Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf en de aanleg van onze zonnepanelen bij Saman Groep. Aardige monteurs, netjes gewerkt.
Beste Patrick, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep . Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Zie hierboven
| Bedrijfsnaam |
Hoewel de vertegenwoordiger een redelijk eerlijk verhaal vertelde en de uitvoerders van de installatie hun best hebben gedaan en de collectoren nu goed werken heb ik toch enkele kanttekeningen. 1, de gerekende installatiekosten zijn te hoog, de 2 mannen hebben 1 middag gewerkt voor een te hoog bedrag. 2. De installatie werkte na de aanleg niet. Ik heb wel 5 x gebeld met de servicedienst van Saman en de dame in kwestie bleef maar volhouden dat de installatie wel werkte omdat er een groen lampje te zien was. Na een volle week soebatten en vragen om iemand anders aan de telefoon dan een baliemedewerkster bleek dat de installatie inderdaad niet werkte. Toen duurde het NOG 9 dagen eer er een monteur kwam om het op te lossen, Wat overigens binnen een half uur werd gefixt. Conclusie: Evenals veel bedrijven kan er voor de betaling alles. Na betaling moet je soebatten en word je als kleine jongen behandeld. Heel jammer en nergens voor nodig.
| Bedrijfsnaam | Imkerij Zeebijen |
Beste Nitz, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat u een ruim voldoende geeft. Uiteraard nemen wij uw feedback inzake de storing ter harte. Het is namelijk erg vervelend dat u wel 5x heeft moeten bellen, voordat uw verzoek in behandeling werd genomen. De bedrijfsleider van de betreffende afdeling zullen we hierover informeren. Voor nu wensen we u heel veel positieve (zonne) energie van uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep
Goede uitleg. Miste een bericht/email dag ervoor over aankomst etc
| Bedrijfsnaam |
Plaatsen van de cv ketel verliep spoedig. Klantvriendelijke monteurs en goede uitleg gehad omtrent de cv ketel
| Bedrijfsnaam |
Vriendelijke man, alles netjes uitgelegd.Werkzaamheden keurig gedaan en alles weer netjes opgeruimd achter gelaten.Top.
| Bedrijfsnaam |
Richard Kajokole is een buitengewoon sympathieke installateur, die luistert naar de wensen van de klant en daaraan tegemoet komt. Kwam op ons over als een vakman, die eer wil inleggen met het installeren van een CV ketel.
| Bedrijfsnaam |
Goed en gedegen advies op onze woon situatie. Na gesprek was advies om aan te passen en werd realistisch toegelicht. Hierdoor na meerdere ofertes een goede keuze kunnen maken en toch voor Saman gekozen. Montage goed uitgevoerd door zeer correcte en gedreven monteur. Is s'avonds nog terug gekomen om het verkeerd geleverde rookafvoer kanaal alsnog te vervangen door het correcte systeem. "TOP service"
| Bedrijfsnaam |
Keurig te woord gestaan.Ondanks CV ketel onderhoudsabonnement moet je zélf bijvullen. Er zou zo snel mogelijk een afspraak komen met monteur. 8 dagen later nog niets vernomen. Ik vrees dat ik er wéér achteraan moet bellen. Over prijs kwaliteit. Buiten schuld van Saman Maar je huurt bij Delta een ketel. Wil via Delta ( nu Saman) een nieuwe ketel KOPEN maar moet je wel tot eind van 2024 voor de oude blijven betalen. Voor een ketel van € 2000,00 betaal je een € 5000,00. Los van de service. Enquête 30 seconden ????
| Bedrijfsnaam |
niets van te zeggen vriendelijke communicatie
| Bedrijfsnaam |
De installateurs van Saman kan ik iedereen aanbevelen. Ze werken snel en goed. Ze ruimen alles keurig op. En het leidingwerk ziet er strak uit. Ook de uitleg bij de werking van de digitale thermostaat was helder. Super!
| Bedrijfsnaam |
Omdat er door het aanbrengen van een slimme gasmeter (die notabene in de winter geplaatst moest worden) een drukval gemeten werd had ik een instelateur nodig. Alle installatiebedrijven die ik belde (4 stuks) hadden het te druk (veel van hetzelfde soort storingen) de 5de die ik belde "Saman groep" stond binnen 2 uur op de stoep, dank hiervoor.
| Bedrijfsnaam |
de mensen zijn vriendelijk erken netjes en zijn kundig
| Bedrijfsnaam |
De diagnose is juist gesteld en zoals het er nu uitziet adequaat behandeld met het vervangen van een gloednieuwe ventilator in de Daikin Hybride warmtepomp enkele maanden geleden geinstalleerd. Opvallend is dat er een vergissing is geweest bij de vermelding van het type ketel. In de opdracht stond: Storing Nefit Ecomline HR43. Dat was onze oude ketel, altijd in onderhoud geweest bij Comfort Partners, voorheen Wolter & Dros. Dat bedrijf is recent overgenomen door Saman, kennelijk inclusief de onderhoudscontracten. Ik had dat contract bij Comfort Partners bij de installatie van de warmtepomp door Saman opgezegd, maar dat is blijkbaar niet goed doorgekomen. Wellicht is dit een punt van aandacht bij Saman. Ik ben mij nog aan het beraden over het type onderhoudscontract bij Saman, men zei dat dat bij een nieuwe installatie die nog onder garantie valt nog niet direct nodig is.
| Bedrijfsnaam |
Heel goede service
| Bedrijfsnaam |
mijn er vaarin met saman Groep voor zonnepanelen zijn goed bevallen en zal het ook aan anderen adviezen
Beste heer Verschoor, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep . Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
n.v.t.
| Bedrijfsnaam |
Het voorwerk door mij verricht Heeft het werk voor hun verlicht Zo lag voor elke voedingsdraad Een mantelbuis voor hun paraat Een van hen schatte mijn leven, zo’n 60 jaar was gegeven. Wanneer je de 80 ben gepasseerd, Voel je je echt vereerd. Maar het hoeft geen betoog, de man had n’vuiltje in zijn oog. Hart.groet Adri Allemekinders.
Beste meneer Allemekinders, Vriendelijk bedankt voor uw positieve en prachtig verwoorde reactie. Het doet ons deugd, wanneer u ervaart zo een vreugd, Als gevolg van ons handelen, wanneer wij over uw dak wandelen, om panelen te plaatsen, en uw energierekening te verlagen. Wij wensen u een goede opbrenst en een zonnig 2021. Met energieke groet, Saman Groep
Omvormer plaatsen en aansluiting in meterkast werd vakkundig gedaan. De heren die de panelen aan het plaatsen waren deden dit in eerste instantie zonder vanggordel. Na ze toegesproken te hebben zijn de vanggordels niet meer uit geweest. 2e puntje is dat er toch een 15 tal pannen beschadigd waren en op aangeven van mij vervangen zijn, dit is voor een nieuwbouw woning m.i. erg veel terwijl de haken al geplaatst waren door de pannendekker.
Beste Hendrie, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en geven wij door aan de leidinggevenden van de betreffende monteurs. Dit is namelijk niet de manier waarop wij willen werken. Dit geldt zowel voor de vanggordels als de pannen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen en een mooie opbrenst! Met energieke groet, Saman Groep
NVT
| Bedrijfsnaam |
Verkoper wist waar hij over praat. Montageploeg werkte snel en schoon. Duidelijke uitleg bij ingebruikname. Hulp bij teruggave BTW bij prijs inbegrepen.
| Bedrijfsnaam | Lindenhof |
Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de verkoper en de montage van de installatie. Wij zullen uw complimenten aan hen overdragen. Wij wensen u heel veel plezier van de installatie. Met energieke groet, Saman Groep
Werkt netjes en geeft goed uitleg over het waarom van de werkzaamheden. Geeft ook gedegen advies. Inspecteert alles, zowel binnen als buiten.
| Bedrijfsnaam |
Kan er verder niets aan toevoegen.
| Bedrijfsnaam |
Onderstaande mail naar familie in Zierikzee De verwarmingsinstallatie heeft een storing. Dus Saman gebeld, werd doorgeschakeld naar de storingsdienst. Daar een half uur gewacht met de mededeling “u wordt zo spoedig mogelijk geholpen” Vervolgens een half uur later nogmaals gebeld nu drie kwartier gewacht toen eindelijk een juffrouw aan de lijn die zei dat we het systeem maar moesten bijvullen en met de R toets moesten resetten. Na het systeem bijgevuld te hebben stond op het display P 3,3 dus dat leek mij 3,3 atmosfeer. Na de reset wisselde het display na een minuut tussen 14 en 69 om vervolgens 69 knipperend te tonen. Volgens het instructieboekje was een knipperend display een teken van volledige blokkering van het systeem. Weer met de storingsdienst gebeld. Dit keer slechts 10 minuten gewacht en vervolgens de juffrouw (die wel technisch was) gezegd dat code 69 weer knipperde. Ze heeft toen een monteur ingeschakelde die na een kwartier al terugbelde. Code 69 bestond volgens hem niet, maar hij zou langs komen. Hij was er binnen 15 minuten maar hield vol dat code 69 onmogelijk was tot hij zelf op het toestel code 69 zag. Dat bleek te ontstaan omdat het display op het toestel defect was waardoor een deel niet werd weergegeven en 69 ontstond. Als eerste merkte hij op dat bijvullen tot de waterdruk boven de 2 atm levensgevaarlijk is. Maximaal mag er maar 1,5 atmosfeer erop staan. Stoken met 3,3 atmosfeer kan het hele systeem doen ontploffen. In de randstad staat maximaal 2 atmosfeer druk op de leidingen, maar hier in Zierikzee dus 3,3 atm (weer wat geleerd). Daarvoor is geen beveiliging aanwezig, maar volgens de monteur weet ieder dat hier. Dus eerst de druk naar 1,5 atm gebracht. Vervolgens het defecte display omzeild en toen werd door hem vastgesteld dat er een ontstekingsprobleem was. Hij trok de gloeiplug aan de voedingskabel eruit en monteerde een nieuwe gloeiplug. Die gloeiplug gaan net zo lang als een gloeilamp mee dus maximaal een paar duizend uur (weergestuurd.
| Bedrijfsnaam |
Geen problemen gehad na onderhoud dus prima Ik mis alleen wat feedback over de ketel bv hoelang gaat deze mee bij normaal gebruik of wanneer zouden deze ketels vervangen worden ed. Maar mogelijk dat jullie hier ook niks vanaf weten. Misschien liggen deze vragen bij Delta energie.
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.