Filters

9

Vlot en gemakkelijk contact

Contact met mijn casemanager (Sandra) is prettig en vlot. Ook haar kennis en ervaring is prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Prima partner voor verzuimzaken.

Een casemanager die weet wat een organisatie nodig heeft aan ondersteuning. Deskundig, tijdig, meedenkend en ook nog vriendelijk in de omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Goed!

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van de arbodienst NLG. De korte lijntjes en de mogelijkheid om snel te schakelen bij medewerkers in verzuim worden enorm gewaardeerd. Over het algemeen kunnen spreekuren snel worden ingepland, wat het proces efficiënt en prettig maakt. Een klein verbeterpunt is de annuleringstermijn voor spreekuren. Het annuleren moet 72 uur van tevoren gebeuren, anders worden de kosten doorbelast. Dit betekent dat een medewerker een annulering al ongeveer vier dagen van tevoren moet aangeven. In sommige gevallen, bijvoorbeeld bij onvoorziene omstandigheden, is dit niet haalbaar. Een iets flexibelere regeling op dit punt zou een fijne aanvulling zijn op de verder uitstekende service. Al met al zijn we erg tevreden over de samenwerking en de ondersteuning die we ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

NLG Arbo doen waar ze voor staan!

Alle werkzaamheden via NLG Arbo zijn altijd correct en snel afgehandeld. Op mails en telefoontjes werd altijd correct en adequaat gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Goede service

NLG Arbo bied goede service, handelt snel en is een fijne sparringpartner op het gebied van ziektedossiers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Uitstekend

Goede begeleiding, goede opvolging van vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Prettige samenwerking

Zie dat ons aanspreekpunt dezelfde dag nog reageert op onze vragen en verzoeken. Denkt mee en helpt ons om bepaalde stappen te onthouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Luisterend oor en adequate actie

Gisteren uitgebreid met onze case manager gesproken over een 3-tal casussen die spelen. Voor elke situatie maatwerkadvies ontvangen. Er wordt begrip getoond en echt gekeken wat er passend is in de situatie en kijkt en denkt ook echt mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Persoonlijke afstemming

De samenwerking typeert zich als een persoonlijke benadering. Mijn ervaring is dat er helder en transparant wordt gecommuniceerd. Dit draagt er zorg voor dat de begeleiding van een verzuimproces op een respectvolle manier verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Goed bereikbaar en duidelijk advies.

We hebben dit jaar diverse keren hulp nodig gehad, en zijn elke keer goed en snel geholpen. Als we nog aanvullend advies nodig hadden na een gesprek tussen medewerker en arts zijn we goed geholpen en kregen we een duidelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Goede service en ondersteuning

Goede service en ondersteuning voor ons als kleine werkgever.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Goed.

Samenwerking prettig en professioneel. Accurate casemanagers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid? N.v.t.
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting? N.v.t.
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: N.v.t.
8

Duidelijk

Veel contact gehad met onze casemanager, indien wij iets hadden waar wij tegenaan liepen kregen wij gelijk duidelijk advies waar we direct iets mee konden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
1

In 2 zinnen

Wat mondeling afgesproken is met arts kom niet overeen met brief Vragen hier over heeft geen zin want je wordt niet teruggebeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Redelijk

Er is mij nog veel onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Ontzettend goede klantvriendelijkheid en zeer deskundig

Ivm mijn problemen met inloggen is een persoonlijk contact zeer gewenst en is dan ook door NLG Arbo medewerkers goed opgepakt en zijn altijd bereid mij bij te staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet? N.v.t.
  • U bent: Werkgever
8

snelle en duidelijke reacties bij vragen en problemen.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Prettig en rustig precies wat ik nodig had

Alles duidelijk , makkelijk communiceren via mail die snel beantwoord wordt. Altijd nog hetzelfde dag terugkoppeling gekregen. Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Prima geholpen

U

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
1

Slecht

In het gebouw waar ik werd verwcht staat nergens fatsoenlijk aangegeven waar je moet zijn. Verder heb ik nu voor de tweede keer een uitnodiging ontvangen voor een bezoek op donderdag 12 april. Ik heb daarvoor gebeld en men zou dit aanpassen. Woensdag 12 april bestaat wel !!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Behulpzaam

Dr van Gent, lieve man. Praat duidelijk normaal Nederlands. Ik bedoel daarmee geen moeilijke woorden en laat je uitpraten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager? N.v.t.
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
8

Prima dienstverlener.

De begeleiding van mijn zieke werknemer was goed. Als werkgever werd ik tijdig geattendeerd op deadlines en acties. Kwam ik er niet uit, dan werd telefonisch professioneel geholpen. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Snel en duidelijk contact

Zeer vriendelijke en begripvolle medewerking .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
10

Onzettend fijn contact

Goede begeleiding en fijn contact met onze contactpersoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Ik ben helemaal tevreden.

Ik ervaar de directe communicatie als zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever

Bedrijfsgegevens

De wederik 10

3355SK Papendrecht

06-15629465

[email protected]

Over NLG- arbo

NLG Arbo levert integraal gezondheidsmanagement. En dat met of zonder inkomensverzekering. We zoeken altijd naar oplossingen, zijn eerlijk en integer, reflecteren duidelijk en helder en we gaan voor het beste resultaat! Gezond groeien De afgelopen jaren hebben we onze meerwaarde voor werkgevers en werknemers bewezen. Inmiddels kunt u vanuit verschillende vestigingen rekenen op casemanagement van dezelfde kwaliteit. Wie biedt meer NLG Arbo heeft de ambitie om méér te bieden dan alleen de vertrouwde advisering bij arbeidsongeschiktheid. Integraal gezondheidsmanagement betekent ook: uw medewerkers gezond houden en uitval voorkomen. Onze arbodienstverlening is ISO 9001:2015 gecertificeerd.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.