Regelmatig contact, erg prettig en plezierig.
De communicatie en processen zijn doelmatig en zorgen voor duidelijkheid
Verstand van zaken en goede adviezen, denken goed mee en kijken vooruit.
goed duidelijk
Jolande van Veen-Krol heeft ons heel goed ondersteund en heeft dit traject perfect mee begeleid. Erg fijn verlopen!
Ik heb fijne ervaring met NLG. Wordt goed geïnformeerd en de bereikbaarheid is prima.
Soms lastig te bereiken of reactie terug te krijgen. Duurt soms enkele dagen tot week
Onze ziekmelding wordt goed in de gaten gehouden.
Zeer plezierige en adequate Arbodienst. Zeer ter zake kundige Casemanager met altijd een goed advies of ondersteuning. Bijzonder tevreden over de samenwerking!
Ik voelde mij begrepen en kreeg goede optie om een beslissing te maken. Vind ik zelf nl heel moeilijk. Ik meld mij niet graag ziek en loop eerder het risico te vinden dat ik het allemaal wel weer aankan. Heel fijn dat ik de mogelijkheid heb dit met een arboarts te mogen overleggen.
Zoals ik nu ervaar, heb nu de eerste keer ziek gemeld en contact. Gaat op een vriendelijke en juiste wijze. Goed overleg met mij.
Goed contact met Arts, duidelijke afspraken!
De casemanager functioneert als sparringpartner, De arbo arts vind ik te voorzichtig naar de medewerker toe. Verhaal van werkgever zie ik daarin onvoldoende terug.
Ik ben goed en snel geholpen door de bedrijfsarts en ik ben snel afgekeurd. Bedankt voor jullie hulp. Vriendelijke groet Angelique.
Zeer goed en zeer snelle reactie
Wij hebben NLG-Arbo leren kennen als een zeer plezierige en ervaren sparingspartner. Voor alle vragen kunnen we terecht. Prima terugkoppelingen op allerlei gebied. Echt een aanbeveling waard!
Mijn ervaring met NLG omschrijf ik als positief. Er is fijn en snel contact en er wordt meegedacht met verschillende zaken.
Er is regelmatig contact zodat van beide kanten de voorgang van de re-integratie van werknemer duidelijk is. Wel is het heel lastig om maandelijks de salarisstrook van de werknemer te downloaden in het portaal. Dit werk echt niet goed!!! Het is bijzonder vervelend om constant het wachtwoord te moeten wijzigen. Als werkgever in een heel klein bedrijfje is het al lastig om de taken van de zieke werknemer bij de eigen werkzaamheden te moeten doen. Dat betekend voor mij werkweken van meer dan 60 uur en dan vergeet ik om maandelijks dat wachtwoord te wijzigen en dan kan ik er dus niet meer in. Heel irritant!
Hulpvaardig, maar soms moeilijk bereikbaar
De communicatie met de casemanager verloopt voorspoedig; arboarts terugkoppeling traag (wacht nu bijv. ook al anderhalve week op terugkoppeling op bezoek van mdw. aan arboarts). Systeem overgang verliep zeer matig (mdw in verkeerde BV, oud mdw op actief etc.), is onlogisch en verdient een onvoldoende.
Vriendelijke casemanager die altijd op de hoogte is en goede adviezen geeft. De lijntjes zijn kort. Over de bedrijfsarts zijn we niet altijd heel tevreden. Onze medewerkers begrijpen hem niet vaak. Dit heeft zeker ook te maken met taalproblemen van beide kanten.
Arts biedt luisterend oor en is reel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.