Alles verliep op rolletjes. Snel en vakkundig. Alles netjes opgeruimd
| Bedrijfsnaam |
Wat was ik toe aan een nieuwe cv-ketel. Afspraak gemaakt, goede communicatie, snelle levering, vakkundig geïnstalleerd. Vlotte, vriendelijke en vooral vakkundige monteur. Ik heb er een goed gevoel bi Saman .
| Bedrijfsnaam |
In het weekend had ik een storing aan mijn warm water toestel, Saman heeft het euvel snel en vakkundig gefixed
| Bedrijfsnaam |
Zeer tevreden over de werkzaamheden aan onze cv-ketel door monteur Kevin Zijn advies om een contract af te sluiten met jullie zullen wij opvolgen Graag zien wij bij de volgende onderhoudsbeurt monteur Kevin terug Vriendelijke groeten fam. de Wijs
| Bedrijfsnaam |
Prima service vd samen groep
Beste Odis, Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep
Heb een prettig zeer goed technisch gesprek gehad en bezoek van uitvoerder die wist waarover hij sprak. Nam alles op en we maakten goede afspraken op papier. Wij deden wat en saman zou de rest doen. Op de afgesproken levertijd kregen wij tijdig bericht dat ze kwamen en op die dag kwamen een groep van 4 bekwame team leden die alles in één dag monteerden en opstartten.20 panelen 100% goed werkend overgedragen ik ben zeer tevreden en geniet elke dag. Gerard barnhard met dank aan saman en zijn vriendelijke bekwame teams.
| Bedrijfsnaam | Eurotech management services |
Beste meneer Barnhard, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de adviseur en de monteurs die bij u langs zijn geweest! De adviseur is ook erg blij dat u zo tevreden bent! Wij wensen u nog veel plezier van uw zonnepanelen en een mooie opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep
De servicemonteur was prima op tijd en heeft snel de warmtepomp vakkundig nagelopen,ook de storing aan de split airco is snel gevonden. Helaas moet een onderdeel besteld worden.. Al met al een vriendelijke en een correcte meneer.
| Bedrijfsnaam |
De levering van de zonnepanelen was sneller dan verwacht. De bedrading van dak naar meterkast is netjes weg gewerkt zonder dat het in het zicht komt, ondanks dat er geen bestaande doorvoer mogelijk was. De installateurs hebben alles goed werkend achtergelaten en hebben alle rommel meegenomen.
Beste Jaap, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de installatie van uw zonnepanelen! Mooi dat de afwerking netjes is uitgevoerd, ondanks het ontbreken van een doorvoer. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst. Met energieke groet, Saman Groep
Snel en vakkundig gedaan!
| Bedrijfsnaam |
Nadat de ketel geen warmwater meer gaf. Op zondag gebeld naar het storingsnummer. Probleem ingesproken. Werd op maandag, zoals aangegeven op het bandje, netjes teruggebeld. Probleem aangegeven. Werd even later snel teruggebeld door de planning. Monteurs waren in afgesproken tijdsbestek aanwezig. Nadat probleem was gelokaliseerd werd onderdeel opgehaald en snel en vakkundig geplaatst. Hiermee was het probleem verholpen. De monteurs waren netjes en vriendelijk. Goede services van zowel aan de telefoon als bij het verhelpen van het probleem. Complimenten .
| Bedrijfsnaam |
er moesten 12 panelen geplaatst worden verdeeld over de breedte van het dak,het scheelde echter 1 1/2 pan. het horizontale verloop was ook niet helemaal correct. De technische kennis verschilt van de monteurs tav het kader van Saman. Verder vind ik de houding van sommige monteurs hautain tav de klant. Het naar huis gaan staat boven de aanmerkingen van de klant. Eenmaal betaald geen verdere actie
Beste meneer de Scheffer, Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat niet alles naar verwachting is verlopen en niks meer vernomen heeft van ons. Ik ga dit voor u doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep
zeer vriendelijke installateur die zeer vakkundig te werk ging zeer tevreden .
| Bedrijfsnaam |
Medewerker was voor het eerst hier . Hij was prettig in de omgang. Legde uit wat hij deed en waarom en gaf bruikbare adviezen.
| Bedrijfsnaam |
sAvonds zag ik dat een kraan die hij op de zolder kamer had gebruikt steeds water lekte / drupte. Er staat nu een emmer onder. De watermeter stond tien hij kwam op anderhalf dus boven de 1. Ik kijk om 20.00 uur en de zwarte wijzer staat onder 1. Ik water bijgevuld. Op het scherm zie ik 1 stip, ik reset...ik zie 0,3, 10 ...ik pak het boekje erbij en kan er geen wijs uit. Dan springt de meter op 0 en even later op 1 stip.
| Bedrijfsnaam |
Waarom niet meteen een goed werk afleveren in plaats van later wel goed oplossen.
| Bedrijfsnaam |
Er wordt een bestasnde cv ketel vervangen voor een nieuwe. De monteur loopt de hele dag te foeteren en gaat behoorlijk ruw aan het werk. Diverse beschadigingen aan de muren en radiators, en laat zijn gereedschap behoorlijk hard op de vloeren neer ploffen. De monteur klaagt voordurend tegen ons dat die rot kranen muurvast zitten. Ook nog klagen dat het allemaal lang duurt, aan al dat gedoe werden we daar niet vrolijk van. Heb nog de oude cv keten mee naar beneden gesjouwd met de monteur. Dan blijkt ook nog dat er, toen de monteur vertrokken was dat er vele koppelingen en kranen lekten en de afvoerpijp van de cv zat lag op 5 cm tegenschot. Daarna is die monteur de andere dag door jullie naar ons terug gestuurd om het te verhelpen. Dat is maar gedeeltelijk gelukt ook de verwarmingen aan de voorkant deden het ook nog niet. Daarna zijn er weer 2 man geweest om dat te verhelpen, wat ook niet heeft geholpen en ze hadden verkeerde ontluchters bij! Daarna zijn er weer 2 man gekomen en eindelijk alles is dicht.
| Bedrijfsnaam |
Ondanks de wachttijd welke wij hebben gehad om de storing opgelost te krijgen is deze netjes afgewikkeld. Wij stellen het ook zeer op prijs voor het toegestuurde boeket. De service is goed en ook de uitleg van medewerker en dames van de binnendienst. Met vriendelijke groet. Jan Kemmeren
| Bedrijfsnaam |
Mijn ervaring met de monteur w van der horst is zeer positief erg kundig netjes duidelijk
| Bedrijfsnaam |
De samenwerking van deze drie monteurs die de installatie hebben uitgevoerd verliep bewonderenswaardig soepel. Het geeft ons als klant een hele professionele en deskundige indruk. Het team, (om het zomaar te noemen), werkte bijzonder netjes dat maken we vaak anders mee. Ten alle tijden behielden ze een professionele en klantvriendelijke bejegening. Dat is iets waar we ook bijzonder aan hechten. De uitleg en instructie was ook helder en prettig. Kortom met zulke mensen maken jullie als Saman groep een hele goede reclame voor je product en service. Jeroen, JanWillem en Dion hartelijk dank!!!
| Bedrijfsnaam |
De aansluiting had netter gemogen is hier geen controle op vanuit Saman. En de gegevens van de opbrengst zijn nog steeds niet op te halen in de app op mijn telefoon.
Beste meneer Kanters, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is verlopen en dat u nog wacht op uw inlog gegevens. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Ik heb uw review gedeeld met de manager van de afdeling zonnepanelen. We komen graag persoonlijk met u in contact en streven er naar om alles netjes voor u af te handelen Een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep
Op een gedegen manier is de monteur aan de slag gegaan om het probleem van de druk verliezende cv ketel te onderzoeken. Snel en daadkrachtig werd de oorzaak gevonden. Keurige monteur, vriendelijk en vakbekwaam.
| Bedrijfsnaam |
Sept 2020 zijn bij mij zonnepanelen geplaatst op een platdak. De bekabeling naar de meterkast toe is vanaf het begin lelijk en niet deugdelijk geïnstalleerd (een rechtopstaande verbinding van een flexibele naar vaste PVC buis) waardoor regen naar binnen kon lopen. Hiervoor een klacht ingediend. Monteurs zijn teruggekomen en hebben de verbinding toen afgekit (!). Dit moest voldoende zijn. Enkele weken terug was het dus zover, het water liep recht mijn meterkast in na een hoosbui. Een levensgevaarlijke situatie. Wederom klacht gemeld, er is toen een servicemedewerker ter plaatse komen kijken. Duidelijke afspraken gemaakt over het herstellen van de lekkage en het netjes afwerken van de bedrading op de buitenmuur middels een kabelgoot (staat tevens op werkbon). De monteur die een week later op de stoep stond, had echter geen idee wat hij moest komen doen. En had dus ook geen geschikte materialen en een kabelgoot bij. Hierdoor is de buitenmuur nu afgewerkt met flexibele gele installatiebuis voor binnen en zwarte kit (!). Wederom klacht ingediend, maar volgens de serviceafdeling is de lekkage verholpen en hiermee de kous af. Volgens Saman zijn er geen afspraken gemaakt over de afwerking (terwijl dit toch echt op de werkbon staat). Gevraagd om een leidinggevende te spreken, deze zou mij al enkele dagen terug al bellen, maar helaas nog niet gebeurd. Het lijkt er op dat Saman gaat voor kwantiteit in plaats van kwaliteit. De interne communicatie tussen afdelingen en monteurs is niet op orde.
Beste Tom, Hatelijk dank voor uw review Jammer om te horen dat de communicatie niet goed verloopt. Uw review heb ik gedeeld met de leidinggevende van de afdeling hij zal zo snel mogelijk contact me u opnemen. Wij streven er uiteraard naar om alles netjes af te handelen voor u. Met vriendelijke groet, Saman Groep
De planning door Saman en de communicatie was waardeloos. Op de geplande datum en tijdstip van 29 juni tussen 10 en 12.30 uur verscheen er niemand. Communicatie vanuit Saman was nihil. Na zelf bellen bleek dat het schoonmaakbedrijf de planning op 1 dag later had staan. Factuur op 8 februari 2021 betaald. Tig keer moeten bellen voor de planning en nu pas uitgevoerd. Reden voor mij om dit schoonmaakcontract per 2022 op te gaan zeggen.
| Bedrijfsnaam |
Afspraak op tijd. Monteur vriendelijk en bekwaam. Goede adviezen.
| Bedrijfsnaam |
Het is een HEEL lang proces geweest dat wij "SAMEN" hebben doorploegd met veel ups and downs. De afronding, nu ruim een half jaar later, heeft na goed overleg hier thuis in Middelburg met de verantwoordelijke heren binnen de Saman groep naar volle tevredenheid plaats gevonden! Hoop dat een en ander ook voor de Saman groep een aantal goede (positieve) leermomenten heeft opgeleverd.
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.