Filters

6

Info met advies nadat deze geplaatst zijn is zeer matig

Voordat ik weer deze laad plaatsen moet ik er wel over nadenken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Top

De monteurs waren mooi op tijd en hebben keurig werk geleverd. Tot op dit moment, dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, maar de communicatie kan veel beter

Ik ben tevreden met de zonnepanelen. Alleen heb ik te vaak achter vragen en onderdelen aan moeten gaan, dat is voor verbetering vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

snelle, competente en zeer vriendelijke installateur

Er is al een geïmproviseerde oplossing gevonden door diagnose op afstand. Heelemal prima. Dank u wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer deskundige en klantvriendelijke service

Zeer deskundig advies gehad over de keuze van de laadpaal en de installatie. Tijdens het werk kwam met er achter dat bevestiging aan de buitenmuur niet mogelijk was. In goed overleg dan toch gekozen voor paalmontage. Monteurs zeer vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar aletrnatieven en het regelen hier van

  • Aanbevelen? Ja
1

Opeenstapeling van fouten.

1. Lekkage thermosstaatkraan telefonisch gemeld. Medewerkster verzuimt dit verder uit te zetten. 2. Na hernieuwd telefonisch contact op de volgende dag is alsnog afspraak ingepland. Probleem wordt verholpen maar monteurs (2!) verzuimen installatie te ontluchten. 3. Wederom telefonisch contact opgenomen. Het lukt niet om uw medewerker duidelijk te maken wat het probleem is. Wordt opnieuw ingeboekt als lekkende thermostaatkraan. Omstreeks 20:20 uur melding per E-mail dat monteur volgende ochtend komt. 4. Monteur komt in genoemde tijdspanne niet opdagen. Na (wederom) telefonisch contact met lange wachttijd (6 minuten) blijkt dat de monteur fors vertraagd is. Verder wordt toegezegd dat de tweede visite niet gefactureerd zal worden. 5. Op werkbon zijn de uren voor het ontluchten zonder enig commentaar toegevoegd. Naar alle waarschijnlijkheid worden ze dan ook gefactureerd. Een volgend telefonisch contact met u zit er aan te komen.

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer goed

monteur was zeer duidelijk met het uitleggen had goede kennis van zaken zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en vlot gewerkt

Prima personeel keurig overlegt en plannen uitgevoerd. Vlot en netjes!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Zeer tevreden

Na veel vergelijk voor Saman Groep gekozen. Bereikbaarheid van de afdeling verkoop kan beter. Kantoor en technische personeel helemaal prima! De panelen zijn snel en vakkundig geleverd, aangebracht een aangesloten. Technisch personeel is zeer vriendelijk, werkt netjes en neemt alle tijd e.e.a. uit te leggen na inbedrijfstelling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Alles conform afspraak.

Alle afspraken, van af het oriënterend gesprek tot het plaatsen van de panelen, nagekomen. Prettig geholpen, ook door de door Saman ingehuurde arbeid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Ik ben uitstekend geholpen met het advies en de installatie.

verder niets toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Monteur is top. Service desk laat steken vallen

Het kost veel moeite om antwoord te krijgen. De 2 werkdagen termijn wordt nooit gehaald. Verder onduidelijkheid over de garantie bepalingen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima werk, geleverd zoals afgesproken en goede nazorg

De installatie is geleverd zoals afgespr0ken in de oferte. Door weersomstandigheden kon de installatie niet meteen volledig afgewerkt worden maar ook dit werd snel opgelost. Ook het contact met de storingsdienst verliep prima en deskundig, de de nazorg is ons goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

goed

ze zijn goed aangesloten maar het duurde even voor ze allemaal goed werkten

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Prima

De monteur die is geweest was erg vriendelijk en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Ik kreeg op vragen via mail snel antwoord. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf

telefonisch contact omtrent afspraak voor serv,beurt. komen op tijd. aardige en nette monteur. bekwaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Door ervaren CV monteur lekkage in CV ketel keurig verholpen.

Onze 14 jaar oude Remeha Aquenta CV ketel bleek in korte tijd een zeer lage druk te hebben gekregen.In eerste instantie kon hiervoor geen duidelijke oorzaak worden gevonden , maar toen een dag nadat de CV weer bijgevuld was, de druk opnieuw bijna tot 0 gedaald was, zagen we vochtplekken in het plafond,waarboven de CV ketel staat, dus de oorzaak moest binnen in de ketel gezocht worden. De CV monteur van Saman ontdekte dat een 3 weg klep binnenin de ketel aan het lekken was en had gelukkig een nieuwe klep bij zich,waarmee het probleem keurig verholpen werd. En dankzij het Saman Warmtegarantieplan waren uurloon, voorrijkosten en materialen bij deze storing gedekt !

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend maar wanneer de afspraak niet haalt zsm bellen zodat wij andere plannen kunnen maken

Dhr Raas (?) is zeer deskundig en dat komt de conditie van de apparatuur ten goede.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect team van medewerkers die perfect werk hebben afgeleverd.

De drie personen die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd waren goed op elkaar ingewerkt. Ze waren vriendelijk en behulpzaam in de omgang. Het resultaat ( de opbrengst zal ik moeten afwachten, maar het werk wat geleverd is ziet er prima uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

perfect geregeld en gemaakt

Wij zijn zeer tevreden met de geleverde diensten van Saman

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
1

Waardeloos2 (= in het kwadraat)

Zie onze mails

  • Aanbevelen? Nee
4

Kwaliteit was erg wisselend, van prima tot ronduit knudde.

Van begin tot eind is de ervaring enorm wisselend geweest. Naar mijn idee heeft dat 100% te maken met enorme drukte. Saman weet technisch prima hoe het moet, maar komt handen, hersens en vooral tijd voor aandacht te kort. Een aantal voorbeelden: De verkoper belt 30 min. van tevoren en moet zijn afspraak 2 uur verzeten. Komt dan wel snel met een goed en eerlijk advies en een overzichtelijke offerte. MAAR vergeet uiteindelijk weer het seintje "akkoord" door te geven aan zijn collega van de planning. Waardoor alles alsnog 1 a 2 weken verder uitloopt. De monteurs komen laat in de middag en komen daardoor tijd te kort om met voldoende aandacht uit te zoeken hoe een en ander elektrisch aangesloten moet worden. De monteur moet zijn zaterdag met vrouw en kinderen op offeren om het af te komen maken. De zaterdag komt hij een fout tegen. Oorzaak? Haast van zijn collega, kabeltje vergeten aan te sluiten...alle panelen moeten weer los gehaald worden. Dat word die zaterdag allemaal opgelost, maar in zijn haast vergeet hij dan weer een dakpan goed terug te leggen. Een maand later moet samen terug komen vanwege lekkage. Tot tweekeer toe wordt ik pas om 16:00 gebeld dat de afspraak verzet moet worden, "want ochtend klus loopt uit". Conclusie, de organisatorische gebreken doen de technische kennis en ervaring die wel aanwezig is teniet. Klussen worden stelselmatig te krap ingepland en daardoor afgeraffeld. Ik kies en betaal wat meer voor een specialist om "gezeur" te voorkomen. Helaas mocht dat niet baten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
6

Bedenkelijk

De eerste 3 dagen werkte de daikin totaal niet NL foute fabrieksinstelingen, momenteel is willekeur groot, NL als de warmtepomp behoort te werken, pakt de cv ketel het meteen over dan praat je over een temperatuur dat de warmtepomp al het werk moet doen en niet de cv ketel

  • Aanbevelen? Nee
4

Afspraak van 26/2 niet nagekomen.

Over de uitvoering op 5/2 zijn we tevreden. Monteur leverde goed werk en gaf goede info. Nieuwe kamerthermostaat bij hem besteld. Over 26/2 was ik zeer slecht te spreken. Afspraak werd niet nagekomen. Monteur zou volgens afspraak tussen 7.30 en 8.00 uur aanwezig zijn. Om 9.15 uur maar eens gebeld waar die bleef. Een kwartier aan de telefoon moeten wachten. Monteur zou binnen half uur er zijn. Dit klopte ook. De monteur wist niets van de afspraak en had vervolgens geen goede thermosstaat bij zich. Op 1 maart kwam de monteur de goede thermosstaat installeren. Goed van deze monteur.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.