Filters

10

goede service

ik vind dat zij correct werken en als er iets niet goed het gelijk op gelost word

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Zeer goed werk geleverd.

Ik heb inmiddels zonnepanelen, in elke kamer een airco unit en nu een hybride warmtepomp installatie door Saman laten verzorgen en uit ervaring kan ik zeggen dat de monteurs zeer netjes en accuraat werken. Kennis is aanwezig en de mannen zijn goed op elkaar ingespeeld. Kortom helemaal tevreden met alle Saman installaties hier in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

No nonsens organisatie die staat voor wat het beloofd.

Na komen van afspraken. Concurrerende offerte De service dienst is bereikbaar zonder lange wacht tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Kost wat moeite maar dan heb je ook wat!

Mei 2022 SAMAN schouwt de woning vooraf en dat is een goed plan, gelijk advies, daar zijn we zeer content mee geweest. Ook de buren deden gelijk mee. Scheelt weer in de begroting. 20 juni 2022: Onze woning aan de beurt, twee elektramonteurs leggen de benodigde kabel van zolder naar meterkast. Twee montage medewerkers uit Polen en Bulgarije, (dat is voor ons een nadeel, want je kunt niet met ze communiceren), wandelen op het dak zonder aangelijnd te zijn, lopen door de zinken goot. Om het paneel op dak te krijgen sjouwt een medewerker met het zonnepaneel op zijn rug een ladder op, beetje ruw. Beter is het om een hoogwerker te gebruiken. De elektromonteur voor de aanleg elektrisch koken had voor onze woning geen bon, was er die middag niet. Gelijk een afspraak gemaakt voor de volgende dag. De panelen konden dus nog niet worden aangesloten, deze werkzaamheden rond 17:00 uur geklaard. 21 juni 2022: Elektramonteur heeft de grondkabel aangebracht van keuken naar meterkast en ook aangesloten op aparte groep in de meterkast, de groep van zonnepanelen werd ook door hem aangesloten. Helaas, de volgende morgen lag de omvormer lag eruit. De SAMAN GROEP service dienst gebeld en samen hebben de we zaak gecontroleerd, maar we konden niets doen. Jammer, uiteindelijk duurde het twee weken, ja 2 weken voordat monteurs tijd hadden om het euvel op te lossen. 5 juli 2022: 16:00 uur kwamen dezelfde elektromonteurs de storing fiksen, Het duurde vrij lang voordat ze door hadden waar het manco zat. Koperdraad in de bekabeling in de aparte groep van de zonnepanelen was afgebroken, geen stroom naar de omvormer. Maar toen dat gefikst (17:00uur) was konden wij volop genieten van zonne-energie. Eind goed al goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

het zijn vaklui bij Saman

Het was prettig te ervaren dat de monteurs zich bescheiden opstelden en uitermate vakkundig te werk gingen. Geen kouwe drukte, maar professioneel!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Prima service wn kwaliteit

Prima service, prima kwaliteit en goede service qua pepierwerk

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
7

Goed

Zoals verwacht .

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Positief erg vriendelijke monteurs

Mijn ervaring is positief. Erg vriendelijke monteurs die ook de tijd nemen om uitleg te geven en net werk hebben afgeleverd. Enige min punt is dat ze later op de dag aanwezig waren dan afgesproken. Een telefoontje om door te geven dat ze later zijn had voldoende geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
2

Blinkt uit in erbarmelijk slechte communicatie, zowel naar de klant als intern

Op 11 maart is de offerte door Saman bevestigd. Afspraak was dat de installatie binnen 5 a 6 weken zou plaatsvinden. Binnen 15 dagen zou de planning contact opnemen over de plaatsingsdatum. In de weken erna verschillende verzoeken om allerlei foto's. Na 4 of 5 weken gemaild, geen reactie. Nogmaals een week later, geen reactie. Vervolgens gebeld, zou het doorgeven. Geen reactie. Weer gebeld. Na enige tijd reactie. Er waren problemen met het dak wat eerder al door Saman was bekeken. Ook intern door allerlei foto's. Installatie kon niet doorgaan want het zou om een asbest dak gaan. Moest aantonen dat dit niet het geval was. Er lagen lichtplaten op. Dat kon ook niet. Ze mochten volgens regelgeving zo niet op het dak. Moest verreiker a 1000 euro aan te pas komen. Mailcontact hierover werd niet beantwoord. Weer bellen. Uiteindelijk heeft de manager van Cesar Stolk de zaak geregeld. Inmiddels was er weer een probleem bijgekomen. Geen omvormer. Inmiddels 24 augustus geïnstalleerd. De installateurs stonden hier om 7.20u u met 3man op het erf. De afgesproken verreiker was er niet. Uiteindelijk heb ik om 9.30u gevraagd of ze met behulp van loopplanken die ik had liggen en mijn hefmast wilden beginnen. Op deze manier zijn de zonnepanelen gelegd. Voor de aansluiting op de groepenkast zou de andere dag iemand contact opnemen. Tot nu toe niets van vernomen. Wel al de nota ontvangen. We zijn dus inmiddels 5,5 maanden verder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Service is momenteel zeer slecht.

Ik heb meerdere keren gebeld voor storing in omvormer. Toen zou er een afspraak volgen, maar dat zou 150,00euro kosten aan voorrijkosten .Dit terwijl er op de omvormer nog garantie zit. Toen werd er gebeld,dat wanneer de omvormer kapot zou zijn, dat 800,00 euro zou kosten. Plus voorrijden!!! Ik heb ook contact gehad met Eigen Huis. daar hadden ze een ander advies. De monteur zou 2 augustus komen, niets meer gehoord of gezien!

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes werk afgeleverd

Monteur die de CV ketel kwam plaatsen was vriendelijk, had kennis van zaken en heeft de alles netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik zag er in eerst instantie tegenop maar alles is snel en vakkundig geinstalleerd. Prettige installateurs die alles goed uitlegden en fijn waren in de omgang. Gezellig met z'n allen koffie gedronken. Zelfs toen er problemen waren met mijn Wifi verbinding bleven ze calm en rustig. Ook de nazorg is fijn. Snelle telefonische toegang tot een prettige medewerker en snelle oplossing voor een klein probleem. Ik zou willen dat het contact met andere leveranciers net zo fijn was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

zeer positief

Correcte, deskundige en snelle behandeling van offertes maar ook van de installatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Moeizame start en goed einde

23-08-2022 Weekra schoonmaakdienst uit Scharendijke , is voor de eerste keer geweest om de zonnepanelen en extra afgesproken werk van 15 minuten uit te voeren. Na wat moeizame planning en uitvoering, van de kant van Weekra, Heeft Saman Groep alles recht getrokken voor de uitvoering van volgend jaar. Prima gedaan Saman. Niek Houterman Hovenierstraat 18 4486CJ Colijnsplaat 0649080704 [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Snel,vakkundig en keurig gedaan. Binnen 4 weken order geplaatst en geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
6

Plus en min

Kwaliteit prima, interne afstemming van werkzaamheddn matig. Nazorg niet goed, veel te lengzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Gewoonweg perfect

Duidelijke planning, vakkundige medewerkers en ze zijn zeer beleefd en laten alles schoon achter. Kan haast niet beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Goed en snel

De 4 extra zonnepanelen, incl.omvormer en installatie daarvan, waren in een halve dag geregeld, aangebracht en professioneel geïnstalleerd ook in de meterkast. Niets dan lof, zeker ook omdat alles netjes werd achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Goede service. Goed geinstalleerd.

Jammer dat onderdelen voor bevestiging op dak niet besteld waren. Daardoor bijna 2 maanden vertraging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Happy Drops geinstalleerd

De Happy Drops is vakkundig geinstalleerd. De monteur heeft goede uitleg en advies gegeven. Correct gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke monteur

deskundige monteur die ook nog adviezen gaf.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Perfect

Service man kan keurige op tijd gaf duidelijk uitleg wat er gedaan werd en maakte mij attend op een aantal punten van de installatie die niet meer volgens de huidige norm waren. Ik gaf aan dat ik zelf wil herstellen. En bedankte hem dat hij ons op deze punten heeft geattendeerd. Super goede service en zeer gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

De verwisseling van omvormer is door de servicemonteur vlot gerealiseerd

Tijdens de telefonische storingsmelding kregen we te horen dat het zeker 3 weken zou duren voordat een servicemonteur beschikbaar was. Als reden werd opgegeven dat er slechts twee werkvoorbereiders bij Saman zijn, bovendien was er één van op vakantie. Pas na beoordeling kon een servicemonteur gestuurd worden. Van de servicemonteur hoorden we dat zodra een melding is gedaan en er meegekeken is, er een casenummer wordt aangemaakt en de omvormer besteld wordt. De levertijd van de omvormer omvat drie weken. Voor deze laatste uitleg voor de wachttijd kunnen we meer begrip opbrengen dan voor het verhaal van de telefonisch medewerker. Al met al zijn we tevreden over de service. Zeker in vergelijking met een jaar geleden. Daarvan wil ik nog vermelding maken. Vorig jaar augustus hebben we eveneens een storing gemeld. De omvormer gaf geen gegevens meer door. Voordat deze storing opgelost was (een kwestie van een update installeren) zijn er vier servicemonteurs langs geweest in een tijdsbestek van anderhalve maand. De laatste monteur was in enkele minuten klaar, er bleek een update geïnstalleerd te moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Plaatsen en uitleg waren ruim voldoende. Wel gaf de monteur de verkeerde app . De omvormer kon niet geleverd worden op de afgesproken datum . Dit werd 2 weken later alsnog gedaan. Deze monteur was zeer bedreven en gaf ruime uitleg over de juiste app en werking van de panelen en omvormer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.