Betrouwbare partij met top kwaliteit!

Onze ervaringen met Gino Bouwman van Bouwman zwembaden en zijn team zijn uitstekend te noemen. Een betrouwbare partij die al zijn afspraken tijdig nakomt. Ons Starline zwembad is van uitstekende kwaliteit en snel geïnstalleerd door het vakkundig team van Bouwman. Kortom een aanrader!

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Alles volgens afspraak gegaan en goede service.

Tevreden over het eindresultaat van ons zwembad en goede service na installatie. Jaarlijks onderhoud ( opstarten en stoppen zwemseizoen ) en service prima.

Gewoonweg perfect

Vanaf het eerste contact tot en met oplevering is alles volgens afspraak verlopen. Vakkundig advies en transparante prijs. En bovenal een prachtig zwembad natuurlijk!

• Ervaring met: Zwembad

Fijn en goed bedrijf met top service

Het bedrijf Bouwman Zwembaden is een professioneel en service gericht bedrijf met kundig en vriendelijke werknemers. Een aanrader wanneer u een o.a. een zwembad wilt aanleggen en/of wilt renoveren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Probleemloze installatie zwembad

correcte, vriendelijke en vakkundige installatie van een starline zwembad.

Alle beloftes worden waargemaakt

Zeer betrouwbare, vakkundige en beleefde mensen, echt top!! Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Prettig, professioneel en behulpzaam

Vorig jaar is bij ons het zwembad aangelegd. Dat hele proces is met Bouwman goed verlopen. Samenwerking met de tuinarchitect had beter gekund. Dit jaar volledig in gebruik

• Ervaring met: Zwembad

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Bouwman Zwembaden. Het hele traject, van eerste intake tot nazorg toen zwembad er lag, hebben wij als zeer professioneel ervaren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 8

• Ervaring met: Zwembad

Het bedrijf komt over als zeer ervaren in wat ze doen

Ik vind dat ze hun werk zeer goed en vakkundig uitvoeren

Prima en vakkundig

Een bedrijf met een goede kennis van zwembaden en waarbij je als je vragen duidelijke antwoorden en adviezen krijgt.

Professioneel, ontzorgend en klantgericht

Bouwman zwembaden is van harte aan te bevelen als u de aanleg van een zwembad overweegt. Vakkundige mensen, klantgericht en leveren net werk af. Staan klaar voor alle vragen alle dagen in de week. Betrouwbaar en oprecht gericht om jou te kunnen laten genieten van elke plons in je eigen zwembad.

Meedenkende professionals.

Het renoveren van een 40 jaar oud en versleten buitenbad is door Bouwman perfect gerealiseerd.

• Ervaring met: Zwembad

Vriendelijk en beleeft personeel. Komen afspraken na. Als het later wordt bellen jullie . Bij een spoedgeval lossen jullie het snel op.

• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij hebben een prijsopgave gevraagd en gegevens aangeleverd voor nieuw folie van ons zwembad, wij hebben daar nooit een antwoord op gekregen, mocht dit een moeilijk karwei of wilt u dit niet uitvoeren dan zouden wij dit graag willen weten

• Ervaring met: Zwembad

-altijd ruimte voor verbetering blijven houden. -kwaliteit afhankelijk van de monteur. Graag diezelfde laatste ervaren monteur blijven houden voor bij ons. -De losse test en zwembadprodukten (chloor,ph + en -); deze mogen best iets voordeliger. -bij storing dan graag of heel goed bereikbaar of dat we heel snel teruggebeld worden. -Verder als nieuwe klant heel tevreden hoor...

• Afspraak nakomen

ik kom aleen voor tabletten en dit jaar voor een pomp

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met Bouwman Zwembaden! We hebben 2x een bezoek gehad van 2 verschillende monteurs die beiden andere adviezen gaven en er is nooit meer contact opgenomen door jullie voor een nieuwe afspraak. Erg jammer dat jullie niet servicegericht zijn!

• Ervaring met: Zwembad

Beste Marit, Wat vervelend om te horen! We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wellicht dat er iets mis is gegaan. Met vriendelijke groet, Bouwman Zwembaden

• Vakkundige montage N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Zwembad

Wij zijn zeer tevreden met de snelle en soepele wijzen van behandeling en handelen van de geleverde materialen voor onze solarverwarming van ons zwembad.

• Ervaring met: Overig

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.