In maart offerte gevraagd voor zonnepanelen en warmtepomp en opdracht gegeven. In September warmtepomp geplaatst. Keurig uitgevoerd. Echter zonnepanelen bleken na 6 maanden niet leverbaar en alternatief zou na 4 weken worden aangeboden. Vertrouwen was wel weg. Zonnepanelen opdracht gecanceld
Beste Gerard, Wij waarderen uw feedback enorm. Wij vinden het uiteraard vervelend dat de levering van de zonnepanelen niet naar behoren is verlopen en u daarom de opdracht heeft gecanceld. Fijn dat u wel tevreden bent over de plaatsing van de warmtepomp. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Wij wensen u een prettige dag verder. Met energieke groet Saman groep
Grote moeite en veel tijd om contact te krijgen, storing te melden en uit te leggen wat er zou moeten gebeuren. Daarna via e-mail geprobeerd duidelijk te maken wat mijn wensen waren. Daarover werd ik terug gebeld door werkvoorbereider en nogmaals uitgelegd wat ik graag wilde, Toen, 3 weken na mijn eerste melding, de monteur kwam bleek dat hem niets was verteld wat er moest gebeuren. Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen; de monteur heeft de klus heel snel en vakkundig afgewerkt, niks dan lof voor hem!!
| Bedrijfsnaam |
Nieuwe hybride warmtepomp geïnstalleerd. Vakkundig en snel. Even knipperen met je ogen en de oude installatie was weg en de nieuwe hing er al. 2 ervaren monteurs die er zin in hadden.
| Bedrijfsnaam |
De planning komt absoluut niet overeen met de uitvoering, dus zit ik voor niets thuis te wachten. Het karwei moet nog verholpen is, vandaar een zeer slechte score.
| Bedrijfsnaam |
Met name ligt het probleem bij de monteurs. Een ploeg uit Bulgarije waar niet mee te communiceren is. Gelukkig een NLD monteur voor het binnenwerk. Een ploeg met weinig respect voor de buren; gebruiken oprit zonder overleg, (hier vinden we later schroeven terug die een lekke band hadden kunnen veroorzaken), gaan voor het raam zitten om te bellen met thuisfront. Het leek wel of dit contact belangrijker was dat het te leveren werk. Ze waren er in ieder geval heel druk mee. Van een uurloner zou dit niet geaccepteerd worden. Een uitschuifbare ladder tegen daktrim plaatsen zonder te kijken of deze lang genoeg zodat de ladder niet het boeiboord beschadigd. De aluminium sporen waren gelukkig nog wegbrengen poetsen. Niet alle zonnepanelen juist bevestigd, hiervoor terug moeten komen. 2e keer weer niet juist bevestigd. Gelukkig heeft een andere ploeg het probleem opgelost. Regelmatig contact gezocht via klantenservice. Iedere keer zou men mij terugbellen. Helaas op 1 moment na is dit niet gelukt.
Beste meneer Biemans, Wij waarderen het enorm dat u uw feedback met ons deelt. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de werkhouding van onze monteurs maar dit is ook niet de manier waarop wij willen werken. De klantenservice heeft u helaas ook niet naar behoren teruggebeld. Gelukkig is uiteindelijk de installatie van de zonnepanelen verder wel goed verlopen. Wij wensen u een prettige dag verder. Met energieke groet Saman Groep
Onervaren vertegenwoordiger die niet consistent was im zijn voorlichting. Offerte keer op keer terug. Trage reactie op de mail. Verliep moeizaam. Weinig service gericht. Monteurs hadden andere ideeën dan de vertegenwoordiger. Was voor mij een irritatie bron. Geen nazorg en uitleg gehad Uiteindelijk liggen de zonnepanelen wel goed op het dak
Beste Saskia, Wij waarderen uw feedback enorm. Wat vervelend om te lezen dat het gesprek met onze adviseur niet naar tevredenheid is verlopen. Begrijp ook uw irritatie als er verschillende meningen zijn tussen adviseur en monteurs, dit is niet de manier waarop wij willen werken. Gelukkig waren er geen problemen met het installeren van de zonnepanelen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Wij wensen u een prettige dag verder. Met energieke groet Saman Groep
Prettig contact gehad, zowel telefonisch als tijdens de bezoeken bij ons thuis. Zij weten waar het over gaat en in goed overleg is alles netjes opgeleverd zoals afgesproken. Zoals bij velen duurde het wel een tijd voordat alles geïnstalleerd was maar daar kan Saman niet veel aan doen.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat de plaatsing van de zonnepanelen naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u een mooie opbrengst toe. Met energieke groet, Saman Groep
Na het eerste contact moest er foto's geüpload worden, dit verliep niet goed en uiteindelijk na vele keren proberen en tel contact lukte dat. Plaatsing duurde uiteindelijk vrij lang. Contact krijgen met Saman was niet altijd even gemakkelijk (1 wachtende en na lange tijd nog geen contact) uiteindelijk werd er wel teruggebeld. Plaatsing lukte wel maar omvormer gaf steeds storing (bleek te donker inmiddels) Afspraak volgende dag terug te bellen werd niet nagekomen. Dus zelf gebeld en daarna alles snel en goed geregeld. Een duidelijke uitleg niet gekregen, wel op internet en via email met bijlagen de nodige info gevonden.
Beste meneer Smit, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het zeer lang heeft geduurd voordat uw zonnepanelen geplaatst konden worden, en dat de communicatie stroef verliep. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk is geregeld. Wij wensen u een fijne dag! Met energieke groet, Samangroep
De monteurs kwamen mooi op de afgesproken tijd. Ze waren vriendelijk en vrolijk. Ze leverden vakkundig werk en werkten daarbij erg netjes. We kregen duidelijke uitleg over de gebruiksaanwijzingen. Een tevreden klant dus.
| Bedrijfsnaam |
Februari 2022 contact opgenomen om een afspraak te maken voor zonnepanelen. 19 mei kan er iemand komen, als deze persoon geweest is, stuurt deze de offerte zoals afgesproken. Hierna horen we niets meer van Saman, ook niet na de vermelde 6 weken termijn. Na 10 weken zelf maar contact opgenomen over hoe het nu zit. Verkoper was inmiddels vertrokken bij Saman, offerte was niet doorgezet naar planning, op de offerte stonden de verkeerde zonnepanelen. Nieuwe offerte gehad met juiste zonnepanelen en maar weer afwachten wanneer de planning belt. het is tenslotte nog maar 25 juli we zijn al 6 maanden bezig hiermee. Na 6 weken en 2 dagen belt de planning dat het zeer waarschijnlijk 13 oktober wordt, mocht dit veranderen dan horten wij het nog. 12 oktober 16:41 telefoon van Saman dat ze alles hebben behalve de omvormer 2 mogelijkheden of afspraak verzetten of zover als mogelijk alles instaleren. Aangegeven dat ik wil dat ze beginnen met instaleren. 13 oktober staat de elektricien al bij tijds voor de deur. hij komt de omvormer instaleren, waarop mijn antwoord is dat dit moeilijk gaat als deze er niet is. Elektricien weet nergens van en gaat vol goede moet aan de slag met de bedrading. 31 Oktober wordt de omvormer geleverd en geïnstalleerd, maar werken dot het systeem dan nog niet omdat de monteur het systeem niet gekoppeld krijgt. na 3 pogingen geeft hij op en geeft hij aan dat het morgen op afstand geregeld wordt. Helaas 1 november moet er toch weer een monteur komen om iets te veranderen omdat het niet goed is aangesloten. Na 250 dagen, ruim 8 maanden werken de zonnepanelen eindelijk na veel er achteraan bellen en mailen want vanuit Saman hoorde je niets.
Beste Jacco Geilings, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het zeer lang heeft geduurd voordat uw zonnepanelen geplaatst konden worden, en dat de communicatie stroef verliep. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon zodat u uw ervaring persoonlijk kunt delen. Mijn collega neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep
Amice, Het beste visitekaartje voor een bedrijf. Heb genoten van het getoonde vakmanschap.
| Bedrijfsnaam |
Het plaatsen van de wallbox is prima verlopen. De monteur heeft goed meegedacht over hoe de electiciteitskabel het beste kon worden aangelegd. Ook de positie van de wallbox is in goed overleg bepaald. De aanpassingen in de meterkast zijn prima gedaan en de werkplekken zijn ook keurig netjes achtergelaten.
| Bedrijfsnaam |
I.v.m. Het ontbreken van de juiste Bevestigingsmiddelen een beetje chaotisch. De afspraak zou zijn dat Saman de btw teruggave zou regelen, waarna wij werden doorverwezen naar een door jullie aangewezen administratie kantoor, waarvoor ook nog kosten in rekening gebracht werden. Dit is voor de opdracht niet vermeld. Met de monteurs was geen communicatie mogelijk. Later op de dag met de elektricien wel.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de communicatie over de btw teruggave niet naar wens is verlopen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt binnen vijf werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Samangroep
Alle monteurs waren vriendelijk, werkte vlot en gaven goed uitleg
Beste Peter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de installatie goed is verlopen en de monteurs een goede uitleg gaven. Wij wensen u een goede opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman groep
Drie man sterk stond Saman voor de deur om Happy Drops te installeren. Het moest op een lastige plek (onder het bad), maar dat verliep prima. Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg. Ik had van te voren foto’s gestuurd, maar die kenden de mannen volgens mij niet. Ik kreeg al twee weken van tevoren een uitnodiging om de installatie van de Happy Drops te beoordelen. Beetje raar.
| Bedrijfsnaam |
De monteur straalde kundigheid en zelfverzekerdheid uit. Bij de vragen die ik (uit belangstelling) stelde gaf hij duidelijke uitleg en een logisch verhaal. Wat betreft een defecte thermostaatkraan gaf hij aan de actie erover mee te nemen naar "de zaak" waar dan vervolgactie zou worden geïnitieerd. Prijs/kwaliteit kan dezerzijds niet beoordeeld worden omdat ik geen idee heb hoe hoog de prijs is en ook omdat de kwaliteit van het geleverde werk pas later in de tijd beoordeeld kan worden.
| Bedrijfsnaam |
Saman doet het onderhoud voor mijn airco units. Waren er op afgesproken tijd en alles lijkt netjes en correct gedaan te zijn. Heb even meegekeken maar zag dat hier duidelijk ervaren persoon aan het werk was. Bij service wil je eigenlijk alle "saaie" dingen; op tijd, correct, netjes en transparant over wat er wordt gedaan - en dat is precies wat ze gedaan hebben. Ben zeer tevreden en heb gevraagd of ze ook service ketel en zonnepanelen kunnen overnemen.
| Bedrijfsnaam |
Jammer dat men niet overlegd waar de unit binnen te plaatsen nu lopen er buizen voor de wc’s dozen
| Bedrijfsnaam |
Vrolijke monteur(s) die hun vak verstaan. Alles netjes geïnstalleerd.
Beste Patrick, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een goede opbrengst toe. Met energieke groet, Saman groep
Saman handelde snel om mij een monteur te sturen. De monteur Volkert was erg netjes en zag direct wat hij moest doen. Hij heeft het probleem opgelost en alles keurig uitgelegd. Heel tevreden!
| Bedrijfsnaam |
Afwikkeling van het project van offerte, toelichting en uitvoering prettig en professioneel.
| Bedrijfsnaam | NVT. |
Beste Co, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen wij energie van! We wensen u een mooie opbrengst toe. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
gezien de levertijd op zonnepanelen en tussenliggende zomer vakantie viel 3 maanden wachten nog mee. Monteur was kundig en vriendelijk.
| Bedrijfsnaam |
Goede service
| Bedrijfsnaam |
Zeer net gewerkt
| Bedrijfsnaam |
Keurig aangelegd, werkt goed en vriendelijk personeel.
Beste Joan, Hartelijk dank voor uw compliment. Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.