Service met 2 gezichten

Uitstekende begeleiding in de winkel waarin alle tijd en moeite wordt genomen om het je naar de zin te maken. Na de plaatsing is het wel lastig om de service afdeling zover te krijgen dat ze wat sneller de restpuntjes oplossen en wordt er niet alles aan gedaan om je als klant tevreden te stellen. Uiteindelijk is alles voor elkaar gekomen uitgezonderd 1 item waar ze gewoonweg geen oplossing voor (kunnen) bedenken. Dus dat regel ik wel zelf. De kwaliteit van de keuken is super en de uitstraling geweldig. We zijn er zeer blij mee.

GOEDE ADVIEZEN E GOEDE IDEEEN

KLANTVRIENDELIJK

Erg tevreden

Erg tevreden over Van Manen keukens. Helpen goed bij het uitkiezen van de keuken tot monteren van de keuken en zelfs daarna. Meerdere keren kunnen verzetten en hier goed contact over gehad.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Fijn bedrijf en meedenkend personeel.

Goede communicatie...en perfect geïnstalleerd.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Communicatie keuken kan beter.

De communicatie met afdeling Sales (Erwin van Essen ) was goed. Het plaatsen van de keuken communiceren monteurs / klant slecht. Zo had je fouten kunnen voorkomen.

Fijne winkel vriendelijk personeel

We zijn zeer goed geholpen met de aankoop van onze keuken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Keuken goed, after sales kan beter

We hadden een prettig verkoopgesprek en zijn erg blij met onze keuken. Verhelpen van opleverpunten liet wel een jaar op zich wachten en after sales lijkt niet echt te bestaan.

Prima service.

Op tijd geleverd, keurig inelkaar gezet. Prima monteur. Alle lof.

uitstekend

fijn geholpen in de showroom en het plaatsen en de service was perfect

Prachtige keuken!

Een prachtige keuken geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prima adres met ruime keuze en goede adviezen.

Vele opties mogelijk en hartelijke meedenkende verkoper voor ons compleet gewenste plan. Wij bevelen Hars Bakkenes van harte aan.

Helemaal goed

Alles goed voor elkaar.

Gedegen vakmensen

Betrouwbaar, vriendelijk en accuraat

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Hoge kwaliteit met aandacht voor de wensen van de klant

Er is ruim de tijd genomen om tot het uiteindelijke keukenontwerp te komen. Er werd ruim de tijd gegeven om over zaken na te denken en Er is goed meegedacht en men is ook met verschillende opties gekomen.

Prima vakmensen

Verkoop soms te star als klant persé een zelfgekozen apparaat wil.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur

Mooi eindresultaat maar het duurt erg lang

De keuken plaatsen ging prima maar de opleverpunten ging een hoop tijd overheen. De kast die daarna geplaatst werd is behoorlijk problematisch, en moet nog worden opgeleverd. Hopelijk gaat dit nu wel in 1 x goedkomen zonder beschadiging

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Door een mooie samenwerking hebben wij onze droomkeuken kunnen realiseren!

Vanaf het moment van oriënteren tot aan het plaatsen van onze keuken hebben wij alleen maar positieve ervaringen met de mensen van van Manen keukens. Afspraken zijn nagekomen volgens afspraak. We hebben alleen maar te maken gehad met professionals. Het was op voorhand duidelijk wie waar verantwoordelijk voor was. Goede en snelle bereikbaarheid bij vragen. Meer dan tevreden en een absolute aanrader!

Super geholpen

Prima service, ontwerp en levering

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Klantvriendelijk Monteurs klant vriendelijk Netjes/ ruimte netjes de spullen op En humor

gewoon heel goed

Van begin tot einde goed geholpen door corstiaan.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Meedenken bij ontwerp, installatie zeer vakkundig! Heel goede service ook achteraf. Ik ben heel blij met mijn nieuwe keuken!

In het algemeen prima

Wij waren op zoek naar een keuken om te gebruiken (het woord droomkeuken vinden we flauwekul) en dat is prima gelukt bij van Manen. De advisering was in het algemeen prima, er werd goed geluisterd naar onze wensen. Enige minpuntje is dat er eigenlijk nauwelijks overleg is geweest over de te plaatsen apparatuur: twee apparaten uit onze oude keuken hebben we behouden, maar we hadden een nieuwe magnetron nodig, en dat is - achteraf gezien - gewoon aangevinkt. Wat we blijken te hebben gekocht is vast het modernste van het modernste, maar we snappen de werking van het apparaat na vier weken nog steeds niet helemaal, en de symbolen aan de voorkant zijn nauwelijks zichtbaar (diepdonkergrijs op zwart). We zijn er zelf ook bij geweest, maar we vinden dat meer alternatieven hadden moeten worden besproken. De montage is uitstekend verlopen, alles binnen de afgesproken tijd en alles paste en werkte in één keer. Compliment1

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Prettig on zaken mee te doen.

Tot en met de plaatsing liep alles vlot. Eindafwerking zou wat beter gepland kunnen worden.

Van stress naar relaxed!

We zijn bij een aantal keukenzaken gaan kijken, offertes op laten maken en óf het klikte niet óf zulke 'rare' offertes dat we er niet meer op vertrouwden. We hebben onze haard door Van Manen laten plaatsen en dat verliep compleet volgens plan en wensen en we dachten laten we opnieuw naar Barneveld gaan voor de keuken. We zijn heel goed begeleid, alle geduld, expertise, ideeën, meedenken, echt heel fijn, duidelijke tekeningen en offerte. De keuken is binnen 1,5 dag geplaatst wat wij van te voren niet konden geloven -de oude moest in die 1,5 dag nog afgebroken worden! - alles staat keurig, ook nu weer meedenken, vooral in oplossingen. We zijn zeer tevreden en gingen dus van stress naar relaxed dankzij Van Manen Keukens.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Vriendelijke service en goede keuken.

Zeer vriendelijk geholpen met uitzoeken van een keuken voor mijn nieuwbouwwoning. Aan alle wensen voldaan en de prijs viel mij erg mee. Zeker een aanrader!

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.