Fijne partij om mee samen te werken

Vakkundig bedrijf dat weet waar ze over praten. Ze leveren degelijk werk afleveren voor een nette prijs en komen hun afspraken na.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Helemaal top.

Zeer net personeel.Goed advies bij de verkoop en zeer nette en bekwamen monteurs. Een aanrader voor een ander.

• Ervaring met: Zwembad

Alles volgens afspraak en keurige werknemers die uitvoeren

Heel spannend of alles zou verlopen volgens afspraak en planning, maar alles top. Vanaf t eerste gesprek tot het daadwerkelijk kunnen zwemmen…

• Ervaring met: Zwembad

Gewoon een fijn bedrijf om mee samen te werken

Wij hebben een prachtig zwembad (monoblock) van Starline door Vissers Zwembaden laten plaatsen en zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Van de eerste gesprekken tot aan de oplevering liep zo'n beetje alles als een geoliede machine. De montageploeg werkt nauwkeurig en netjes, wat ook weer terug te zien is in de technische ruimte waar alle apparatuur geplaatst is. Afspraken worden goed nagekomen en dat is altijd fijn. Wij zijn ondertussen volop aan het genieten van ons nieuwe zwembad die is geplaatst door Vissers Zwembaden.

Prima!

Plezierige vakbekwame mensen

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Prettige en kordate samenwerking

Duidelijke uitleg omtrent functioneren van een zwembad. Er is een planning gemaakt die ook overeen kwam met de uit voering ervan. Bij het bouwen van het zwembad zijn er geen punten geweest waar wij niet tevreden over waren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 7

Top bedrijf, goede service en echte vaklui.

Zag erg op tegen de werkzaamheden maar door de goede begeleiding van Ruben en zijn team is het allemaal goed verlopen.

Fijne service

Fijn zwembad geheel volgens verwachting

• Ervaring met: Zwembad

Flexibel, fijne mensen en goede afstemming

Met Vissers zwembaden hebben we prettige ervaringen gehad. Ze zijn flexibel en kunnen snel schakelen met verschillende partijen. Medewerkers zijn vriendelijk en correct. We zijn heel tevreden met het goede resultaat en de fijne samenwerking.

• Ervaring met: Zwembad

Gastvrij, kennis, service en kwaliteit in één omgeving!

Van ontwerp tot uiteindelijk resultaat is geweldig begeleid door het team van Vissers Zwembaden. Bij eventuele vragen direct antwoord en/of actie. Dat is service waar wij erg blij mee waren. Het meedenken en samenwerken met onderaannemers was in één woord geweldig. Vissers Zwembaden bedankt voor het mooie resultaat.

• Ervaring met: Zwembad

Heel tevreden en conform verwachting

Vooraf erg goed meegedacht. Wij hadden net iets anders dan anders. Daarna heel duidelijk gecommuniceerd hoe en wat. Als laatste met een enthousiast team ons zwembad gebouwd.

• Ervaring met: Zwembad

Mooi en vakkundig aangelegd zwembad door echte professionals

Vissers Zwembaden en Hoveniersbedrijf R&R hebben in een perfecte gezamenlijke samenwerking in korte tijd een prachtig zwembad en mooi afgewerkte tuin aangelegd . De bouw, de onderlinge planning en afstemming door beide bedrijven zijn prima verlopen met een team van goede, vakkundige en gezellige medewerkers. Beide bedrijven werken op basis van afspraak is afspraak en dat hebben zij absoluut waargemaakt.

• Ervaring met: Zwembad

Fijne ervaring en perfecte samenwerking

Tijdens het voortraject was het contact prima met heldere offerte's en eerlijke antwoorden in wat wijs was te doen en wat afgeraden werd. Ook een vervolg gesprek bij Starline hebben wij als prettig ervaren en heeft er mede toe bijgedragen dat wij bij Vissers een bad besteld hebben. Tijdens de bouw was de afstemming goed en ging men voortvarend te werk en zijn de afspraken nagekomen, met steeds een heldere boodschap wanneer wie weer terug zou komen. Dit droeg er zorg voor dat er een schitterend project in korte tijd gerealiseerd kon worden.

• Ervaring met: Zwembad

Uitstekende service, heel correct team, alles stipt conform afspraak afgehandeld.

De kontakten verliepen uitstekend. Alles helder op papier, en ook uitgevoerd zoals afgesproken. Een uitstekend en correct team van medewerkers!

• Ervaring met: N.v.t.

Deskundig, duidelijke uitleg en mooi zwembad aangelegd.

Mooi zwembad aangelegd. Laat de zomer maar komen, dan kunnen we er heerlijk gebruik van maken.

• Ervaring met: Zwembad

Zwembad op maat, met al onze wensen gerealiseerd

Luxe afwerking, puik team. De ondergrond van klei was lastig en ongewoon voor de ploeg, maar dat was geen probleem voor een mooie afwerking. Op de millimeter in de tuin ingepast.

Afspraken goed nagekomen.

Zeer positief

zeer goed

uitstekende service en montage

• Ervaring met: Zwembad

Mooi zwembad en afspraken nagekomen

No-nonsense organisatie. Afspraken maken, bouwen, opleveren en klaar. Weinig toeters en bellen, gewoon volgens afspraak een mooi zwembad.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 8

Maakt verwachtingen waar; klasse

Voorbesprekingen waren prima. Ontwerp en offerte schetsten een professioneel bad. Strak en mooi ingebouwd in onze boomgaard. Uitvoering was conform verwachting. Professioneel en gedegen gebouwd.

Afspraak is afspraak

De kracht van Vissers zwembaden ligt in het feit dat men over de (eigen) grenzen heenkijkt. De samenwerking met comakers en/of andere betrokken partijen Zorgt er voor dat er een heel efficiënt proces ontstaat. Dit alles komt uiteindelijk de kwaliteit van het totaalplaatje ten goede.

Super service!

super zwembad, super servicegerichtheid!

• Ervaring met: Zwembad

Prima en duidelijke begeleiding en aanleg van begin tot eind

Wij hebben zelf contact gezocht met Vissers zwembaden voor de aanleg van ons zwembad. Dit liep soepel en transparant. Het zwembad is in hele korte tijd aangelegd en alle beloofde zaken zijn nagekomen. Tot nu toe zijn we zeer tevreden!

• Ervaring met: Zwembad

Vissers in drie woorden; duidelijkheid, flexibiliteit en transparantie.

Dat Vissers zwembaden kwaliteit levert wisten we al door ervaringen van anderen. De uitleg bij het eerste kennismakingsgesprek en de transparantie rondom de opgestelde begroting deden ons voor deze zwembadbouwer kiezen. De flexibiliteit tijdens het bouwproces was erg prettig en het feit dat Vissers zwembaden als hoofdaannemer werkelijk alles kan verzorgen is een enorme pré. Vissers zwembaden ontzorgt de klant van A tot Z.

• Ervaring met: Zwembad

Denken ook tijdens het werk mee over praktische oplossingen.

Over Vissers Zwembaden

Vissers Zwembaden , uw adres voor een goed prive zwembad.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.