• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?
  • Ervaring met: Zwembad

zeer tevreden over Vissers Zwembaden. Komt afspraken goed na. met vriendelijke groet

Top service!

• Ervaring met: Zwembad

Een bedrijf waar je op kan bouwen en vertrouwen, komen de afspraken na. Leveren kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs. Als ze deze lijn de komende jaren kunnen volhouden en verder kunnen verbeteren waar nodig is wordt het een bedrijf die veel groeipotentie heeft, zowel in kwantiteit als kwaliteit.

• Ervaring met: Zwembad

Top bedrijf: levert vakwerk/ deskundig/ vriendelijk/ denkt mee/ geeft goed, eerlijk advies/komt afspraken na/ goede service! Dus zeker n aanrader!👍👍👍

• Ervaring met: Overig

Super advies over formaat en plek van t zwembad, sympathieke zwembadbouwer (John)

Betrouwbaar en vakkundig.

• Ervaring met: Zwembad

afspraken maken kon beter....

• Ervaring met: Zwembad

Aanleg bouwkundig zwembad 8x4 is door Vissers zwembaden naar alle tevreden aangleged....strakke planning en duidelijke afspraken met bevestiging via mail. Vakkundige mensen die kwaliteit leveren!

• Ervaring met: Zwembad

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam. Zeer goede adviezen, niets is te veel. Zeer persoonlijke ondersteuning. Overall zeer goed.

• Ervaring met: Zwembad

Vissers Zwembaden levert goede kwaliteit en komen hun afspraken na. Ook maken zij gebruik van vakkundige onderaannemers.

• Ervaring met: Zwembad

Super ervaring, kan Vissers Zwembaden aan iedereen aanraden. Geen zwamverhalen maar gewoon een duidelijke en eerlijke uitleg bij de aanschaf.

• Ervaring met: Zwembad

Goede klantvriendelijkheid. Advies zwembad goed, advies streamer nog in afwachting van oplossing mbt het vermogen. Ook nog in afwachting bediening verlichting. Verder betrouwbaar bedrijf met goed personeel.

• Ervaring met: Zwembad

Na heel veel ellende met andere zwembadbouwers heeft Vissers zwembaden ons bad zeer vakkundig gerepareerd zodat we na 5 jaar klungelen eindelijk kunnen genieten van een prachtig bad.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.

Over Vissers Zwembaden

Filter op Taal