Super keuken

Top product en prima service

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Verstand van zaken, goede service en mooie keukens

Netjes behandeld in de showroom, er werd goed met ons meegedacht en advies gegeven. Inmeten en levering/ montage volgens afspraak. Eindresultaat is een prachtige keuken geheel naar wens.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

De Keuken is keurig geplaatst. Komen goed de afspraken na. Prettig personeel wat de keuken heeft geplaatst.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Van begin tot eind….PRIMA!

Bij uitzoeken van de keuken goede adviezen gehad. Contact over de levering was goed en duidelijk. Het leveren en plaatsen van de keuken is heel goed en netjes verlopen. Kortom, wij vinden van Manen een topbedrijf die vakmensen aan het werk heeft.

vlgs afspraak

App slecht leverbaar

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mooie keuken, snel en goed geplaatst

Super mooie keuken aangeschaft. Uitstekend geholpen door een zeer rustige, goed meedenkende verkoper (Dhr. Bakkenes) die werkelijk alle tijd nam die we nodig hadden. Keuken werd precies op de juiste dagen gemonteerd, overal werd voorzichtig mee omgegaan, eventuele schades en onvolledigheden werden ter plekke besproken en ook die werden direct opgelost. Al met al dus een goede ervaring. Enige nadeel was dat niet alle apparatuur leverbaar was, en dat daar niet eerder op is ingesprongen. De tijdelijke oplossingen waren op zich wel prima. Al met al zeker een aanrader om hier je nieuwe keuken uit te gaan zoeken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Super goed geholpen met uitzoeken van de keuken. Perfect geplaatst en de nazorg was ook super. Er waren wat foutjes gemaakt, maar echt geweldig opgelost. We genieten elke dag van onze keuken.

Prima geholpen

Zeer tevreden ,vakkundig geplaatst

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Van begin tot eind alles goed geregeld.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Fijne zaak, goede montage , slechte klachtenafhandeling

Goed geholpen bij keuze en passend maken binnen budget Tevens alle lof voor degene die hem geplaatst heeft Helaas werden de twee klachten niet serieus genomen, afzuigkap maakt mega herrie en met koffiemachine overplaatsen is ook een kleine storing ontstaan en daarvoor wordt gezegd bel maar naar Miele..

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goedemiddag Daniëlle, Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat het advies/ontwerp en de montage goed zijn beoordeeld. Daar doen we het ook voor. Maar de service en nazorg is voor ons even belangrijk. Eén van onze collega's neemt contact met u op, mede omdat het punt van de afzuigkap ons niet bekend is. Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens

Topzaak

Prettige mensen met goed advies zowel bij de keuken afdeling als de vloer afdeling. Ik ben blij met mijn aankopen en geniet iedere dag van de keuken met de mooie vloer. Als er iets is staan ze gelijk voor je klaar om het goed op te lossen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed georganiseerd en keuken was compleet

Alles was goed georganiseerd en de keuken is vakkundig geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

We zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken.

Fijne winkel en prettige aardige monteurs.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Super mooie keuken, eyecatcher in onze nieuwe woning

Goed geholpen bij het ontwerp. Hoewel bij plaatsing een paar dingen niet helemaal goed zijn gegaan heeft van Manen die perfect opgelost.

Zeer goed geholpen

Vanaf de eerste moment voelde het goed. Goede advies en alles volgens afspraken gegaan.alles door van Mannen zelf laten doen , alles ging volgens schema, zeer ervaren monteurs.ik raad het aan.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed adviestraject en keurig geplaatst.

Tijdens het verkooptraject zijn we goed geadviseerd en vervolgens is de keuken keurig volgens afspraak geplaatst.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Keuken geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak!

Goed advies tijdens het verkooptraject en afspraken goed nagekomen bij de installatie.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Keuken geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak!

Top bedrijf

Vanaf het begin tot het einde zeer goed geholpen. Zeer ervaren monteur bij installeren.Alles op tijd uitgevoerd en volgens de planning.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

De gesprekken in Barneveld verliepen prettig. Fijn dat je meteen na het gesprek een grove offerte meekrijgt. Bij andere partijen moet je hier weer dagen opwachten. Ook het tussentijds inmeten was prettig. Zo kon de aannemer nog wat dingen aanpassen.

Advies op maat

Fijne betrouwbare en meedenkende partij .

Tevreden

Uitstekende service, snelle montage, prettig contact.

In hoofdzaak goed.

In hoofdzaak goed. Wel is het zo dat één van de brede laden niet goed dicht loopt. Na aanduwen moet de lade op het laatste stukje vanzelf netjes dicht trekken. De ene lade is daarin weigerachtig. Al een paar keer hebben monteurs van jullie er naar gekeken en er wat aan gedaan. Maar het euvel doet zich nog vaak voor. N.B. Het onderstaande e-mailadres is verouderd. Ons e-mailadres is thans: [email protected]

Dr. W. Dreeslaan 2

3771RW Barneveld

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.