Sales goed, aftersales slecht

Bij mega kochten wij een keuken, een badkamer, een pvc visgraatvloer en een toilet. Kwalitatief behoorlijk op de afzuigkap van Inventum na, die een geluid produceert alsof er een straaljager in je keuken staat. En dan wordt het probleem van Mega duidelijk: sales is prima voor elkaar, maar van aftersales en service hebben ze nooit gehoord. Bij problemen moet je altijd bij de fabrikant zijn en die willen ze dan wel inschakelen, maar als - in dit geval - Inventum het laat afweten, is het nooit het probleem van Mega. De uiteindelijke oplossing is dan dat je een nieuwe afzuigkap koopt met een kleien beetje korting en je de oude weg kunt gooien, want dat is opeens jouw probleem. Verder werden voor de badkamer heel andere tegels geleverd dan die wij kochten omdat “de gekochte regels uit het assortiment zijn” en “dus” in plaats van zwarte tegels zoals besteld, er een soort “industrial look” tegels werden geleverd (en gelegd) waar we niet echt blij van werden. En omdat je bij het breken en bouwen van een nieuwe badkamer niet in je huis kunt wonen, kom je daar pas achter als alles klaar is. Grootste probleem was echter dat het plaatsen van de keuken (dat “gratis” was) werd gedaan door een groep mensen die uitsluitend Turks spraken zodat elke communicatie onmogelijk was. En omdat je zelf moet regelen dat de oude keuken wordt verwijderd en afgevoerd en je ook zelf moet regelen dat alle aansluitingen en leidingen exact op de juiste plek zitten, konden we er op wachten dat de Turkse mensen niets konden doen omdat de leidingen niet precies goed zaten en elke communicatie daarover onmogelijk was. Een nachtmerrie dus. Uiteindelijk is het allemaal “gelukt”, maar tegen veel hogere kosten omdat er steeds van alles bij komt. Kortom: bij Mega kopen kun je eigenlijk alleen doen als je veel geld hebt en vooral heel veel tijd en geduld. Nogmaals: wat er geleverd is, is over het algemeen prima in orde, maar nadat je betaald hebt, geeft Mega eigenlijk nooit thuis. Het is een soort Russisch ro

Goeie club, aanrader!

Plezierige ervaring, ook en met name w.b. garantie op onderdeel

• Ervaring met: Toilet

Lekker snel en heel vriendelijk

Voor onze moeder hadden we een nieuwe keuken nodig voor in een appartement gebouw. Dave van de verkoop heeft het fijn met ons meegedacht en zo zijn we tot een mooie keuze gekomen. Over 6 weken wordt de keuken geplaatst, dan gaan we resultaat in de praktijk ervaren! Als alles gaat zoals besproken met het een mooi resultaat gaan worden!

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Bij binnenkomst onmiddelijk " GOED" gevoel !

Nette zaak , goede opstellingen en vriendelijke deskundige medewerker .

• Ervaring met: Badkamermeubels

Mooie showroom, deskundig advies en fijne service

Uitstekend geholpen, onze wensen doorvertaald in mooi ontwerp; goed meegedacht en advies. Showroom is overzichtelijk en geeft alle opties weer. Professionele service en relaxte sfeer.

SUPER

Super deskundig advies van Dennis gekregen. Neemt de tijd en denkt mee in oplossingen. Wij genieten volop van onze nieuwe badkamer. Bedankt Dennis!

SUPER

Super goed geholpen door Dennis! Deskundig en vriendelijk advies. Denkt graag mee en in oplossingen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer.

Perfecte service!

In alle rust en prettige en deskundige begeleiding hebben we een mooi ontwerp gekregen van onze badkamer. Vervolgens al het benodigde sanitair en tegels uitgezocht. Prima offerte gekregen en elkaar de hand gegeven.

Goede en eerlijke service

Fijn om samen te zitten en de badkamer uit te kiezen. Stap voor stap ingetekend. Veel aanbod. Eerlijke gesprekken kunnen voeren.

• Ervaring met: Badkamers

Goed gevoel tijdens het advies traject.

"Om de hoek" een totale badkamer met alles erop en eraan met advies van een goede adviseur uitgezocht.

• Ervaring met: Badkamers

Prima begeleiding en tijd genomen

Alle tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. Goede advisering.

Prettig en kundig

We zijn goed geholpen en werden goed begeleid in het ruime assortiment, waarbij zowel stilistisch als praktisch goede tips werden gegeven.

• Ervaring met: Badkamers

Word goed geluisterd wat je wil en wat er kan . Komen afspraken na . Kortim goed geholpen , goede adviezen gehad en een super mooie keuken . Wij zijn zo tevreden over Mega dat we ook de badkamer bij hun gekocht hebben .

• Ervaring met: Keukens

Goede levering en service!

Hebben goede ervaring met Mega Keukens Soest, zijn goed geholpen met advies. De levering en montage is perfect gegaan. Ook een goede service. Wij zijn super blij met onze keuken en kunnen Mega Keukens Soest zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Keukens

Erg blij met de service.

Ik was in de winkel in Soest om te overleggen over een oude bestelling. De service die ik hierna kreeg was erg fijn. Leuke mensen, goede spullen en nette prijzen.

Flexibiliteit, gastvrij en behulpzaam

Professioneel advies, de medewerkers denken graag met je mee in oplossingen en plaatsen zich ook in jouw schoenen. Flexibiliteit, gastvrij en behulpzaam komt bij mij op als ik terug denk aan mijn persoonlijke ervaring tijdens het kiezen/samenstellen van keuken en badkamer. Toppers daar, veel dank!

Fijn en vriendelijk geholpen

Goed advies. Niet gehaast. Vriendelijk.

Vriendelijk en behulpzaam

Prima geholpen, fijn contact

• Kennis en informatie
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ervaring met: Toilet

Zeer slechte service na levering!

Ervaring is dramatisch. Na 6 maanden zijn we nog met de herstelwerkzaamheden bezig van de badkamer en keuken. We hebben zowel de badkamer en keuken besteld bij Mega Soest en wij wilde graag ontzorgt worden. Dus Mega zou ook de installatie regelen. Dus het totaal plaatje. Logistiek gezien leek ons dit de beste oplossing ook. Maar helaas! Wat een drama! Mega Soest komt zijn afspraken verre van na! Tijdens de verkoop helpen ze je heel goed op weg en geven aan alles te doen. Maar let op! Laat echt alles op papier zetten, want ze zeggen gewoon weg dat het niet is besproken. En zodra je alles betaald hebt, is de opdracht voor hun voltooid. Geen service meer te verwachten.

Slecht

Slecht bereikbaar via telefoon. Reageren ook niet. Wensenlijst doorgegeven. Wacht na 8 dagen op een schets.

• Ervaring met: Badkamermeubels

Supergoed

Vanaf begin bij keuken samenstellen t/m zelf plaatsen hebben wij heel goed contact gehad. Alles was supergoed geregeld.

Van harte aanbevolen!

Aanbeveling. Binnenkort hoop ik samen met mijn echtgenote te verhuizen naar een fraai appartement in Soest. Wij verkopen onze bungalow vanwege de te grote tuin in relatie tot onze leeftijd. Voor de inrichting van het nieuwe appartement zijn wij terechtgekomen bij de Soester vestiging van Mega sanitair en keukens. Daar hebben wij tot op heden zeer goede ervaringen mee: deskundig advies gepaard aan klantgerichte, vriendelijke en deskundige benadering zijn hier de kernwoorden. Van harte aanbevolen! Fam. Kruiswijk.

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.