Geen klachten. Netjes gewerkt en afspraken nagekomen.
| Bedrijfsnaam | Nvt |
Beste Leon, We zijn blij om te lezen dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn Nog een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep
Wij hebben 2x storing gehad op zonnepanelen. Beide keren na melding per mail na ongeveer2 a 3 weken opnieuw moeten mailen en daarna weer een paar weken wachten op reactie. Daarna wederom lang moeten wachten op afspraak maken wanneer er een monteur komt. De reparatie werd wel snel na afspraak maken uitgevoerd, Ook bij een andere mail voor andere werkzaamheden die ik door Saman wou laten doen komt er pas een reactie als je na een paar weken opnieuw contact opneemt. Werk werd daarna wel redelijk snel uitgevoerd. Mijn conclusie is dat wij voor een volgende keer niet meer mailen maar zullen bellen en hopen dat het dan sneller gaat.
Beste meneer Dost, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw bericht. Om contact te krijgen duurde inderdaad langer dan normaal dit vanwege extreme drukte. Excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Dit geeft ons energie. Ik wens u veel zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep
duidelijke offertes, heldere afspraken over de lever- en plaatsingsdatum, netjes werk geleverd.
Beste Walter, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons werk! Dit geeft ons energie. Ik wens u nog veel zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep
Snel een afspraak gemaakt. Wij hebben een onderhoudscontract. Vakkundig en duidelijke uitleg. Waarschijnlijke oorzaak redelijk snel gevonden door zaken uit te sluiten. Vervolgafspraak nodig omdat dit onderdeel niet tot standaard uitrusting behoort. Opvolging nog afwachten dus.
| Bedrijfsnaam |
Saman heeft tijdig geïnvesteerd in kennis en vakmanschap rondom de energie transitie. Dit in combinatie met een betrouwbare, regiogerichte aanpak. Laagdrempelige advisering, goede website. Fijn bedrijf!
| Bedrijfsnaam |
Omdat ik zelf voorwerk had gedaan mat ac en dc kabel had ik gevraagd of er ook een aarde kabel bij moest dat was niet nodig wat achteraf wel nodig was wat ik wel jammer vond moest ik weer stukjes plafon loshalen maar voor de rest is het wel snel gebeurd maar kwamen wel pas om 16.00 uur had wel even over gebeld kunnen worden ik heb hier ook nog 2 rollen zwart en rood dca kabel liggen dus die kunnen nog opgehaald worden
| Bedrijfsnaam | Geen |
Beste Dik, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te lezen dat de communicatie niet zo goed verlopen is. Fijn om te horen dat ondanks alles het toch goed verlopen is. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Losgelaten beugels 2X van zonnepaneel opnieuw bevestigd.
| Bedrijfsnaam |
Bij de gewone onderhoudsbeurt van de CV ontdekte de monteur enkele tekortkomingen. We kregen duidelijke uitleg over die mankementen en over de mogelijke gevolgen. "De CV kan er morgen mee stoppen maar misschien ook pas over een jaar", was een eerlijke conclusie. De monteur wees ons op de site van Samangroep waar we de informatie kunnen vinden over oplossingen die passen bij onze woning en huidige CV. We gaan daar eens goed -en vlot - rondneuzen! Onze huidige CV-installatie is 21 jaar oud.
| Bedrijfsnaam |
Goed geïnstalleerd. Na per ongeluk doorboren van een stroomleiding dit vakkundig opgelost.
Beste Rinus, Hartelijke bedankt om uw ervaring met ons te delen. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u een mooie en zonnige opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Komen afspraken na. Werken snel en deskundig. Ik heb saman aan andere aanbevolen en zal dit in de toekomst blijven doen. Met vriendelijke groet, Cris Theulings
Beste Cris, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Wij wensen u veel zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Jammer dat het tweejaarlijkse onderhoud (wat daarvoor jaarlijks was) nu uitloopt naar een tweeneenhalfjaar onderhoud. Ik snap dat dat een verdienmodel kan zijn maar dat lijkt me niet de bedoeling. Volgende onderhoud graag binnen anderhalf jaar.
| Bedrijfsnaam |
Monteur kwam keurig binnen de verwachte tijd. Onderhoud netjes uitgevoerd. Wel vind ik de periode tussen het onderhoud veel te lang. Eerder was dit 1 x per jaar. Dit lijkt me beter dan 1 x per 2 jaar. Eerste afspraak was voor mij niet mogelijk. Het was lastig om een nieuwe afspraak te maken. Volgende afspraak voor onderhoud zou pas in september kunnen. Toch na enig aandringen wel gelukt in dezelfde week. Dat is fijn. Bedankt.
| Bedrijfsnaam |
Storing gemeld, hierop een mail gekregen dat men op 7 juni kwam. Misschien ook vermelden wat het euvel is. In mijn geval omvormer defect en deze moest vervangen worden. Voor ons is het dan beter te begrijpen, dat het wat langer duurt.
| Bedrijfsnaam |
Snel en vakkundig geplaatst, monteur ( Richard) zeer vriendelijk en communicatief. Werkplek netjes opgeleverd, goede uitleg over de werking.
| Bedrijfsnaam |
Qua tijd keurig binnen het afgesproken tijdsblok. Correcte monteur die snel werkte
| Bedrijfsnaam |
In februari enthousiast geworden voor een warmtepomp en zonnepanelen Een afspraak gemaakt met iemand om hierover verder te praten Op 5 mei gesproken met een verkoper heel enthousiast en besloten om een aantal zonnepanelen te bestellen, en een airco De meterkast moet hier ook voor aangepast worden. Na een dag of 5 ligt de offerte op de mat (in de mail) deze beoordeeld en na een paar aanvullende vragen goedgekeurd. De offerte wordt omgezet naar een bestelopdracht en binnen 10 werkdagen volgens de verkoper / en 15 werkdagen volgens de bestelopdracht wordt er contact opgenomen voor een afspraak. Voor de meterkast en de airco wordt al na 2 dagen contact opgenomen. Maar voor de zonnepanelen is na ruim 3 weken nog niets ondernomen. Telefonisch contact met samman groep levert niets op als we zullen contact met u opnemen
Beste meneer Ton, Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw feedback enorm. Wat vervelend om te lezen dat u een langere tijd heeft moeten wachten tot de afspraak voor de zonnepanelen werd ingepland en dat u hier zelf achteraan moest gaan. Uw ervaring zal ik delen met de teamleider van de afdeling zonnepanelen zodat zij dit binnen het team kunnen verbeteren. Ik wens u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep
Vriendelijke monteur gaf duidelijke uitleg en heeft het probleem verholpen
| Bedrijfsnaam |
Het gesprek met uw adviseur Dhr. E. de Groot was uitstekend. Goed advies, nam alle tijd voor uitleg. Een aanwinst voor jullie bedrijf. Het plaatsen door de monteurs is perfect gedaan, netjes gewerkt. De communicatie van jullie naar de klant is slecht, afspraken niet nakomen, niet terugbellen. Jammer van zo'n mooi bedrijf, probeer hier meer aandacht aan te geven. ik twijfel of ik jullie zal aanbevelen
Beste Wilma, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat er afspraken niet nagekomen zijn. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken. Uw review heb ik daarom doorgestuurd naar de teamleider van de afdeling zonnepanelen. Zij nemen in de loop van volgende week contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Samangroep
Eind oktober 2018 heb ik een hybride warmtepomp aangeschaft. Vanaf Maart 2019 heeft dat malle ding gemiddeld iedere 5 maanden de storing gegeven die nu pas in 2022 is opgelost. Ondanks klachten dat het ding regelmatig uit viel. Ik had ondertussen een hotline met Saman. En nee u kwam niet langs. Mocht het telefonisch iedere keer resetten. U heeft mijn belangen als dealer en verkoper niet behartigd bij de fabrikant. U bent als verkoper product aansprakelijk en dit is een non-conformiteit. Een non-conformiteit die al jaren gaande is waar al jaren over geklaagd is. Niets dan lof over uw monteur die het heeft opgelost maar dat er binnen uw organisatie heel veel fout gaat is duidelijk. Telefonisch worden afspraken niet nageleefd, er wordt gelogen over levertijd, met het vingertje gewezen naar u leverancier die weer contact moet opnemen met de fabrikant. Etc. Kortom, naast een non-conformiteit is er ook nog eens sprake van wanprestatie door Saman. Ben jaren geduldig geweest, nu niet meer. Al moet ik er voor naar de rechter. Nu gaat het mij nu om het principe. Nogmaals. 1 ster is al te veel. Nogmaals uw monteurs zijn het probleem niet. Het probleem zit op kantoor, achter de telefoon en zit bij de directie. Nogmaals die wil gerust dagvaarden wegens wanprestatie en een non-conformiteit als dit niet netjes zoals het hoort opgelost gaat worden.
| Bedrijfsnaam |
Vriendelijke monteur. Die de extra vragen geduldig beantwoordde. Fijn dat hij daarvoor in de planning ook de tijd krijgt,
| Bedrijfsnaam |
Met de nieuwe pomp werkt de CV nu eindelijk zoals het hoort.
| Bedrijfsnaam |
Zonnepanelen , adviseur aan huis ,uitleg harstikke goed, eerste ploeg monteurs, erg negatief ,de meterkast was niet goed, moest een nieuwe in, voor de rest geen initiatief om te kijken/iets te veranderen gingen dus weg. Toen bellen, prijsopgave om van te schrikken manlief iets veranderd in de meterkast, foto's gestuurd na lang mailen bellen kon het , een nieuwe afspraak. Ploeg 2 kwam, ondanks dat ze pas laat konden komen, en lang werk hadden, niet altijd overal goed bij konden geen gemopper keurig netjes dit waren monteurs die wij van Saman hadden verwacht hier kunnen jullie trots op zijn, zij hebben gemaakt dat al het wachten bellen ed werden goed gemaakt, kortom volop lof.
| Bedrijfsnaam | Bosters |
ervaringen zijn tot nu toe goed; moet natuurlijk in dit geval nog blijken want dat weet je pas na een paar weken (of langer als de pomp nauwelijks aanslaat).
| Bedrijfsnaam |
Eerste contact dateert van okt'21 met bezoek van verkoper op 25 nov'21 - dit betrof in eerste instantie interesse in een warmtepomp, met oriënterende uitleg over extra zonnepanelen. Hij zei ons ook dat bij 2e aanschaf BTW teruggave alleen mogelijk was op een andere tenaamstelling. Uitleg verkoper leek prima en hij heeft ons per ommegaande een offerte bezorgd. Daarna ging het mis. Ons bleek dat een warmtepomp alleen rendabel zou zijn bij extra zonnepanelen. Dat hebben we hem per mail laten weten met het verzoek hierop de offerte aan te passen. Daarna hoorden we niets meer. Herhaaldelijk gemaild en naar kantoor gebeld - alles kwam goed .... niet dus. Uiteindelijk is op 2 maart 2022 de lucht geklaard en hebben we op 4 maart een aangepaste offerte kunnen accepteren. Inmiddels was de markt aardig verzadigd geraakt en wordt levering van de warmtepomp voorzien in september a.s.. T.a.v. teruggave BTW voor zonnepanelen is het dus niet zo simpel de energierekening op een andere naam te krijgen - daarvoor moet je het contract opzeggen en vervolgens door een ander opnieuw laten afsluiten. Dat je via opzeggen van de KOR en BTW opgave, na 3 jaar alsnog de BTW kunt terugkrijgen, werd niet genoemd (ook niet op het formulier van Saman's BTW teruggave service). Bovendien blijkt er een termijn te zitten aan de KOR afmelding, waardoor ik na drie ook nog eens maar 2/3 van de BTW kan terugvragen. Al met al helaas een ondermaatse ervaring met Saman, die overigens verder wel goed materiaal levert en installeert.
Beste Niels, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit waarderen wij enorm. Vervelend om te lezen dat het advies met betrekking tot het terugvragen van de BTW niet duidelijk is verlopen. Ik deel uw ervaring met de teamleider van de afdeling verkoop zodat hij op de hoogte is van uw ervaring met de adviseur. Desondanks wens ik u veel plezier toe van de geplaatste installatie. Met energieke groet, Saman Groep
Alles werkt weer zoals het moet
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.