netjes opgeleverd en alles goed uitlegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
5

Op papier prachtig, in de praktijk niet eens middelmatig.

Prachtige offerte, mooie uitleg. Maar als de montage dan maar zeer middelmatig wordt uitgevoerd, en ze halverwege de werkzaamheden willen stoppen omdat dan een andere klant plots belangrijker is, blijft er van de mooie praatjes niet veel over. DC kabels die op het dak langs scherpe dakpannen worden gelegd. (Wat gebeurt er als je dit zelf niet nakijkt?) Waar de verkoper een groot punt maakte van het separaat leggen in de mantelbuis van de min en de plus worden ze op het dak gewoon los naast elkaar op het dakbeschot onder de dakpannen gelegd zonder enige vorm van bescherming of opsplitsing. Je kunt merken dat de mannen het druk hebben. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Komt Garantie beloften na

Na 8 jaar werkte mijn Omnik omvormer niet meer. Dit gemeld bij Saman. Na het opsturen van diverse foto's (foutcode melding, serie nr. etc) kreeg ik bericht dat een nieuwe omvormer werd besteld. Omvormer + Wifi-stick Solis omvormer geinstalleerd. De omvormer werkte gelijk maar de Wifi helaas niet, ook na ontvangen aanvullende instructies niet. Een nieuwe Wifi-stick ontvangen deze geinstalleerd en alles werkt weer naar volle tevredenheid. Zeer tevreden over de verleende support, service en garantie uitvoering! Chapeau! N.B. Wegens grote drukte heeft e.e.a. misschien iets langer geduurd, maar hiervoor alle begrip. Mijn geduld is beloond!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn dat de monteur alles heeft nagezien en nadere uitleg heeft gegeven.

De aanvankelijke hulp-op-afstand vond ik lastig (een warmtepomp is voor ons ook een geheel nieuwe ervaring). De vannacht ervaren geluidsoverlast (alsof er een auto stationair stond te draaien) was toen de monteur er was niet te horen. Hopelijk is dit een incident geweest....

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed, zorgvuldig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Werkzaamheden deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
5

wachten

In het begin van deze maand bleek 1 van mijn zonnepanelen niet meer te werken ik moest even wachten en dan nog eens kijken . weer gebeld en gemaild . kreeg mail dat het bedrijf dat zou repareren alius energie de kapotte optimizer binnen 10 werkdagen contact op zou nemen voor een afspraak dat was op 11 maart. 21 maart weer gebeld zou dezelfde dag wat horen het werd de volgende dag alius zou contact op nemen nu nog niets gehoord. Kreeg mail van webinar electrisch rijden maar hen al een electrische auto besteld maar ben nu bang dat mijn electrische installatie bij SAMAN ONZEKER IS

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Uitstekend

Vlotte service, heldere informatie, keurig installatieteam, eenvoudige afhandeling administratie achteraf m.b.t. btw teruggave. Heldere adviezen over te nemen stappen. Monteur (Tristan) die het aanspreekpunt was, was voorkomend, deskundig, vriendelijk, toegankelijk en zeer servicegericht. Ook de heren 'op het dak' waren uiterst vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
5

vaklieden zijn prima, maar de admin is pet.

de interne communicatie "op kantoor" is heel slecht. er wordt langs elkaar heen gewerkt en de deskundigheid is vrij laag. de monteurs waar wij ervaring mee hadden zijn goede vaklieden, klantvriendelijk en deskundig. Rekeningen indienen voor niet opgeloste problemen is not done!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
4

slecht

1) Vorig heeft Saman geen onderhoud aan de warmtepomp uitgevoerd. Nadat wij contact hebben opgenomen bleek dat dit vergeten was. Vervolgens is een afspraak gemaakt, maar deze is op de dag zelf afgemeld. Hierna hebben we weer zelf moeten bellen voor een nieuwe afspraak. Wij hebben wel een rekening gehad ( volgens ) over 2021. Ik heb gebeld met het verzoek terug gebeld te worden, maar tot op heden niet gebeurd. 2) Zonnepanelen : op de dag van installatie bleken er onderdelen te missen waardoor montage niet mogelijk bleek. Monteurs hebben gebeld met Saman maar werd niet opgenomen. vervolgens zijn zij boos naar Zierikzee gereden en waren 's middags weer terug. Vrijdag na hemelvaart in montage afgemaakt. Heb zelf een afwerkstrip geleverd die door Saman meegeleverd zou worden volgens afspraak, maar bleek onmogelijk dit te leveren. Wederom het verzoek tot telefonisch contact op 06-51489860. Aanmelding voor teruggaaf BTW nooit ontvangen. Dit zou de monteur doorgegeven op de zaak. Kortom Saman groeit hard, beloofd veel maar uitvoering gaat zeer stroef.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

erg vriendelijk,en erg behulpzaam ivm vragen over warmte pomp en zonnepanelen

vriendelijke monteurs,erg behulpzaam naar aanleiding van vragen over evt warmte pomp.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

14 dagen moeten wachten op monteur bij fikse lekkage. !

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!

Hele leuke installateur die Richard,supervriendelijk. Goed werk geleverd . Goede uitleg gekregen. Je kan merken dat hij veel plezier heeft in z'n werk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend advies en installatie.

Snel een goede offerte gekregen voor een specifieke wens. Ondanks dat Nefit niet direct kon leveren, toch nog snel een levering en een installatie, die in een ochtend gereed was.

  • Aanbevelen? Ja
8

De ervaring geeft een goed gevoel.

De buiten unit is wel ingepland maar geeft problemen in de uitvoering en moet hier door op een andere dag gedaan worden

  • Aanbevelen? Ja
7

Net niet helemaal goed

Ik had gevraagd om filters voor de WTW installatie mee te nemen maar dat is voor het tweede jaar op rij niet gedaan. Het komt wel goed maar niet echt professioneel. De werkbon komt wat vreemd over er staat gastoestel maar het betreft de WTW, geen drama maar toch? Er staat op de werkbon dat ik gezegd heb dat de CV ketel geen onderhoud hoeft maar Saman zegt 1x per 2 jaar. Vorig jaar is onderhoud gedaan (sticker op het apparaat). Ik neem aan dat Saman dat bij een onderhoudscontract bijhoudt.

  • Aanbevelen? Ja
3

Ronduit teleurstellend , te goed van vertrouwen geweest,

Alles is al diverse malen verteld/gemeld of proberen te melden want aan bereikbaar contact en verdere communicatie of feedback doet Saman niet, heb er tot nu niets van gemerkt. Of ja tot er betaald is dan, daarna niet meer. Zal niemand Saman adviseren, zijn te "groot" voor de particulier, heb spijt dat ik niet zoals bij omringende buren een "prijsvechter" een offerte heb gevraagd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes correct en vriendelijk.

Wederom correct uitgevoerd. Anthony is correct en vriendelijk heeft het terugkerende probleem weer opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel positief

Nette monteur die meedenkt om de cv installatie betrouwbaar te laten werken. Defect onderdeel direct besteld en komt morgen terug om de cv weer betrouwbaar te laten werken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Controle en service top. Latere komst dan oorspronkelijk afgesproken had wel even gemeld mogen worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

attent en duidelijk

Attente, vriendelijke en deskundige monteur. Goede uitleg gekregen op de vragen die we hadden. Advies gekregen en wat erbij geleerd.... Bedankt En..de ketel kan nog ff mee.....

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte installatie van nieuwe CV ketel. Direct probleemloos functioneren

Goede voorlichting, gedocumenteerd. Prettige contacten tijdens advies en installatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

persoonlijke benadering

juiste en goed nakomen van afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.