Vakkundig gedaan. Er was een probleem met elektriciteit, de volgende ochtend gelijk opgelost.
| Bedrijfsnaam |
de panelen zijn precies volgens de afspraken en op het juist moment gelegd en alles werkte direct perfect.
| Bedrijfsnaam | eradius advies |
Beste Ernst, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
In het begin dachten wij waar zijn we aan begonnen! Alles ging eigenlijk fout. Maar nadat we uiteindelijk de juiste man (Nesse, teamleider) hadden gesproken begon het balletje goed te rollen. Na een stevige confrontatie met Nesse stuurde hij 2 super-monteurs naar ons toe om het geheel in 1 keer helemaal op te lossen (John en Antony Black, weet niet of ik de naam goed schrijf maar jullie weten wie het zijn). En dat is ook gelukt. We hebben een heel mooie compensatie gehad voor de geleden overlast. Nu kunnen we Saman Groep ook aanbevelen bij anderen. Mooi opgelost!!.
Beste Meneer Vijfwinkel, Bedankt voor uw compliment aan de afdeling Service _ Onderhoud. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet,Saman Groep
Monteurs kwamen mooi op tijd. Caravan bleek in de weg te staan, maar zonder problemen alternatieve toegang gebruikt. Een losliggende, verschoven pan weer goedgelegd en een gebroken pan vervangen door eentje die ik nog had liggen. Keurig en attent. Vervanging optimizer was onder garantie.
| Bedrijfsnaam |
Goede uitleg en meedenken over wat de beste optie is voor het plaatsen van de panelen. Qua prijs redelijk in lijn met de concurrenten. Maar zodra je getekend hebt ben je niet meer belangrijk. Voor het tekenen afgesproken dat we in mei nog de panelen zouden krijgen. Binnen 2 dagen na de opdrachtbevestiging kregen we vanuit de planning al te horen dat we pas eind juni aan de beurt waren. Gelijk de verkoper aangesproken, maar kon er niets aan doen, miscommunicatie met de planning. Eind juni werd er een deel geplaatst, vervolgens hebben er nog 2 afspraken moeten volgen en uiteindelijk hadden we halverwege juli werkende panelen. Compensatie die werd geboden was het eenmalig wassen van de panelen. Dit staat toch wel in schril contrast, met 2 maanden te laat leveren. Monteurs waren wel zeer professioneel. Werken hard en snel. Monteur gaf bij binnenkomst eigenlijk al gelijk aan dat plaatsing in een dag voor dit soort huizen niet mogelijk is, maar zou zijn best doen. Goede uitleg over hoe alles werk. Zorg dat je voldoende dakpannen reserve hebt, bij ons zijn er 8! gesneuveld.
| Bedrijfsnaam | Dijoen |
Over het algemeen tevreden. En zeker de samenwerking met Visser & Visser voor btw teruggaaf is goed geregeld. Je hoeft bij beide firma's nergens achteraan te gaan. Het initiatief ligt altijd bij deze partijen. Kleine verbeterpunten: 1) Afstemming tussen adviseur en koper. Bij installeren werd het advies gegeven door monteur door toch gebruik te maken van optimizers ivm schaduwwerking. Daardoor moest men terugkomen. 2) Betere naleving tijd afspraak. Van te voren wordt er een tijdsindicatie afgegeven van bv. tussen 12:00 en 14:00. Eerste afspraak 45 te laat. Tweede afspraak 10 minuten te vroeg. Tip: even een telefoontje naar koper doet wonderen. 3) Bij eerste afspraak was een monteur behoorlijk emotioneel omdat hij niet op tijd thuis zou zijn. Daarbij viel een scheldwoord beginnend met een K. Vooral degene die dierbaren zijn verloren (zoals ik) aan deze ziekte, is het toch wel verstandig om je emoties in bedwang te houden.
Beste meneer Palthe, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn dat u over het geheel tevreden bent over de geleverde dienst. Uw genoemde aandachtspunten nemen wij zeker mee in onze bedrijfsvoering. Met betrekking tot de scheldwoorden die zijn genoemd: Onze excuses voor deze emotionele uitlating. Zullen wij dit zeker opnemen met de betreffende medewerker(s) en de bedrijfsleider op de hoogte brengen. Dit willen wij als bedrijf absoluut niet uitdragen en tolereren. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Positief!
Beste Bastiaan, Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over het plaatsen van de zonnepanelen. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen, Nog een fijne dage gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
De 1ste keer dat men kwam ( en wist wat er gedaan moest worden) had men te weinig tijd en ging naar de volgende Klant. Nu kwam de monteur en had weer te weinig tijd om het geheel af te maken. Er is nu een 3de afspraak gemaakt. Benieuwd of dit de laatste zal zijn.
| Bedrijfsnaam |
Heel vakkundige monteur en prettige uitleg!
| Bedrijfsnaam |
Goede service, monteurs ervaren en denken oplossingsgericht
| Bedrijfsnaam | van Aert |
Beste Kees, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Goede service en uitstekende vaklui
Beste René, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze service. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Offerte zeer duidelijk en volledig Uitvoering door zeer kundige mensen.
Beste Johan, We zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Wij hebben gekozen voor Saman groep, omdat het bedrijf in de buurt van onze woonplaats is gevestigd en ze onze keuze van merk zonnepanelen konden leveren. De adviseur van Saman heeft ons uitgebreid geinformeerd en prima meegedacht over de beste oplossing in onze situatie. Het plaatsen van de zonnepanelen kon sneller dan we hadden verwacht en alles verliep volgens afspraak; de monteurs waren op de afgesproken tijd en hebben prima werk geleverd. Het ziet er echt super en netjes afgewerkt uit! De BTW-teruggave is in gang gezet en verloopt ook helemaal naar tevredenheid. We worden goed op de hoogte gehouden van de status. We hebben de zonnepanelen nu ongeveer 6 weken en ze hebben al heel wat energie voor ons opgewekt ! Samengevat zijn we heel erg tevreden over het hele proces van offerte tot en met de plaatsing van onze zonnepanelen.
Beste Ad, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Fijne dienstverlening Monteur met kennis van zaken
| Bedrijfsnaam |
Storing doorgegeven, wel lang moeten wachten op de service monteur. Maar die was zeer goed en gaf goede uitleg.
| Bedrijfsnaam |
Monteur was vriendelijk, luisterde vrij goed, maar heeft het probleem niet verholpen, zo bleek later. Had gezegd dat ze in dat geval verder moesten zoeken, maar ik had liever dat hij meteen had gezocht. Want ik vermoedde al dat zijn veronderstelling onjuist was. Daarom zet ik bij aanbevelen nee, al is dat wat al te hard.
| Bedrijfsnaam |
Vanochtend heeft de ketel een onderhoudsbeurt gehad. Bijzonder aardige monteur die snel en efficiënt werkt. Binnen een half uur was het geregeld.
| Bedrijfsnaam |
Zie boven
Beste Jan Laban, Bedankt voor uw compliment aan de Saman groep! We hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
als leek voel je je totaal overgeleverd; na tig offertes ben je het spoor bijster en wordt het een gevoels kwestie in combinatie met een zakelijke kosten baten analyse en dan kom je uit op financieel aanvaardbaar compromis waarbij de know how van saman op gebied van duurzaamheid uiteindelijk de doorslag heeft gegeven.
| Bedrijfsnaam | nvt |
Beste Anton van Dongen, Wat fijn om te lezen dat duurzaamheid bij u de doorslag heeft gegeven. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Slechte afstemming tussen klantenservice en planning. Telefonisch tijdstip afgesproken, andere tijd in de werkbon in de mailbox. Hier over een mail verzonden en nogmaals klantenservice gebeld om zeker te zijn van het goede tijdstip. Nieuwe werkbon met weer een ander tijdstip, terug gebeld door de klantenservice om tijdstip nogmaals te controleren
| Bedrijfsnaam |
Oude Cv ketel plotseling stuk. Binnen 3 dagen was deze vervangen.
| Bedrijfsnaam |
Niet alles is perfect ondanks het feit dat ik opmerkingen had gemaakt. Er waren nieuwe mensen aanwezig zonder veel ervaring. Niet handig als deze willen aantonen dat ze ook iets kunnen. Niet al mijn vragen konden beantwoord worden.
| Bedrijfsnaam | Van WAES |
Beste Geert, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Vervelend te lezen dat niet al uw vragen beantwoord zijn. Ik zal dit intern voor u oppakken. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
De zonnepanelen zijn op professionele manier aangebracht en aangesloten. Alles ook op de afgesproken tijd.
Beste Jan , Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Monteurs waren op tijd en zijn doelgericht bezig geweest , uitleg over het systeem was ook prima .
Beste Folkert, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Goed advies en kundige plaatsing van de panelen
Beste Thomas, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.