De medewerker die uit eindelijk geweest is, heeft het prima gedaan. Alles heel goed uitgelegd en heel vriendelijk en behulpzaam, De controle zou 1x per twee jaar uitgevoerd worden volgens het contract waar ik elk jaar voor moet betalen. Dit werd uiteindelijk 1x per 3 jaar (na veel mailen)
| Bedrijfsnaam |
Netjes,vriendelijk,vakkundig,op afgesproken tijd aanwezig. Werkplek netjes achter gelaten.
| Bedrijfsnaam |
Er is nagenoeg geen controle/onderhoud uitgevoerd. Alleen het filtertje is schoongemaakt en de buitenunit vluchtig. De warmtepomp is niet open geweest ("toch alleen maar elektronica"). Er is wat gekeken naar de standaard instellingen, maar er is niet ingelogd op het onderhoudsmenu. Kortom: ruim onvoldoende onderhoudsbeurt.
| Bedrijfsnaam |
Uitleg over de app door monteur onjuist, op de app van de klant staat andere info dan op de app die de monteur op zijn tablet had. Datgene waar ik volgens de monteur op moest letten staat juist niet op de app die voor de klant is, dus die info kan hij beter niet aan de klant vertellen. Verder werk netjes uitgevoerd en opgeleverd.
Beste meneer P, Wat naar om te horen dat u niet de juiste uitleg heeft gehad. Goed dat u het even aangeeft zodat wij er weer van kunnen leren. Daarnaast bent u ook positief en dat waarderen wij enorm, daar halen wij dan ook onze energie uit. Ik wil u bedanken voor uw eerlijkheid! Ik wens u nog een dag! Met Energieke groet, De Samangroep
Saman is geen prijsvechter, maar gebruikt wel de beste materialen en de installatie wordt uitgevoerd met de grootste zorg en deskundigheid. Ook prima nazorg en service via de helpdesk. Kortom zeer tevreden.
snele.levering.snele.montage.nette.afwerking.vriendelijke.monteurs
| Bedrijfsnaam | c.van.buren |
Helaas zijn er wat zaken misgelopen: -Na aanvraag heeft de offerte maandenlang op zich laten wachten. -Een deel van de eerder aangesloten panelen bleken bij de keuring niet juist te zijn aangesloten en dus niks op te leveren. -De omvormers van de nieuwe panelen zijn pas maanden later geleverd (we begrijpen dat dit overmacht is) Na een klacht over bovenstaande zaken werd er beloofd dat er gekeken zou worden of een compensatie mogelijk was, maar daar heb ik niks meer over gehoord. Bij navraag nog geprobeerd tot een oplossing te komen naar tevredenheid van beide partijen, maar dit wordt niet actief of naar tevredenheid opgepakt.
Beste L, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. De teamleider van de uitvoerende afdeling neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep
Niet tevreden met het door u niet voltooide afspraak. N.L. Mijn buurman opgegeven als klant. Hij heeft inmiddels u zonnepanelen besteld die reeds ook in bedrijf zijn. Helaas heeft u de beloofde waarde bonnetje ad €50,00 niet voltooid. Jammer voor dit vlekje
Uitleg, hulp en zelfs extra bezoek van verkoper als positief ervaren. Installatie was wat uitdagend vanwege route kabel. Dit was bekend, maar kwam voor de electricien toch wat als verrassing. Daarbij kwam hij 2 uur later dan gepland. Werd werken tot 19.30 in het donker. ( zelf voor verichting moeten gaan zorgen) De 2 heren voor het leggen van de panelen, waren wel op tijd, maar was vrijwel geen communicatie mee mogelijk. Maar prima kerels verder. Manier van werken , met trap en zonder enige beveiliging op een nat dak, vond ik niet veilig. Overall , alles redelijk netjes en goed opgeleverd.Blij dat het erop ligt en werkt...
| Bedrijfsnaam | Krijnen |
Wij zijn tevreden over de werkzaamheden We hebben er niets op aan te merken.
Afspraken erg duidelijk. Montage netjes gedaan door harde werkers.
De zonnepanelen zijn hier al geïnstalleerd eind november 2022
4jaar geleden ging het hele traject van zonnepanelen aanvragen en plaatsen veel soepeler dan nu.
Zowel bespreking vooraf, als advies na eerste onderhoudsrapport nav abonnement als maken afspraken plaatsing uitstekene
Probleem prima opgelost
| Bedrijfsnaam |
Ik ben over alle onderdelen van de dienstverlening zeer tevreden !
| Bedrijfsnaam | Reijns |
Ik heb meerdere producten besteld maar het liep verre van soepel. 3x gebeld over een uodste. waar de medewerker zegt terug te bellen gebeurt het niet. Installatie voor de zonneboiler, 3 afspraken voor nodig om het geregeld te krijgen. Door verkeerde materialen, verkeerd gelegde zonnepanelen. Van te voren gemeld over de zonnepanelen op de verkeerde plek lagen voor de collectoren. Wel de bevestig gehad dat ze het door gingen sturen maar ook niks mee gedaan. Afspraak 3 staat ingepland om de zonnepanelen goed te leggen en zonneboiler af te maken.
Het hele traject van advies tot aankoop en installatie van de zonnepanelen s goed verlopen, indien ik vragen had werd ik snel geholpen. Een minpunt is dat de monteur mijn WiFi ww nodig had voor de installatie (om zijn telefoon te verbinden), dat is gezien de huidige security eisen niet professioneel al had ik daar zelf ook iets van kunnen zeggen (echter op dat moment niet aan gedacht). Ik vind het rendement van mijn zonnepanelen tot nu toe ook erg laag (geïnstalleerd in november) en aangezien ik ook een warmtepomp bij saman heb gekocht (levering in juni) vraag ik me toch af of ik de kosten wel terugverdien in de aangegeven tijd.
Deze monteur heeft verstand van zaken. Verdient een bonus! Supersnel, nauwkeurig, vakkundig, sociaal en hart voor de zaak.
| Bedrijfsnaam |
Er is vooraf NIETS afgesproken en ook NIET gekeken hoe en wat de klant zelf had gewild.
Alles perfect gelopen als afgesproken
Alles wordt snel en goed afgewerkt. Op tijd
Mijn ervaring is dat afspraken goed worden nagekomen en de afgeleverde kwaliteit naar verwachting is.
| Bedrijfsnaam | Ceeskole makelaar taxateur |
Het probleem is dat de monteurs niet de juiste materialen hebben. Mogelijk door interne communicatie.
De installateur heeft ons prima geholpen en heeft de instellingen van de warmte pomp nagekeken en waar nodig aangepast. ik vind het wel raar dat na de installatie Saman niet automatisch enkele maanden na installatie een controle uitvoert op de instellingen. Als wij niet zelf geconstateerd hadden dat de installatie niet optimaal draaide had de warmtepomp voortaan op de eerste instelling blijven draaien. Helaas heeft het ons wel wat moeite gekost om deze controle plaats te laten vinden en was de aanwezige kennis van de CS medewerkers niet optimaal.
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.