Filters

8

Altijd behulpzaam

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Mensen die eens wel naar je luisteren

Stondcecht van ooo deze mensen luisteren nu eens naar mij

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend!

Zij is zeer gecommitteerd naar zowel werkgever als werknemer. Ze reageert snel, geeft aan waar het moeilijk is en overlegt hier uitstekend over.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helder antwoord op mijn vraag.

Een helder en volledig antwoord op de door mij gestelde vraag. Fijn om samen te sparren over verschillende casussen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede contacten acties

Prima contact met Margreet en alles loopt goed met de begeleiding vanuit NLG Arbo

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Een fijne partner voor arbozaken

NLG Arbo is al jarenlang onze vast partner voor arbozaken. Erg fijn dat we een vaste casemanager hebben die bewaakt wat er moet gebeuren en altijd klaarstaat voor advies. Juist voor een wat kleiner MKB-bedrijf is het lastig om de benodigde know-how zelf in huis te hebben, maar NLG Arbo neemt ons deze zorg prima uit handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Goed bereikbaar uitleg besprekingen tijd

Zeer prettig persoonlijk contact Voldoende tijd voor ons genomen Voor ons alles nieuw en geen ervaringen goede begeleiding Mindere prettige ervaring met bedrijfsartsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Wordt goed naar je geluisterd

Denken goed mee voor een mens

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
9

Top

Ik ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Vakkundig, maar druk.

Goede bruikbare adviezen, veel inlevingsvermogen, maar de juiste persoon is niet altijd makkelijk bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

altijd behulpzaam en op correcte wijze geholpen

altijd behulpzaam en op correcte wijze geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

duidelijk en behulpzaam!

Voelt vertrouwd

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Persoonlijk, behulpzaam, snel en deskundig

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Super tevreden

Ik ben zeer tevreden met onze case-manager Jolande van Veen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
7

Vriendelijke behandeling met goed onderbouwde advies

Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Goed

Persoonlijk, betrokken, reageert snel. Snapt waar de behoefte ligt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

een goed gesprek

Met dhr Craendonck heb ik een goed gesprek gehad over mijn herstel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Fijne service

Zaken die spelen worden fijn opgepakt en we ontvangen goed advies bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
1

veel te bureaucratisch en omslachtige communicatie.

Het gesprek met de arbo arts liet te wensen over en had ook prima telefonisch gekund. Medewerker stond na 5 minuten al weer buiten kortom zonde van de tijd. Medewerker vond het inhoudelijk ook ondermaats, de vragen die gesteld werden hadden geen inhoud en waren oppervlakkig. Arboarts kwam ongeïnteresseerd over, onze medewerker moest zelf vertellen wat er moest gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Fijne ondersteuning.

De heer f de jong is zeer begripvol, sturend en adviserend. Luisterend oor. Erg fijn om het zo te hebben ervaren in een tijd van onzekerheid en weer opgang komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
9

Mijn eerste ervaring middels tel. gesprek ervoer ik als zeer warm persoonlijk, en ook terzake kundig

Professionele, heldere en, persoonlijk zeer fijne manier van benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
10

prima bedrijfsarts

arts heeft begrip en denkt mee met klachten en geeft goed advies voor beter herstel van klacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Duidelijk en meegaand

De mevrouw die ik mocht spreken was erg vriendelijk en meegaand wat ik persoonlijk wel waardeer, dank u daarvoor. Vr gr johnny Hulleman

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer
10

goed

bedrijfsarts heeft begrip voor klachten en neemt ook het advies van fysio en huisarts mee in zijn advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Goed

Was goed gesprek

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting? N.v.t.
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werknemer

Bedrijfsgegevens

Sportlaan 4 A

8180AA Heerde

06-15629465

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.