ze leveren deskundig en goed werk af
| Bedrijfsnaam |
Vandaag voor de eerste keer het jaarlijks onderhoud aan onze warmtepomp installatie. Van tevoren gemaakte afspraak werd stipt nagekomen, de medewerker legde helder uit wat er gebeurde en waarom en had nog enkele goede gebruikerstips. Installatie werkt als een zonnetje.
| Bedrijfsnaam |
Vervanging CV-ketel op het geplande tijdstip uitgevoerd. Zowel de kwaliteit van het advies als die van het geleverde werk was zeer goed. De klantgerichtheid van de monteurs was uitstekend.
| Bedrijfsnaam |
Verder hebben we een pluim gekregen voor het schoontste ooit aangetroffen (CV-water)vuilfilter ! Waarvan akte! Misschien wel omdat we de Lwwp alleen voor ruimteverwarming gebruiken ( groot pand uit 1973 ) en warmwater apart via 2 boilers gaat...?!
| Bedrijfsnaam |
Het was een hele andere benadering dan het bedrijf Zon Zuid West uit Goes. Meer ervaring in de werkzaamheden kwam goed over, ik hoop alleen dat hij ook een 3/4 buigveer in zijn auto heeft liggen, dat had Zon Zuid West niet! Heel belangrijk, de werkzaamheden is in goed overleg gegaan met de monteur, duidelijke uitleg, alleen kan ik de Wifi gebruiken, dit moet hij nog even door mailen code etc.
| Bedrijfsnaam |
Naast het onder houdt heeft de monteur een duidelijke uitleg gegeven over hoe we zelf in de thermostaat de gegevens kunnen uitlezen. Was een prettige ervaring
| Bedrijfsnaam |
Op vragen (vooral na koude periode vorigs week) over beste manier van instellen en werking van de hybride WP adequaat en begrijpelijke uitleg. GRAAG ZOU IK VAN U OFFERTE ONTVANGEN MBT AANBRENGEN KOELSYSTEEM (VERVANGEN PRINT?) EN OP AFSTAND BEDIENBARE THERMOSTAAT. LIJKT MIJ TEGELIJKERTIJD FIN. MEEST GUNSTIG.
| Bedrijfsnaam |
De monteur is er in geslaagd om de (voor mij) ingewikkelde technische informatie om te zetten in duidelijke bewoordingen. Ook gaf de monteur heldere informatie over eventuele uitbreidingen of aanpassingen. Een tevreden klant dus!
| Bedrijfsnaam |
Oplossingsgerichte medewerkers. Vlotte service. Prettig personeel.
| Bedrijfsnaam |
Aankoop zonnepanelen, vooraf ging alles heel vlot, en netjes zoals je van een goed bedrijf kan verwachten. Op de datum dat ze zonnepanelen kwamen leggen, kwamen ze keurig aan. Ze wisten niet precies waarvoor ze kwamen en wat er moest gebeuren, dus zeer slechte communicatie van het bedrijf intern, wat ik vaker meegemaakt heb in de maanden dat ze hun werk zouden komen doen. Voor de helft afgemaakt, en omdat het te hard zou waaien zijn ze na de voorbereidingen weer weg gegaan. De bovenste boomtoppen bewogen niet eens, maar ik vermoed dat ze ergens anders een grotere klus hadden waar ze naartoe moesten gaan. Ik had dus voor niks een vrije dag genomen. 2 weken later zouden ze aan het einde van de ochtend weer komen, wederom een dag vrij genomen, krijg ik om 13.00 een telefoontje dat ze niet komen want het andere werk liep uit. Dit zijn 2 dagen x 8 uur x €25,00 die ik dus misgelopen ben voor niks. Hier ben ik ook erg boos om geworden. Een week later waaide het te hard, deze werd netjes geannuleerd. Vervolgens weer 2 weken later een afspraak gemaakt, de jongens die toen kwamen, had ik die de eerste keer maar gehad, vriendelijke mannen die ook hun werk goed deden, absoluut geen klachten daarover, en het waaide bij hun harder dan de 1e keer, maar het was allemaal totaal geen probleem. Uiteindelijk heeft dit me dus 2 extra vrije dagen gekost dus €400,00. Dit heb ik aangegeven, mijn korting was €70,00 voor de 2 dagen en €30,00 omdat ze geen extra zekering hoefden te zetten. Naar mijn inziens een lachertje, zeker omdat ik van een vriend hoorde dat het veel te duur is voor 9 zonnepanelen, hij wilde ook bij saman bestellen, maar toen die hoorde van mij hoe het ging en wat het kostte, is hij op onderzoek uitgegaan, en heeft hij 18 panelen met omvormers voor de helft van wat ik betaalde, dus zoals ik het zie ben ik dubbel genaaid. Het heeft me veel geld extra gekost, en nog meer kopzorgen, als ik dat vooraf geweten had, had ik het zeer zeker niet gedaan.
Beste Peter, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de plaatsing van uw zonnepanelen niet goed is verlopen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Wij komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Wilbert Eekhof neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Na de recente installatie van mijn zonnepanelen werkte Solis Monitoring nog steeds niet. Gaf geen actuele data door. Vakkundig opgelost door uw deskundige medewerker. Geniet er nu van. Bedankt.
| Bedrijfsnaam |
exspansievat stuk en overdrukventiel lek. Snel en vakkundig vervangen. Toppie
| Bedrijfsnaam |
Prima werk goed overleg.
| Bedrijfsnaam |
Goed en snel geïnstalleerd.
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent met de installatie. Wij wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep
Schema levering en plaatsing correct. Monteurs prettige uitleg.
Beste heer van Opstal, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Hij heeft alles nagemeten en gecontroleerd.
| Bedrijfsnaam |
Wij hadden een probleem met onze Inverter, belde het algemene nummer van Saman, en werd 3 minuten later terug gebeld door de storingsdienst, wij hebben het probleem uitgelegd en zij zeiden zo spoedig mogelijk langs te komen, tot onze verbazing stond een kwartier later een monteur voor de deur en deze had binnen 5 minuten het probleem opgelost en liet bovendien een advies achter om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen Klasse !!!!
| Bedrijfsnaam |
Prima service, duidelijk uitleg, nette monteurs. Tip: mailtje een dag van tevoren sturen.
| Bedrijfsnaam |
De monteur had het probleem binnen 5 minuten opgelost.
| Bedrijfsnaam |
Op zich goed maar ik erger me er aan dat Saman een betalingstermijn hanteert van 10 dagen en daarna met incassokosten dreigt terwijl de betalingstermijn voor particulieren wettelijk minimaal 30 dagen moet zijn met daarna een kosteloze herinnering van nog eens 14 dagen!! 10 dagen kan echt niet voor particulieren en daar hebben ze er heel van als klant! Daar komt nog bij dat toen ik een offerte wilde voor verplaatsing van een airco unit ze aangaven hier niet voor gekwalificeerd te zijn (wat onmogelijk is voor een installateur van deze systemen!!) en mij probeerden een heel nieuw systeem aan te smeren. Echt heel slecht
| Bedrijfsnaam |
mooi materiaal maar zeer onvriendelijk communicatie met saman wij hebben toen we akkoord gingen met de aankoop 1 keer direct contact gehad. Daarna 19 keer bellen en geen antwoorden krijgen. uiteindelijk de dreiging dat wij niet zouden betalen kon er wel contact gelegd worden. Na het zoveelste mailtje kwam er eindelijk schot in de zaak. de werkzaamheden werden gestart met de nodige beschadigingen zonder dit te melden ,hier kwam ik dezelfde avond achter. wat denk je 15 dakpannen kapot bijna onder elke beugel,dit is geen vakwerk. helaas heb ik toen voor mijn eigen besloten er een nieuw dak en dakpannen op te leggen. toen ging het weer mis met de communicatie, dus weer bellen en bellen en steeds maar weer ik geef het door aan mijn collega en wat denk je wachten wachten wachten. Dan zelf maar weer bellen en eindelijk was er iemand aan de telefoon die er werk van maakte en binnen een half uur iets geregeld had. p.s. als je monteurs krijgt die zonnepanelen komen leggen en ik zeg tegen hun succes was er toch 1 persoon bij die zei ja maar mijn maat begint niet voor hij koffie gehad heeft !!!!!!! en dan onder avond 15 dakpannen kapot ,dan voel ik mij zwaar bedonderd daarbij komt nog de aanmaning om te betalen,terwijl ik verscheidene mailen had gestuurd die niet gelezen worden dan zakt mijn broek af, maar nu is alles in orde hoop ik gr.
Beste Cees, Bedankt voor uw reactie, Wij vinden het vervelend om te horen dat de communicatie niet ging zoals het hoort. Wij nemen uw review zeker serieus en gaan dit terugkoppelen bij de afdeling. Zij zullen contact met u opnemen hierover. Onze oprechte excuses. Wij wensen u nog een hele mooie dag. Met zonnige groet, Saman Groep
Monteur verhielp niet alleen het probleem, maar gaf ook meteen aan hoe het werkt zodat je de volgende keer zelf ook de eerste stappen kunt nemen, daarbij zeer klantvriendelijk!
| Bedrijfsnaam |
Degelijke en vakkundige aanpak. Alles bekeken. Goede uitleg
| Bedrijfsnaam |
De ECHTE oorzaak was het bevriezen van de leiding naar de warmte pomp, waardoor de veiligheidsklep open sprong en de druk in het cv-water wegviel. DAARNA heb ik het systeem bijgevuld en op de analoge drukmeter tot halverwege het groene vlak gevuld. Op de digitale meter van de cv-ketel bleek de druk 1,9 atm te zijn. Het KUNNEN BEVRIEZEN van het water in de Daikin-warmtepomp vind ik een ernstige ontwerpfout. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik me destijds heb laten ompraten door Erik 't Mannetje om een Intergas met Daikin te kopen in plaats van een Nefit Enviline. p.s. Op eerste Kerstdag in 2019 hebben wij óók in de kou gezeten door dezelfde oorzaak. Nu toevallig wéér op een zondag! kerstdag 2019
| Bedrijfsnaam |
De 3 mannen die bij mij de zonnepanelen hebben ver- en geplaatst hebben goed en snel werk geleverd. Een en ander is misgegaan bij de offerte. Er is een miscalculatie gedaan voor het aantal te verplaatsen panelen, dit gaf een hoop reuring (plaatsen frame en omvormer). Dit is wel hersteld, dankzij de monteurs. De hoogte van het bedrag, dat ik van de belastingdienst zou terugkrijgen is veel lager dan opgegeven in de offerte. Dit komt omdat er een aftrek is voor het aantal geleverde KWh niet is meegenomen en het vervangen van de meterkast was ook meegenomen in de belastingteruggave. Deze komt niet in aanmerking voor aftrek. Wees alert op de aangeleverde offerte.
Beste Ed, Hartelijk dank voor uw e-mail. Fijn dat u tevreden bent over het plaatsen van de zonnepanelen en dat de monteurs juist werk hebben geleverd. Betreft de offerte vind ik het jammer om te lezen dat dit niet juist is verlopen. Dit heb ik doorgegeven aan de betreffende bedrijfsleider en hierover zal er contact met u worden opgenomen. Wij wensen u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.