Filters

5

Redelijk tevreden over de instalatie

Het installeer deel op dak van de panelen zover ik het kan beoordelen op afstand is oke’.Maar er had nog 1 paneel extra op gekunnen helaas verkeerd berekend door de opname Saman collega. Er zijn wel heel veel dakpannen gesneuveld dat is minder! Binnen is alles mooi en visueel gemonteerd. De zeer vaak bijna dagelijks binnenkomende storingsmelding Grid over frequentie alarmcode 1012 geeft wel enige verontrusting en wie ik daar over kan aanspreken is mij onduidelijk. Graag hierop een antwoord gewenst.op korte termijn liefst want mijn aanvraag via internet over een offerte van een airconditioner laat ook al vele weken wachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Deskundig bedrijf

Firma komt de gemaakte afspraken goed na. Het plaatsen van de verwarmingsketel is prima gegaan, ook nieuwe mooie koperen buizen aangelegd. En de nieuwe ketel werkt goed!

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

komen herichun afspraken na en zijn servicegericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Werkt goed en vlot, en een hele goede service

.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Tevreden over uitgevoerde werkzaamheden

Na de bekende lange levertijd zijn de zonnepanelen dan eindelijk geplaatst. Weer wat vertraging ivm met de vorm van ons dak. De kritische houding van de monteurs kostte wellicht een paar extra weken, maar dat geeft alleen maar aan dat ze meedenken. De uiteindelijke installatie op het dak en qua elektriciteit is uitstekend uitgevoerd door het installatie team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
6

De installatie perfect, de aftersales waardeloos

De vijf sterren voor aankoop en de installatie de 0 sterren voor de aftersales. Vanaf begin januari proberen we een redelijk kleine geldkwestie op te lossen, maar worden tot nog toe van het kastje naar de muur gestuurd. De telefoniste blijft erg aardig en oplossingsgericht, maar dit mag niet baten. Vanmorgen de laatste poging gedaan die hopelijk wél succes heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.
7

Profeecioneel en lomp

Voortraject en voorwerk is prima. Heel tevreden mee. Over dag van het plaatsen zijn we minder tevreden. De monteurs liepen over de hele oude dakpannen ipv ze opzij te schuiven. We moesten op zoek naar 10 nieuwe, dezelfde oude, pannen. Ze waren wel super snel. Maar lomp. De elektricien is een vakman en goede bemiddelaar. Wilga

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Goed

Professioneel geholpen. Gezien de huidige levertijden enz zijn de zonnepanelen alsnog sneller geplaatst dan wij hadden verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
1

Na drie maanden nog steeds geen reactie op offerte aanvraag cv ketel

Begin december telefonolisch contact gehad voor een nieuwe cv ketel. Mijn ketel was kapot, het vroor toen dus hele huis koud geen douche etc. Ik kreeg een link voor een offerte aanvraag en ik moest daar de urgentie even uitleggen zodat ze de aanvraag bij voorrang zouden behandelen. Nog eens geprobeerd na te bellen, maar door de lange wachtijden heb ik dat opgegeven. Nu 3 maanden later nog steeds geen reactie ontvangen. Zit ik dan nu nog in de kou? Nee natuurlijk niet, intussen een kleinere installateur gevonden die het snapte dat je mensen in een koude periode niet in steek laat, binnen 4 dagen kon hij WEL de ketel vervangen Conculsie Saman wordt te groot, de explosieve groei van het bedrijf geen enkel klant grvoel meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.
8

Vlot

Vriendelijke, juiste informatie en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

De werkzaamheden werden uiterst correct in prachtig teamwerk uitgevoerd.

Exact op tijd gearriveerd. Het toch wat lastige probleem van de voorkeurlokatie voor de omvormer besproken en een meer dan goede oplossing is het resultaat. Onverwacht probleem in de meterkast met kennis van zaken en onmetelijk geduld opgelost. De zonnepanelen liggen "gegoten" op het dak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Werken zeer netjes

Op een paar minpuntjes met de communicatie na, ben ik wat betreft de uitgevoerde werkzaamheden en het overleg tijdens de werkzaamheden zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Prima gedaan

De montage en inbedrijfstelling van de laadpaal is prima gedaan. Erg tevreden mee. Thuis laden bevalt prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden , prima werk afgeleverd, alles netjes achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede afspraken, installatie en communicatie.

Redelijk vlot tot offerte gekomen incl bezoek aan huis. Installatie liet op zich wachten maar dat was begrijpelijk gezien drukte. Er werd hard doorgewerkt bij het installeren zelf maar daar was ARBO-technisch wel wat op aan te merken. Communicatie moeizaam door taalproblematiek. Maken doorvoer garagedak weinig professionele aanpak maar wel goed resultaat. Faktuur als afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
2

Slecht

Het plaatsen van de zonnepanelen is 3x uitgesteld vanuit Saman. Uiteindelijk zijn de zonnepanelen geplaatst maar bleek de omvormer niet te werken. Ruim 3 weken zonder stroomopwekking gezeten! Vandaag komt hopelijk eindelijk de monteur tussen 10:00 en 12:00… Overigens kunnen de jongens die de panelen geplaatst hebben hier niets aan doen. Zij waren vriendelijk en kundig!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
6

Prima monteur, slechte servicetijden

Op 19 januari meld ik bij Saman een probleem aan mijn nieuwe (!) cv-ketel. Er is een lekkage aan een kraan waardoor de ketel steeds moet worden bijgevuld. Vervolgens krijg ik te horen dat er 5 weken later - u leest 't goed, 5 weken later - een monteur zal langskomen om het probleem op te lossen. En dat binnen de garantieperiode en met een servicecontract in de hand. Je houdt 't niet voor mogelijk. Diezelfde Saman vraagt mij regelmatig om het bedrijf aan te bevelen aan vrienden. Dat kan mij €50 opleveren maar waarschijnlijk ben ik die vriend kwijt als ik dat werkelijk zou doen. De enige die ik werkelijk kan aanbevelen is de monteur die prima werk heeft afgeleverd. Nadat ik aan de telefoon met grote nadruk duidelijk had gemaakt dat 5 weken een onacceptabele servicetijd is kwam-ie gelukkig twee weken eerder. Er was plotseling een gaatje in de planning beschikbaar. Gaatjes komen bij Saman kennelijk alleen onder druk tot stand. U weet dus wat u te doen staat.

  • Aanbevelen? Nee
8

Nieuwe omvormer geplaatst

Nieuwe omvormer geplaatst omdat er geen stroom meer werd opgewekt van de zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

De heren Lindens en van der vliet waren op mekaar ingespeeld. De een begon aan het leidingwerk de ander aan de filter. Waren kundig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

De installateur ging voor perfectie!

Onze cv hangt in een kleine ruimte. Dat was moeilijk werken voor de installateur. Hij klaagde niet, stelde ons gerust dat het allemaal zou gaan lukken. Hij is pas gestopt toen alles perfect was. Wat een vakman en een fijn persoon om over de vloer te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig goed!

Goede afspraken, die ook worden nagekomen. Alles keurig gemonteerd. Echt vakwerk. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook teruggebeld worden volgens afspraak zijn we wel eens anders tegen gekomen. Aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Drama

Echt spijt van. Haf meer verwacht van een professioneel bedrijf die zegt dat ze een groot bedrijf zijn. In service en kwaliteit zijn ze dit totaal niet.. of hyust wel , ligt eraan wat je bij een groot bedrijf verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Alles ging volgens afspraak en planning op rolletjes.

Zie boven. Waar ik aan toe wil voegen dat toe wil voegen, dat toen er na afloop schade werd geconstateerd, dit adequaat en zonder 'moeilijk doen' is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
7

service is niet de service die je verwacht

Op 03-01 is er een monteur geweest heeft de storing vastgesteld.deze monteur is gekomen na veel aandringen omdat ik op 08-01 tot 15-01 op vakantie ging.op 13-01 weer de zelfde storing gebeld op 16-01 weer een monteur maar die wist niet dat er al ondedelen besteld zijn of nog besteld moesten worden. Nu na melding van de storing in december 2022 wordt het waarschijnlijk opgelost in februari 2023 Gewoon belachelijk dit noem ik geen service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Buitengewoon goed, vriendelijk, deskundig integer, afspraken goed nakomen,

Zie boven: Overall: Buitengewoon goed, Vriendelijk. Deskundig. Integer. Afspraken werden goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.