Filters

4

Werkzaamheden NIET uitgevoerd. Te weinig materiaal bij zich

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
1

Erg slecht

Er verscheen een mededeling HL-12 geactiveerd op de App van Daikin. Nergens op website en/of handleiding van de installatie was iets terug te vinden over aard van de storing. Op de website van Saman is er geen zelfhulp voor Daikin. Wel voor veel andere merken. In de handleiding voor installateur staat “ contact opnemen met leverancier” . Op donderdag avond 24 juni om 22.15 heb ik de storingsdienst gebeld. Bovenstaande uitgelegd en aangegeven dat ik niet kon beoordelen hoe serieus de klacht was en of ik hiermee kon wachten tot de volgende dag. De dame aan de lijn kon dat ook niet en heeft de storingsmonteur ingeseind. Hij belde mij zo’n 10 minuten later. Nummer 0653620049. Het eerste wat hij mij zei was: Ik begrijp niet dat u nog ‘s avonds belt. Toen ik hem erop wees, dat op de website storingen verhelpen 24/7 wordt aangeboden, vernam ik dat hij al in bed lag. Hij vervolgde met een zin die begon met de woorden “ U moet”. Daarop heb ik hem medegedeeld, dat ik helemaal niets moest en heb hem gezegd, dat ik later nog wel eens terug zou bellen. Ik heb daarmee gewacht tot na het weekend. Op maandag 28 om 13.51 heb ik opnieuw via 085 6203100 de storing gemeld. Men bleek op de hoogte dat ik al eerder belde. Opnieuw werd e.e.a. Doorgeven. Die dag werd niet meer teruggebeld. Op dinsdag opnieuw gebeld om 9.08 en later die dag werd gemeld, dat de monteur pas de volgende dag aanwezig kon zijn. Dat is gebeurd. Reparatie naar alle tevredenheid verricht. Wel ontving ik daarjuist een reparatiebenodigdheden waarop mijn “ handtekening” stond. Zelf heb ik echter niets ondertekend. Valsheid in geschriften? Natuurlijk zou ik desgevraagd de bon hebben ondertekend. Maar deze handelswijze is op zijn minst vreemd te noemen. Aan u laat ik de keuze in welke categorie van dienstverlening ik de prestaties van de firma Saman moet plaatsten.

  • Aanbevelen? Nee
4

de tapconfort functie blijft constant schakelen

Er is geen lekkage in de waterleiding! Nu de monteur de tapcomfort functie heeft uitgeschakeld blijft de warmwater vraag uit. We hebben gecontroleerd op een lek in waterleiding, en die is er niet. Ik vraag me af of de tapcomfort niet stuk is, omdat die constant blijft schakelen. De warmtewisselaar wordt nu niet warm gehouden. De monteur ging er niet vanuit dat de klacht aan de tapcomfort ligt maar dat de klacht ligt aan een lekkende waterleiding.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed werk geleverd

De monteurs hebben goed en netjes gewerkt. Vol begrip hebben ze onze aanwijzingen opgevolgd over het feit dat onze trappen recentelijk geschilderd waren.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ben een tevreden klant

We zijn goed geholpen door de vriendelijke monteurs. Ze moesten wel een keer terug komen voor een kleine reperatie.

  • Aanbevelen? Ja
4

14 panelen laten plaatsen, verkeerd bedraad.

14 panelen laten plaatsen, daarna de opbrengst gevolgd. Dit viel toch wel tegen, dus contact met Saman op genomen. Al snel gezien door de monteur dat de panelen ( 7 zuid en 7 west ) verkeerd waren verbonden met de omvormer. Nu nog even wachten op zon om de opbrengst te vergelijken met vorige zonnige dagen. Ben bang dat bovenstaand niet alleen bij ons is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aardige mensen

Bij ons heeft Richard de cv ketel geplaatst. Vlotte plaatsing en alles netjes afgewerkt en opgeruimd. In één woord geweldig. Ga zo door Richard.

  • Aanbevelen? Ja
10

voor zover ik het kan beoordelen, is het prima en prettig verlopen

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een service!

Vandaag kwam Rob van der Bijl onze airco's onderhouden. Hij arriveerde exact op tijd! Is een respectvolle, beleefde en heel aardige man. Maar de werkzaamheden, jeetje wat een perfectie streeft deze werknemer na! Rob is een hele harde werker en maakt echt alles tot in de kleinste details schoon. Het is bijna extreem te noemen, maar wij zijn ermee in onze nopjes! Als het kan en mag zouden wij graag ieder jaar het onderhoud door hem willen laten uitvoeren. Een absolute Saman topper is het! Hartelijk dank voor de top service van Rob! En hopelijk zien wij hem volgend jaar weer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig om de werking van de zonnepanelen te zien op de meter/telefoon !

Niet stil gestaan bij het aanschaffen van zonnepanelen wat dit zou kunnen opleveren alleen nog niet geheel duidelijk hoe de terug lever stroom verrekend wordt en wat het resultaat kan zijn .De warmte pomp samen met de zonnepanelen werkt in ieder geval ook geweldig. Ben zeer benieuwd wat deze investering in totaal aan aardgas gaat bezuinigen .Nog geen duidelijk inzicht hierin maar wel het volste vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Op afgesproken tijd, correct

De monteur kwam op afgesproken tijd, heeft zijn werk correct en netjes uitgevoerd. Hij gaf ook uitleg over de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soms moet je even wachten maar het resultaat telt uiteindelijk.

Omdat je het weer nu eenmaal niet in de hand hebt kan het zoals in mijn geval wel eens voorkomen dat het niet mogelijk is om de werkzaamheden (buiten) uit te voeren en moet je helaas een nieuwe afspraak maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

super gedaan door de monteur

een intergas hr ketel gekozen in overleg met saman op de afgesproken tijd stond de monteur voor de deur zeer deskundige man, die weet waar hij het over heeft en klantvriendelijk ivm een krappe ruimte voor de cv aan te sluiten, heeft de monteur (Kajokole R.L.) dit super voor elkaar gekregen de monteur was zeer gedreven en werkt met passie voor zijn vak, en dat was te zien aan het eindreseltaat!!! helemaal happy met de service van saman en met de monteur die ze gestuurd hebben

  • Aanbevelen? Ja
9

Voortreffelijk.

CV-ketel zonder problemen vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig netjes wek afgekeverd

Kundige ,beleefd personeel dat zo netjes mogelijk probeert hun werk uit te voern

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle installatie door aardige mensen.

De installateurs waren keurig op tijd en werkten stug door. De cv-ketel werd keurig en snel geïnstalleerd. De medewerkers waren zeer beleefd en vriendelijk. De eerste ervaringen met de ketel zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
6

Afspraak nakomen

De koop en plaatsing van de zonnepanelen ging goed alleen de beloofde dat ik binnen 4 tot 5 werkdagen het wachtwoord zou krijgen om via de app de werking van de zonnepanelen te zien is niet goed gegaan heb zelf elke week moeten bellen hoe het er voor stond elke week beloofde ze dat ze terug zouden bellen hen helaas een maand geduurt. Ook voor een vraag voor het reinigen van de panelen of ze daarbij een steiger nodig hadden heb weken en weer na een telefoontje van mij geduurt voor dat ik het antwoord kreeg . Het personeel sta je wel vriendelijkte woord maar afspraken dat is een min punt. zou ook bij aanbeveling meschien geplaatst kunnen worden dan had ik dat gekozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Top

Hele aardige man die creatief kon omgaan met wat hij aantrof en mijn geklets aan kon! Positieve kerel! En verheug me op de winter met goede temperaturen in de zaak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Storing gemeld over zonnepanelen op 28-06-2021. Op 30-06-2021 omvormer vervangen. De werkzaamheden zijn tot tevredenheid uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ervaren monteur, vriendelijk en klantgericht en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

We hebben 2 airco’s laten plaatsen. De monteur gaf aan dat hij geen ervaring had. Airco intussentijd niet gebruikt. Vervolgens bleek op de warmste dag de airco niet te doen. Afspraak om vandaag monteur langs te komen tussen 10 en 12.30. Komt er iemand die aangeeft geen verstand te hebben van airco. De afstandsbediening laat zien dat er geen vloeistof in zit. En nu? Wel overigens al een werkbon ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima onderhoud gedaan aan onze airco

Het jaarlijks onderhoud aan de airco laten doen en dit is gedaan zoals verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Ging even mis, verkeerde omvormer maar werd snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

deskundige service

goede uitleg gekregen over de werking van de hybride warmtepomp waarbij voor mij toch een paar dingen wat duidelijker werden. Onderhoudsbeurt en schoongemaakt. Duidelijk en nette uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvolledige voorlichting en slepende afhandeling

In het verleden zeer positieve ervaringen. Nu echter teleurgesteld. 1. Onvolledige voorlichting waardoor wij ruim € 1.100,- subsidie mislopen, 2. Gebrekkige communicatie rondom de registratie bij Solar Edge en 3 al maanden aan het wachten op een beugel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.