Filters

4

té laat, té weinig

na het reguliere onderhoud op 01.09.22, werd er niet gereageerd op de werkbon - geen opvolging. pas nadat wij Saman gecontacteerd hadden, werd er actie ondernomen. nu, 6 maanden later, is eindelijk maar 1 actie afgerond: nieuwe elektrische filter geplaatst in Brink hetelucht-verwarmingsketel - dat is gewoon een bestelling die geplaatst moest worden... de andere actie: RGA ondersteuning plaatsen, werd niet aan de monteur gemeld. Nieuwe foto's werden gevraagd van de situatie, maar die stond al in de originele werkbon van 01.09.22... Saman is té groot geworden. slechte interne communicatie, slechte opvolging, blijkbaar geen of weinig aandacht aan bestaande klanten, etc...

  • Aanbevelen? Nee
10

supersnel en netjes geinstalleerd

Keurig op afgesproken tijd begonnen,alles zeer snel en netjes in overleg met klant geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
1

Waardeloos

Zeer slecht bereikbaar, technische problemen niet verholpen maar nog meer veroorzaakt, geen terugkoppeling bij lang durende tussenstappen enz. Na weken van ellende is uiteindelijk een nieuwe ketel geplaatst, dat gebeurde wel weer vakkundig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

prima werk met vriendelijk personeel

Van het advies tot en met de uitvoering is alles netjes en in goed overleg verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Na 3 maanden nog steeds zonnepanelen niet geplaatst

Bij montage zonnepanelen bleken deze niet te passen op ons dak. Was ook ander type dan 1e offerte, waarvan wij al gezien hadden dat deze groter waren. Dat bleek dus toch een probleem. Nu heb ik afgelopen maanden diverse keren gebeld voor een nieuw plan en afspraak om te komen leggen, maar tot heden alleen maar loze beloftes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Prima werk

We zijn tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en alles werkt goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

goede en heldere communicatie naar de klant toe

de vertegen woordiger was kundig in zijn advies voor de produkten die ik wilde aanschaffen. goede communicatie over levertijden en plaatsing

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Goed

Goede en kundige S&O monteur

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend advies en zorgvuldige montage en installatie.

Klantvriendelijk bedrijf, prima advies, duidelijke offerte en zorgvuldige installatie van panelen en omvormer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Prima en conform afspraak

#NAAM?

  • Aanbevelen? Ja
7

goed werk en mensen die rekening h ouden met wensen

Op de afgesproken tijd waren de monteurs ter plekke. Waarbij er wel eerst een zorg moment was, hoe de dakpannen weggedraaid werden om los te komen van de storm haken. Dit werd ook gedaan met de kantpan, welke geschroefd liggen. En dus gelijk brak. Na overleg werd de rest met meer beleid gedaan en van de kantpannen bleef men dan af. Ik had nl. wel reserve pannen geregeld maar geen kantpannen. Omdat aangegeven was dat men daar af zou blijven. Het geheel is verder netjes en vlot geïnstalleerd en in bedrijf genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
7

Gelukkig heeft de SAMAN groep de collectieve deelname van een ander bedrijf overgenomen

Na twee jaar wachten eindelijk zonnepanelen geplaatst. We hebben goede suggestie van de planning gehad en zijn blij met het resultaat. De monteurs hebben netjes gewerkt en zelfs op zaterdag het werk afgemaakt Alleen de taal was wat lastiger . Graag hadden we wat informatie en uitleg van de app gehad! Ze liggen er nu twee maanden op het dak Graag zou ik vergelijkings materiaal willen hebben groeten H.A Berlicum

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

ZEER GOED

super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Netjes gewerkt

Netjes gewerkt, zonneboiler volgens afspraak geïnstalleerd. helaas wel later door problemen met het leveren van materiaal. communicatie was wel duidelijk, helaas was de bereikbaarheid van mensen bij saman soms wat moeizaam.

  • Aanbevelen? Ja
9

Volgens afspraak, duidelijk en plezierig

De totstandkoming van de overeenkomst èn de realisatie daarvan zijn ervaren als professioneel en plezierig. Dit mag gezien de enorme vraag als een prestatie van formaat worden beschouwd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
7

Geleverd en gewerkt zoals het hoort

Geleverd en gewerkt zoals het hoort. Het was jammer dat bij de plaatsing er werd geconstateerd dat een aantal panelen niet geplaatst konden worden. Plaatsen op plat kon dat team niet. Dit terwijl dit toch bekend was bij sluiten van de overeenkomst. Ook een minpuntje dat twee dakpannen niet waren teruggeplaatst. Probleem is snel opgelost en gelukkig geen regen die tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
3

Chaotische montage

Zeer slechte ervaring mbt de monteur die de electrische installatie verzorgde. Had geen ladder bij zich voor op dak garage. We moesten de ladder van onszelf geven. Vroeg continu om hulp bij ons bij diverse werkzaamheden en moest regelmatig weg omdat hij de verkeerde spullen bij zich had. Heeft ook nog bij ons een doorvoer leiding beschadigd omdat hij er een dikke draad door wilde trekken(zijn collega gaf aan dat hij de mantel van de kabel had moeten verwijderen) en gat in muur gehakt om het nog proberen te herstellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Doen wat er beloofd wordt

Zeer kundige installatie door een meer dan perfecte werknemer

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Professionele vakmensen

Hardwerkende vakbekwame mensen die mijn zonnepanelen, en weer anderen die mijn warmtepomp hebben geïnstalleerd. Met het kantoor ook goede ervaringen, echter dat zou wel sneller mogen van mij. Responstijden kunnen nogal oplopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
2

Teleurgesteld.

Montage door 1 monteur van half 8 's morgens tot half acht 's avonds. Na afloop geen warm tapwater. Servicemonteur kon 's avonds het adres niet vinden. Heb om 23.00h nog gebeld. Andere morgen servicemonteur langs geweest. Conclusie een onderdeel in Intergas ketel vanaf fabriek defect.( kwam vaker voor ..!) . Nieuw onderdeel geplaats. Na montage kreeg monteur de installatie niet op de app. Dit is door monteur op 17 februari wel gelukt ( contactje in Daikin regelunit was defect...!). We kregen de kamer met convectorputten niet warm. Op 17 februari heeft monteur stooklijn aangepast. Nu op dit moment kamer nog niet warm. Advies monteur: ventilatoren van Speedcomfort monteren. Op zolder door 1e monteur een bypass gemonteerd. Zelf zag ik hier het nut niet van in. Toch gemonteerd. 2e monteur was het met me eens !! Tevens door montage bypass lekkage op zolder. Buitenunit op beugels tegen gevel; trillingen door zijgevel. Hinderlijk geluid. Niet van kunnen slapen. Unit staat inmiddels 's nachts uit !

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima, duidelijke informatie op site

Prima, duidelijke informatie op site

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

zonnepanelen goed en vakkundig gelegd

GOED

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
6

Wel goed gemonteerd, communicatie slecht

21 december 2022, zonnepanelen gelegd. In het verkoop gesprek een aantal zaken besproken, dat werd totaal anders toen een viertal binnen kwam, die de taal niet spraken, zelfs geen Engels…….. Dan krijg je een vreemde communicatie en heb ik hun erg moeten overtuigen hoe de Electrabel binnen moest aangelegd worden. Dit was al met al een nare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
7

Vakkundig geholpen en afspraken nagekomen

Na lang wachten op een hybride pomp en daaraan gekoppeld zonnepanelen was ik eindelijk aan de beurt maar helaas de zonnepanelen konden niet op mijn dak geplaatst worden dus was een ook de pomp geen optie meer. Daarom een goede cv ketel geplaatst. Eind goed al goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
2

Mooie verhalen maar zeer matige uitvoering

Tot aan de handtekening was het allemaal mooi en kon vanalles. De realiteit bleek heel anders. Geen werkvoorbereiding waardoor de afspraken allemaal in meer of mindere mate mislopen. Geen overdracht tussen werknemers onderling, airco-installateurs die het net gelegde dak kapot lopen, enz. Telefonisch wordt er vanalles toegezegd maar dat is allemaal vergeten later, verkeerde berekeningen van aantallen panelen, levertijden die na tekenen even 50% of meer langer worden en ga zo maar door. Een keer sorry zeggen voor alles wat mis gaat is ook teveel gevraagd. Onze aannemer kijkt er ook met verbazing naar en kan zich niet herinneren ooit een partij gezien te hebben met zo’n gebrekkige voorbereiding en communicatie.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.