Monteur die de klacht goed heeft verholpen
| Bedrijfsnaam |
Deskundig en vriendelijk
| Bedrijfsnaam |
Na akkoord over de offerte binnen 4 weken de cv ketel geinstalleerd. De monteur was vriendelijk en in een halve dag was hij al klaar. Hij vergat wel een buis van de oude rookgasafvoer mee te nemen. Die heb ik zelf maar naar de stort gebracht.
| Bedrijfsnaam |
De monteur was prima op tijd en heeft geduldig geluisterd naar de bevindingen, wensen van de klant. Tot zijn verbazing was het onderdeel dat geplaatst zou worden niet op zijn werkopdracht te zien. Dus na twee maal telefonisch contact met mensen van de administratie, die vriendelijk maar niet technisch onderlegt zijn gemeld dat ik het onderhoud van mijn CV en zonneboiler op één dag wil hebben en een automatisch ontluchter geplaatst wil hebben op mijn "heatpipes". Dit zou via hen naar een werkvoorbereider naar de uitvoerende monteur gaan. Resultaat: monteur weet van niks omtrent de ontluchter. Hij gaat bellen en dan wordt er gebeld door experts die een automatische ontluchter ontraden met onderbouwing. Prima maar doe dit dan van te voren, zodat de monteur niet een hoeveelheid info/klachten te horen krijgt waar hij niets aan kan doen. Dit is mij meerdere malen over komen. De schil rond de uitvoerende monteurs geeft de informatie niet effectief door en de communicatie naar de klant is achteraf i.p.v. vooraf.
| Bedrijfsnaam |
Vandaag kwamen Jarno en Willem Jan bij ons voor het onderhoud aan de Zonnepanelen. Keurig op tijd, bereid tot veel uitleg en secuur werkend. Jarno constateerde een onveilige situatie in onze meterkast, geen fout van Saman, maar toch werd het meteen opgelost. Wij kunnen weer veilig slapen. Dank jullie wel mannen!
| Bedrijfsnaam |
Hoewel ikzelf niet technisch ben was ik onder de indruk van uw medewerkers onder leiding van Anthony. Vriendelijk / bekwaam / zeer actief. U mag zich gelukkig prijzen met zulke medewerkers administratieve afhandeling: Het btw teruggaafformulier ingevuld, helaas kwam ik aan het eind op een probleem, het is mij niet mogelijk factuur toe te voegen. Nog even met uw kantoor gebeld, helaas het blijft moeilijk Dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn computerkennis, zal iemand moeten inschakelen
Beste Wim, Hartstikke bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het werk van mijn collega's. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een mooie opbrengst toe van de zonnepanelen. Met zonnige groet, Saman Groep
Goede vakmensen met een vriendelijk woord ,
| Bedrijfsnaam |
Duidelijke uitleg van de mogelijkheden door de adviseur. Snelle verwerking van de aanvraag en offerte. En snelle vakkundige plaatsing van de zonnepanelen en bijbehorende elektrische aansluiting.
| Bedrijfsnaam | Mehlbaum |
Beste Trudy, Hartstikke bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een mooie opbrengst toe van de zonnepanelen. Met zonnige groet, Saman Groep
Ketel is snel en vakkundig geïnstalleerd door Richard! Alles netjes opgeruimd en meegenomen.
| Bedrijfsnaam |
Goeie monteur
| Bedrijfsnaam |
Kwamen mooi op tijd en was heel beleefd , gaf ook nog advies over iets dat verkeerd zat in de meterkast !!
| Bedrijfsnaam |
Snel, vakmanschap, goede informatie en prima monteur
| Bedrijfsnaam |
Monteur Richard zeer vriendelijk legt alles prima uit.
| Bedrijfsnaam |
Het adviesgesprek verliep vlot, totdat het traject uitgelegd moest worden. Het zou een lastige installatie worden, maar onderlangs de dakpannen van het huis was mogelijk volgens de adviseur. De kennis van de adviseur was redelijk, alleen had hij wel telefonisch contact nodig om te verifieren of de installatie op de wasmachinegroep aangesloten mocht worden (niet mogelijk) Verder drong hij een aantal keren aan op SolarEdge, hoewel hij zichzelf daar mee tegensprak door de afwezigheid van schaduw wat volgens hem de reden was om hiervoor te kiezen. De ploeg zou tussen 0730 en 0830 arriveren. De electricien was er om 0815, de paneelmonteurs pas later. Toen het traject aangelegd moest worden kwamen de eerste vragen al boven. Het bleek vrijwel niet uitvoerbaar. Tevens was de geleverde kabel te kort voor het traject dat bedacht was. Verder zou de kabel volgens de electriciens te zwaar zijn uitgevoerd wat installatie niet makkelijker maakte. (Ik ben trouwens wel blij met een dikkere kabel ivm verliezen) Uiteindelijk is voor een sub-optimale alternatieve route gekozen. Als ik dit op voorhand had geweten had ik een extra geul gegraven in mijn tuin om het esthetisch verantwoord weg te kunnen werken. Hier was nu geen tijd meer oor. Enkele malen aan de 2 electriciens gevraagd om na aflevering de modbus TCP optie open te zetten op de omvormer om te gebruiken in mijn domoticasysteem. Dit was volgens de ene mogelijk, maar volgens de andere, die de inverter in bedrijf nam was dit niet mogelijk. In de documentatie van de omvormer staat in duidelijke stappen aangegeven hoe dit moet in de SetApp. Jammer dat dit niet bekend is bij de installateurs De andere app zou later via mail van Saman worden uitgelegd, maar in de mail achteraf zie ik in de pdf dat de installateurs dit hadden kunnen/moeten doen. Al met al was het een hectische dag met veel dingen die voorkomen hadden kunnen worden. De panelen zelf liggen er zeer netjes bij! Traject uiteindelijk redelijk, maar had beter gekund.
Beste meneer Mol, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw mening enorm, dit is voor ons een goed leermoment. Ik ga uw review delen met de leidinggevende van onze afdeling verkoop. Zij zal dit intern bespreken met mijn collega. Graag komen wij nog even persoonlijk met u in contact om de situatie te bespreken. Zonnige Groet, Saman Groep
Efficient en betrouwbare controle van de zonnepanelen en omvormer! goede service en netjes gewerkt!!!
| Bedrijfsnaam |
Die Montage des neuen CV Ketel wurde pünktlich und gewissenhaft ausgeführt. Wir sind mit der Abwicklung von der Auftragsannahme und Beratung bis hin zur Montage sehr zufrieden. Wir können die Saman groep in Zierikzee mit bestem Gewissen weiter empfehlen.
| Bedrijfsnaam |
De offerte en plaatsing van mijn nieuwe cv-ketel was binnen 2 weken geregeld. De monteur Mike was heel goed snel en klantvriendelijk.
| Bedrijfsnaam |
Goed en netjes werk geleverd
| Bedrijfsnaam |
Bij eerste gesprek duidelijke uitleg gekregen, en monteur was vakbekwaam.
| Bedrijfsnaam |
Door een vermeende verminderde opbrengst van 1 van de zonnepanelen heb ik advies gevraagd bij Saman. Systeem ligt er sinds 2014 maar alle gegevens keurig op een rij en eerst alles doorgenomen i.p.v. gelijk op het dak dingen los te gaan halen. Bleek dat de opbrengst meer terug te herleiden was naar jaargetijde dan naar paneel of inverter. Duidelijke uitleg waardoor we weer met vertrouwen naar het systeem kijken.
| Bedrijfsnaam |
Monteur was harde werker die netjes werkt, duidelijke uitleg heeft gegeven. Hij was een ZZP'er waar de Saman Groep trots op mag zijn.
| Bedrijfsnaam |
De monteur heeft bijna de hele dag nodig gehad. Moest voor een onderdeel terug naar Breda.
| Bedrijfsnaam |
De Saman Groep heeft op 2 nov bij mij 18 zonnepanelen geplaatst. Ik ben snel, goed en vriendelijk geholpen. De panelen werken perfect. Dit bedrijf is zeker een echte aanrader.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de service van mijn collega's zo goed bevallen is! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u een mooie opbrengst toe van de zonnepanelen. Met zonnige groet, Saman Groep
Niet binnen 24 uur ,zoals beloofd terug gebeld voor een afspraak ! Hierop terugkomend , na veel bureaucratisch overzetten met onuitstaanbaar muziek bleek men op mijn E-mailadres geantwoord te hebben voor een afspraak tot reparatie op woensdag de volgende week ! Bleek echter eerst 10 minuten voor mijn tel. op Dinsdag 26 oct. te zijn verzonden ! Na opnieuw uitleg te hebben gegeven van de spoed tot oplossing te geraken, omdat hier met 3-maal per dag bijvullen, met mijn functie van mantelzorger spoed betracht moest worden werd op mijn verzoek ingegaan om eerst de klacht te beoor-delen ! Hierop gelukkig een monteur aan huis gekregen, die ook vast stelde dat hiersnel een oplossing nodig was ! n/l Lekkage in het buizensysteem onder de vloer ! Woensdag 27-Oct. Opnieuw gewacht op de verzochte mededeling per tel. mij te antwoorden ! Bleek men op Donderdag de 28-st. Oct. een E-mail antwoord te hebben gegeven met binnen 5-dagen een afspraak te maken Dit zag ik Vrijdagmorgen op de computer ! Heb toen gevraagd of men nu vanaf Maandag tot nu toe niet kon helpen ik graag niet het weekend met het probleem wilde blijven zitten ! Daarop werd gelukkig wel terug gebeld, maar kon eerst voor Woensdag 3-Nov. een monteur langs komen ! Ik heb toen gesmeekt eerder langste komen voor reparatie omdat ik het niet meer zag zitten in onze situatie !!Mogen ook op Zaterdag-en/of Zondag komen te repareren ! heb ik gevraagd ! Gelukkig kwam toen het verlossende antwoord :: Ze komen af 12-uur bij U de lekkage oplossen ! In 1-en halve uur door 2-zeer zorgvuldige jonge monteurs was de lekkage verholpen ! Heb ze wel 20-keer bedankt ! Waarom heb U er zo``n bureaucratische toestand van gemaakt! ,voordat iemand de spoed-urgentie begrijpt cq niet van de ene afd. naar de andere afdeling verschuift ! Ben altijd trouw gebleven klant geweest en over de Turkse monteur altijd zeer tevreden voor het onderhoud eens per jaar ! Oudere mensen kunnen het niet meer begrijpen dat zo
| Bedrijfsnaam |
Kevin is geweest voor jaarlijks onderhoud van de ketel. En advies gegeven voor een pomp van de vloerverwarming op 1ste verdieping. Die maak soms nogal kabaal.
| Bedrijfsnaam |
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.