Filters

10

super begeleiding en een luisterend oor!

Een van mijn personeelsleden heeft sinds juni vorig jaar een behoorlijke burn out, iets wat een compleet nieuwe ervaring voor ons bedrijf is en een gigantische impact heeft. Ik heb dit veel te lichtzinnig beoordeeld maar zag dagelijks wat dat met een werknemer doet, echt bizar. Mede dankzij een goede begeleiding en een luisterend oor, voel ik mij meer gerust gesteld in dit lange traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Prima, erg klantvriendelijk

Mijn ervaring is dat er snel een met kennis wordt gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Correct, compleet, tijdig en duidelijk

Gewoon een goede ervaring zoals van een arbodienst verwacht mag worden. Oog voor werknemer en werkgever. Zuivere regievoering op het proces met inachtneming AVG. Weinig zorg aan als ondernemer, behalve uiteraard de eigen verplichtingen vanuit de WVP. Hoop er weinig van gebruik te hoeven maken. Maar als je nodig is doe ik dat met een gerust hart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Professioneel, behulpzaam en kennisniveau dik op orde

Het contact met NLG-arbo is altijd goed. Goed bereikbaar, behulpzaam en denken graag mee in oplossingen. Tevens merk ik dat de kennis die zij bezitten dik op orde is waardoor ik het vertrouwen krijg dat we altijd de juiste beslissingen nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

klantvriendelijk en meedenkend

In de jaren dat we samenwerken zijn we altijd goed geholpen en tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Professionele ondersteuning tijdens het gehele verzuimproces.

Professionele onderstuening en uitleg tijdens het hele ziekteverzuim proces. Ik ben adequate geholpen en naar tevredenheid geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
6

Gedegen Arbo dienstverlener die af en toe nog een stapje extra kan zetten

Tevreden met de casemanager. Duidelijk in communicatie, denkt mee en reageert snel. Wat minder tevreden over de bedrijfsartsen waar mee samengewerkt wordt. Ook de andere zaken (contract, afspraken, etc.) niet altijd tevreden over. Terugkoppeling kan nog weleens lang duren, stukje communicatie mist, etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

De samenwerking met J. Euser is uitstekend

Dhr. Euser had een goede adviserende en ondersteunende taak. Denkt mee maar is ook duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Goede samenwerking, meedenkend, pro-actief

Dit was voor mij het eerste echte langdurige werkverzuim geval. De casemanager was altijd goed bereikbaar, dacht mee en de communicatie was goed. De terugkoppeling van de Arboarts was ook vlot. De inhoud daarvan was voldoende uitgebreid maar legde de uitvoering van het re-integratie traject neer als overleg tussen werkgever en werknemer. Ik zou een strakker schema prettiger hebben gevonden. Nu ontstond er ruimte voor onenigheid tussen werkgever en werknemer. Jammer dat door Corona de afspraken werknemer en Arboarts uitsluitend telefonisch waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

zeer tevreden

altijd accurate antwoorden en oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
5

Casemanager goed, bedrijfsarts prijzig en vaag

casemanager heeft altijd tijdig opvolging gegeven en is behulpzaam. De bedrijfsarts daarintegen was te laat met zijn/haar verslag. welke vervolgens nog vaag bleef, en toch een behoorlijke prijskaart had voor het consult.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
1

Niet best

Medewerkster heeft een telefonisch consult gehad. Koppelt terug dat ze op vakantie gaat tijdens haar ziekte in wk 51 en dat bedrijfsarts haar verteld heeft dat ze hiervoor geen verlof uren hoeft te schrijven en dat hij het goed vindt. Zo werkt het niet: a. medewerkster moet toestemming vragen aan werkgever of zij op vakantie mag tijdens ziekteverzuim en b. Verlof uren dienen gewoon ingediend te worden. Bedrijfsarts adviseert en mag niet voor een werkgever bepalen. Tevens moet een bedrijfsarts een medewerker juist informeren

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

prima

ook prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
1

Bedrijfsarts telefonisch consult

Het is mij een doorn in het oog dat de bedrijfsarts te makkelijk de kant van de medewerker kiest. Op basis van wat wordt een advies gegeven? Is de bedrijfsarts bekend met de werksituatie ter plaatse? Hoe kan je vanuit een telefonisch consult nu een gedragen advies uitbrengen? Er wordt te makkelijk gezegd....rust houden. Ik zie geen smart afspraken, geen opbouwende adviezen....helemaal niets van dit. Het kan niet zo zijn dat op basis van een verhaal van een medewerker een advies wordt gegeven zonder hoor en wederhoor toe te passen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

het was een goede ervaring

het was voor mij een geruststellende goede ervaring Omdat ik dit voor het eerst had mee gemaakt in heel mijn werkende loopbaan van 35 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Betrokken en duidelijk!

Wat ik vooral fijn vond was de betrokkenheid. Als ik vragen had over mijn proces, dan voelde ik me niet bezwaard om die te stellen want mijn casemanager reageerde altijd snel en vriendelijk. Ook was de communicatie erg duidelijk. Alles was goed geregeld. Dit maakte het voor mij een beetje makkelijker om met mijn zorgen om te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
4

Onvoldoende communicatie vanuit Arbo waardoor ruis ontstaat tussen werkgever en medewerker

Medewerkster heeft een afspraak. Hieruit volgt een advies: eerste week re-integratie niet mogelijk, daarna 3 dagen halve dagen 50% eigen werk, 50% ander werk. Medewerkster communiceert dit meteen naar werkgever dat dit zo besproken is, en komt de week er op niet want dit heeft de bedrijfsarts zo gezegd. Hierdoor ontstaat ruis. Er moet in dit soort adviezen meteen contact opgenomen worden met de werkgever door de bedrijfsarts. Ook moet men aangeven dat medewerkster de eerste volgende werkdag het verslag van de bedrijfsarts moet bespreken met de werkgever over het re-integratieplan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Heel fijn en goede deskundige ondersteuning en service

Kijkt goed naar de problematiek. Geeft daarbij goede ondersteuning en advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

We moesten even aan elkaar wennen, maar we zijn positief over het verloop en de toekomst

We werken sinds 1 mei 2019 samen met NLG Arbo. Het was even wennen. Andere werkwijze dan onze voorgaande arbodienst. We vonden het een klein minpuntje dat de communicatie in het begin te wensen overliet. Communicatie doet wonderen en fijn als dat initiatief van de NLG Arbo was uitgegaan en wij als klant niet achter informatie aan hadden hoeven gaan. Advies geef nieuwe klanten een korte introductie van de gang van zaken binnen NLG Arbo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
1

3 weken na ziekmelding nog geen actie ondernomen.

3 weken na ziekmelding nog geen actie ondernomen. Zelf erachteraan gebeld omdat ik na 3 weken niets heb vernomen. uw medewerkster heeft vergeten de 1e dag ziekmelding in te vullen. Onaanvaardbaar!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werkgever
8

het eerste kontakt was goed

eerste indruk was oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werkgever
10

Zonder twijfel de meest geschikte Arbodienst van Nederland

NLG Arbo is een zeer vakkundig, resultaatgerichte en een goede (gecertificeerde) Arbodienst om mee samen te werken, waarbij de privacy hoog in het vaandel staat. Onze partnership kenmerkt zich door pro-activiteit en snelheid van handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte communicatie, reactieve houding.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima begeleiding bij een voor mij heel vervelende situatie. Heel persoonlijk en betrokken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?

Bedrijfsgegevens

De wederik 10

3355SK Papendrecht

06-15629465

[email protected]

Over NLG- arbo

NLG Arbo levert integraal gezondheidsmanagement. En dat met of zonder inkomensverzekering. We zoeken altijd naar oplossingen, zijn eerlijk en integer, reflecteren duidelijk en helder en we gaan voor het beste resultaat! Gezond groeien De afgelopen jaren hebben we onze meerwaarde voor werkgevers en werknemers bewezen. Inmiddels kunt u vanuit verschillende vestigingen rekenen op casemanagement van dezelfde kwaliteit. Wie biedt meer NLG Arbo heeft de ambitie om méér te bieden dan alleen de vertrouwde advisering bij arbeidsongeschiktheid. Integraal gezondheidsmanagement betekent ook: uw medewerkers gezond houden en uitval voorkomen. Onze arbodienstverlening is ISO 9001:2015 gecertificeerd.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.