Vriendelijk en beleeft personeel. Komen afspraken na. Als het later wordt bellen jullie . Bij een spoedgeval lossen jullie het snel op.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij hebben een prijsopgave gevraagd en gegevens aangeleverd voor nieuw folie van ons zwembad, wij hebben daar nooit een antwoord op gekregen, mocht dit een moeilijk karwei of wilt u dit niet uitvoeren dan zouden wij dit graag willen weten

• Ervaring met: Zwembad

-altijd ruimte voor verbetering blijven houden. -kwaliteit afhankelijk van de monteur. Graag diezelfde laatste ervaren monteur blijven houden voor bij ons. -De losse test en zwembadprodukten (chloor,ph + en -); deze mogen best iets voordeliger. -bij storing dan graag of heel goed bereikbaar of dat we heel snel teruggebeld worden. -Verder als nieuwe klant heel tevreden hoor...

• Afspraak nakomen

ik kom aleen voor tabletten en dit jaar voor een pomp

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met Bouwman Zwembaden! We hebben 2x een bezoek gehad van 2 verschillende monteurs die beiden andere adviezen gaven en er is nooit meer contact opgenomen door jullie voor een nieuwe afspraak. Erg jammer dat jullie niet servicegericht zijn!

• Vakkundige montage N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Zwembad

Wij zijn zeer tevreden met de snelle en soepele wijzen van behandeling en handelen van de geleverde materialen voor onze solarverwarming van ons zwembad.

• Ervaring met: Overig

• Afspraak nakomen

Prima ervaring, goede service.

• Ervaring met: Zwembad

Als beginner in zwembadonderhoud wordt je overstelpt met informatie die je niet allemaal kan plaatsen of begrijpen. Daar werd door de monteur Richard in het begin niet altijd rekening mee gehouden. Het gevolg was dat diverse keren een bezoek noodzakelijk was. De laatste keer werd ook de logica uitgelegd, waardoor het makkelijker te onthouden is. Gino is alleszins redelijk bij meningsverschillen over betalingen. Alles bij elkaar zijn we tevreden over Bouman.

• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s? N.v.t.

• Ervaring met: Zwembad

Altijd goed geholpen en goed advies!!

• Afspraak nakomen

Allemaal goede vakkundige mensen, die - zoals alle mensen- weleens een foutje maken !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraken maken of nakomen worden heel slecht afgehandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

nieuwe pomp bleek 2e seizoen defect. Via fabrikant nieuwe en geteste pomp. heb zelf voor installatie gezorgd.Nu oke.

• Ervaring met: Zwembad

Maak niet uit welke vraag er wordt gesteld; de reactie is altijd heel terzake, snel en correct.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

reparatie lekkage succesvol aangepakt en roldek en bladafdekking naar tevredenheid

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.

Over Bouwman Zwembaden

Filter op Taal