Filters

10

meedenkend oplossingsgericht

zeer prettig in contact en meedenken om situaties op te lossen in belang van werknemer en werkgever bij ziekte. vooral de ondersteunende diensten ( Anne ) en de verpleegkundige mw Mulders die veel met ons te maken hebben zijn voor ons zeer waardevol in hun oordeel en eerlijkheid wat wel en niet kan en soms ook andere inzichten geven. Op deze toppers bouwt een bedrijf en op deze personen mag Arbo Zuid zeer trots zijn deze mensen maken dat je bij Arbo Zuid blijft. daardoor is het cijfer ook een 10. Bram van der Plas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts?
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? 6 weken
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Anne Brekelmans en mw. Mulders.
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? zie bovenstaande. daar mijn beeld een jaar eerder zeer slecht was.
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? Geen
4

Slecht bereikbaar en weinig terugkoppeling

Ik zit al 40 jaar in de productieomgeving en ik heb de samenwerking met een Arbodienst niet vaak zo slecht meegemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? 1 week
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Lenneke Striekwold
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? Slechte bereikbaarheid en terugkoppeling
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? Lijnen kort houden over voortgang verzuim en inlichten werkgever. En bereikbaar zijn.
6

Weet het nog niet!!

We zijn nu driekwart van een jaar onderweg met Arbo-Zuid en ik vind het contact en de betrokkenheid van de casemanager perfect. Kan prima met haar schakelen. Over de beschikbaarheid en het met de werkgever meedenken van de bedrijfsartsen in lastige casuïstieken ben ik nog niet enthousiast. Ik heb nog nooit een bedrijfsarts gesproken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? N.v.t.
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? onze casemanager
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? geen contact met de bedrijfsarts, geen vaste bedrijfsarts, denken ook niet echt mee.
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? prima tevreden
9

Er wordt practisch en menselijk meegedacht

Na mijn start heb ik nauw contact gehad met diverse collega's bij Arbo zuid. Eline en Ymke helpen altijd waar nodig en kan ik goed mee sparren. In geval van de WIA/WGA aanvraag welke wij hebben moeten heeft daarnaast Erwin Scheepers ons erg goed geholpen en gezorgd dat de aanvraag uiteindelijk een succes was in de beoogde uitkomt. De heer de Wit zelf spreek ik eigenlijk nooit dus kan daar geen oordeel over vellen. enige wat lastig is, is dat de bedrijfsarts, waarschijnlijk door drukte, niet altijd snel beschikbaar wanneer gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts?
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? +/- 2 weken
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Ymke
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? duidelijk, meedenkend
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? N.v.t.
4

Geen opvolging, geen beleid

In de afgelopen 13 maanden dat ik met Arbo Zuid werk heb ik meerdere malen verzocht om contact, opvolging, inzicht. Helaas zonder resultaat. Het "operationele" werk wordt door de professionals zo goed mogelijk ingevuld, maar er is gen beleid, geen visie, geen contact. Ik voel me als klant niet ontzorgd. Onderstaande stellingen geven met onvoldoende ruimte om weer te geven dat ik wél tevreden ben over de casemanager en bedrijfsarts binnen de mogelijkheden die hen geboden wordt, maar niet over de algemene gang van zaken en organisatie Arbo Zuid. Hieronder is dus ingevuld voor de casemanager en bedrijfsarts, niet voor de contactpersoon.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? N.v.t.
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Directie, vertrouwenspersoon, AD, BA en Case manager
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? Geen beleid en visie, alleen brandjes blussen
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? De casemanager doet haar uiterste best opvolging te geven, maar wordt onvoldoende ondersteund in mijn ogen door de organisatie erachter. Dit betreft de case manager, ons contactpersoon heeft geen contact met ons
9

Fijne arbodienst

Mensen met kennis van zaken, duidelijke communicatie en mensgericht werken. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen? N.v.t.
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren?
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon?
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? ???
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Arbodeskundige
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? ???
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? N.v.t.
9

Zeer positieve ervaringen: betrokken en kundige medewerkers, snelle reacties.

Zeer positieve ervaringen: betrokken en kundige medewerkers, snelle reacties, goede beschikbaarheid, professioneel advies, meedenken met zowel werknemer als werkgever. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van Arbo-Zuid in het algemeen?
  • Hoe heeft u het contact met de bedrijfsarts ervaren? N.v.t.
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de arbodienst? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de bedrijfsarts van Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende de vriendelijkheid? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over uw bedrijfsarts betreffende het serieus nemen van het verzuim?
  • In hoeverre bent u tevreden over het bezoek aan de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Tevredenheid over nakomen van afspraken met bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u over het afgegeven advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe tevreden bent u in zijn algemeenheid over de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het nakomen van afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de duidelijkheid van gemaakte afspraken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de reactietijd van de casemanager/contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de deskundigheid van de casemanager / contactpersoon?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de tijd die hij voor u nam?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende het bieden van een luisterend oor?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende empathisch vermogen /begripvol?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de bereikbaarheid?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende de juiste afwegingen maken?
  • In hoeverre bent u tevreden over de casemanager/de contactpersoon die u gesproken heeft betreffende onafhankelijkheid?
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de bedrijfsarts??
  • Hoe tevreden bent u over de leesbaarheid van de verslagen van de casemanager/ contactpersoon? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over de planning van de spreekuren bij de bedrijfsarts?
  • Hoe vindt u dat Arbo-Zuid omgaat met uw vertrouwelijke gegevens?
  • Hoeveel tijd na de ziekmelding nam de Arbo-Zuid contact met u op? N.v.t.
  • Kunt u aangeven met wie u in de afgelopen maand contact heeft gehad bij Arbo-Zuid in verband met uw/de ziekmelding? Anne Brekelmans
  • Kunt u kort aangeven waarom u tevreden/ontevreden bent over de Arbo-Zuid? Zie boven
  • Kunt u kort aangeven welke verbeterpunten u heeft voor de casemanager/contactpersoon van de Arbo-Zuid?? N.v.t.
7

ruim voldoende

fijne samenwerking,

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk goede communicatie.

Zeer goede communicatie en nette afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

ARBO NLG Helmond maakt duidelijke afspraken.

Arbo NLG Helmond is duidelijk in het maken van afspraken als het gaat om communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
10

Prima

Word netjes naar je geluisterd, voel me serieus genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

begripvol

heel fijn gesprek gehad, zeer begripvol

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Ruimdenkend

Waarom ruimdenkend omdat jullie mee denken wat het beste is om weer zo snel mogelijk weer aan het werk te kunnen ik hoop het eigenlijk zelf ook wel mis het werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

goed

gewoon goed was vriendelijk en stond je netjes tewoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Goede persoonlijke approach

Ben zelf gestart per januari 2021 bij Can pack als HSE Manager. Tot nu toe stelt NLG mij niet teleur. Altijd hands on en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
9

Goed professioneel contact

Heb het echt als prettig ervaren om contact te hebben. Kreeg er elke keer weer energie van, en zin om aan de slag te gaan met solliciteren. Als je zelf goede wil toont krijg je ook de vrijheid en het vertrouwen. Het contact was op een persoonlijke manier, die ik als zeer prettig heb ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

GOED

houden alles netjes in de gaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: N.v.t.
10

Prettig maar ook verwarrend

Prettige gesprekken gehad. Verwarrend omdat ik moest solliciteren terwijl ik nog gewoon in loondienst was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting? N.v.t.
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Geweldig

Heb een geweldig traject gehad, samen met Anne-marie. Ik zag er erg tegen op, maar Anne-marie is een top jobcoach. Samen hebben we veel gesproken gebelt, en gemaild. Anne-marie je was top!!! Gr. Antoinette.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Heel erg goed

Ze zijn goed bereikbaar, alert en duidelijk. Uitgebreide uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Fantastisch fijn gesprek gehad met mevr. A. den Mulder

Veel besproken tijdens gesprek, zoals CV, werkervaring, taken en verantwoordelijkheden. Proberen duidelijk te krijgen wat mijn vaardigheden en kwaliteiten zijn. Veel tips hierover van haar gekregen. Heb een heel goed gevoel van het gesprek overgehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Goed

Ik vond het een hele prettige samenwerking met Anne Marie. Enige minpuntje was dat ik geen eind evaluatie gesprek heb gehad om het goed af te sluiten. Maar denk dat dat meer aan mijn werkgever lag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Zeer goed geholpen

Ik ben in spoor 1 en 2 geholpen door Annemarie Mulder. Die mij zeer goed heefd geholpen ik dit met mijn N A H nooit zelf alleen had gekund ik zie in dit stuk een stukje van de bedrijfsarts maar die heeft me niet goed geholpen maar dat was geen arts van jullie helaas wat nu wel het geval is en hopen dat jullie arts net zo goed zijn werk doet als Annemarie Mulder complimenten voor haar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
5

Het komt allemaal niet echt professioneel over tot nu toe

Te laat correspondentie sturen terwijl ik dan al 1 van de 2 weken om te reageren kwijt ben. Afspraak van medewerker bij bedrijfsarts die niet doorgaat en waarvan ik niet op de hoogte ben gesteld, ik moet door zelf te bellen daar achterkomen. Alles communicatie gaat via diverse personen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
5

Tijd in mailtje

Wat mij opvalt dat wel de datum maar niet de tijd wordt genoemd in de mail. Omdat te weten moet je eerst de bijlage opnemen. Zodoende gaf ik via mijn mobiel aan dat ik kon, maar toen ik via mijn IPad de bijlage opende zag ik tot mijn verbazing dat ik ‘s middags moet komen, maar ik werk ‘s morgens en ga ik met mijn partner mee, dus makkelijker. Ik hoop dat ik dinsdag morgens mag komen.. Ik hoordet graag. Groetjes Franka van den Reek

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting? N.v.t.
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer

Bedrijfsgegevens

Scheiweg 26

5421 XL Gemert

0492 205500

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.