Communicatie is erg moeizaam. Duurde heel lang voordat ik zelf toegang kreeg met de app. Daarna waren er problemen met het op afstand monitoren, zodat het water een paar keer groen werd. Maar er waren vooral veel problemen met de waterstand, waardoor ze uiteindelijke de zonder te overleggen de pomp hebben vervangen. ipv een dure stille pomp heb ik nu een goedkopere lawaaige pomp. De waterstand problemen zijn wel opgelost, maar nu heb ik dus meer herrie in mijn schuur en geen compensatie voor het prijsverschil. Al met al ontevreden. Wel altijd vriendelijke medewerkers die langskomen.
prettig bedrijf, vriendelijk personeel
Waterstijl is prima, Starlijn geeft hele slechte service
goede afspraken mee te maken, die ook perfect uitgevoerd worden tegen redelijke prijzen.
Dit jaar een aantal problemen gehad welke niet in alle gevallen adequaat zijn opgelost. Problemen waren er met een teveel aan lucht in het systeem, een lekkende pomp, niet goed functionerende pompjes van de toevoegingsmiddlenen, al met al zijn de monteurs een aantal malen terug geweest. Ook het monitoren op afstand gaat niet altijd goed. Vaak werden verkeerde nivo,s eerder door mij dan door waterstijl opgemerkt. Ook vragen blijven soms erg land onbeantwoord.
wij worden altijd keurig en volgens de gemaakte afspraak geholpen . indien niet direct op voorraad toch een oplossing tijdelijk zodat we het bad kunnen blijven gebruiken . goede service .
brief van Starline na faillissement Johan uit 's Gravenzande
prima vriendelijke medewerkers die weten wat ze doen.
Goed contact heel vriendelijk, echter je bent afhankelijk van Starline deze club vind ik minder service gericht.
Prima service, goed overleg, begrip voor klant
Buitengewoon slechte opstartbeurt gehad voor de zomer. Ik heb hierop een mail gestuurd naar Nathalie Opmeer en tot heden geen reactie mogen ontvangen op mijn opmerkingen.
Geachte heer vd Berg, Wij willen u danken voor het invullen van de beoordeling. Ik heb uw beoordeling bestudeerd met name het punt "communicatie" De door u bedoelde mail is wel degelijk verzonden, helaas zie ik nu na controle dat ik een fout gemaakt in de tekst van uw mail-extensie, kortom een tekstfout. Dat u dit nu direct moet afrekenen met het cijfer 1 vind ik jammer. Gezien wij in ons ons bedrijf communicatie met onze klanten de hoogste prioriteit geven - hierin slagen we gelukkig vaak, zie overige recensies - zijn we hierin teleurgesteld. Uiteraard begrijpen wij dat u op onze mail zat te wachten en dat dit niet had mogen gebeuren. Wij bieden hierin dan ook onze welgemeende excuses en zullen in het vervolg een betere nacontrole uitvoeren. Vertrouwende u hiermede juiste en voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Natalie Opmeer | Directeur
Goec
Duidelijke jaarplanning en gemaakte afspraken vallen altijd keurig binnen het tijdsbestek. Fijne monteur die de service nauwkeurig uitvoert. Eventuele problemen worden goed opgelost. Geldt ook voor sauna en whirlpool.
Goede service en vakkundigheid
Eigenaar en medewerkers denken goed en praktisch mee, goed overleg over problemen mogelijk, jullie blijven positief om tot een oplossing te komen als er tegenslagen zijn.
Acht jaar geleden is ons zwembad geplaatst door een andere leverancier. De after sales liet te wensen over. Daarna zijn we overgestapt naar Waterstijl. Een zeer professionele en klantvriendelijke organisatie. Als ondernemer zeer veel respect hoe ze het aanpakken.
top
Aanleg en onderhoud loopt naar tevredenheid, als er iets fout gaat wordt het opgelost
Gewoon een goed bedrijf
Service beurt conform afspraken uitgevoerd. Wat beter kan is follow up op zaken die opgemerkt zijn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.