De storing aan onze omvormer is netjes en binnen de garantietermijn verholpen.
| Bedrijfsnaam |
Op verzoek van mij om Rasih te sturen voor het onderhoud is gehoor aan gegeven en wordt gewaardeerd. Naast het geplande onderhoud aan de verwarming zijn er ook enkele kleine reparaties uitgevoerd dit naar tevredenheid.
| Bedrijfsnaam |
Vriendelijke monteur en goede tekst en uitleg
| Bedrijfsnaam |
Over het algemeen ben ik matig tevreden. Op de dag van plaatsing, 24-09-2020, waren de heren op tijd aanwezig. Voorman Sjoerd was degene die het denkwerk deed en bleek zeer bekwaam. De andere twee monteurs waren er om de panelen op het dak te leggen. Ik heb ze aangewezen hoe ik ze wilde hebben. Geen zorgen, we hebben een tekening, komt allemaal goed. Toen ze klaar waren bleek dat ze de panelen 90gr. naar het westen hadden gelegd en dat was niet volgens de afspraak. Kortom een hele slechte vorm van werkoverleg vooraf, een tekening wat bleek een soort krabbel te zijn, zonder noordpijl o.i.d. Dus hier gaat ook de werkvoorbereiding de mist in. Ik vind, dat er vooraf overleg dient plaats te vinden met de klant, zodat er maar 1 oplossing de goede is. Het gevolg was, dat de panelen, die al waren aangesloten en al, gedraaid moesten worden. Dit is een vorm van faalkosten die met een enkele, door de klant goedgekeurde tekening en 5 minuten werkoverleg op het dak, voorkomen hadden kunnen worden. Nu vond niemand het leuk en gaf dit toch wel veel irritatie bij alle betrokkenen. Samenvattend had het wat mij betreft wel wat soepeler kunnen lopen. Wel complimenten voor Sjoerd. Die heeft nog naar de zaak gebeld en aan degene gevraagd die daar over gaat,wat het beste zou zijn en die gaf aan dat de door mij gekozen en afgesproken oplossing de beste was. (Ook geadviseerd door Saman) Eigenlijk vind ik dat ze nog efficiënter op het dak gelegd hadden kunnen worden, maar ook de tweede keer is er geen overleg geweest. Dat heb ik inmiddels maar geaccepteerd. Uit de markt hoor ik ook regelmatig dit soort klachten over Saman en dat is jammer. Denk dus na over hoe te communiceren, instrueren van het personeel en faalkosten te voorkomen door het maken van goede afspraken. Probeer uw klanten binnenboord te houden, want ze zijn zo verdwenen. Verder werkt de installatie goed, dat mag ook gezegd worden. Factuur is inmiddels betaald en een restpunt doorgegeven.
| Bedrijfsnaam | F.Marchand - van Halen |
Beste Guus, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Wilbert Eekhof neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Ik heb Saman rond 13.00 uur gebeld. Saman reageerde binnen 2 uur na mijn verzoek om de CV te repareren. Om 17,45 was de monteur klaar!
| Bedrijfsnaam |
bij problemen moeilijk te bereiken buiten kantooruren afspraken per blok kloppen niet altijd
| Bedrijfsnaam |
Aardige monteur
| Bedrijfsnaam |
We zijn de hele ochtend thuis geweest en er is niemand aan de deur geweest voor onze CV ketel...
| Bedrijfsnaam |
Goede service, ook snel een afspraak kunnen maken, binnen 2 dagen geregeld.
| Bedrijfsnaam |
Warmtepomp was snel geïnstalleerd, keurige monteurs, alles netjes afgewerkt, en schoon achtergelaten.
| Bedrijfsnaam |
storing in de omnik 1.5 2tl ; DC Offset. Heeft iets met een update te maken , storing snel en vakkundig verholpen door vriendelijke monteur.
| Bedrijfsnaam |
Alles goed geregeld , mooi op het dak aangebracht en geinstalleerd. Monitoraansluiting in huiskamer was op verdeeldoos aangesloten en functioneerde niet ."Per ongeluk" direct op het stopcontact deed het wel. Hoe komt dat?
Beste meneer Polderdijk, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep. Het klopt dat de powerline adapter storingen kan geven als deze niet direct op een stopcontact is aangesloten. Dit is de reden dat hij nu wel functioneert en een storing gegeven kan hebben toen deze op de verdeeldoos was aangesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Helaas werd de 1e afspraak van 9 september een dag van tevoren afgebeld. Jammer, want er volgde 2 zonovergoten weken. Nieuwe afspraak op 25 september ging wel door. Vriendelijke en hardwerkende monteurs. Binnen 4 uur werkende installatie. Inloggegevens moeten nog wel volgen. Als ik een advies mag geven: bel de klanten na een week eventjes na. Werkt het tot tevredenheid? Zijn er nog vragen? Al met al is het best een investering en ik weet zeker dat SamanGroep hiermee het verschil kan maken.
Beste AO, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen U heeft een heel goed punt, en ik kan u mededelen dat wij inderdaad vanaf nu klanten gaan bellen na het plaatsen van een installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Folder prijs en lever belofte ernstig in strijd met elkaar. Dakschouw onvoldoende waardoor problemen, verkeerde voorlichting voorbereiding door de klant te doen. Planning weigert mee te denken waardoor 3x verlof moeten nemen, 2x op stel en sprong.(chantage nog latere levering) Na belofte levering Mei eind Juli 2 zich niet voorstellende horken op de stoep die niet het dak op gingen wegens hoofdpijn van de warmte.(na 30 jaar zware industrie met hoge temperaturen geen begrip voor) Hun voorbereidingen moesten later worden overgedaan.2e bezoek wel fatsoenlijke monteurs, dak ongeschikt, over op plat dak advies oost-west moeten wijzigen in zuid.3e nog duurdere offerte. Levering pakket omdat China niet levert? spullen staan in mijn garage? Verzoek betalen onderhoud? niet nodig in garage! Planning vervroegen wederom geweigerd. Zie klacht van je eigen mensen voor de rest. Ballast levering dag te vroeg, monteurs dag te vroeg en 2e dag nodig. Geen link op de mail (vrijdag belooft) maandag gebeld, telefoon juf dan stuur ik hem wel weer op?? Niet dus moest volgende dag via Menno. De twee monteurs en de werkvoorbereider zijn allen niet te spreken over de gang van zaken en de werkvoorbereider heeft het over compensatie richting klant. ondertussen (vieren) we ons 6 maanden jubileum. Hieronder dus veel n.v.t. want u stuurt slechte en goede mensen. de kantoor mensen hebben duidelijk geen boodschap aan de klant, de goedwillende monteurs krijgen het op hun bordje. Rekening sturen gaat wel erg vlot.
Beste Willem, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Uiteraard is dit niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Om 08:uur een storing aan de warmtepomp gemeld, om 10:00 de storingsmonteur in huis. Dit kan niet snelle. Helaas moest er een nieuw onderdeel besteld worden. Zodra dit binnen was gekomen werd het direct weer geplaatst. De reparatie werd niet alleen snel en vakkundig uitgevoerd maar we kregen ook een paar prima tips om problemen id de toekomst te voorkomen. Wat zijn we blij met ons Servicecontract bij deze deskundige organisatie.
| Bedrijfsnaam |
Het eerste gesprek met jullie was goed, het installeren prima, maar nu komt het. De draadloze installatie voor de internet was niet goed, voor dat er een service monteur kwam waren we 10 dagen verder, en de kon alleen maar zeggen, dat het merk van het draadloze netwerk niet correspondeert met het draadloze netwerk van KPN. dus moest ik maar naar de kpn vragen of dat ik nog een draadloos netwerk van hun kon krijgen, ik kon wel 3 stuks nieuwe kopen met de hoop dat het nu wel zou lukken. Kosten 125 euro. Na alles opnieuw te geïnstalleerd ging het blauwe lichtje op de omvormer branden, dus gelukt. Bij deze wil ik vragen, of er tijdens het eerste gesprek, gevraagd kan worden, of er een draadloos netwerk aanwezig, zodat er al van te voren maatregelen kunnen worden genomen. Het is een heel verhaal, maar misschien dat jullie er wat aan hebben. Voor de rest alles prima gegaan, zal jullie zeker adviseren bij andere mensen. Groet Toon
Beste Toon, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen Goed van uw opmerking, ik zal het door geven aan mijn collega's, fijn te lezen dat het nu gelukkig wel allemaal werkt! Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Bij de storing die ik had aan mijn Solar Erge omvormer werd ik niet (24/7 volgens Samans lijfspreuk) geholpen, maar werd er omheengedraaid. Pas na een aantal telefoontjes werd er ( wel ) adequaat gerepareerd. Nu werkt de installatie en hoop ik met het gratis aangeboden on line Solar Edge support mijn installatie draaiende en optimaal te benutten.
| Bedrijfsnaam | Jimmink |
Beste Joop, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Uiteraard is dit niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Het is wel zo dat de storing het gevolg was van eerdere problemen. Er was lekkage in de toevoer waterleiding wat gerepareerd is. De ketel is bijgevuld en daardoor waarschijnlijk de storingen ontstaan. Beide storingen zijn opgelost en de cv ketel werkt nu naar behoren.
| Bedrijfsnaam |
werkzaamheden correct uitgevoerd. Monteur was duidelijk in zijn uitleg
| Bedrijfsnaam |
Vanaf de adviesaanvraag tot het plaatsen alles keurig op tijd en volgens afspraak.
Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Na melding snel een monteur aan huis, die het probleem heeft opgelost.
| Bedrijfsnaam |
Op 6 juli 2020 de storing telefonisch aangemeld, App gaf aan dat er geen stroom meer werd opgewekt door de panelen. Dat was volgens de telefoniste geen punt, want het was alleen de communicatie van de app met het systeem dat niet goed werkte. De panelen en de omvormer , daar was niets mee aan de hand, dus daar moest ik me niet druk om maken. Op 17 juli bleek via een telefoontje van "iemand van Saman die er verstand van had", dat de omvormer niet meer werkte. Notabene 1 jaar na plaatsing van de installatie. Ook bleek toen, dat de panelen 3 en halve week dus niets hadden opgeleverd, terwijl je toch in de zomermaanden je opbrengst wil realiseren. Dit kostte ons dus zeker 10% van de jaaropbrengst. Degene die ons destijds de installatie heeft verkocht had het over snelle service indien er problemen op zouden optreden. Jammer, maar daar hebben we niets van gemerkt in dit geval. Graag uw reactie!!! Groet: J de Rijke, Sivertstraat 33, 4365AV Meliskerke.
| Bedrijfsnaam |
Bij de Saman groep in Zierikzee ben ik niet professioneel behandeld. Monteurs niet professioneel. Zonnepanelen konden niet zo worden gemonteerd als afgesproken in de offerte. Wel een ander oplossing voor gekomen. Zonnepanelen verkeerd aangesloten waardoor de installatie niet werkte. Is ook opgelost. Een hoop gedoe. Dit verwacht je gewoon niet. Een verontschuldiging middels een brief of bezoek aan mij om het een en ander uit te leggen is niet gebeurd.
| Bedrijfsnaam | Scherpenisse |
ik heb om 13.00 uur gebeld dat ik een storing had in mijn cv. Nog dezelfde dag is er een monteur gekomen. Hij heeft alles gedaan wat in zijn macht lag om de cv ketel te maken. Mijn cv doet het weer waardoor ik niet in se kou hoef te zitten. Alleen is de pomp kapot waardoor ik nog steeds geen warm water heb. Een pomp had hij niet bij zich maar hij heeft gevraagd aan zijn chef of ook dit probleem met spoed verholpen kan worden
| Bedrijfsnaam |
Plezierig en goed adviesgesprek. Flexibel voor wat betreft keuzemogelijkheden. Hoewel ik het totaalpakket, ondanks 10% kortingsactie, niet echt goedkoop vond waren dat redenen om voor het bedrijf te kiezen. Tijdig goede informatie ontvangen. Vakkundige monteurs die netjes in goed overleg werken.
Beste John, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.