Op alle onderdelen scoort waterstijleen 10. Helaas zijn de voorrijkosten op de factuur een hoge kostenpost op de reparatie, daarom een 9, wat toch een goede score is.
Snelle reactie bij een service vraag. Doseerpomp vervangen
alleen maar positieve ervaringen gedurende het gehele proces van offerte tot aanleg en nazorg
Altijd keurig te woord gestaan met goede uitkomsten
Prima
Zeer goed en men komt afspraken na
Een tevreden klant
Het was rond de doorstart van enkele jaren geleden wat rommelig. Er wordt op aanvullende materiaal, zoals chemische producten, kabels een te hoge marge gedaan (vraag maar aan Piet).
Ik heb heel goede ervaringen met Waterstijl. Met montage heb ik geen ervaring. Ons zwembad zit er al vanaf 1978. Wat betreft prijs kwaliteit kan ik alleen oordelen over de chemicaliƫn e.d. Het kan uiteraard altijd wel iets goedkoper.
Ik ben over het algemeen positief. Wel is het erg afhankelijk van de monteur. Dat wisselt nogal veel. De klantvriendelijkheid door "kantoor" is prima.
De monteur was netjes en beleefd, de vorige was ook wel netjes maar op z'n gemakje sigaretje onder het werk dat vindt ik niet kunnen. De laatste monteur was perfect.
De dame die alles binnen heeft geregeld, top
Zeer vriendelijke man die het zwembad zomerklaar kwam maken.
Geachte mevrouw Donker-Drinkwaard, Allereerst hartelijk dank voor het invullen van de enquĆŖte en de positieve beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden was over het bezoek. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en om die reden wil ik toch nog even reageren. Wij vinden het jammer te horen dat u zegt dat u zelf moest terugbellen. Ik heb bij het telefoongesprek gezeten wat u met Bianca van de planning had en u gaf aan die dag niet bereikbaar te zijn i.v.m. uw werk en daarom tussen half 2 en half 3 zou terugbellen i.v.m. een vergadering. De reden dat wij altijd de planning aan het einde van de dag in orde maken heeft te maken met de routes van de verschillende monteurs, verschillende tijdsduren van bezoeken/storingen en de seizoensdrukte. Dit hebben wij smorgens ( en zeker in het zwemseizoen ) niet altijd inzichtelijk. Wij doen dit juist om teleurstellingen te voorkomen en de klanten zo goed als mogelijk te bedienen. Met vriendelijke groet, Natalie Reedijk Waterstijl
Er wordt tijd genomen voor de klant.
Keurige enthousiaste monteur. Alles nagelopen en we kunnen weer de zomer in.
alles netjes
goede communicatie, goede levertijd, vakmanschap, oplossingsgericht
Men komt op de afgesproken tijd. Dennis heeft er verstand van.
Alleen maar positieve ervaringen zowel op het gebied van advisering, aanleg en after sales.
Goede, vriendelijke monteurs die klant aanhoren en advies geven. Ook telefoniste is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.
Communicatie vooraf, oplevering, documentatie onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.