Van begin tot eind top

Prettige winkel en de service na leveren was perfect

• Montage N.v.t.
  • Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Coorecte afhandeling van de bestelling

Deskundig geholpen bij ontwerp keuken, levering en afhandeling van een kleine schade bij levering verliepen probleemloos

Probleemloos

Vriendelijk en behulpzaam tijdens de offerte fase. Na het plaatsen van de keuken bleken er twee frontjes een beschadiging te hebben. Zonder problemen of gezeur vervangen. En de laatste factuur pas nadat alles was opgelost. Heel prettig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed, tot er een gebrek bleek.

Na montage van een flinke keuken bleek een scheurtje in keukenblad te zitten (2-3 maanden na plaatsing). Het aanrechtblad werd geinspecteerd en oorzaak kon niet worden vastgesteld. Met die conclusie gaf v Manen aan dat het mijn eigen risico / kosten zou worden. Erg teleurstellende service, dat is niet waarom je volledige keuken en montage door een partij laat uitvoeren.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Roger, Dank voor het plaatsen van deze review. We betreuren het dat u de service als teleurstellend ervaart. Graag verwijzen naar de email van de vertegenwoordiger na zijn bezoek en ons aanbod wat wij afgelopen week hebben gedaan. Ook al heeft de fabrikant de oorzaak bepaald, toch willen wij heel graag met u meedenken om in de gezamenlijkheid tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens

Prima mijn wensen vertaald in de keuken

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prachtige keuken, uitstekend uitgevoerd. Goede communicatie met van Manen over een aantal aanpassingen.

Prima!

Zeer deskundige plaatsing van de keuken. Er wordt goed met je meegedacht, zowel in de winkel als ter plekke door de monteurs. Telefonisch goed bereikbaar en staaltjes lenen is geen probleem.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prettige contacten en afspraak is afspraak

Fijne ontvangst en verkoop, dito montage. Uitleg Steel fornuis is zeer beperkt. Een persoonlijke toelichting zou bij een dergelijk duur accessoire verwacht mogen worden. Tot slot: discussie over eindfactuur is netjes opgelost. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed advies, vriendelijk, nette montage

Josbert heeft ons zeer goed geadviseerd bij de keukenonderdelen die we nodig hadden voor onze keukenrenovatie. Zeer prettig procesverloop/communicatie van advies, inmeten, planning tot aan montage. Er wordt meegedacht om tot de beste oplossing te komen die je als eindgebruiker wil hebben. Echt een aanrader!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Werk/Keukenblad

Van het eerste gesprek t/m de installatie perfect verlopen

Tijdens de vrijblijvende gesprekken heb ik goede informatie gekregen. Er werd niet aangedrongen op koop, De voorbereidingen en oplevering verliepen volgens afspraak. Er werd hard gewerkt in een goede sfeer met ruimte voor vragen van mijn kant. Ik heb nu een keuken waar ik heel blij van wordt.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede communicatie en een mooi eindresultaat

Goede communicatie van begin tot eind, weinig overlast tijdens de verbouwing, er is goed meegedacht in benodigde de oplossingen en een mooi eindresultaat.

Service met 2 gezichten

Uitstekende begeleiding in de winkel waarin alle tijd en moeite wordt genomen om het je naar de zin te maken. Na de plaatsing is het wel lastig om de service afdeling zover te krijgen dat ze wat sneller de restpuntjes oplossen en wordt er niet alles aan gedaan om je als klant tevreden te stellen. Uiteindelijk is alles voor elkaar gekomen uitgezonderd 1 item waar ze gewoonweg geen oplossing voor (kunnen) bedenken. Dus dat regel ik wel zelf. De kwaliteit van de keuken is super en de uitstraling geweldig. We zijn er zeer blij mee.

GOEDE ADVIEZEN E GOEDE IDEEEN

KLANTVRIENDELIJK

Erg tevreden

Erg tevreden over Van Manen keukens. Helpen goed bij het uitkiezen van de keuken tot monteren van de keuken en zelfs daarna. Meerdere keren kunnen verzetten en hier goed contact over gehad.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Fijn bedrijf en meedenkend personeel.

Goede communicatie...en perfect geïnstalleerd.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Communicatie keuken kan beter.

De communicatie met afdeling Sales (Erwin van Essen ) was goed. Het plaatsen van de keuken communiceren monteurs / klant slecht. Zo had je fouten kunnen voorkomen.

Fijne winkel vriendelijk personeel

We zijn zeer goed geholpen met de aankoop van onze keuken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Keuken goed, after sales kan beter

We hadden een prettig verkoopgesprek en zijn erg blij met onze keuken. Verhelpen van opleverpunten liet wel een jaar op zich wachten en after sales lijkt niet echt te bestaan.

Prima service.

Op tijd geleverd, keurig inelkaar gezet. Prima monteur. Alle lof.

uitstekend

fijn geholpen in de showroom en het plaatsen en de service was perfect

Prachtige keuken!

Een prachtige keuken geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prima adres met ruime keuze en goede adviezen.

Vele opties mogelijk en hartelijke meedenkende verkoper voor ons compleet gewenste plan. Wij bevelen Hars Bakkenes van harte aan.

Helemaal goed

Alles goed voor elkaar.

Gedegen vakmensen

Betrouwbaar, vriendelijk en accuraat

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Hoge kwaliteit met aandacht voor de wensen van de klant

Er is ruim de tijd genomen om tot het uiteindelijke keukenontwerp te komen. Er werd ruim de tijd gegeven om over zaken na te denken en Er is goed meegedacht en men is ook met verschillende opties gekomen.

Dr. W. Dreeslaan 2

3771RW Barneveld

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.