Geweldig!!

Na een gezellig bezoek van Alex Koomen een mooie en duidelijke offerte gekregen. Plaatsen van plafond lag ver weg , maar als er een gaatje was zou het eerder gebeuren. Dat gaatje was er dus en vandaag heeft Jeroen, wat een rustige vakman is dit zeg, ons een mooi nieuw mint groen plafond bezorgd. Kan maar 1 woord zeggen “ Fantastisch “

• Ik ben: eerste keer klant

Goed advies, vakwerk én service; super blij met het resultaat

Wij hadden wat uitdagingen met de akoestiek in de woonkamer en keuken. Het is een behoorlijk oppervlak, maar door "gelaagdheid" aan te brengen hebben we geen naden in het spanplafond. Het is super strak! Het is mooier dan stucwerk (wat het was) en we hebben eindelijk licht op de plekken waar dat hard nodig was. Het lichtsysteem is wel iets minder gebruiksvriendelijk dan bijvoorbeeld Philips Hue. Maar wat een enorm verschil in akoestiek! Er is zoveel meer rust in huis. Dat is merkbaar voor ons allemaal. Mark heeft ons van goed (technisch) advies voorzien en was ook altijd bereid op eea extra te komen toelichten. Super klantgericht! Marcel heeft het plafond bij ons geïnstalleerd. Vakman! En ook nog eens gezellig en leuk met de kinderen (best fijn als iemand meerdere dagen in huis is). Een klein gedeelte moest vlak boven een kast gespannen worden wat ook best een uitdaging was. Het spanplafond moest een weekje later nog even strakker getrokken worden ivm de kastdeur die tegen het doek schuurde. Geen probleem! Zo geregeld. Dus ook nog eens goede service.

• Ik ben: eerste keer klant

Prachtig resultaat, geheel vlgs afspraken.

In een halve dag onze keuken gedaan ca 25m2 Plafond zit er strak in en onze verlichting is naadloos in het nieuwe plafond verwerkt.

perfect!!!!

Een zeer kundig en fijn bedrijf

Geweldig,

Marcel is een geweldige vakman Daarbij is hij zeer netjes en heeft plezier in het werk

• Ik ben: eerste keer klant

Mijn oude keuken heeft in een dag een moderne uitstraling. Oude systeem plafond eruit en om half vier klaar. De oprit veranderde in een moderne werkplaats. Door de medewerker is zeer kundig gewerkt. Elektriciteit aangebracht…… Ik stond er verbaasd over!!!!!!

• Assortiment N.v.t.
  • Montage
  • Service en garantie N.v.t.
  • Algemeen N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant

Goed advies wat betreft alle (on)mogelijkheden en denkt mee in oplossingen. Montage was top, hele goede monteur die tijdens de montage ook nog meedacht in betere oplossingen. Alles netjes achtergelaten.

Prima voorlichting/aflevering

Zowel op de zaak als thuis een prima advies gekregen, al onze wensen zijn en konden worden gehonoreerd. Installateur Marcel is een vriendelijke man die niet te beroerd is om dingen aan te passen in overleg met de klant.

• U kent ons van: Showroom

Super strak

Mooi strak plafond in onze badkamer en wc. Omdat wij met een vochtprobleem zitten hebben we gekozen voor een plameco plafond. Spotjes en ventilator mooi verwerkt en klein strak plintje aan de randen.

• U kent ons van: Beurs

Gewoon erg goed

Dit bedrijf zit goed in elkaar. Vanaf het eerste telefoontje, het opmeten daarna, de montage door zeer bereidwillige en keurige vakmensen..... allemaal prima!

• Ik ben: eerste keer klant

Super mooi en vakkundig gemonteerd

De bestelling en installatie verliepen moeiteloos en probleemloos. De monteur was buitengewoon bekwaam en werkte met grote zorg en precisie. Het plafond en de lampen werden snel en perfect gemonteerd. Ik zou het ten zeerste aanraden aan iedereen, omdat het een enorme meerwaarde biedt en de woning helemaal afmaakt!

• Ik ben: eerste keer klant

Super geweldige plafonds met een evens super service en montage

Zeer vakkundige monteur Maurice die heel vriendelijk en secuur werk leverde.de plafond zien er prachtig en super strak uit.

• Ik ben: eerste keer klant

Geweldig bedrijf en mensen.

Na een leuk gesprek met Joyce in de showroom in Best meteen een afspraak dat Mark langs zou komen in Veldhoven. Mark was op tijd en ook met hem een duidelijk en helder advies gesprek gehad. Hierdoor meteen beslist voor nieuwe plafonds op 3 slaapkamers. Op de geplande datum van monteren was Marcel ( de monteur) ook op tijd aanwezig. Wel moeten we ff aanhalen dat Marcel een zeer vriendelijke en hard werkende monteur is. Hij leverde na 2 montage dagen zeer goede kwaliteit af.Ook met Marcel leuke gesprekken gehad (tijdens zijn pauze). We zijn zeer tevreden over het resultaat. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Joyce, Mark en Marcel hartelijk bedankt voor de goede service. Theo en Marian Grootjans Veldhoven 22-4-2023

Uitstekend!

Via kennisen hoorde wij van Plameco. Bij onze kennisen het plafond gezien en hoorde dat die zeer tevreden waren over het plafond en uw bedrijf Dus hebben omdat hun zo postief waren contact gelegd met Plameco en na een duidelijke uitleg aan huis ,is er een vrijblijvende offerte gemaakt . Meteen een afspraak gemaakt voor het plaatsen van het plafond. Gisteren 11-4-23 volgens afspraak is het plafond geplaatst. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en ook met de adviseur en mederwerker van uw het bedijf.

Geweldig bedrijf

Wij hebben een akoestisch plafond met lichtplan laten plaatsen in ons appartement. We zijn er superblij mee en vol lof over Plameco. Deskundig advies en alleraardigste vakmensen die na het plaatsen zelfs ons appartement helemaal opgeruimd achter lieten. Wij zijn alleen maar positief en bevelen Mark en zijn team van harte aan.

• U kent ons van: Showroom

Zeer mooi gemonteerd. Echt tevreden in fase 1

Vakkundig gemonteerd.

Geweldig mooi plafond gekregen

Ons stukwerk was na 20 jaar naar beneden gevallen. Op sommige plaatsen was dat stukwerk 3,5 cm dik!! Wisten we zelf niets van. Gisteren is door Plameco een Planeco Plafond aangebracht. In 4 uur zat er een nieuw plafond is dat niet van stukwerk te onderscheiden is. Geweldig mooi, strak zoals wij graag wilden. Maurice heeft fantastisch werk geleverd!!

• Ik ben: eerste keer klant

Professionele installatie, afspraak is afspraak

Zeer netjes afgewerkt. Ze installeren zoals beloofd. Wij zouden ze weer vragen voor de andere plafonds in huis. Communicatie loopt prima. Dus wij zijn zeer tevreden, bedankt

• Ik ben: eerste keer klant

Goed en duidelijk advies en uitstekend vakwerk

Onze badkamer is weer als nieuw met een mooi strak lichtgrijs plafond.

• Ik ben: eerste keer klant

Vriendelijke nette vakmensen die met je meedenken en goede informatie en vakwerk leveren.

* goed ontvangen in hun showroom door een hele vriendelijke dame. * een goed en duidelijk vervolg gesprek om alles in te meten en alles door te nemen wat onze wensen zijn en een stukje vak advies van Mark. * Het plaatsen van het plafond is in 1 dag goed en kundig door 2 hele vriendelijke/nette mannen vakkundig geplaatst. Al met al zijn wij super blij met het eindresultaat! :)

Super mooi

Plafond zit er prachtig in; zeer mooi materiaal. Geplaatst door een zeer technisch vakman.

• Ik ben: vaker klant geweest

Geweldig resultaat strak en modern desgin.

22 jaar geleden zagen we op de Zuid Nederlandse beurs in Eindhoven de stand Plameco staan. We hebben een afspraak gemaakt dat er een vertegenwoordiger aan huis kwam en die ons dan kon vertellen wat de onkosten zullen zijn. We gingen voor de badkamer die niet verbouwd werd. Ook lieten we de slaapkamer opmeten en nu kwam het reken werk. Van Dhr J. Bakker. Dit bedrag wat daar uit kwam viel zat mee en besloten om het te doen. Alle lof en tevredenheid over beide plafonds vooral de badkamer. Dit jaar hebben we de badkamer weer gemodeniseerd en alles er uit en nieuw er in. En wederom kon we geen andere plafond vinden die na 22 jaar nog zo mooi en strak er in zat dan van Plameco. Daarom hebben we weer een nieuw plafond geplaatst van Plameco. Wel op een andere manier van montage dan vroeger maar weer net zo strak. En even makkelijk in onderhoed en schoonmaken.

• U kent ons van: Beurs
  • Ik ben: vaker klant geweest

Alles is super gegaan, wij zijn erg tevreden met het resultaat

Uitmuntend

Na een afspraak gemaakt te hebben (wat telefonisch snel en perfect ging), heeft men bij ons thuis een uitleg gegeven over wat de mogelijkheden zijn. Tevens werd een duidelijke en vrijblijvende offerte opgemaakt. Wij hebben naar aanleiding hiervan een Plameco plafon in de badkamer laten plaatsen wat er geweldig uit ziet. Keurig en net personeel en een soepele en snelle montage. En alles netjes opgeruimd bij vertrek.

Super tevreden

Bij interesse werd snel contact opgenomen en gesprek ingepland om opties door te nemen. Er werd goed mee gedacht naar wat kon en mooi zou zijn. Bij plaatsing werd erg netjes en secuur gewerkt en resultaat mag er wezen!

• Ik ben: eerste keer klant

Over PLAMECO systems B.V.

Plameco Plafonds bestaat sinds 1982 en is gevestigd te Zaltbommel aan de A2. Plameco is een Nederlands ontwikkeld product. De naam Plameco staat voor plafonds met esthetische constructie. Plameco is uitgegroeid tot een zeer succesvolle organisatie met alleen in Nederland al meer dan 30 vakbedrijven. Plameco Zaltbommel is het hoofdkantoor voor alle vestigingen in Europa. In deze hoofdvestiging vindt al het onderzoek en ontwikkeling plaats en tevens de fabricage van uw plafond.