Het begon in de showroom, erg vriendelijk en rustig personeel, niks opdringers en goed advies, er werd een mooie offerte gemaakt en vervolgens kregen we ruim de tijd om te beslissen Daarna kwamen er 2 broers bij ons de boel installeren, ook weer erg klantvriendelijk en erg netjes, ze ruimen alles op Kortom als wij weer kunstof nodig hebben gaan we zeker naar dit bedrijf.

• Waar kent u ons van: Internet

Kozijnen zijn perfect geplaatst, personeel zeer vakbekwaam 👍leuke jongens, werken hard door. Daarbij zorgen zij ook dat de werkplek ook weer netjes is opgeruimd.

Hey

Absolute pleasure dealing with all of the Deza team from start to finish. The end result is amazing and has made a massive improvement on our family home. A special call out to Hans and his team who worked hard and professionally in very hot weather and maintaining a high quality of work, thank you. My contact person Melinda was always available and very helpful same for all the team I had dealings with. I have no hesitation in recommending Deza to any future customer as a quality and affordable family business to deliver what you want and in the time specified. I wish them all the success they deserve in the future and once again thank you. Kindest regards Anthony

• Waar kent u ons van: Internet

Voorlichting, adviezen en uitvoering waren perfect

Zowel de voorlichting in de showroom, als de adviezen bij het opmeten en de professionele uitvoering van de werkzaamheden en het uiteindelijke resultaat stemt ons zeer tevreden en wij kijken uit naar het volgende project.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u ons van: Internet

Zeer deskundige en vriendelijke mensen! Heel mooi vakwerk.

Wij hebben de achterpui, keukendeur en dakkapel twee jaar geleden laten vervangen door Deza. Recent de ramen en kozijnen aan de voorkant van het huis. Wat is het huis mooi geworden en wat is het werk goed gedaan! Martijn denkt goed mee, adviseert echt goed. De mannen die alles geplaatst hebben waren heel aardig en werkten goed en zeer vakkundig. Kortom wij zijn zeer tevreden. Over twee jaar de rest van het huis en absoluut weer bij Deza!

• Ik beoordeel als: een particuliere klant
  • Ik ben: vaker klant geweest

Vriendelijk en vakkundig personeel

Het werk was heel snel klaar en heel erg mooi afgewerkt. Personeel was erg vriendelijk. De kozijnen lijken net echt van hout (niet een blokkendoos). Ook heel erg tevreden met de eindafwerking binnen, o.a. de zijkant van de kozijnen. Heel mooi gedaan! Wij zijn helemaal blij! Enige kleine opmerkingen: eindafwerking specie raamdorpels en muur onder vensterbank slaapkamer.

Prima bedrijf die waarmaakt wat ze beloven

In twee fases mijn hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen en keralit. Alles perfect afgewerkt. Wordt de tijd genomen tot het maken van de mooiste oplossing. Er wordt niets afgeraffeld. Als het meer tijd kost komen ze nog een dagje terug. De mensen van Deza zijn professioneel en aardig.

Fijne vriendelijke mensen die hun vak verstaan!

Nog zelden kom je een bedrijf als Deza tegen waar vakmanschap én service samen komen. Al in het voortraject heeft eigenaar Martijn met mij meegedacht over welke constructie voor mij het best passend zou zijn. Dat hij daarvoor 3x bij mij thuis op een afspraak moest komen, was geen enkel probleem. Ook zijn vrouw Melinda dacht vanaf de zijlijn (via de email) geregeld mee als ik nog een vraag had. Toen het eenmaal zover was dat de nieuwe kozijnen geplaatst werden, trof ik uiterst vriendelijk personeel bij mij thuis. Binnen 2 dagen zaten de bovenkozijnen er voor en achter in en was tevens mijn keukenraam vervangen. Alles is bespreekbaar bij Deza. Toen er na plaatsen wat beschadigingen op mijn muren bleken te zitten, werd dit door hen gelijk hersteld. Ik ben dan ook ontzettend blij met het bedrijf zelf alswel het eindresultaat. Het is in 1 woord prachtig!

Uitstekende voorlichting, levering en vakmanschap werden getoond.

Zeer ervaren personeel. Zeer vriendelijk, zowel in de winkel als de jongens die de kozijnen plaatsten. Top

Goede service en denken mee met oplossingen

Deza heeft wederom bij ons kwaliteit afgeleverd. De eerste klus was het vervangen van een achtergevel met kozijnen en schuifpui welke na volle tevredenheid was geplaatst. Omdat wij dezelfde kwaliteit ook terug wilden zien in de dakkapellen zijn wij weer met Deza in gesprek gegaan en hebben gekeken naar wat de mogelijkheden waren. Na een aantal gesprekken ook met andere leveranciers bleek toch dat Deza de dakkapellen kon leveren die wij wilden en ons het meeste vertrouwen gaf. Tijdens het plaatsen van de dakkapellen heb ik in het werk goed kunnen communiceren met de vakmensen van Deza en hebben uiteindelijk het gewenste resultaat geleverd. Daarnaast waren nog een aantal kleine restpuntjes i.v.m. nog eigen werkzaamheden die zij netjes hebben opgepakt. Ik zou Deza dan ook zeker bij anderen aanbevelen.

Meedenken, correct handelen, fijne mensen!!

Grote verbouwing, kozijnen (sommige inkorten en verbreden), voordeur, schuifpui, tuinkamer allemaal snel en vakkundig gedaan. Voor ons belangrijk iemand in de regio en alle producten worden ook gemaakt in de regio. Kortom een aanrader!

De plaatsing ging goed, netjes afgewerkt. Aardige mensen. Plaatsing 1 week later, maar we konden kiezen tussen die week of zelf een week kiezen. Netjes toch? Na afloop van de plaatsing een leuke geste gekregen. Daarvoor Dank.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 1 week later dan gepland, maar feestdagen en meer werk kwamen ertussen. We zijn allemaal mensen.

Showroom (het zien voelen), deskundigheid en uitleg, producten zijn nu geplaatst en ziet er allemaal top uit. Afspraken en communicatie zijn ook prima.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De vertegenwoordiger kwam eerst thuis langs voor een globale meting en uitleg maar kwam veel te laat. Deze ervaring heeft hij ruimschoots goed gemaakt in de showroom en de communicatie daarna.

• Ik ben: vaste klant

We hebben de plaatsing van de schuifpui als zeer goed ervaren. Geen onnodige rommel en zeer netjes geplaatst. Bedankt ervoor.

• Ik ben: eerste keer klant

bijzonder prettige samenwerking met zowel verkoopmedewerkers als monteurs

• Ik ben: eerste keer klant

Duidelijke communicatie. Alle afspraken goed nagekomen inclusief een stukje aftersales. Netjes gemonteerd en goed afgewerkt.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen.

Alles verliep goed en er was ruimte voor meedenken. Zo kon de 1e meting in de avond gedaan worden en de kleuren waaier even lenen om rustig tot een goed besluit te komen.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niet altijd was er duidelijk wanneer alles ging gebeuren of wanneer te betalen. Maar, even bellen of een e-mail sturen was voldoende om toch alles aan de weet te komen.

Goede kwaliteit kozijnen en plaatsing. Monteurs zijn zeer vakkundig en denken goed mee met de klant. Met als gevolg een prachtig eindresultaat!

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Communicatie in aanloop liet hier en daar wat te wensen over, maar nog steeds voldoende. Doet niet af aan de verdere beoordeling.

We wilde het hele huis de kozijnen en deuren laten vervangen door kunststof. Kwamen bij DEZA terecht in de showroom. Perfect ontvangen en alle aandacht gehad. Bij ons thuis geweest om vrijblijvend advies te geven en offerte te laten maken. Heel goed advies gekregen en we hebben het door ze laten plaatsen door goed personeel. Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf.

• Ik ben: eerste keer klant

We hebben een top service ontvange met geode materialen plus vakmanschap. Werkzaamheiden waren op tijd uitgevoerd en we zijn blij mee.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring We hebben tot nu toe geen negatieve ervaring gehad. DEZA heef geode Klantenservice die bereid zijn om extra stap voor de klant te lopen.

Prachtige kozijnen en ramen!l Vakkundige geplaatst. Opvallend dat de woning gedurende de plaatsingsperiode dagelijks de gevel bij vertrek op de een of andere manier dicht is en alle rommel binnen- en buitenshuis is opgeruimd.

• Ik ben: eerste keer klant

Door de inzet van het kwalitatief zeer goede personeel in zowel de showroom als op de uitvoering, levert dit bedrijf een zeer hoogstaand serviceniveau. Vooral de inzet van de medewerkers in de uitvoering, vaak onder erbarmelijke weersomstandigheden, is bewonderenswaardig. Absolute aanrader dit bedrijf.

• Ik ben: vaste klant

Alleen maar positief. klantvriendelijkheid, service en communicatie. medewerkers van plaatsing verdienen extra pluim voor harde werken in winterse omstandigheden. deze mannen straalden ook vakmanschap en ervaring uit. Volgens mij moet DEZA heel zuinig zijn op deze medewerkers!!

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Kan niet iets bedenken!!

Mooi product. Vriendelijk personeel. Vakkundig geplaatst. Wij zijn erg tevreden .

Industriestraat 8 1704 AA Heerhugowaard

Over Select Windows DeZa

DEZA biedt u een ruime keuze uit kunststofelementen, of het nu om ramen, deuren,schuifpuien, gevelbekleding, of een dakkapel gaat. DEZA heeft het in huis. DEZA biedt u ook een ruime keuze in hardhouten elementen, zoals ramen, deuren en schuifpuien. Ook voor een Aluminium Serre, Veranda of een Carport bent u bij ons aan het juiste adres.DEZA producten worden geproduceerd volgens de richtlijnen van het VKG. DEZA biedt u dan ook zekerheid en duurzaamheid wat u van ons en onze producten verwachten mag en tevens bieden wij u voor iedere situatie de perfecte oplossing.