Professioneel en mooi resultaat!

De intake verliep prettig en er werd goed meegedacht. De monteurs hebben prachtig werk geleverd. De keuken is mooi verwerkt in het raam met vensterbank. Ze waren ontzettend vriendelijk, werkten snel en netjes (karton op de nieuwe vloer zodat niks zou beschadigen). Wij zouden Van Manen zeker aanraden.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prima samenwerking. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ideeën en zo kwam er een mooi en functioneel ontwerp uit Montage wax ook keurig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede service en prijs kwaliteitverhouding bij van Manen

Alles netjes verlopen, er klopt iets niet met het werkblad, maar dat wordt netjes opgelost!

• Montage N.v.t.
  • Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Zeer accuraat en verstand van zaken

Prima werk.

Mooie keuken, fijne contacten

De verkoper kon onze wensen inclusief budgetbewaking goed vertalen in de mooie keuken die we nu hebben. Hadden alleen een grotere koelkast moeten kiezen, niet goed over nagedacht. Inmeten ging prima En ook vragen werden via de servicedesk snel beantwoord.

installatie, top! Communicatie Hars... minimaal

Goedemiddag, Normaal zouden wij dit niet snel doen, maar toch vind ik dat we hiervan een melding moeten maken. Tijdens het aankoopproces/ keuze van de keuken en de indeling is er toch niet goed met ons mee gedacht. Wij moesten zelf opties en ideeën aandragen. Hars kwam zelf niet met ideeën of opties. Terwijl hij dan toch echt de vakman zou moeten zijn. Ook omdat de keuken die wij hebben gekocht zeer prijzig was hebben wij de vraag gesteld of wij stalen van de frontjes konden ontvangen. Uiteindelijk hebben we deze ontvangen nadat wij hier 2/3 maanden achteraan moeten. Toen heeft mijn partner gebeld en ineens lagen ze op kantoor en konden ze dezelfde dag nog opgehaald worden. Dit zorgde enigszins voor wat wantrouwen. Al met al is er meer voorgevallen en over en weer gemaild. Bleek achteraf toch het e.e.a vergeten te zijn. Maar, achteraf is alles wel door het installatie team opgelost. Zij hebben de gebreke hersteld en zaken die vergeten waren nageleverd en geplaatst. Het zorgde voor wat onzekerheid en extra onzekerheid of alles op tijd af zou zijn. Maar al met al kwam het goed! Complimenten naar de installateurs! Vakwerk en precisie. Zeer tevreden. De score is echter echt matig doordat de verkoop beveiligd zeer stroef verliep en wij zelf met ideeën en extra opties moesten komen. Normaliter verwacht je tips of extra ideeën van de verkoper. Hartelijke groet,

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Hannah, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij betreuren het dat het verkooptraject / de communicatie zo op jullie is overgekomen. Onze basis is het werken op basis van een goed en betrokken gevoel, helaas is dat bij jullie niet gelukt. Wij pakken het intern op. Wel fijn om de complimenten voor de installateurs te lezen, waardoor jullie uiteindelijk kunnen schrijven dat jullie daar zeer tevreden over zijn. Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens

Prima sales proces, perfecte kwaliteit keuken, top installatie, slechte nazorg

Prima verkoopproces, persoonlijke aanpak en goed advies. De installatie verliep zeer goed, monteurs waren erg flexibel en vakkundig. De keuken heeft ook een erg goede kwaliteit. Alleen de (dure) bar die we in de showroom zagen en we hadden besteld zag er anders uit, met ongelijke maten van de staande balken en het blad zelf. Naar ons gevoel een goedkope versie van wat we dachten te krijgen. Het heeft maanden geduurd voordat we hier een reactie op kregen. Er is geen oplossing gevonden en zonder overleg kregen we de eindfactuur die 300 euro lager was. Een fractie van het totaalbedrag van de keuken maar ook van de bar zelf. We hebben dit geaccepteerd, we waren er wel klaar mee. Zonder dit slappe gedoe hadden we vijf sterren gegeven.

Tevreden

Tevreden

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede kwaliteit, goede nazorg, en ook zeker bij het maken van de keuze voor de keuken een erg goede begeleiding

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prima keuken, meer verwacht van logistiek

Ik heb bij van Manen besteld omdat het de projectleverancier van het nieuwbouwproject hier is. Ik verwacht bij een projectleverancier dat er communicatie plaatsvindt tussen de aannemer en keukenleverancier over de levertijden en sleuteloverdracht ten aanzien van de planning. De prijs was wat hoger dan bij de concurrent, maar je verwacht dan dat kort na oplevering je keuken geplaatst kan worden. Er had echter helemaal geen communicatie plaatsgevonden tussen van manen en de aannemer. Mijn complete keuken was in onderdelen al beschikbaar, maar van Manen is pas gaan plannen nadat ik er zelf meermaals achteraan had gebeld. Daardoor kon pas een maand na oplevering van de woning, de keuken geplaatst worden, dan pas was er personeel beschikbaar. Dat vond ik erg jammer, ik heb het gewoon een maand zonder keuken moeten uithouden. Ik ben wel erg tevreden met de keuken. Die is precies zoals ik die wilde hebben, ik had daar voordat we gingen bestellen ook al een goed idee over. Ik ben ook erg tevreden met de montageploeg die tijdens het monteren een aantal beschadigingen zelf hadden geconstateerd en proactief kostenloos hebben vervangen. Dus ik ben tevreden met dat deel van de aftersales.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Ben, wij betreuren het bijzonder dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw nieuwe inbouwkeuken wat later gemonteerd werd dan verwacht. Wij proberen altijd om met de keukenmontage zo strak als mogelijk aan te sluiten op de datum van oplevering. Echter lukt dit helaas niet altijd, omdat wij geen invloed hebben op de overige werkzaamheden (stukadoorswerk, schilderwerk en het leggen van vloeren) die onze klanten in hun woning laten uitvoeren, alvorens wij hun nieuwe keuken kunnen monteren, Hierdoor is het helaas niet altijd mogelijk om direct te anticiperen op dergelijke werkzaamheden. Wel mooi om te vernemen dat u tevreden bent met het eindresultaat en wij wensen u dan ook veel plezier met uw nieuwe inbouwkeuken. Met vriendelijke groeten, Team Van Manen Keukens"

Erg blij met onze keuken.

Door verkoper vanaf het begin goed geholpen, hij wist precies wat we wilden. Erg blij met deze keuken die helemaal naar onze smaak is aangepast.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe keuken

Het was een leuke gevoel als je complimenten van iedereen over jou keuken krijgt,

Vakkundig, professioneel en snel

Samenstelling van de keuken werd goed gefaciliteerd door Josbert, contact hierover en aanpassingen was erg plezierig. Planning en plaatsing ging erg soepel en ze waren eerder klaar dan geraamd.

Gematigd positief

Op sommige punten had de montage netter gekund. Ook mag er met de montage meer rekening gehouden worden met eigendommen die op dat moment in de woning aanwezig zijn.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede service in zowel advies als montage

We zijn heel deskundig geholpen in het ontwerpen van onze nieuwe keuken. Ook werd er meegedacht toen er aanpassingen moesten komen, omdat de afmetingen bij de verbouw anders uitvielen. Goede communicatie. En een prachtige keuken als eindresultaat. Dus gewoonweg top!

Matige nazorg

Ontwerp etc ok Vriezer vergeten (ikzelf ook) Montage vluchtig. Nog diverse openstaande punten na 2 maanden. Geen nazorg via 1 communicatiekanaal. Via verschillende personen per tel, whatsapp en email, daardoor overzicht kwijt. 3e keuken via Van Manen door advies binnen project; volgende keer sterkere twijfels over deze partij.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Gabriël, Dank voor het invullen van je review. Jammer om te vernemen dat je twijfels hebt over een eventuele volgende keer. We willen juist werken aan een goed gevoel, zoals je als het goed is ook herkent vanuit de eerdere keukens. Mogelijk heeft de vakantieperiode een rol gespeeld waardoor het iets langer duurde dan gewenst. We zijn jullie niet vergeten en jullie staan op de lijst. Onze collega neemt vandaag contact met je op om een afspraak te maken! Veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning en met jullie keuken! Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens

Netjes, behulpzaam en meedenkend

Wordt meegedacht over hoe het het mooist en nette kan. Wel vind ik de monteurs niet echt snel werken, ondanks de correctheid en meedenkendheid. Renovatie

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Wij hebben goede ervaringen met Van Maanen Keukens. In 2006 al een keuken bij hen gekocht en nu in 2023 opnieuw een prachtige keuken aangeschaft! Fijn en kundig geholpen door de vriendelijke Corstian en de twee monteurs hebben twee dagen hard gewerkt en meegedacht om de keuken te plaatsen. Keuken is in één keer goed en volgens planning opgeleverd en wij zijn héél erg blij met het resultaat!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Alle punten van discussie werden netjes opgelost.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed afgewerkt en afspraken nagekomen

Keuken ver van tevoren gekocht keurig op tijd afgeleverd ,ver voor de oplevering nog enkele mooie wijzigingen aangebracht, helemaal top.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Goede levering en goede gemotiveerde monteur

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Kwaliteit in advies en producten

Samen met de verkoper een keuken uitgezocht helemaal naar onze wensen. Ook goed meegedacht met oplossingen. De monteurs hebben ook goed werk afgeleverd en ook weer meegedacht voor praktische problemen. 2 kleine puntjes na oplevering maar die zijn ook prima opgelost. Kortom een dikke prima.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Vanaf begin prettig en prima contact en adviesv

Eerste contact prettig. Adviseur was deskundig en klantgericht. Alle afspraken prima nagekomen.

Goede communicatie

Van af het ontwerp tot oplevering goed contact gehouden over planning montage in meten etc

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Zoals afgesproken, netjes en snel, niet te duur.

We hebben een prachtige keuken die zeer snel en netjes werd gemonteerd door correcte en grappige monteurs. De dag erna kreeg ik via Van Manen allerlei aanmeldingen van apparatuur gemaild. Een kleine onvolkomenheid werd direct gecorrigeerd. Alleen maar goed eigenlijk.

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.