De monteur sprak slecht nederlands. Was zeer snel en slordig! Dit hadden wij niet verwacht. Ook geen goede uitleg, maar...bedankte wel tien keer voor de koffie!
| Bedrijfsnaam |
plezierige monteur die in heldere bewoordingen aangeeft wat hij heeft geconstateerd en uitermate correct en klantgericht opereert
| Bedrijfsnaam |
Begin maart zijn er op mijn dak zonnepanelen geïnstalleerd door de Saman groep. De ervaringen met dit bedrijf zijn helaas bijzonder slecht. De volgende punten zijn niet goed gegaan: - kapotte dakdekking waardoor lekkage - panelen lagen verkeerd gemonteerd waardoor er een gedeelte losgewaaid is - geen ballast gebruikt - panelen niet volgens opgesteld legplan gelegd - nu 2 maanden later nog geen inloggevens om de opbrengst bij te houden. Inmiddels ben ik 2,5 maand verder. Een gedeelte van de problemen is nog steeds niet opgelost. De bereikbaarheid van degene die erover gaat is bijzonder slecht. Reageert slecht op mails en telefoon. Afspraken worden niet nagekomen
Beste Corne, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat de werkzaamheden niet fijn zijn verlopen. Ik ga uw review delen met de bedrijfsleider, hij zal telefonisch contact met u opnemen om de punten te bespreken. Wij streven er naar om alles netjes voor u af te handelen. Ik wens u een fijne dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Correcte monteurs, waren goed op de hoogte en deden de werkzaamheden in goed overleg. Mijn complimenten.
| Bedrijfsnaam |
lang moeten wachten steeds uitstel geen uitleg geen nederlandse beschrijving geen b.t.w. teruggave die wel beloofd was
Beste Clement, Bedankt voor uw eerlijke review, ik begrijp dat u nog een aantal vragen heeft over de btw teruggave? ik zal later vandaag even contact met u opnemen om hier wat meer uitleg over te geven Energieke Groet, Christel Samangroep
Bij ons zijn de zonnepanelen op de schuur geplaatst en de afstand die overbrugd moest worden zou volstaan met 2.5mm2 uit voorzorg 4mm2 gebruikt. Toen alle zonnepanelen geplaatst waren wilden ze niet meer de omvormer aansluiten omdat de kabel te dun zou zijn en deze nogmaals moest vervangen naar 10 mm2. Met diverse elektriciens contact gezocht en leveranciers en deze wijzen allemaal naar 2.5 mm2 voor deze afstand en vermogen. Na diverse overleg over en weer en veel gemor hebben ze na mijn toestemming toch nog alles aangesloten.
Ik heb helaas slechte ervaringen met Saman. Zeer slecht te bereiken. Afspraken komen ze niet na. Ze werken langs elkaar heen.
| Bedrijfsnaam |
Bekabeling meterkast naar schuur. Doorgesproken dat we een kabel zouden gebruiken van 4mm2 en na montage zonnepanelen op schuurdak werdt ons verteld dat ze de zonnepanelen niet aan gingen sluiten ivm te dunne kabel en dat deze vervangen moest worden voor 10mm2 na diverse overleg eigen elektricien en leveranciers zou het zelfs met 2.5mm2 volstaan. Saman wilde hier niet aan toe geven en stond erop dat ze de kabel vervangen wilden hebben. Na veel gemor en na mijn toestemming hebben ze toch besloten om hem aan te sluiten.
| Bedrijfsnaam |
Afspraak was van 10 tot 12,30, aankomsttijd bijna 2 uur ‘smiddags. Niemand heeft gebeld om ons te laten weten dat het later zou worden, ik was bijna op het punt om weg te gaan. Verder het werk was snel gedaan en naar tevredenheid,
| Bedrijfsnaam |
Op exact de afgesproken tijd 07:30 stonden de twee installateurs op de stoep die twee airco's hebben geinstalleerd en aangesloten. keurig gedaan allemaal.
| Bedrijfsnaam |
Ik ben zeer tevreden over de mannen die bij mij de zonnepanelen zijn wezen reinigen
| Bedrijfsnaam |
Prima schoongemaakt. Goed, dat het gebeurd. Stroomopwekking gaat gelijk omhoog
| Bedrijfsnaam |
Negatief: dat ik meer dan 1,5 maand heb moeten wachten voordat er eindelijk een monteur langskwam Positief: de kundigheid van de monteur
| Bedrijfsnaam |
Heel goede ervaring wat betreft vakkennis en uitvoering van de werkzaamheden. Vriendelijke mensen die meedenken
| Bedrijfsnaam |
goed
| Bedrijfsnaam |
Tot mijn verbazing 2 uur eerder met de installatie begonnen dan afgesproken. Ik ben gewend dat bedrijven later komen dan afgesproken. Duidelijke uitleg over de werking van de HR ketel en de Intergas Gateway.
| Bedrijfsnaam |
Willem, de monteur die de werkzaamheden uitvoerde wist echt waar hij met bezig was. Zeer vakkundig en grondig voerde hij de onderhoudsbeurt uit. Bovendien gaf hij goede tips voor het gebruik en het op de beste manier uitvoeren van dagelijkse controle op werking en eenvoudig onderhoud. Echt blij met ons onderhouds en service contract.
| Bedrijfsnaam |
Alles netjes geplaats en binnen alles netjes afgewerkt tot in de meterkast
Beste meneer van der Steen, Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze organisatie. Laten we hopen dat het zonnetje blijft schijnen zodat de panelen hun werk kunnen doen. Met zonnige Groet, Saman Groep
Zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam.
| Bedrijfsnaam |
Snel een afspraak kunnen maken en de monteur was vakkundig en klantgericht.
| Bedrijfsnaam |
Prima. Korte tijd van melding monteur.
| Bedrijfsnaam |
Er zouden bij ons 8 panelen op het dak worden gelegd, een vrij eenvoudige opdracht zou je denken. Op de dag van plaatsen bleken er maar 7 panelen te passen en toen begon de ellende. Het systeem werkte niet, een week later kwam er iemand langs om de installatie af te ronden, maar ook toen kreeg men het systeem niet aan de praat. Daar kwam nog bij dat de panelen zodanig dicht bij de dakgoot liggen dat bij een stortbui het regenwater over de goot heen schiet. Vervolgens heeft het 5 weken geduurt voordat ze met een oplossing kwamen, iedere keer moest ik zelf het initatief nemen om contact op te nemen. Uiteindelijk was hun oplossing om alles zo te laten en alle optimizers te vervangen zodat het systeem zou werken. Wat betreft de regenwaterafvoer ben ik daar maar mee akkoord gegaan, anders hadden er maar 5 panelen overgeblen. Ik wilde echter wel dat ook het 8e paneel nog geplaatst zou worden, en daar zouden ze naar gaan kijken. Na ruim een week weer niets gehoord te hebben zelf maar weer gebeld, bleek dat ze nog steeds uitgingen van 7 panelen. Opnieuw aangegeven dat ik dat 8e paneel ook wilde hebben. Na ongeveer 10 weken was de installatie afgerond en werkten de panelen eindelijk. Nog 1 ander punt. Je koopt wel bij Saman maar de installatie besteden ze uit aan een ander bedrijf.
Beste W, Hartelijk dank voor uw review. Erg jammer om te lezen dat de werkzaamheden niet naar wens zijn uitgevoerd. Hopelijk is ondertussen alles naar wens voor u afgerond. Ik deel uw review met de teamleider van de afdeling zonnepanelen zodat wij persoonlijk in contact met u komen om het proces nog even met u te bespreken. Ik wens u nog een prettige dag toe. Met zonnige groet, Saman Groep
Hij stelde zich correct op mbt de coronaregels, was prettig in de omgang en maakte een professionele indruk wat zijn taak betreft. Wij zijn zeker tevreden over zijn geleverde werk.
| Bedrijfsnaam |
Het voldoet ruim aan mijn verwachting. Zonder dat ik niet eerder tot die stap ben overgegaan. Kwam ook omdat mijn huis een monumentenstatus heeft. Pas op het laatste moment, op het punt staande een deal te sluiten met de Postcoderoos, besefte ik dat de schuur achter in de tuin wellicht voldoende zon (omgeven door bomen) opving om 8 zonnepanelen rendabel te maken. Tot heden 1 dag al 15KWH gescoord. Ik heb zon vanaf 12.00 uur tot 19.00 uur. Dus blij dat ik het gedaan heb.
Beste Marcel, Wat een mooie review, dank u wel! Fijn om te lezen dat onze service naar wens is verlopen voor u. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een zonnige dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep
Na aanvankelijk stroeve communicatie een vakkundig en prettig uitgevoerde montage van een nieuwe CV
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.