Filters

7

heb pas 1 gesprek met de Dhr. van Dijk gehad

ik heb mijn mail ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

goede hulp in een voor mij totaal onbekend traject spoor 2

persoonlijke benadering en empathie voor de situatie waarin ik in terecht ben gekomen bij mijn arbeidsongeschiktheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
8

Was goed

Dit was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: N.v.t.
10

9

Dat jullie de patiënt met respect behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Wordt goed geholpen

Mensen die weten waar ze mee bezig zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
9

Goed wederzijds gesprek

Goed overleg over inzetbaarheid en passend alternatief werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Prettige communicatie ondervonden

Helaas door oa. Complicaties na diverse operatie’s in 2e spoor verzeild geraakt. Hierdoor diverse malen contact gehad met arbeidsdeskundige en werkgever samen met altijd tot doelstelling gehad “terugkeer naar eigen werk”. Vooral de gesprekken die ik met mijn 2e spoor begeleidster Anne Marie heb gehad zijn bijzonder naar wens geweest. Hier heb ik in alle openheid gesprekken gevoerd en een vertrouwensband mee kunnen opbouwen waar ik met plezier aan mag terug denken. Iets vervelender vond ik de bezoeken bij de Arboarts waar ik mezelf nooit comfortabel op mijn gemak gevoeld heb. Ook denk ik dat ondanks zijn naar aller waarschijnlijkheid beste bedoelingen niet altijd tot het beste resultaat geleid hebben en, ik mede daardoor het gevoel heb gehad dat mijn terugkeer naar eigen werk met meer dan 1 (1.5) maand vertraging heeft opgelopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Heel prettig

Ik ben heel prettig behandeld en heb fijne gesprekken gehad en kreeg goed advies die ik goed kon toepassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ben tevreden over onze bedrijfsarts en begeleidster van spoor 2. Helaas is mijn ervaring met de arbeidsdeskundige iets minder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vindt de terug koppeling van de bedrijfsarts niet altijd duidelijk, de operator komt met een verhaal wat afgesproken is met de berijfsarts, maar in het verslag staat het dan toch anders geformuleerd. dit mag duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
4

2 sterren: slechter dan verwacht

In het begin super, helaas doordat Zuyd ging groeien zaten we niet meer op één lijn mbt het verzuim. Bepaalde werkzaamheden gingen niet goed, werden vergeten, geen opvolging. Steeds er achteraan gaan. De BA kan meer praten in mogelijkheden en waar rekening mee te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben goede ervaringen met NLG Arbo. Ik heb een iets mindere score aangegeven m.b.t. kwaliteit van de casemanager ivm communicatie. Als ik ooit bel met een vraag krijg wordt er tijdens een gesprek heel veel gezegd en als ik dan de telefoon ophang denk ik wel eens: ben ik nou iets opgeschoten met het antwoord? Weet ik nu wat ik wil weten? Daarnaast worden er bij een een gesprek regelmatig voorbeelden aangehaald van andere bedrijven. Dat kan en mag, maar ik zou dat dan iets summierder omschrijven in plaats van het bedrijf bij naam te noemen. Ik zou het ook niet fijn vinden als er bij een ander bedrijf aan tafel wordt verteld 'bij Protekta...'. Dat onze voorvallen als voorbeeld worden gebruikt kan, maar dan graag zonder de vermelding van de naam Protekta. Dit ivm een stukje privacy. Daarnaast zijn we verder zeker tevreden over de dienstverlening. Je hoeft maar te bellen en/of te mailen en ze staan voor je klaar. Ze denken ook altijd goed mee en willen alles voor je regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

NLG Arbo Helmond schakelt snel en is een deskundige 'vraagbaak' voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positieve ervaringen. de wil om te winnen is bij jullie duidelijk aanwezig zorg is wel dat jullie veel roepen en veel willen doen, maar dat moeten we gestructureerd uitvoeren. en wat je toezegt schept verwachtingen. wat we nog meer moeten doen is de lg in het zadel helpen. tevens was afgesproken dat de adviezen door de bedrijfsarts nabesproken zouden worden met lg en er dan afspraken gemaakt zouden worden. dit gebeurt nog niet/ onvoldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere afspraken maken en die ook nakomen is wat ze doen! Meer tijd nemen om zaken uitgebreider te bespreken lukt niet altijd. Minder overnemen van de leidinggevenden en meer coachend overdragen aan de lg

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?

Bedrijfsgegevens

Scheiweg 26

5421 XL Gemert

0492 205500

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.