onderhoudsmonteur gewist ( al een tijd geleden ) onderhoudsbeurt gedaan en weer vertrokken er waren 2 dingen aangekaart - hij zou een nieuwe afstandsbediening regelen om de temp te regelen er was er 1 stuk -vloerverwarming klopte niet bleef schijnbaar iets hangen nog steeds geen afstandsbediening , en de vloerverwarming klopt nog steeds niet ! nu wilde ik vanavond op het display kijken voor het energie verbruik maar kan ik ook niet meer zien
| Bedrijfsnaam |
Ze hebben volle agenda. Duurt even om afspraak te maken en dan zit er ook nog 3 a 4 mnd levertijd op. Verder prima tevreden. Alles is volgens plan uitgevoerd. Met voldoende info hoe alles werkt.
Beste C., Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over hoe alles is uitgevoerd en u van voldoende informatie bent voorzien. Wij hopen dat u, ondanks het wachten, nu veel plezier gaat hebben van uw zonnepanelen. Een mooie opbrengst gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep
De werkzaamheden werden vlot uitgevoerd. Op initiatief van de monteur werd de bekabeling binnen eenvoudiger aangelegd dan werd voorgesteld. Wellicht een punt van aandacht: enkele dagen na aanleg zou een telefoontje van de verkoopmedewerker om de informeren naar de afwerking op prijs worden gesteld
Beste meneer Derene, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de monteur alles vlot heeft kunnen uitvoeren. Uw punt van aandacht is genoteerd, bedankt voor uw feedback. Wij wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Wij waren zeer te spreken over het team van Saman, de mannen zijn vlot en kundig te werk gegaan. We keken er echt van op hoe snel men klaar was met het plaatsen van de zonnepanelen, echt teamwork! Ook het meedenken van de adviseur was positief, de ligging van de panelen op het dak is nu veel beter dan dat wij zelf voor ogen hadden. Het oogt veel mooier en dat is wat waard!
Beste Marco, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo een positieve ervaring met ons heeft gehad, zowel met onze monteurs als met de adviseur. Wij wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Service monteur Ramazan heeft bij ons het onderhoud aan de CV ketel uitgevoerd. Behalve een professionele werkwijze heb ik Ramazan ook als een kundig en plezierig persoon ervaren met de nodige humor waarmee hij laat zien zichtbaar plezier te hebben in zijn werk. Hij weet verbinding te maken met je als klant en geeft ook keurig aan wat de status van de ketel is en wat er vervangen moest worden. Dit werd ook direct digitaal in de werkbon weergegeven, welke ik per mail direct ontving. Hiermee dus geen verrassingen achteraf.
| Bedrijfsnaam |
vriendelijke monteur heeft de werkzaamheden uitgevoerd. Ik ga er vanuit dat hij dit correct heeft gedaan
| Bedrijfsnaam |
2 giede mobteurs. 1 ongemotiveerde
Beste Bas, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u dit aan ons doorgeeft, wij streven er naar om onze service te blijven verbeteren. U feedback is daarin erg belangrijk. Wij wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Dit is de derde keer dat Saman komt na zonnepanelen en airco's nu de kachel. Keurig afgewerkt, complimenten!
| Bedrijfsnaam |
Monteur is vriendelijk en beantwoordt mijn vragen rustig en uitgebreid. Hij geeft ook goede adviezen.
| Bedrijfsnaam |
Beste , Graag verneem ik als technicus van U wat dat jaarlijkse onderhoud eigenlijk inhoud? Wij betalen graag voor een gedegen jaarlijks onderhoud , dat is geen probleem. Ik heb de werkzaamheden in 2019 en 2020 bijgewoond en weet wat er aan werkzaamheden uitgevoerd zijn. Deze keer zou dan het 3e onderhoud worden na plaatsing van onze WP Elga . Na ontvangst van de door mij aan U gevraagde gegevens zal ik de rekening voor 2021 betalen. Hoogachtend, J.A.M.Schouten Email: [email protected] Gsm: 0651903164
| Bedrijfsnaam |
Vriendelijk, snel aangesloten en uitstekende service
| Bedrijfsnaam |
Monteur op tijd gekomen en binnen de afgesproken tijd klaar. Alles nagekeken en uitgelegd, ook als extra dienst de panelen schoongemaakt met een borstel. Zeer vriendelijke man, helemaal tevreden!
| Bedrijfsnaam |
146 euro per jaar voor onderhoud kachel Komen 1 keer in de 2 jaar dus bijna 300 euro voor 1 onderhoudsbeurt Ruikt sterk naar ********ij.
| Bedrijfsnaam |
Uitstekende monteur,net en vakkundig werk geleverd. Receptie heeft niet goed gereageerd,en met smoesjes hun fouten verdoezelt. Na 4 weken is de eenvoudige reparatie uitgevoerd.
| Bedrijfsnaam |
Om half vier grote paniek. Alles onder water door een kapotte afsluiter van een aanvoerleiding in de cv. . Gebeld en binnen een uur was alles opgelost en opgeruimd. Betere service bestaat niet. Bedankt Saman!!
| Bedrijfsnaam |
Goede service, werkzaamheden waren snel klaar. We moesten helaas wel ruim een maand wachten eer de werkzaamheden gepland waren.
| Bedrijfsnaam |
Mijn ervaring met Saman is positief waar het gaat om het verkoopproces en de communicatie hieromtrent. De planning en uitvoering hebben een vrij negatief gevoel tot gevolg omdat: - Op geplande datum is Saman niet gekomen, na 3 a 4 x bellen van mijn kant geen antwoord gekregen. - De werkzaamheden zijn ca 2 weken na de plan datum wel uitgevoerd, weer na een aantal malen te hebben gebeld over hoe nu verder. - Het aanbrengen van de panelen is goed gegaan echter een schouw vooraf was zeer wenselijk geweest omdat de bekabeling nu op andere wijze moest worden aangelegd. - De aflevering was niet compleet, een week na de oplevering moest nog vogelwering aangebracht, stond niet in de originele werkopdracht van de aannemer, ook hier weer over gebeld. - Panelen niet echt schoon opgeleverd, ook hier over gebeld. - Het was wachten op de Solar Edge internet verbinding, duurde meer dan een week voordat de inlog bekend werd gemaakt. - Discussie gehad met de installateur over een gevallen dakpan die een scheurtje op ons terras heeft veroorzaakt.
| Bedrijfsnaam | nvt |
Beste meneer van der Houwen, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u geen positief gevoel heeft overgehouden aan de planning en uitvoering. Uw genoemde punten zijn doorgezet naar de bedrijfsleider van de desbetreffende afdeling zodat zij dit verder kunnen oppakken. Fijn om te lezen dat uw ervaring tijdens het verkoopproces en de communicatie met de adviseur positief is geweest. Wij wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Na de aanschaf van onze nieuwe -door Saman geplaatste- verwarming ketel bleek de woning (nog niet) optimaal verwarmd te (kunnen) worden. Na een uitvoerige analyse in november 2020 is er vandaag (na overleg met de afdeling "planning") een nieuwe afspraak gemaakt om de aanpassing te plaatsen. Wat bleek (zoals vaak in het leven) theorie en praktijk lopen (vaak) niet parallel (eufemisme!) en dus werd er van de aanwezig vakman alle creativiteit verwacht om het probleem (nog beter) in beeld te krijgen. Het is (nog niet) allemaal opgelost maar het vertrouwen in de Saman groep medewerkers is alleen maar toegenomen.
| Bedrijfsnaam |
Super snel en met zorg geregeld
| Bedrijfsnaam |
1 punt ter verbetering: Bij de offerte wordt uitgegaan van een standaard kwh prijs, terwijl dit voor iedereen anders kan zijn door b.v. een langdurig contract waardoor de kwh prijs voor elektriciteit lager is. Jullie rekenen met 0,24 cent per kwh terwijl ik 0,20cent per kwh betaal, terug verdien tijd is daarom langer. Had nu zelf een sommetje moeten maken om meest optimale aantal zonnepanelen en type te bepalen. Verkoper heeft een standaard programma om e.e.a. te berekenen en is te algemeen en niet klant specifiek genoeg.
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Het is bekend bij ons dat er bij het maken van de offerte uitgegaan wordt van een standaard prijs. Wij zijn op dit moment druk bezig met het optimaliseren van ons offerte programma en zullen uw review delen met de desbetreffende afdeling. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep
goede service, monteurs die netjes werken en erg vriendelijk zijn. Alle vragen worden keurig beantwoord. Heb wel m'n vraagtekens over de planning. Monteurs zouden in het begin van de middag komen, maar doordat de ochtend klus meer werk was dan gerekend kwamen zij later. De klus bij ons kon daardoor niet helemaal afgemaakt worden, wegens invallende duisternis. De 2 afspraken daarna werden ook gecanceld doordat de ochtend klus uitliep. Uiteindelijk op een zaterdag ochtend netjes alles afgemaakt. Vraag me ook af of het arbo technisch correct is om met een zonnepaneel op de schouder en 3,5 meter hoge trap op te lopen. Maar gelukkig voor iedereen ging dat allemaal goed. Ook erg makkelijk de hulp met de belasting terug gave. Verder nogmaals prima service, en erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.
| Bedrijfsnaam | hordijk |
Beste L.E., Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat de werkzaamheden later werden uitgevoerd dan gepland en dat hierdoor de afspraak op meerdere momenten heeft moeten plaats vinden. Wel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het eind resultaat en over onze service. Wij wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep
We hebben slechte ervaring Saman omdat het uitvoeren van de opdrachten moeizaam en niet in een keer uitgevoerd is. Tussen het monteren en aansluiten van de zonnepanelen zat meer dan een week en daarna ernstige dak lekkage. Inmiddels is dat gelukkig opgelost maar ook dat heeft een aantal dagen geduurd voordat er een monteur kwam om te kijken. Uiteindelijk na een week kwam er een tweede monteur die dan eindelijk de lekkage opgelost heeft. We zitten nu nog te wachten op het afronden en afmonteren van de airco. Al sinds half november zitten we in de rommel met leidingen en kabels die uit het plafond hangen. Deze moeten nog afgemonteerd worden en de buitunit moet nog geplaatst worden. Er stond een afspraak voor afgelopen week maar die is door Saman afgebeld. Nu maar hopen dat het deze week afgerond kan worden. Kortom we hebben slechte ervaringen met Saman. Zeker ook over de telefonische bereikbaar
| Bedrijfsnaam |
Eerste melding in weekend en er is nachtvorst: uitval Honeywell homesysteem dat daarvoor 6 jaar goed heeft gefunctioneerd en door Saman destijds werd geïnstalleerd. Service monteur komt met spoed, is geen expert van het systeem maar reset het en het functioneert weer even maar valt later weer uit. Tweede monteur is door hem over het probleem geïnstrueerd maar opnieuw een reset en zoals te verwachten geen oplossing. Derde bezoek van servicemonteur ivm zelfde probleem: De buitengewoon vriendelijke servicemonteur heeft geen idee hoe het systeem werkt. Ik krijg ook niet de indruk dat hij zich erin verdiept heeft. Hij verplaatst houtje touwtje een RF unit op advies van Honeywell. Nog geen succes. Daarop vervangt hij deze RF unit dan maar. Vervolgens sluit hij hem verkeerd aan waarop de unit doorbrandt. De oude unit wordt dan maar weer aangesloten op geleide van door mij eerder gemaakte foto's. Geen succes. Vervolgens wordt Honeywell gebeld zonder oplossing. Exit monteur, systeem werkt nog niet.
| Bedrijfsnaam |
Door doortastend te werken heeft de monteur Albert op vrijdag- middag 29 januari 2021 een moeilijke zaak aan de CV-ketel vakkundig gerepareerd. Hij ging laat weg op de vrijdagmiddag totdat het werk gereed was. Prima omgang en goede adviezen. Gaf duidelijk antwoord op alle gestelde vragen.
| Bedrijfsnaam |
Prima ervaring en aan te bevelen
Beste M.C. Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat uw ervaring met ons naar wens is geweest en dat u ons zal aanbevelen. Wij wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.