ik heb mijn mail ontvangen
persoonlijke benadering en empathie voor de situatie waarin ik in terecht ben gekomen bij mijn arbeidsongeschiktheid
Dit was goed
Dat jullie de patiënt met respect behandelen.
Mensen die weten waar ze mee bezig zijn
Goed overleg over inzetbaarheid en passend alternatief werk
Helaas door oa. Complicaties na diverse operatie’s in 2e spoor verzeild geraakt. Hierdoor diverse malen contact gehad met arbeidsdeskundige en werkgever samen met altijd tot doelstelling gehad “terugkeer naar eigen werk”. Vooral de gesprekken die ik met mijn 2e spoor begeleidster Anne Marie heb gehad zijn bijzonder naar wens geweest. Hier heb ik in alle openheid gesprekken gevoerd en een vertrouwensband mee kunnen opbouwen waar ik met plezier aan mag terug denken. Iets vervelender vond ik de bezoeken bij de Arboarts waar ik mezelf nooit comfortabel op mijn gemak gevoeld heb. Ook denk ik dat ondanks zijn naar aller waarschijnlijkheid beste bedoelingen niet altijd tot het beste resultaat geleid hebben en, ik mede daardoor het gevoel heb gehad dat mijn terugkeer naar eigen werk met meer dan 1 (1.5) maand vertraging heeft opgelopen.
Ik ben heel prettig behandeld en heb fijne gesprekken gehad en kreeg goed advies die ik goed kon toepassen.
goed
Ben tevreden over onze bedrijfsarts en begeleidster van spoor 2. Helaas is mijn ervaring met de arbeidsdeskundige iets minder.
Vindt de terug koppeling van de bedrijfsarts niet altijd duidelijk, de operator komt met een verhaal wat afgesproken is met de berijfsarts, maar in het verslag staat het dan toch anders geformuleerd. dit mag duidelijker.
Alles duidelijk
In het begin super, helaas doordat Zuyd ging groeien zaten we niet meer op één lijn mbt het verzuim. Bepaalde werkzaamheden gingen niet goed, werden vergeten, geen opvolging. Steeds er achteraan gaan. De BA kan meer praten in mogelijkheden en waar rekening mee te houden.
Wij hebben goede ervaringen met NLG Arbo. Ik heb een iets mindere score aangegeven m.b.t. kwaliteit van de casemanager ivm communicatie. Als ik ooit bel met een vraag krijg wordt er tijdens een gesprek heel veel gezegd en als ik dan de telefoon ophang denk ik wel eens: ben ik nou iets opgeschoten met het antwoord? Weet ik nu wat ik wil weten? Daarnaast worden er bij een een gesprek regelmatig voorbeelden aangehaald van andere bedrijven. Dat kan en mag, maar ik zou dat dan iets summierder omschrijven in plaats van het bedrijf bij naam te noemen. Ik zou het ook niet fijn vinden als er bij een ander bedrijf aan tafel wordt verteld 'bij Protekta...'. Dat onze voorvallen als voorbeeld worden gebruikt kan, maar dan graag zonder de vermelding van de naam Protekta. Dit ivm een stukje privacy. Daarnaast zijn we verder zeker tevreden over de dienstverlening. Je hoeft maar te bellen en/of te mailen en ze staan voor je klaar. Ze denken ook altijd goed mee en willen alles voor je regelen.
NLG Arbo Helmond schakelt snel en is een deskundige 'vraagbaak' voor ons.
Positieve ervaringen. de wil om te winnen is bij jullie duidelijk aanwezig zorg is wel dat jullie veel roepen en veel willen doen, maar dat moeten we gestructureerd uitvoeren. en wat je toezegt schept verwachtingen. wat we nog meer moeten doen is de lg in het zadel helpen. tevens was afgesproken dat de adviezen door de bedrijfsarts nabesproken zouden worden met lg en er dan afspraken gemaakt zouden worden. dit gebeurt nog niet/ onvoldoende
Heldere afspraken maken en die ook nakomen is wat ze doen! Meer tijd nemen om zaken uitgebreider te bespreken lukt niet altijd. Minder overnemen van de leidinggevenden en meer coachend overdragen aan de lg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.