Filters

7

Positief met een kritische kanttekening.

Mijn ervaringen omschrijf ik als volgt : Na onze melding van een vermoedelijke gaslekkage in een leiding onder de vloer kwam u snel in actie. Op donderdag 29 juli is er een monteur geweest die vaststelde dat er inderdaad en lek moest zitten in een oude leiding onder de vloer. Er is toen een afspraak gemaakt voor reparatie op dinsdag 3 augustus. De monteurs die kwamen hadden van alles bij zich, o.a. een nieuwe kunststof gasleiding van ongeveer 25 mm. Het was dus duidelijk dat deze gelegd en aangesloten moest worden. Wat ze niet bij zich hadden was een boor van voldoende grootte om de leiding door de muur te kunnen leggen, en ook ontbraken er wat koppelingen. Deze zijn toen door hen opgehaald waardoor zij dus ongeveer anderhalf uur niet aanwezig waren. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar ik ben niet van plan voor dit soort fouten te betalen. Ik verzoek u dan ook te controleren dat deze uren niet op mijn factuur terechtkomen. Zie document werkbon 21221165.pdf – werkbon 377570

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Onze ketel is vakkundig geplaatst en uitgelegd door een hele opgewekte en servicegerichte monteur, die zonder problemen enkele weken nadien terugkwam toen bleek dat de afvoer naar heg dan niet helemaal goed afsloot…,

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel, adequaat en zeer klantvriendelijk

Fijn dat mijn probleem snel was opgelost, met een kundige en uiterst vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
9

Wij zijn heel tevreden over het werk wat geleverd is .

Wij zijn door twee deskundige monteurs aan een nieuwe CV ketel geholpen . Corona regels werden goed nageleefd . Deskundig , vriendelijk en netjes .

  • Aanbevelen? Ja
10

100 % betrouwbare onderneming.

Alle afspraken werden volgens tijdschema nageleefd. Ik ben meer dan tevreden over installatie, hulp bij terugvorderen BTW en aangeboden service voor de komende jaren. Ik kan deze onderneming zonder meer dan ook aanbevelen, en kan van dag tot dag volgen wat mijn zonnepanelen opleveren...

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
9

Zeer prettige ervaring.

Een afspraak voor onderhoud van mijn CV-ketel werd automatisch ingepland en verzetten van die afspraak ging makkelijk en snel. De onderhoudsmonteur was er op de afgesproken tijd en werkte snel en heel georganiseerd. Hij kon goed uitleggen waarom bepaalde onderdelen vervangen moesten worden en heeft na afloop van het onderhoud alles keurig opgeruimd. Al met al een heel goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

correcte afhandeling van begin tot resultaat

een vlotte correcte afhandeling van het begin tot het plaatsen. er was bij aflevering geen papiertje of zo te vinden alles keurig opgeruimd. Vriendelijk behulpzaam en zeer duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
8

Panelen doen het prima

Echter krijg nu brief vd belasting over btw aangifte, hierover werd gezegd dien de teruggave btw in bij de belasting. Dat hebben we gedaan .dat forfait wordt toch vh btw bedrag afgetrokken? Hoeven wij verder toch niets meer aan te doen? Hierover had men bij Saman wel wat duidelijker kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Zeer goed

Nadat er verkeerde panelen waren geplaatst heeft men dat netjes en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
1

slechte communicatie en vertegenwoordiger /monteurs die niet dezelfde installatie normen hanteren

Offerte traject ok, eerste afspraak niet met genoeg man dus werkzaamheden niet kunnen afmaken. Kan gebeuren. Werd tweede afspraak gemaakt met mijn zoon van 12 die toevallig thuis was. Raar.... Tweede afspraak na 2 weken monteurs op bezoek en waren gelijk negatief over werk vorige collega. Paneelverbindingen op het dak lagen scheef en omvormer tegen CV ketel wat niet mocht. Hadden geen tijd om alles in orde te maken. Service gemeld en ongeveer in 4 weken tijd 5 herinneringen gestuurd maar geen reactie. Eindelijk contact met Saman voor afspraak dus wachten op servicemonteur. Helaas niemand komen opdagen. Hierover contact met Saman en wederom geen reactie (beetje rode lijn bij Saman) Eindelijk servicemonteur op bezoek wist de beste man niet wat hij kwam doen en vond dat alles wel ok was. Nu wel opgelost maar geen Saman meer voor mij. Jammer voor zo'n mooi bedrijf dat dit zo gaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

prima

De panelen lagen er snel op, rest verliep ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

prima

alles is vlot verlopen, aardige monteurs

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke en deskundig monteur bij installatie nieuwe CV Ketel

Deskundige montage, vriendelijke monteur, en prima werkende cv.ketel en nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijke professionele monteur

Er vond regulier onderhoud plaats aan onze warmtepomp en hybride verwarmingsketel. Een en ander is deskundig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoudswerkzaamheden door monteur prima, afspraak planning onvoldoende

Koste veel tijd en moeite om een afspraak te maken nadat het contract al velemaanden liep Wel tevreden over werk monteur!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik vind deze monteur een serieuze topper. Niet alleen op technisch vlak maar ook empathisch. Hij is zeer klantgericht en dat was nogal merkbaar. De monteur heeft vakkundig werk verricht en was een aangename kerel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goede ervaring

Volgens mij heeft de monteur goed ge werkt. En heeft mij goed uitgelegd wat hij gedaan heeft

  • Aanbevelen? Ja
8

Meer dan tevreden over de monteur.

Monteur Richard hardwerkend, vriendelijk en deskundig. Zeer tevreden over de geplaatste nieuwe cv-ketel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nieuwe cv-ketel Intergas HRE correct geplaatst

1. Contacten met Saman verliepen zeer plezierig. 2. Monteur Richard Kajokole deskundig, vriendelijk, meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het werk werd volgens offerte professioneel, correct en zorgzaam uitgevoerd.

SAMAN werd vertegenwoordigd door Richard; hij verwijderde een oudere (1998) CV ketel en installeerde een Remeha Tzerra 28. Wij waren vooraf op de hoogte gesteld van de plannen en Richard verscheen mooi op tijd met een goede portie gereedschap en technische kennis. Er werd netjes gewerkt en vermeden dat het een grote verstoring van de leefruimte werd. Het betrof hier een appartement met zeer beperkte werkruimte. De overlast werd sterk beperkt door een goede organisatie van het werk en klantgerichte werkhouding. Na installatie volgde een uitleg van de werking en instelling van de CV ketel en thermostaat. Er was een ‘ overdrachts ceremonie ‘ , dat was wel toepasselijk en vooral opmerkelijk. De Tzerra werkte meteen goed, en is door door Saman aan ons aanbevolen. Een goede keuze. Wij zijn erg tevreden over de gehele offerte - en installatie procedure en de CV werking. We kregen veel medewerking van Richard bij de afronding van de ‘ verbouwing ‘ . Het klopte allemaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantenservice en snel een monteur aan huis

Na melding van mijn storing dezelfde dag nog terugkoppeling en binnen afzienbare tijd een monteur in huis. Vriendelijke en adequate monteur met veel kennis, probleem verholpen en direct goede afspraken voor mocht mijn probleem opnieuw voorkomen. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden met de uitvoering van het onderhoud.

Deze onderhoudsbeurt aan de ketel hebben wij beter ervaren als voorheen. Kevin de monteur verstaat zijn vak uitstekend en geeft goed tekst en uitleg. Daarom zouden wij indien mogelijk het op prijs stellen, dat Kevin onze vaste monteur wordt.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet wat we gedacht hadden.

Wij zijn juist naar een bekend goed bedrijf gedaan voor onze zonnepanelen. Tot onze verbazing worden ze gelegd door mensen van een ander bedrijf (ingehuurd) wat ons erg is tegengevallen. Gebruiken binnen in huis slagpluggen voor het bevestigen van de omvormer op een gipsmuurtje van 7 cm dik... aan de andere kant van de muur ontstonden grote gaten... dit werd wel gerepareerd, maar het zegt al genoeg over de professionaliteit van iemand. Vervolgens sneuveld er een nokpan, wat kan gebeuren. gelukkig hadden wij een nieuwe liggen, maar deze word niet goed teruggelegd. Kon ook niet, want hij moest op maat gemaakt worden. Dit heeft heel lang geduurd voordat het weer netjes lag. Ondertussen hebben wij vernomen dat jullie afscheid van deze mensen hebben genomen. Ondertussen zijn jullie 'eigen' mensen langs gekomen voor de nokpan en om e.e.a. te controleren, wat ik wel weer een goede service vind. Maar tijdens deze werkzaamheden is er een zonnepaneel 'gesprongen', wat kan gebeuren. Maar nu wachten we alweer bijna 2 weken zonder dat we maar weer iets van jullie gehoord hebben. Alles zal met drukte te maken hebben, maar al met al zijn wij natuurlijk niet 100% tevreden. Hartelijke groet, Petra de Kramer

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap*
  • Prijs/kwaliteit*
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*
10

Vriendelijk benaderd en goed geholpen.

Probleem snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en duidelijke antwoorden op vragen + vlotte en nette afhandeling plaatsing cv

N.a.v. de offerte zijn de vele vragen duidelijk en snel beantwoord door de heer Dirk Jeras. Ook de andere communicatie met klantadviesgroep verliep altijd met respect. Na bevestiging van de offerte werd ik gelijk maandag opgebeld door de planning. Vrijdag konden ze al gelijk komen plaatsen. De monteur (Richard) kwam netjes op tijd. Een zeer beleefde man en kundig. Netjes geïnstalleerd, netjes afgewerkt, ruimte netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Heeft ook moeite gedaan om toch te zorgen dat er een witte thermostaat geplaatst kon worden. Helaas had Richard maar 1 zwarte en 1 witte thermostaat meegekregen terwijl hij 2 cv's moest plaatsen die dag. Aandachtspuntje?? Er werd nl. aangegeven dat de monteur altijd beide mee zou krijgen zodat de klant de kleur kan kiezen. Nu moest de monteur eigenlijk zeggen dat we die keuze niet hadden. Door vindingrijkheid van Richard toch de gewenste witte gekregen. Richard is een harde werker, amper tijd om iets te drinken. Na plaatsing een zeer duidelijke uitleg van bediening CV en tips om energie te besparen. Mensen als Richard moet je als bedrijf trots op zijn. Een heel goed visitekaartje voor jullie bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

0111-412647

[email protected]

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.