Het installeer deel op dak van de panelen zover ik het kan beoordelen op afstand is oke’.Maar er had nog 1 paneel extra op gekunnen helaas verkeerd berekend door de opname Saman collega. Er zijn wel heel veel dakpannen gesneuveld dat is minder! Binnen is alles mooi en visueel gemonteerd. De zeer vaak bijna dagelijks binnenkomende storingsmelding Grid over frequentie alarmcode 1012 geeft wel enige verontrusting en wie ik daar over kan aanspreken is mij onduidelijk. Graag hierop een antwoord gewenst.op korte termijn liefst want mijn aanvraag via internet over een offerte van een airconditioner laat ook al vele weken wachten!
Beste Johan, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat u een storingsmelding heeft. Hiervoor kunt u altijd terecht bij onze collega's van klantadvies telefonisch of via mail. Ik heb dit nu ter observatie doorgestuurd naar onze service afdeling en wacht hen even af op terugkoppeling. Uw offerte aanvraag gaan wij ook in behandeling nemen. Komt in orde. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Firma komt de gemaakte afspraken goed na. Het plaatsen van de verwarmingsketel is prima gegaan, ook nieuwe mooie koperen buizen aangelegd. En de nieuwe ketel werkt goed!
| Bedrijfsnaam |
komen herichun afspraken na en zijn servicegericht.
Beste Paul, Hartelijk bedankt voor uw review, wat fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Fijne dag! Met energieke groet, Saman groep
.....
Beste P. Hartelijk bedankt voor uw review, daar krijgen wij energie van!. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen en een hele fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep
Na de bekende lange levertijd zijn de zonnepanelen dan eindelijk geplaatst. Weer wat vertraging ivm met de vorm van ons dak. De kritische houding van de monteurs kostte wellicht een paar extra weken, maar dat geeft alleen maar aan dat ze meedenken. De uiteindelijke installatie op het dak en qua elektriciteit is uitstekend uitgevoerd door het installatie team.
Beste Nico, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, fijn om te lezen dat de monteurs oplossingsgericht te werk gingen en u nu ook kan genieten van duurzame stroom. Laat de zon maar schijnen. Fijne dag! Met energieke groet, Samangroep
De vijf sterren voor aankoop en de installatie de 0 sterren voor de aftersales. Vanaf begin januari proberen we een redelijk kleine geldkwestie op te lossen, maar worden tot nog toe van het kastje naar de muur gestuurd. De telefoniste blijft erg aardig en oplossingsgericht, maar dit mag niet baten. Vanmorgen de laatste poging gedaan die hopelijk wél succes heeft.
Beste Lia, Bedankt voor uw review, erg vervelend om te horen dat u zo lang wacht op compensatie. Zoals mijn collega aangaf nemen wij volgende week hierover contact op. Komt in orde. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en een mooie opbrengst toe. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Voortraject en voorwerk is prima. Heel tevreden mee. Over dag van het plaatsen zijn we minder tevreden. De monteurs liepen over de hele oude dakpannen ipv ze opzij te schuiven. We moesten op zoek naar 10 nieuwe, dezelfde oude, pannen. Ze waren wel super snel. Maar lomp. De elektricien is een vakman en goede bemiddelaar. Wilga
Beste W. de Waard, Vriendelijk bedankt voor uw review en feedback, dit is erg waardevol voor ons. Dit nemen wij dan ook zeker mee ter verbetering. We wensen u veel duurzame jaren met uw zonnepanelen. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Professioneel geholpen. Gezien de huidige levertijden enz zijn de zonnepanelen alsnog sneller geplaatst dan wij hadden verwacht.
| Bedrijfsnaam | CZ |
Beste Maartje, Hartelijk bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat u zo goed geholpen bent. Extra fijn ook dat de panelen eerder geplaatst konden worden dan verwacht. We wensen u veel duurzame jaren toe. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep
Begin december telefonolisch contact gehad voor een nieuwe cv ketel. Mijn ketel was kapot, het vroor toen dus hele huis koud geen douche etc. Ik kreeg een link voor een offerte aanvraag en ik moest daar de urgentie even uitleggen zodat ze de aanvraag bij voorrang zouden behandelen. Nog eens geprobeerd na te bellen, maar door de lange wachtijden heb ik dat opgegeven. Nu 3 maanden later nog steeds geen reactie ontvangen. Zit ik dan nu nog in de kou? Nee natuurlijk niet, intussen een kleinere installateur gevonden die het snapte dat je mensen in een koude periode niet in steek laat, binnen 4 dagen kon hij WEL de ketel vervangen Conculsie Saman wordt te groot, de explosieve groei van het bedrijf geen enkel klant grvoel meer.
Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet op tijd uw offerte heeft kunnen ontvangen en dat wij onbereikbaar waren. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Helaas kunnen wij u niet in ons dossier vinden met uw mail adres. Indien u graag uw bevindingen telefonisch nog wilt toelichten horen wij graag van u. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep
Vriendelijke, juiste informatie en snelle service.
| Bedrijfsnaam |
Exact op tijd gearriveerd. Het toch wat lastige probleem van de voorkeurlokatie voor de omvormer besproken en een meer dan goede oplossing is het resultaat. Onverwacht probleem in de meterkast met kennis van zaken en onmetelijk geduld opgelost. De zonnepanelen liggen "gegoten" op het dak.
| Bedrijfsnaam | van den Boogert (privé perso |
Beste Hennie, Hartelijk bedankt voor uw review, daar krijgen we energie van. We wensen u veel duurzame jaren met uw zonnepanelen en een hele mooie opbrengst. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep
Op een paar minpuntjes met de communicatie na, ben ik wat betreft de uitgevoerde werkzaamheden en het overleg tijdens de werkzaamheden zeer tevreden.
| Bedrijfsnaam | Civiel Technisch Buro |
Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet helemaal vloeiend verlopen is. Wel erg fijn dat u zeer tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en dat de plaatsing van de panelen goed is verlopen. We wensen u een mooie opbrengst toe. Met energieke groet, Saman Groep
De montage en inbedrijfstelling van de laadpaal is prima gedaan. Erg tevreden mee. Thuis laden bevalt prima.
| Bedrijfsnaam |
Ben zeer tevreden , prima werk afgeleverd, alles netjes achtergelaten.
| Bedrijfsnaam |
Redelijk vlot tot offerte gekomen incl bezoek aan huis. Installatie liet op zich wachten maar dat was begrijpelijk gezien drukte. Er werd hard doorgewerkt bij het installeren zelf maar daar was ARBO-technisch wel wat op aan te merken. Communicatie moeizaam door taalproblematiek. Maken doorvoer garagedak weinig professionele aanpak maar wel goed resultaat. Faktuur als afgesproken.
Het plaatsen van de zonnepanelen is 3x uitgesteld vanuit Saman. Uiteindelijk zijn de zonnepanelen geplaatst maar bleek de omvormer niet te werken. Ruim 3 weken zonder stroomopwekking gezeten! Vandaag komt hopelijk eindelijk de monteur tussen 10:00 en 12:00… Overigens kunnen de jongens die de panelen geplaatst hebben hier niets aan doen. Zij waren vriendelijk en kundig!
Op 19 januari meld ik bij Saman een probleem aan mijn nieuwe (!) cv-ketel. Er is een lekkage aan een kraan waardoor de ketel steeds moet worden bijgevuld. Vervolgens krijg ik te horen dat er 5 weken later - u leest 't goed, 5 weken later - een monteur zal langskomen om het probleem op te lossen. En dat binnen de garantieperiode en met een servicecontract in de hand. Je houdt 't niet voor mogelijk. Diezelfde Saman vraagt mij regelmatig om het bedrijf aan te bevelen aan vrienden. Dat kan mij €50 opleveren maar waarschijnlijk ben ik die vriend kwijt als ik dat werkelijk zou doen. De enige die ik werkelijk kan aanbevelen is de monteur die prima werk heeft afgeleverd. Nadat ik aan de telefoon met grote nadruk duidelijk had gemaakt dat 5 weken een onacceptabele servicetijd is kwam-ie gelukkig twee weken eerder. Er was plotseling een gaatje in de planning beschikbaar. Gaatjes komen bij Saman kennelijk alleen onder druk tot stand. U weet dus wat u te doen staat.
| Bedrijfsnaam |
Nieuwe omvormer geplaatst omdat er geen stroom meer werd opgewekt van de zonnepanelen.
| Bedrijfsnaam |
De heren Lindens en van der vliet waren op mekaar ingespeeld. De een begon aan het leidingwerk de ander aan de filter. Waren kundig en snel.
| Bedrijfsnaam |
Onze cv hangt in een kleine ruimte. Dat was moeilijk werken voor de installateur. Hij klaagde niet, stelde ons gerust dat het allemaal zou gaan lukken. Hij is pas gestopt toen alles perfect was. Wat een vakman en een fijn persoon om over de vloer te hebben.
| Bedrijfsnaam |
Goede afspraken, die ook worden nagekomen. Alles keurig gemonteerd. Echt vakwerk. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook teruggebeld worden volgens afspraak zijn we wel eens anders tegen gekomen. Aanbevolen!
| Bedrijfsnaam |
Echt spijt van. Haf meer verwacht van een professioneel bedrijf die zegt dat ze een groot bedrijf zijn. In service en kwaliteit zijn ze dit totaal niet.. of hyust wel , ligt eraan wat je bij een groot bedrijf verwacht.
Beste Raymond Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep
Zie boven. Waar ik aan toe wil voegen dat toe wil voegen, dat toen er na afloop schade werd geconstateerd, dit adequaat en zonder 'moeilijk doen' is opgelost.
Beste J.C. Hartelijk bedankt voor uw mooie review, schade is nooit leuk maar fijn dat dit zonder moeite opgelost is. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en een mooie opbrengst. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Op 03-01 is er een monteur geweest heeft de storing vastgesteld.deze monteur is gekomen na veel aandringen omdat ik op 08-01 tot 15-01 op vakantie ging.op 13-01 weer de zelfde storing gebeld op 16-01 weer een monteur maar die wist niet dat er al ondedelen besteld zijn of nog besteld moesten worden. Nu na melding van de storing in december 2022 wordt het waarschijnlijk opgelost in februari 2023 Gewoon belachelijk dit noem ik geen service.
| Bedrijfsnaam |
Zie boven: Overall: Buitengewoon goed, Vriendelijk. Deskundig. Integer. Afspraken werden goed nagekomen.
Beste meneer Kok, Dank voor uw mooie reactie. Dit vinden we erg fijn om te horen. Doordat u zo positief bent krijgen wij weer meer energie om goed ons best te blijven doen. Ik wens u nog een mooie dag! Met energieke groet, De Samangroep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.