zeer prettig in contact en meedenken om situaties op te lossen in belang van werknemer en werkgever bij ziekte. vooral de ondersteunende diensten ( Anne ) en de verpleegkundige mw Mulders die veel met ons te maken hebben zijn voor ons zeer waardevol in hun oordeel en eerlijkheid wat wel en niet kan en soms ook andere inzichten geven. Op deze toppers bouwt een bedrijf en op deze personen mag Arbo Zuid zeer trots zijn deze mensen maken dat je bij Arbo Zuid blijft. daardoor is het cijfer ook een 10. Bram van der Plas.
Ik zit al 40 jaar in de productieomgeving en ik heb de samenwerking met een Arbodienst niet vaak zo slecht meegemaakt.
We zijn nu driekwart van een jaar onderweg met Arbo-Zuid en ik vind het contact en de betrokkenheid van de casemanager perfect. Kan prima met haar schakelen. Over de beschikbaarheid en het met de werkgever meedenken van de bedrijfsartsen in lastige casuïstieken ben ik nog niet enthousiast. Ik heb nog nooit een bedrijfsarts gesproken.
Na mijn start heb ik nauw contact gehad met diverse collega's bij Arbo zuid. Eline en Ymke helpen altijd waar nodig en kan ik goed mee sparren. In geval van de WIA/WGA aanvraag welke wij hebben moeten heeft daarnaast Erwin Scheepers ons erg goed geholpen en gezorgd dat de aanvraag uiteindelijk een succes was in de beoogde uitkomt. De heer de Wit zelf spreek ik eigenlijk nooit dus kan daar geen oordeel over vellen. enige wat lastig is, is dat de bedrijfsarts, waarschijnlijk door drukte, niet altijd snel beschikbaar wanneer gewenst.
In de afgelopen 13 maanden dat ik met Arbo Zuid werk heb ik meerdere malen verzocht om contact, opvolging, inzicht. Helaas zonder resultaat. Het "operationele" werk wordt door de professionals zo goed mogelijk ingevuld, maar er is gen beleid, geen visie, geen contact. Ik voel me als klant niet ontzorgd. Onderstaande stellingen geven met onvoldoende ruimte om weer te geven dat ik wél tevreden ben over de casemanager en bedrijfsarts binnen de mogelijkheden die hen geboden wordt, maar niet over de algemene gang van zaken en organisatie Arbo Zuid. Hieronder is dus ingevuld voor de casemanager en bedrijfsarts, niet voor de contactpersoon.
Mensen met kennis van zaken, duidelijke communicatie en mensgericht werken. Top!
Zeer positieve ervaringen: betrokken en kundige medewerkers, snelle reacties, goede beschikbaarheid, professioneel advies, meedenken met zowel werknemer als werkgever. Ga zo door!
fijne samenwerking,
Zeer goede communicatie en nette afhandeling.
Arbo NLG Helmond is duidelijk in het maken van afspraken als het gaat om communicatie.
Word netjes naar je geluisterd, voel me serieus genomen
heel fijn gesprek gehad, zeer begripvol
Waarom ruimdenkend omdat jullie mee denken wat het beste is om weer zo snel mogelijk weer aan het werk te kunnen ik hoop het eigenlijk zelf ook wel mis het werk
gewoon goed was vriendelijk en stond je netjes tewoord
Ben zelf gestart per januari 2021 bij Can pack als HSE Manager. Tot nu toe stelt NLG mij niet teleur. Altijd hands on en meedenkend.
Heb het echt als prettig ervaren om contact te hebben. Kreeg er elke keer weer energie van, en zin om aan de slag te gaan met solliciteren. Als je zelf goede wil toont krijg je ook de vrijheid en het vertrouwen. Het contact was op een persoonlijke manier, die ik als zeer prettig heb ervaren.
houden alles netjes in de gaten
Prettige gesprekken gehad. Verwarrend omdat ik moest solliciteren terwijl ik nog gewoon in loondienst was.
Heb een geweldig traject gehad, samen met Anne-marie. Ik zag er erg tegen op, maar Anne-marie is een top jobcoach. Samen hebben we veel gesproken gebelt, en gemaild. Anne-marie je was top!!! Gr. Antoinette.
Ze zijn goed bereikbaar, alert en duidelijk. Uitgebreide uitleg.
Veel besproken tijdens gesprek, zoals CV, werkervaring, taken en verantwoordelijkheden. Proberen duidelijk te krijgen wat mijn vaardigheden en kwaliteiten zijn. Veel tips hierover van haar gekregen. Heb een heel goed gevoel van het gesprek overgehouden.
Ik vond het een hele prettige samenwerking met Anne Marie. Enige minpuntje was dat ik geen eind evaluatie gesprek heb gehad om het goed af te sluiten. Maar denk dat dat meer aan mijn werkgever lag.
Ik ben in spoor 1 en 2 geholpen door Annemarie Mulder. Die mij zeer goed heefd geholpen ik dit met mijn N A H nooit zelf alleen had gekund ik zie in dit stuk een stukje van de bedrijfsarts maar die heeft me niet goed geholpen maar dat was geen arts van jullie helaas wat nu wel het geval is en hopen dat jullie arts net zo goed zijn werk doet als Annemarie Mulder complimenten voor haar.
Te laat correspondentie sturen terwijl ik dan al 1 van de 2 weken om te reageren kwijt ben. Afspraak van medewerker bij bedrijfsarts die niet doorgaat en waarvan ik niet op de hoogte ben gesteld, ik moet door zelf te bellen daar achterkomen. Alles communicatie gaat via diverse personen.
Wat mij opvalt dat wel de datum maar niet de tijd wordt genoemd in de mail. Omdat te weten moet je eerst de bijlage opnemen. Zodoende gaf ik via mijn mobiel aan dat ik kon, maar toen ik via mijn IPad de bijlage opende zag ik tot mijn verbazing dat ik ‘s middags moet komen, maar ik werk ‘s morgens en ga ik met mijn partner mee, dus makkelijker. Ik hoop dat ik dinsdag morgens mag komen.. Ik hoordet graag. Groetjes Franka van den Reek
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.